fuchsia Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 am franat tare, spatele a derapat imediat dar l-am tinut asa si imediat cum a trecut pietonul l-am redresat, ce nu-mi place la mobra este ca are tendinta sa dea din poponeata cand deblochezi roata spate in derapaj. e normal? Pai cind blochezi roata spate, mobra fuge imediat de fund. Roata fatza isi pastreaza directia spre inainte, in timp ce cadrul impreuna cu roata spate vor face un unghi care se mareste cu cit tii roata blocata. Cind dai drumul la frana spate, rotile nemaifiind aliniate, spatele o sa te accelereze in directia la care a ramas, adica fix ca si cum te-ar lovi unul din lateral. Ideea e sa nu tii niciodata spatele full blocat, cind vezi ca o ia razna prea rau ii mai dai drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Io-mi explic cam asa : cand pui frana puternica este evident ca transferul maselor face ca roata spate sa se elibereze de greutatea ce actioneaza asupra ei si, normal, sa se blocheze. Daca nu esti pe verticala perfecta, atunci cand eliberezi frana spate, roata revine la regimul de rostogolire dupa cel de alunecare si aparitia fortei de propulsie se aduga pe directia de miscare (tinand cont de inclinarea motocicletei). Ca urmare, vei avea de-a face cu situatia schimbarii de inclinare a mobrei (functie de ceea ce faci cu ghidonul) si, evident, cu balansul cunoscut. O sansa ca sa scapi din capcana asta este, cum bine stiu toti, sa fii in pozitie verticala si centrat pe mobra in momentul franarii de urgenta (destul de rar intalnita) sau daca nu sunt obstacole in fata si lateral sa-ti pastrezi miscarea de alunecare a rotii din spate eliberand cat mai dulce frana de picior. Oricum, un crashbar este sfant la mobra omului! Te apara si-ti apara motorul intr-o sumedenie de situatii neplacute. De asemenea, sa aveti grija, pe timp de ploaie, la liniile de tramvai (sa fie traversate cat mai perpendicular posibil) si la liniile de marcaj stradal. Sunt locuri extrem de alunecoase si te poti trezi cu mobra de-a latul cat ai clipi! Aaa, si inca ceva : daca aveti de gand sa mergeti pe noroi pe timp umed veti gasi ca este extrem de distractiv. Nu ca ai putea controla mobra (daca ai pneuri de sosea), ci pentru ca te duce cam pe unde vrea ea! Io am fost ieri pe un drum d-asta si a fost foarte haios. Cred ca dupa primii metri parcursi am pierdut aderenta (o data cu umplerea cu noroi a santurilor desenate in pneuri) si am mers intr-o glisare continua. De unde am tras concluzia ca pentru off-road e bine sa schimbi pneurile de strada, daca vrei sa schimbi si a doua! am crash bar. relativ e inutil , e prea mic si prea apropiat de motor. am avut si eu o aventura pe noroi cu gumele de strada, in acel moment m-am decis sa imi iau gume on-off. si asa am ajuns la urmatoarea echipare Am bagat intr-o zi vreo 30km de pietris si noroi si am mers super lejer in treapta a doua nu aveam nici o problema cu anvelopele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Salut ! Ce bujii sunt recomandate pentru 4TX, si cam pe la ce pret se gasesc ? Poti descarca de AICI manualul de service, unde gasesti si despre bujii Pentru cei interesati, reamintesc ca exista un forum dedicat pentru TDM, unde se pot dezbate problemela mai amanuntit, pe topicuri distincte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 am crash bar. relativ e inutil , e prea mic si prea apropiat de motor. am avut si eu o aventura pe noroi cu gumele de strada, in acel moment m-am decis sa imi iau gume on-off. si asa am ajuns la urmatoarea echipare Am bagat intr-o zi vreo 30km de pietris si noroi si am mers super lejer in treapta a doua nu aveam nici o problema cu anvelopele astea. Cavalere, zi-mi si mie, te rog, ce marca sunt anvelopele alea? Cum se comporta pe sosea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 in stanga este Metzler Karoo T pt spate si in dreapta Haidenau K60 pt fata. sunt zgomotoase, ai aderenta buna cu ele si pe uscat si pe ud dar mai ales pe offroad si in noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Merci pentru info. Legat de crashbar, al tau este din cel care urca si pe carene sau este doar pentru motor? E de la Zoly? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu uitati. Sambata seara 9 aprilie sunteti invitati la mine acasa incepand cu ora 19.00 pentru o socializare intre TDM-isti Mesaj completat Merci pentru info.Legat de crashbar, al tau este din cel care urca si pe carene sau este doar pentru motor? E de la Zoly? al meu este doar pt motor. nu este de la Zoly este de la Hepco & Beker. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ziguana Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Vreau sa ajung si eu la Bucuresti maine. Daca trece cineva prin Brasov dati de veste, poate mergem impreuna sau ne intalnim pe traseu. Nr. de telefon sa ne gasim 0724588012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu uitati. Sambata seara 9 aprilie sunteti invitati la mine acasa incepand cu ora 19.00 pentru o socializare intre TDM-isti Mesaj completat Salut. La SMAEB la ce ora se merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 anunatam diseara. nu stiu ce sa zic inca. amvazut ca se poate intra daca esti motociclist de la 10. si de la 12.00 are accest publicul general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Are cineva de vanzare o cheie de bujii pentru 3vd? Sau de unde pot cumpara una? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 sunt niste chei de 21 tubulare lungi (cred ca 60 mm); eu am luat una din obor ... se gasesc mai peste tot ... nu au si inelul de cauciuc pt scos bujia insa se poate scoate cu fis(h)a fiecareia ... eu am si un cuplaj din ala tip cardan pentru desfacut "dupa colt" ... e foarte folositor ... ai grija la lungimea cheii, daca nu-i suficient de lunga, cuplajul ala e absolut necesar, altfel nu mai poti scoate cheia din chiuloasa ... spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 da, deci aici cavaleru ( pe cuvant): in weekendul 3-5 iunie va avea loc intrunirea tedemistilor, a 4-a, asa, langa lacul Vidra, pe platoul de langa statiunea care nu s-a terminat. am zis! sa dea draq daca nu veniti! da? ca mai in centru de atat nu se putea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 - tic-tac-tic-tac acusica e iunie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 deci vi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Si unde stam? N-am cort inca. De fapt, trebuie sa-mi iau unul nou si parca n-as vrea tocmai acum. Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salut, voi ce ulei folositi la 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Si unde stam? N-am cort inca. De fapt, trebuie sa-mi iau unul nou si parca n-as vrea tocmai acum. Hai bafta! Pai sunt si oarece cabane p-acolo! Nu tre' sa va faceti griji! Daca stabilim ca asta e locul, vom face demersuri pentru obtinerea de locuri de cazare pentru cei ce nu vor sa stea la corturi. Editat Aprilie 10, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salut,voi ce ulei folositi la 3vd? Valvoline durablend 10w40 semi-sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) - imi foarte doresc sa vin iti dai seama ....eu folosesc 15/40 de la motul si merge foarte bine ''3VD''. Editat Aprilie 10, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 poza marca si pret te rog Mesaj completat ghinion frate ... sal, imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, nu am mai intrat cam demult pe forum. nu vreau sa par neserios, dar nu pot posta acum nimic deoarece nu sunt acasa sa le am la indemana. daca intradevar te intereseaza lasa-mi un nr de tel si cand ajung in Bucuresti, de Paste, te contactez si chiar le poti vedea. cred ca sunt GIVI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 deci daa, sunt si eu pe aici.... nu v-am parasit !!! (cavalere :-P) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Valvoline durablend 10w40 semi-sintetic vad ca valvoline nu e special pt moto,ca din cate am mai citit pe topic ar fii indicat unul special ,pt ca e acelasi ulei si in cutie,nu de altele dar tre sa schimb uleiul si sa stiu ce sa aleg. " Yamaha advise against using chemical oil additives,or oils with a grade of SH/CD or higher" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 vad ca valvoline nu e special pt moto,ca din cate am mai citit pe topic ar fii indicat unul special ,pt ca e acelasi ulei si in cutie,nu de altele dar tre sa schimb uleiul si sa stiu ce sa aleg. " Yamaha advise against using chemical oil additives,or oils with a grade of SH/CD or higher" deci si pe eticheta si pe traducerea etichetei scrie Motorcycle oil. Crede-ma ca dupa 3 ani de cand am TDM stiu ce ulei trebuie bagat in el. Nu am sa pun niciodata ulei de masina. poate doar in cazuri extreme in care nu gasesc altfel si daor de completare, dar cum TDM-ul meu nu papa ulei nu imi fac griji din cauza asta. de citit http://www.valvoline.com/pdf/4-Stroke_Motorcycle_Oil.pdf Mesaj completat deci daa, sunt si eu pe aici.... nu v-am parasit !!! (cavalere :-P) asa ma baiete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 nu o lua in nume de rau ,am intrebat , ca nu stiam ,eu am citit aici http://www.uleidemotor.com/index.php?main_...;products_id=18 , dar cred ca asta nu e la fel. sunt la inceput ,nici nu stiu daca papa ulei sau nu . multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.