Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul :cheers: ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa.

 

Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% :cheers:

 

In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru.

 

Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor.

Bine spus.., cand ma gandesc ca abia am ajuns la pagina 30 de pe acest topic ma apuca damblaua cat mai am de citit, e foarte greu, eu m-am logat pe forumul tdm-istilor si sugerez tuturor proprietarilor de Tdm sa faca acelasi lucru, macar ca lasam topicul acesta in pace cu postari neconstructive si tot se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat.

 

  1. Discutiile inutile nu le poate opri nimeni
  2. TOATE TDM900 sunt pe injectie si au cutie de viteze in 6 trepte
  3. 2500 euro e un pret relativ corect pentru o motocicleta din 2003, mai ales una tavalita pe "soselele" din Rromania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba de-a enduristilor :P

 

Mda are dreptate switch'u adica motoarele in 4 timpi la enduro toti le folosesc pentru ca ii ajuta foarte mult la urcari si nu cumva sa se obosasca sa munceasca o tara...dar daca ai 2 timpi trebuie sa muncesti mai mult ca nu are cuplu cum are un 4 timpi :D

Parerea mea!!!

Editat de Abdul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! :rolleyes: Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am capatat si eu doua finale LeoVince dar nu am galeriile de legatura. Stiti cumva pe cineva care lucreaza cu inox si poate confectiona asa ceva??

 

 

foarte frumos. din pacate nu stiu pe nimeni care sa faca asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! :rolleyes: Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha!

 

Smuceste si daca e amestecul prea bogat, respectiv din filtrul de aer sau carburator; iarasi din bujii duse. Suspensiile sint moi de la mama lor, trebuie un ulei mai gros.

E foarte posibil sa ai furtunele puse invers intre rezerva si principal si de-aia sa ramai fara benzina.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa nu fie din furtune, nici la mine nu merge rezerva desi am desfacut de 5 ori furtunele si le-am pus dupa schema si invers, mai am de desfacut rezervorul sa vad cum arata "sorbul", adica tzeava pe unde iese benzina din rezervor, una trebuie sa fie mai lunga.. de zmucit si a mea zmuceste, desi merge bine consum ok, asa e motorul dureaza ceva pana te obijnuiesti cu el. si de voblat vobleaza..... da mie imi place din ce in ce mai mult mobra, pe zi ce trece mi se pare mai misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! :rolleyes: Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha!

 

Si a mea vobla. Pana nu i-am schimbat rulentul de la jug, nu s-a lasat de patima asta!

Ai grija la pozitionarea corecta a comutatorului : trebuie sa fie pus cu partea lunga pe pozitia pe care doresti (rezerva, on sau off).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri.

 

Bine ai revenit!

Daca ajungeai cu vreo ora si jumatate mai devreme, te asteptam la Giurgiu, la piscina! :)

Asa coada (daca nu chiar mai mare) a fost, la Giurgiu, si cand am ajuns io. Am trecut printre masini pana am ajuns pe pod unde era un camion cu directia rupta si care blocase traficul. Dupa vreo jumatate de ora l-au miscat din loc si am putut trece.

Abia asteptam pozele tale!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- si eu am avut probleme cu rezerva,cred ca poate fi vb de o problema de uzura din robinet sau din sorbul rezervorului,eu nu i-am dat de cap si intre timp am dat si TDM-ul,legat de ce nu imi placea la TDM asta era unul din ele,martor rezerva pe langa cutia de nota 5,si nu vreau sa fiu rau,(ca i-am dat o gramada de sanse),consumul urban mare,cei 2 cilindri la care parca le lipsea ceva,pobabil inca 2,in schimb ca aspect imi placea si ca pozitie in sa.respect. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- si eu am avut probleme cu rezerva,cred ca poate fi vb de o problema de uzura din robinet sau din sorbul rezervorului,eu nu i-am dat de cap si intre timp am dat si TDM-ul,legat de ce nu imi placea la TDM asta era unul din ele,martor rezerva pe langa cutia de nota 5,si nu vreau sa fiu rau,(ca i-am dat o gramada de sanse),consumul urban mare,cei 2 cilindri la care parca le lipsea ceva,pobabil inca 2,in schimb ca aspect imi placea si ca pozitie in sa.respect. :cheers:

 

E doar o nepotrivire de caracter ;)

Probabil stilul tau de pilotaj si pretentiile nu se muleaza pe aceasta motocicleta

Legat de consum, am observat ca difera mult de la un exemplar la altul (al meu 6,5-7% in oras, altul zice de 8 sau 9%), ceea ce ma duce cu gandul la un singur lucru: uzura carburatoarelor (sau dereglarea lor)

Sa nu uitam, totusi, ca e un motor de 850 cm3, si nu e pe injectie

TDM 900 nu mai are problema consumului, plus ca are 6 trepte de viteze

Cutia de viteze este OK, scoate niste sunete mai ciudate, dar nu are probleme

Eu nu am avut absolut nicio problema cu motocicleta in 2 ani si 20.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri.

 

 

Am crezut ca ai uitat cum sa te mai intorci de nu ai mai ajuns...... :cheers:.....Gabi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...