fuchsia Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi: "mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte" omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ) Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii Pentru ca in rest, ai toata stima mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Dragi copii, sambata seara m-am intors din delegatie A fost frumos, 9 tari, 4500 km si voie buna. Dupa cum ma stiti, nu fac fotografii ca ma simt ca la serviciu )))))) Nah da a ma mai bagat cate o poza pretena cu telefonu. Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi: "mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte" omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ) Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii Pentru ca in rest, ai toata stima mea motoru e scos la vanzare de nevoie. eu ma zbat sa gasesc o cale de a iesi din impasul in care am intrat. momentan banii dp motor sunt singura salvare. recunosc ca poate am exagerat in declaratii. dar era bine sa fi fost la fata locului sa ii vedeti pe baieti cu mergeau, daca mergi cu 160 pe drum national oare nu esti racer? sunt destui care au mers cu mine in coloana, chiar si acum cand am fost in grecia si mi-au vazut stilul de mers si de a face depasiri. @CalinMZ imi cer scuze pt declaratiile efectuate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 mno... acu' bem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Am reusit in sfarsit ieri sa termin de inmatriculat noua motocicleta - o Yamaha TDM 850, dupa "numai" 2 saptamani de alergat dupa N acte si prostii. Evident ca sunt super incantat de ea (am facut in jur de 700 km cu ea pana acum), si mi se pare ca se descurca foarte bine si la drum lung si in oras. Intrucat vin din faimosul grup al posesorilor de GS 500, am zis sa fac unul si pentru noi. Deci, daca aveti pareri, sfaturi, nevoie de ajutor intr-o anumita problema cu animalul, folositi cu incredere topicul . Ca sa incep eu, pentru cei care au nevoie uite link catre manualul de reparatie Haynes pentru TDM, TRX si XTZ, ca sa nu mai repete si altii cautarea mea de 3 zile prin toate coltisoarele internetului . de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns era inevitabil de aceea exista forumul TDM Romania Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa. Ceaa ce confirmă spusa românească: "ca la noi la nimeni" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 mno... acu' bem ? de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns Mie imi place ideea lu' Andrei, deci imi place unde a ajuns topicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Mie imi place ideea lu' Andrei, deci imi place unde a ajuns topicu. Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Ba bine ca nu! Are si diploma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa. Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru. Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor. Editat August 9, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Nu se pune, ca tu nu esti tedemist cu acte in regula Ia vezi ce zicile Liviu mai incolo... Ba bine ca nu! Are si diploma! (bauta) De acord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) (bauta) Asta e un post intr-adevar productiv Editat August 9, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura... Nu agreez aceasta formulare, chiar daca e proprietatea mea Intru in fiecare zi sa verific ce si cum, dar avand in vedere ca nu se posteaza cu zilele nici pe motociclism.ro/tdm nu ma mir ca nu se posteaza pe forumul tdm dedicat Eu am facut ceea ce am considerat ca este util, mai mult nu pot face Nu e obligatoriu sa fie folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa. Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru. Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor. Bine spus.., cand ma gandesc ca abia am ajuns la pagina 30 de pe acest topic ma apuca damblaua cat mai am de citit, e foarte greu, eu m-am logat pe forumul tdm-istilor si sugerez tuturor proprietarilor de Tdm sa faca acelasi lucru, macar ca lasam topicul acesta in pace cu postari neconstructive si tot se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 - am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 - am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat. Discutiile inutile nu le poate opri nimeni TOATE TDM900 sunt pe injectie si au cutie de viteze in 6 trepte 2500 euro e un pret relativ corect pentru o motocicleta din 2003, mai ales una tavalita pe "soselele" din Rromania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cava , Liviu sau cine mai are poze din grecia da'ti si voi un link pls.....Gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cava , Liviu sau cine mai are poze din grecia da'ti si voi un link pls.....Gabi le are maia pe toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cava , Liviu sau cine mai are poze din grecia da'ti si voi un link pls.....Gabi Am dat mai departe. Stefan are mai multe poze, dar cred ca mai sta cel putin o saptamana in Thassos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Am dat mai departe. Stefan are mai multe poze, dar cred ca mai sta cel putin o saptamana in Thassos! Ala da concediu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) - de curiozitate care e faza cu ''4T every pussy uses it''????? Editat August 14, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 - de curiozitate care e faza cu ''4T every pussy uses it''????? Vorba de-a enduristilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Vorba de-a enduristilor Mda are dreptate switch'u adica motoarele in 4 timpi la enduro toti le folosesc pentru ca ii ajuta foarte mult la urcari si nu cumva sa se obosasca sa munceasca o tara...dar daca ai 2 timpi trebuie sa muncesti mai mult ca nu are cuplu cum are un 4 timpi Parerea mea!!! Editat August 14, 2011 de Abdul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.