Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Eu pun 20w50, asa mi-a recomandat mecanicul de la Dual Tours, fiindca motorul e vechi, sa pun un ulei mai gros. Am pus Putoline. Mi-a cam mancat si mie, vreo 500 ml la mia de km, multisor mi se pare, vechiul proprietar spunea ca nu-i manca deloc, el folosea Motul (mai subtire - 5w30), nu stiu daca a papat cacao sau nu fostul owner, eu cred ca manca si inainte ulei, nu prea vad cata legatura poate sa aiba marca (calitatea)uleiului cu halitul lui, poate mai degraba vascozitatea. Culmea e ca dupa ce mi-a mancat multisor ulei fara sa-l verific, dupa aceea am inceput sa-l verific dupa fiecare cursa si mi-a mancat la 300 de km maxim 50 ml, dracu' sa mai inteleaga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... poate mai degraba vascozitatea...

 

La asta ma refeream si eu.

 

Ceva asemanator pateam la masina. Cand puneam 20W50 nu ma durea capul pana la urmatorul schimb, dar cand bagam 15W40 trebuia sa mai cumpar 1L pentru completat.

 

@Cavaleru: pana acum foloseai tot 10W40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma refeream si eu.

 

Ceva asemanator pateam la masina. Cand puneam 20W50 nu ma durea capul pana la urmatorul schimb, dar cand bagam 15W40 trebuia sa mai cumpar 1L pentru completat.

 

@Cavaleru: pana acum foloseai tot 10W40?

 

da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii, astia care avem mobre vechi...uitati povestea cu 40.000 km. ABSOLUT TOTI AVEM PESTE 100.000 KM in motoare. Nu mai puneti 10 40 pt ca avem UZURA !!! Minim 15 w. Mecanicii recomanda 15w xx la orice motor de motocicleta uzata. Nah da fiecare cu mobra lui decide :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii, astia care avem mobre vechi...uitati povestea cu 40.000 km. ABSOLUT TOTI AVEM PESTE 100.000 KM in motoare. Nu mai puneti 10 40 pt ca avem UZURA !!! Minim 15 w. Mecanicii recomanda 15w xx la orice motor de motocicleta uzata. Nah da fiecare cu mobra lui decide :)

 

 

La treaba cu km ai perfecta dreptate...parerea mea. E fumata povestea cu batranelul pt care motorul era prea greu si il tinea degeaba in garaj....plus ca cele mai multe motoare de la noi, sunt aduse din Italia, iar oamenii aia chiar merg. Eu nu am avut sezon sub 10000 km. Daca inmultesc asta cu varsta motorului, rezulta 150000. Cum sa mai mearga saracu motor cu uleiul din carte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah ce nu intelegeti 4 schimburi de ulei x 6000km sunt 24.000km in care n-a consumat niciodata, nu am completat niciodata. nu ma mai contrati la chestia asta.

 

uleiul ala castrol sintetic a fost de rahat.

 

sambata imi pun altul si vedem in primavara daca sunt probleme sau nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba cu km ai perfecta dreptate...parerea mea. E fumata povestea cu batranelul pt care motorul era prea greu si il tinea degeaba in garaj....plus ca cele mai multe motoare de la noi, sunt aduse din Italia, iar oamenii aia chiar merg. Eu nu am avut sezon sub 10000 km. Daca inmultesc asta cu varsta motorului, rezulta 150000. Cum sa mai mearga saracu motor cu uleiul din carte?

 

 

Io am pus numai 10W40. La Repsol am avut un consum deprimant : 1 l la 4.000 km. La Motul : 1 l la 8.000 km. La Castrol : 0,5 l la 2.000 km. Asa ca m-am decis : dupa ce termin restul de Castrol pe care-l mai am, ma intorc la Motul. Am si luat 4 l = 99,95 lei (de la Performance Shop) 5100 10W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cavaleru, : nu te contrazic, dar nu prea multi au avut atatea TDM uri sub mana cate am avut eu...si la km + schimburi de ulei, cred ca imi dai dreptate ca sunt in top 10 intre tedemisti :) Eu doar am experimentat un lucru: Castrol nu a fost recomandat de nici unul dintre prietenii mei care are motocicleta. Toti s-au plans de consum de ulei. Eu in Suzuki am avut castrol si papa 200 grame la 1000 km. Dupa schimbul cu motul papa a fost redus la 400-50 grame la 6000 km. Concluzie: Deocamdata raman la Motul 15W 50. :)

 

Sarbatori fericite si un calduros La Multi Ani tuturor motociclistilor si pasagerelor !!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

Un An Nou fericit, cu sanatate, dragoste, impliniri nenumarate si astfalt caldut pentru toti motociclistii, dar mai ales pentru TDM-isti!

 

Si, pentru ca stau in cumpana daca sa ma duc la petrecerea mea de Rev sau la ziua lui Cava, pana ma decid zic un La multi ani! Cavalerului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

Un An Nou fericit, cu sanatate, dragoste, impliniri nenumarate si astfalt caldut pentru toti motociclistii, dar mai ales pentru TDM-isti!

 

Si, pentru ca stau in cumpana daca sa ma duc la petrecerea mea de Rev sau la ziua lui Cava, pana ma decid zic un La multi ani! Cavalerului!

 

Ms Liviu!

 

La multi ani toturor, va doresc un an plin de fericire, impliniri si multi km pe 2 roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am pus numai 10W40. La Repsol am avut un consum deprimant : 1 l la 4.000 km. La Motul : 1 l la 8.000 km. La Castrol : 0,5 l la 2.000 km. Asa ca m-am decis : dupa ce termin restul de Castrol pe care-l mai am, ma intorc la Motul. Am si luat 4 l = 99,95 lei (de la Performance Shop) 5100 10W40.

Nu e mai bine un ulei 15-50?, ma gandesc ca totusi au niste ani motoarele astea si .., nu cezi?. eu voi pune Motul 15-50, asta si in ideea ca fiind uleiul putintel mai gros, va consuma din el mai putin. La multi ani siun nou an plin de bucurii.., calare!

 

bah ce nu intelegeti 4 schimburi de ulei x 6000km sunt 24.000km in care n-a consumat niciodata, nu am completat niciodata. nu ma mai contrati la chestia asta.

 

uleiul ala castrol sintetic a fost de rahat.

 

sambata imi pun altul si vedem in primavara daca sunt probleme sau nu :)

cavalere, o fi ziua ta azi.., dar nu pot sa nu ma ofusc pe tine.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., eu folosesc Motul la motoreta si masina de vreo opt anisori si nu il voi schimba cu nimic. La multi ani calare, Cavalere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci..,

 

Pai, Jeane, daca nu mai schimbam din cand in cand, cum putem sti daca nu cumva un produs e mai bun decat ceea ce folosim noi? Trebuie sa mai facem si incercari. Fie si numai pentru statistica... :wink:

Io, de pilda, sunt fan infocat Castrol (la masini). De aceea am si incercat Castrol la moto. N-a fost o incercare castigatoare si, de aceea, voi reveni la Motul. Dar trebuia sa incerc. La fel cum, sunt convins, voi mai face o incercare cu Castrol, dar alta vascozitate si, poate nu sintetic, ci mineral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavalere, o fi ziua ta azi.., dar nu pot sa nu ma ofusc pe tine.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., eu folosesc Motul la motoreta si masina de vreo opt anisori si nu il voi schimba cu nimic. La multi ani calare, Cavalere!

 

ca a fost gratis :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...poate deschidem un nou forum. Dar, sincer, nu stiu daca merita efortul. Asa cum spunea si Nicu, traficul pe acel forum era extrem de redus.

Hai sa facem un poll sa vedem daca sunt voturi pentru reinfiintarea Forum TDM sau daca nu prezinta interes pentru comunitatea noastra. Ce zici Cavalere? Te ocupi?

 

Azi am tras o tura scurta (pana la Targoviste si inapoi). Vremea a fost superba. Daca maine e tot asa fain, vreau sa bag o tura mai lunga. E vreun amator (sau profesionist) gata de drum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor!

A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu

Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea

Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile

Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele

Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale)

Sa vina vara!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor!

A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu

Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea

Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile

Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele

Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale)

Sa vina vara!

:cheers:

Multumim pentru initiativa, si imi pare sincer rau ca nu a prins la public. Pe viitor cine stie.....efortul tau e oricum de apreciat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca azi am bagat o tura scurta (vreo 300 km) Buc-Ploiesti-Paulesti-Varbilau-Alunis-Brebu-Campina-Paltinu-Valea Doftanei-Secaria-Comarnic-Buc. A mers mobra de-a rupt. Nici nu stiu ce-a fost cu ea. Am luat in doua randuri 200 neasteptat de repede. Pana acum ma cam rugam de ea sa ajunga la 200. E drept ca si aveam membranele de la carburatoare ciuruite. Pe la Valea Doftanei si Secaria era zapada...Dar in Bucuresti si-n rest pe traseu a fost perfect. Vreau sa zic ca initial dadusem caldura la manere la maxim, insa cu timpul am lasat-o la minim ca-mi fierbeau mainile! Iar io-s friguros rau!

post-56994-0-12391400-1325523062_thumb.jpg

post-56994-0-75286000-1325523080_thumb.jpg

post-56994-0-73970800-1325523166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui?

Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata.

 

L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic.

 

Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic :baldy: si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...