Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

cavalere, o fi ziua ta azi.., dar nu pot sa nu ma ofusc pe tine.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., eu folosesc Motul la motoreta si masina de vreo opt anisori si nu il voi schimba cu nimic. La multi ani calare, Cavalere!

 

ca a fost gratis :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda...poate deschidem un nou forum. Dar, sincer, nu stiu daca merita efortul. Asa cum spunea si Nicu, traficul pe acel forum era extrem de redus.

Hai sa facem un poll sa vedem daca sunt voturi pentru reinfiintarea Forum TDM sau daca nu prezinta interes pentru comunitatea noastra. Ce zici Cavalere? Te ocupi?

 

Azi am tras o tura scurta (pana la Targoviste si inapoi). Vremea a fost superba. Daca maine e tot asa fain, vreau sa bag o tura mai lunga. E vreun amator (sau profesionist) gata de drum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor!

A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu

Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea

Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile

Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele

Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale)

Sa vina vara!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor!

A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu

Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea

Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile

Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele

Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale)

Sa vina vara!

:cheers:

Multumim pentru initiativa, si imi pare sincer rau ca nu a prins la public. Pe viitor cine stie.....efortul tau e oricum de apreciat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca azi am bagat o tura scurta (vreo 300 km) Buc-Ploiesti-Paulesti-Varbilau-Alunis-Brebu-Campina-Paltinu-Valea Doftanei-Secaria-Comarnic-Buc. A mers mobra de-a rupt. Nici nu stiu ce-a fost cu ea. Am luat in doua randuri 200 neasteptat de repede. Pana acum ma cam rugam de ea sa ajunga la 200. E drept ca si aveam membranele de la carburatoare ciuruite. Pe la Valea Doftanei si Secaria era zapada...Dar in Bucuresti si-n rest pe traseu a fost perfect. Vreau sa zic ca initial dadusem caldura la manere la maxim, insa cu timpul am lasat-o la minim ca-mi fierbeau mainile! Iar io-s friguros rau!

post-56994-0-12391400-1325523062_thumb.jpg

post-56994-0-75286000-1325523080_thumb.jpg

post-56994-0-73970800-1325523166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui?

Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata.

 

L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic.

 

Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic :baldy: si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa se fi terminat benzina din carburatoare.

 

Uite aici s-a vorbit de asa ceva.

 

Ishmael zicea asa:

daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci.

 

Pompa arata cam asa:

14uz9jo.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca s-a vorbit de tobe ... ma bag si eu cu modificarea facuta de mine ... am scos tobele vechi cu tot cu partea centrala ca tot sunt dintr-o bucata si cred ca au 7-8kg si am mers pe o singura toba pe partea dreapta si din economie dar si pt ca ma incomoda rau la curatat si uns lantul.

Am luat una bucata toba carbon de pe net .. second .. si am adaptat o teava , o flansa si 1 colier ...

Asa a rezultat cu aprox 80 euro un sunet superb ... destul de puternic ....

post-37509-0-53147500-1325618065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui?

Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata.

 

L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic.

 

Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic :baldy: si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul.

 

Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei).

 

Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun.

 

Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain Cody2 toba, si eu ma gandisem maidemult, dar imi place cum arata cu 2....deci le-am modificat lungimea si unghiul de inclinare. Asa am loc la ungerea lantului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei).

 

Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun.

 

Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe.

Spor !

 

O sa incerc asa, multam' de idee.

 

P.S. 3VD nu are robinet la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

 

am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi

http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de necunoscator:

 

Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula 10003290_910_FR01_08.JPG adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea?

 

 

Intreb pentru ca mi-as confectiona unul.

P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de necunoscator:

 

Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula 10003290_910_FR01_08.JPG adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea?

 

 

Intreb pentru ca mi-as confectiona unul.

P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza.

 

Destul de stabila cat sa nu iti faci griji. Daca dai jos motoru sau cazi peste el... intelegi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

 

 

 

am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi

http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626

 

 

 

La multi ani, Andrei!

 

Mor de ras! :lol:

Tu iti pui toate astea pe tine cand pleci cu mobra?

Folosesti, cumva, costumul moto de vara?

Nu inteleg de ce iti trebuie atatea haine. Cu cele de corp sunt de acord, dar sa mai pui si o tura de polaruri pe tine...Ma intreb daca te mai poti misca pe mobra?! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa echipat poti merge si la -10 grade ... dar ce faci de aderenta ???? eu unu mi-am facut o regula ... sub +10grade nu scot motorul ... doar in cazuri extreme ... pt ca nu-i nici o placere .. ce folos sa merg cu stres ?

 

Referitor la stand ... e stabil .... poate mai stabil decat cricul central ... daca treci prin Piatra ti-l pot arata pe al meu .

 

Am uitat ... azi am scos-o la o tura de aprox 15 km ... erau 12 grade .... parca am mai fentat un pic iarna ... :banana:

Editat de cody2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...