Cavaleru Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 cavalere, o fi ziua ta azi.., dar nu pot sa nu ma ofusc pe tine.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., eu folosesc Motul la motoreta si masina de vreo opt anisori si nu il voi schimba cu nimic. La multi ani calare, Cavalere! ca a fost gratis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 Din pacate, cred ca, Korben Dallas s-a tinut de cuvant si a intrerupt activitatea forumului TDM-istilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 Mda...poate deschidem un nou forum. Dar, sincer, nu stiu daca merita efortul. Asa cum spunea si Nicu, traficul pe acel forum era extrem de redus. Hai sa facem un poll sa vedem daca sunt voturi pentru reinfiintarea Forum TDM sau daca nu prezinta interes pentru comunitatea noastra. Ce zici Cavalere? Te ocupi? Azi am tras o tura scurta (pana la Targoviste si inapoi). Vremea a fost superba. Daca maine e tot asa fain, vreau sa bag o tura mai lunga. E vreun amator (sau profesionist) gata de drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 ne trebuie doar un domeniu. unde sa-l tinem avem. maine plec la plimbare dar cu trenu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 La multi ani tuturor! A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale) Sa vina vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 La multi ani tuturor! A fost musai sa intrerup, nu mai aveam spatiu Nu stiu cati dintre voi stiau ca toata chestia a fost pe banii si pe munca mea Nu am cerut nimic la nimeni, dar daca nici macar interes nu este, ce rost are? Nu acuz pe nimeni de nimic, e doar o constatare in urma unui experiment de un an de zile Eu zic ca topicul acesta e suficient, de multe ori nu se scrie nici aici cu zilele Concluzia: TDM-urile sunt motociclete care nu se strica (nu e gluma, a mea a avut foarte putine probleme, si acelea banale) Sa vina vara! Multumim pentru initiativa, si imi pare sincer rau ca nu a prins la public. Pe viitor cine stie.....efortul tau e oricum de apreciat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Hai ca azi am bagat o tura scurta (vreo 300 km) Buc-Ploiesti-Paulesti-Varbilau-Alunis-Brebu-Campina-Paltinu-Valea Doftanei-Secaria-Comarnic-Buc. A mers mobra de-a rupt. Nici nu stiu ce-a fost cu ea. Am luat in doua randuri 200 neasteptat de repede. Pana acum ma cam rugam de ea sa ajunga la 200. E drept ca si aveam membranele de la carburatoare ciuruite. Pe la Valea Doftanei si Secaria era zapada...Dar in Bucuresti si-n rest pe traseu a fost perfect. Vreau sa zic ca initial dadusem caldura la manere la maxim, insa cu timpul am lasat-o la minim ca-mi fierbeau mainile! Iar io-s friguros rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) @Leaveyou: Frumos! Cred ca s-a bucurat si ea ca ai scos-o la drum Ce GPS si soft folosesti? Editat Ianuarie 3, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 @Leaveyou: Frumos! Cred ca s-a bucurat si ea ca ai scos-o la drum Ce GPS si soft folosesti? GPS-ul este Goclever, iar soft-ul este igo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui? Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata. L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic. Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) verifica daca lucreaza pompa de benzina Editat Ianuarie 3, 2012 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Si cum verific ? Oricum, nu cred sa aiba ceva, prea a picat imediat dupa ce am umblat la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Posibil sa se fi terminat benzina din carburatoare. Uite aici s-a vorbit de asa ceva. Ishmael zicea asa: daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci. Pompa arata cam asa: Editat Ianuarie 3, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Pt ca s-a vorbit de tobe ... ma bag si eu cu modificarea facuta de mine ... am scos tobele vechi cu tot cu partea centrala ca tot sunt dintr-o bucata si cred ca au 7-8kg si am mers pe o singura toba pe partea dreapta si din economie dar si pt ca ma incomoda rau la curatat si uns lantul. Am luat una bucata toba carbon de pe net .. second .. si am adaptat o teava , o flansa si 1 colier ... Asa a rezultat cu aprox 80 euro un sunet superb ... destul de puternic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui? Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata. L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic. Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul. Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei). Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun. Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 fain Cody2 toba, si eu ma gandisem maidemult, dar imi place cum arata cu 2....deci le-am modificat lungimea si unghiul de inclinare. Asa am loc la ungerea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei). Unde este robinetul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Unde este robinetul asta? Este pe rezervor din cate stiu eu. dar doar de la 4tx e prezent, iar la 900 nu stiu daca este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei). Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun. Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe. Spor ! O sa incerc asa, multam' de idee. P.S. 3VD nu are robinet la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Habar n-aveam ca au schimbat si aici ceva intre 3VD si 4TX, la 4TX mai e un robinet sub rezervor, de unde pleaca furtunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) salutare si la multi ani! nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece... am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau! eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat. In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto: dinspre piele spre costum http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza. Cam atat! poate ajuta cuiva... salutare si la multi ani! nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece... am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau! eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat. In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto: dinspre piele spre costum http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza. Cam atat! poate ajuta cuiva... am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626 Editat Ianuarie 4, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Intrebare de necunoscator: Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea? Intreb pentru ca mi-as confectiona unul. P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza. Editat Ianuarie 4, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Intrebare de necunoscator: Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea? Intreb pentru ca mi-as confectiona unul. P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza. Destul de stabila cat sa nu iti faci griji. Daca dai jos motoru sau cazi peste el... intelegi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 salutare si la multi ani! nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece... am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau! eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat. In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto: dinspre piele spre costum http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza. Cam atat! poate ajuta cuiva... am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626 La multi ani, Andrei! Mor de ras! Tu iti pui toate astea pe tine cand pleci cu mobra? Folosesti, cumva, costumul moto de vara? Nu inteleg de ce iti trebuie atatea haine. Cu cele de corp sunt de acord, dar sa mai pui si o tura de polaruri pe tine...Ma intreb daca te mai poti misca pe mobra?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) asa echipat poti merge si la -10 grade ... dar ce faci de aderenta ???? eu unu mi-am facut o regula ... sub +10grade nu scot motorul ... doar in cazuri extreme ... pt ca nu-i nici o placere .. ce folos sa merg cu stres ? Referitor la stand ... e stabil .... poate mai stabil decat cricul central ... daca treci prin Piatra ti-l pot arata pe al meu . Am uitat ... azi am scos-o la o tura de aprox 15 km ... erau 12 grade .... parca am mai fentat un pic iarna ... Editat Ianuarie 4, 2012 de cody2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.