Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

DE CE CREZI CA CAUT ALTA FURCA? exact ca si la tine, teflonul de pe cuzinetii din delescopul stang sau tocit pana la metal...iar acela a zgariat telescopul. Deci degeaba am pus alti cuzineti + alte simeringuri ca tot lacrimeaza.

 

nasol. le iau pe ale mele intr-un week-end la pachet si vin si te vizitez, sa te holbezi la ele si sa le facem si o proba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat

Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. :scratch: .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate.

 

Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! :scratch: Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! :(

 

Pai, Jeane, ti-am spus ca 3VD-ul are asa ceva si poti cauta un scut de la 3VD care se potriveste si la 4TX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. :scratch: .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate.

 

Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! :scratch: Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! :(

 

ia fa o poza la amortizorul tau. din cate stiu este aprope identic ca constructie. la 900 difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

 

Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx)

 

La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta!

 

va multumesc fain!

 

respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

 

Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx)

 

La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta!

 

va multumesc fain!

 

respecte!

de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori!

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2

 

hai noroc!

 

ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord?

vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cavaleru: din ce an e mobra ta? ca telescoapele nu au aceleasi dimensiuni.

 

4tx are alte telescoape in diametru. adica 43mm

3vd are 41 mm

 

in rest sunt la fel

 

iti fac un pret indecent pt ea asa ca ne cunoastem ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic, cred ca anu asta merg as a cu ele...sa vedem cat o sa curga...la anu poate imi iau 900

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

 

Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx)

 

La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta!

 

va multumesc fain!

 

respecte!

 

Vezi si aici - http://tdmromania.ro/forum/index.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, dar mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa-l dau cu toate cele de pe pagina anterioara pentru ca sperie pretul. Raman oricum o gramada de extra-uri pe el, am facut si o actualizare de pret la 3900... sper sa am succes de data asta :)

 

 

Un mare avantaj la 900 e ca poti sa prinzi placa adaptor universala monkey (sistemul de prindere de la Kappa / Givi) direct pe suportul cu manere al motocicletei.

si la 4TX se poate prinde direct de suportul cu manere spate. asa am avut eu. sta foarte bine caseul si pasageul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori!

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2

 

hai noroc!

 

Deci conform link-ului motoarele fabricate intre 98-01 nu au nici o problema ... singura referinta este cu schimbul greu al acumulatorului ... tdm-ul meu e 2001 :banana:

Editat de cody2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helooo-am reusit sa rezolv problema consumului-dupa o discutie cu Maria Sa Cavaleru-bineinteles :friends:

Am lasat celebrele cuie mai jos, am resincronizat carburatoarele si pe drumul catre mare,cu pasager si toate casurile pline, am scos un consum de 5.2 mers constant 120 pe A2 cu reprize de pana la 160-asa parca mai vii de acasa- La precedentul drum, de 1 mai, tot spre mare mi-a luat la 110-120-6.7 .Deci sunt super incantat de Gheonoaie.

Acum cine vrea bug spolierul de pe ea il dau la schimb cu un scut-nu prea ma coafeaza aerul ala de vitezana pe care i-l da.

Deci il schimb pe un scut original-prinderile sunt la fel.

De asemnea mai am de dat o oglinda dreapta originala.

Si in ultima instanta se da si motoreta cu toate acareturile pe ea. :burnout:

post-8528-0-20613900-1339492458_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori!

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2

 

hai noroc!

 

ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord?

vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie

 

 

Am citit zeci de review-uri si de teste, comparate, necomparate etc.

 

ce ma interesa in mod deosebit....erau parerile celor care stau zi de zi pe ele si speram sa gasesc un raspuns pe aici!

 

asfalt uscat sa aveti cu totii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

 

Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina.

 

Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

 

Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina.

 

Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune.

 

 

Bun venit!

Frumoasa mobra. Cred ca e fabricata inainte de '99 sau, daca e din '99, e dinainte de ultima schimbare facuta de uzina la modelul 4TX.

Oricum, e o achizitie faina!

Te asteptam si pe TDM Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

 

Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina.

 

Bafta tuturor si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune.

 

Bine ai venit!

Sper sa te simti aici ca intre prieteni :D si nu uita de tdmromania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat si eu cuiele din carb cu o treapta mai jos, erau la penultima acum sunt la ultima.

Se simte diferenta de putere care nu ma deranjeaza neaparat, oricum mi se parea prea brutala.

Ramane de vazut cat se imbunatateste consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am jucat cu setarile la suspensia fata. asta dupa ce am intarit-o un pic pe cea spate.

 

fata era mult prea tare, ferma amortizarea si cursa desi normale, orice gropita inseamna soc in ghidon.

 

avand arcuri progresive in furca, am scos aproape tot prealoadul si am pus doar 4 clickuri la rebound.

 

s-a imbunatatit amortizarea sesizabil.

 

O sa mai scot un pic din preload sa vad schimbarile.

 

de plonjat pe franare mi se pare ca se comporta la fel.

 

Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza

 

Credeam ca iubita ta e TDM-ul :))

 

Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de producatorul filtrului. la man nu vin. parca la champion au.

 

Credeam ca iubita ta e TDM-ul :))

 

Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza

 

erau aproape de maxim. le-am dus aproape de minim sa vad diferenta. un click in plus sau in minus o sa-l simta un chilot de curse, nu noi astia care facem touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...