Cavaleru Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 DE CE CREZI CA CAUT ALTA FURCA? exact ca si la tine, teflonul de pe cuzinetii din delescopul stang sau tocit pana la metal...iar acela a zgariat telescopul. Deci degeaba am pus alti cuzineti + alte simeringuri ca tot lacrimeaza. nasol. le iau pe ale mele intr-un week-end la pachet si vin si te vizitez, sa te holbezi la ele si sa le facem si o proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate. Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Cand / daca te hotarasti cu celelalte da-mi un mail / tel. (vezi profil). Merci mult, cred ca am inteles sistemul. Cum imi intra banii te sun si stabilim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ...Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! Pai, Jeane, ti-am spus ca 3VD-ul are asa ceva si poti cauta un scut de la 3VD care se potriveste si la 4TX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Asa o avea 3vd-ul , dar la 4tx-ul meu nu am vazut nimic din ceea ce zici la amortizor. Cum naiba se poate intari suspensia spate, ca dansez vals pe drum cu denivelari!. Nu am vazut sa existe vreun reglaj la arc sau amortizor. .Stie careva?. Am schimbat semeringurile si lichidul din furca, am pus 10w Medium de la Motul. Pare cam moale, mergea si 15w dar mie imi place mai soft. Imi pare rau ca nu pot veni la intrunirea Tdm-istilor, deoarece am avut un deces in familie, din pacate. Nu stie nimeni de unde sa cumpar un 'pinten ' sau cum naiba sa-l denumesc?! Tin neaparat sa fac rost de unul. Liviule, spunea-i tu ca se mai potriveste si de la alt model, dar am uitat despre ce model era vorba. O sa sun la Yamaha sa vad cat costa unul nou , cel de pe 3vd, pt ca am inteles ca 4tx-ul nu are din fabrica asa ceva in dotare. Sper sa nu coste o avere. De ce cred ca asa va fi?! ia fa o poza la amortizorul tau. din cate stiu este aprope identic ca constructie. la 900 difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord? vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie Editat Iunie 8, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Cavaleru: din ce an e mobra ta? ca telescoapele nu au aceleasi dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 @ Cavaleru: din ce an e mobra ta? ca telescoapele nu au aceleasi dimensiuni. 4tx are alte telescoape in diametru. adica 43mm 3vd are 41 mm in rest sunt la fel iti fac un pret indecent pt ea asa ca ne cunoastem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) nu stiu ce sa zic, cred ca anu asta merg as a cu ele...sa vedem cat o sa curga...la anu poate imi iau 900 Editat Iunie 9, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ziua buna! Scriu aici ca pe viitor ma bate gandul sa achizitionez un TDM. (as tinde catre un 4tx) La ce ar trebui sa fiu atent si extrem de atent? Cum se prezinta un motor cu peste 60.000 de km? Cum sunt preturile consumabilelor (decente sau "indecente")? Care sunt diferentele notabile intr-e modelele de 850?.......... orice alte sfaturi care m-ar putea ajuta! va multumesc fain! respecte! Vezi si aici - http://tdmromania.ro/forum/index.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Inca nu, dar mi-am dat seama ca nu are rost sa incerc sa-l dau cu toate cele de pe pagina anterioara pentru ca sperie pretul. Raman oricum o gramada de extra-uri pe el, am facut si o actualizare de pret la 3900... sper sa am succes de data asta Un mare avantaj la 900 e ca poti sa prinzi placa adaptor universala monkey (sistemul de prindere de la Kappa / Givi) direct pe suportul cu manere al motocicletei. si la 4TX se poate prinde direct de suportul cu manere spate. asa am avut eu. sta foarte bine caseul si pasageul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! Deci conform link-ului motoarele fabricate intre 98-01 nu au nici o problema ... singura referinta este cu schimbul greu al acumulatorului ... tdm-ul meu e 2001 Editat Iunie 11, 2012 de cody2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Helooo-am reusit sa rezolv problema consumului-dupa o discutie cu Maria Sa Cavaleru-bineinteles Am lasat celebrele cuie mai jos, am resincronizat carburatoarele si pe drumul catre mare,cu pasager si toate casurile pline, am scos un consum de 5.2 mers constant 120 pe A2 cu reprize de pana la 160-asa parca mai vii de acasa- La precedentul drum, de 1 mai, tot spre mare mi-a luat la 110-120-6.7 .Deci sunt super incantat de Gheonoaie. Acum cine vrea bug spolierul de pe ea il dau la schimb cu un scut-nu prea ma coafeaza aerul ala de vitezana pe care i-l da. Deci il schimb pe un scut original-prinderile sunt la fel. De asemnea mai am de dat o oglinda dreapta originala. Si in ultima instanta se da si motoreta cu toate acareturile pe ea. Editat Iunie 12, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 de nu am dat lincu asta de t'spe mii de ori! http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ISSUES#2 hai noroc! ba nu cumpara careva un set de heidenauri cu 10000 de km la bord? vreau sa trec pre stradale ca am itp de facut acum in iulie Am citit zeci de review-uri si de teste, comparate, necomparate etc. ce ma interesa in mod deosebit....erau parerile celor care stau zi de zi pe ele si speram sa gasesc un raspuns pe aici! asfalt uscat sa aveti cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Bun venit! Frumoasa mobra. Cred ca e fabricata inainte de '99 sau, daca e din '99, e dinainte de ultima schimbare facuta de uzina la modelul 4TX. Oricum, e o achizitie faina! Te asteptam si pe TDM Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturor si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Bine ai venit! Sper sa te simti aici ca intre prieteni si nu uita de tdmromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 placutele de pe spate la mine sau dus....cine ce recomanda si de unde? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 caerbon loraine de la ottoman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am lasat si eu cuiele din carb cu o treapta mai jos, erau la penultima acum sunt la ultima. Se simte diferenta de putere care nu ma deranjeaza neaparat, oricum mi se parea prea brutala. Ramane de vazut cat se imbunatateste consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 m-am jucat cu setarile la suspensia fata. asta dupa ce am intarit-o un pic pe cea spate. fata era mult prea tare, ferma amortizarea si cursa desi normale, orice gropita inseamna soc in ghidon. avand arcuri progresive in furca, am scos aproape tot prealoadul si am pus doar 4 clickuri la rebound. s-a imbunatatit amortizarea sesizabil. O sa mai scot un pic din preload sa vad schimbarile. de plonjat pe franare mi se pare ca se comporta la fel. Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 depinde de producatorul filtrului. la man nu vin. parca la champion au. Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza erau aproape de maxim. le-am dus aproape de minim sa vad diferenta. un click in plus sau in minus o sa-l simta un chilot de curse, nu noi astia care facem touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.