suzu Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturos si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Bun venit! Frumoasa mobra. Cred ca e fabricata inainte de '99 sau, daca e din '99, e dinainte de ultima schimbare facuta de uzina la modelul 4TX. Oricum, e o achizitie faina! Te asteptam si pe TDM Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutari Ma alatur si eu voua cu un TDM 850 an 99,58000 km cumparat de la MOTOMUS.Pana acum am inlocuit bateria si ma pregatesc de distributie ca are sunetul acela specific,ticait,in rest sper sa ceara doar benzina. Bafta tuturor si sper sa ne vedem la urmatoarea reuniune. Bine ai venit! Sper sa te simti aici ca intre prieteni si nu uita de tdmromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 placutele de pe spate la mine sau dus....cine ce recomanda si de unde? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 caerbon loraine de la ottoman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am lasat si eu cuiele din carb cu o treapta mai jos, erau la penultima acum sunt la ultima. Se simte diferenta de putere care nu ma deranjeaza neaparat, oricum mi se parea prea brutala. Ramane de vazut cat se imbunatateste consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 m-am jucat cu setarile la suspensia fata. asta dupa ce am intarit-o un pic pe cea spate. fata era mult prea tare, ferma amortizarea si cursa desi normale, orice gropita inseamna soc in ghidon. avand arcuri progresive in furca, am scos aproape tot prealoadul si am pus doar 4 clickuri la rebound. s-a imbunatatit amortizarea sesizabil. O sa mai scot un pic din preload sa vad schimbarile. de plonjat pe franare mi se pare ca se comporta la fel. Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Plec sambata dimineata pana la turda la iubita mea si o sa ma joc la setari pe drum sa vad ce si cum influenteaza Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 depinde de producatorul filtrului. la man nu vin. parca la champion au. Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Plaja de reglaj e destul de stransa, nu merge plus/minus 5 clicuri, desi aparent e putin sa dai un clic in sus sau in jos, are efect, se simte la drum si mai ales la viteza erau aproape de maxim. le-am dus aproape de minim sa vad diferenta. un click in plus sau in minus o sa-l simta un chilot de curse, nu noi astia care facem touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. La 850 sint 2 oringuri, ala mare de 70mm pe exterior cu 3.5mm grosime, si mai e unul de vreo 12mm in diametru. Champions venea inainte cu oringul mare, dar au renuntat la el. Le poti cumpara separat de la magazinele de oringuri, ala mare de exemplu l-am gasit la adix.ro. Gasesti pe louis dimensiunea exacta pentru oringul mare la 900 -- probabil e acelasi cu cel de la 850, apare in pdf-ul de pe site. Ala mic trebuie cumparat dupa dimensiuni, nu-l gasesti decat la reprezentanta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Merci pt raspunsuri Cred ca am sa dau o tura pe la Yamaha, oricum voiam sa intreb si de intinzatorul "nou" de lant de distributie si un cric central. Yamaha banuiesc ca inseamna Dual Tours, nu? Am inteles ca ar exista un discount pt TDMisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am si eu o intrebare pt cei cu 900, la 850 nu stiu daca e la fel: cand va schimbati uleiul si filtrul, oringul de la capacul de filtru vine cu filtrul, sau il luati separat? Mi-am comandat ambele, dar filtrul nu pare sa aiba si oringul, asa ca eram crios. In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului. La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult. Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei. Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu. Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni. Credeam ca iubita ta e TDM-ul ) Threesome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Am inteles ca ar exista un discount pt TDMisti? Discount face doar Ottoman, care nu e magazin Yamaha dar e tdmist Threesome La tăți ni-i greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Discount face doar Ottoman, care nu e magazin Yamaha dar e tdmist La tăți ni-i greu Discount se face doar pentru TDM-isti la piese originale si doar prin Ambulanta Moto. Este vorba de sponsorizarea cu care ne-a ajutat anul acesta Yamaha. Cei interesati de piese sa-l contacteze pe ottoMan si va primi pretul cu discount-ul dedicat TDM-istilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 In general nu. Poate la unii producatori de filtre, dar ma indoiesc, pentru ca e un filtru care merge la mai multe modele si mi s-ar parea ciudat sa aiba toate acelasi diametru la oringul capacului. La capac exista un o-ring mare si unul mic, in coada capacului. Cel mare cred ca poti sa il tii lejer vreo 2 schimburi (adica teoretic vreo 4 schimburi de ulei), iar ala mic chiar si mai mult. Eu unul am preferat sa imi comand o-ringuri si saibe de bronz pe care sa le am la fiecare schimb; de asemenea am schimbat filtrul la aproape fiecare schimb de ulei. Saibele de la suruburile de drenaj - saiba originala de la surubul mare (cu cap de 17mm), daca o iei de la Yamaha e acum dintr-un soi de aluminiu si nu prea merge refolosita, asa ca recomand sa iei saibe de undeva de la piata sau pe unde gasesti. Si pe Louis au, dar sunt mai scumpe. Saibele de cupru merg refolosite, preferabil dupa ce le tii in foc pana la incadescenta, pentru a-si extinde volumul din nou; procedura nu merge repetata din cate stiu. Deci filtru ia ce vrei (la Mann Filter codul e MW 64), comanda oringurile de la Motodynamics sau Dual Tours si ia-ti saibe de la un magazin de piese auto / piata etc. Cred ca mai stiu si cuplurile la suruburi pe de rost... 35nm la surubu mare, 30nm la cel de la baie, 6 sau 8nm la suruburile capacului. Btw, vezi sa torni uleiul in doi pasi, cum scrie in manual, nu pe tot odata ca o sa-ti dea pe din-afara in timp ce-l torni. Threesome Merci mult pt detalii, inseamna ca am sa-i fac o vizita lui ottoman. N-am uitat nici de topcase, doar ca am fost cam prins saptamana asta. Ne auzim saptamana viitoare, ca as schimba si cablul de ambreiaj daca tot ma duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Bucuresti- Tg. Mures - Turda - 430 km consum 4,65% cu coburi si topcase. 6 ore in cap, cu doua alimentari cu carburant si o alimentare pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 salutarea,o mica intrebare,, ce fel de becuri au tdm 4tx cele din faruri ca ,ma bate gandul sa le schimb cu altele de ex blue vision Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 H7 si h1 parca s-a discitat acum cateva pagini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Am eu unu daca vrei sa faci o proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 /public/style_emoticons/default/mwink.gif[/img] ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 H7 si h1 parca s-a discitat acum cateva pagini E clar ca obisnuinta e a doua natura a omului Ma refer la faptul ca detaliile tehnice repetitive se scriu aici, si pe tdmromania bate vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Va spuneam de acel tacanit(taca taca taca) care vine ziceam eu de la distributie.Banuiam ca e intinzatorul de lant distributie,dar azi am verificat.Am desfacut cele 2 capacele din dreapta si am pus motorul la punct.Am desfacut intinzatorul si surpriza,e in stare perfecta,merge usor,piedica blocheaza.Deci inseamna ca e de la altceva.Tacanitul nu se aude la relanti,se aude imediat ce accelerezi sau intri in frana de motor.Ca semnalmente la ce am mai citit si eu pe aici ar fi de la intinzator.Deci cum acesta e bun mai ramane lantul de distributie zic eu.maine ii desfac capacul de la culbutori si o sa vad mai multe.Cu okazia asta sa i fac si reglajul la supape.Daca aveti vreo idee sau sugestie eu sunt ascultator.O sa revin cu poze detaliate.Daca e lantul de distrubutie chestia nasoala e ca tre sa i defac pompa de ulei ca sa pot sa-l scot. P.S Logic ca a sarit de la punct cand am desfacut intinzatorul Astept idei si sugestii, bafta tuturor Editat Iunie 18, 2012 de suzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Nu stiam ca sare de la punct cand umbli la intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Am desfacut capacul la culbutori si am verificat lantul de distributie.Bataia se aude cand lantul de distributie bate in patina superioara situata exact intre pinioanele de actionare al axelor cu came.Am rotit manual motorul cu cheia de 19,cand face compresie lantul e intins...cand se destinde este foarte lejer intre pinioane ,asa de lejer ca da sa sara de la punct.mentionez ca intinzatorul de lant isi face treaba.Mi se pare ca lantul distributie este foarte uzat si slab si de aceea joaca inte pinioane.O sa l schimb ca e mai iefin decat intinzatorul.A mai schimbat cineva? bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.