Korben Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 da, asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Are cineva idee de unde pot achizitiona stikere pt 4tx 850, m-ar interesa cam toate, m-ar tenta parca sa o revopsesc total pt ca galbenul este putin matuit de soare si mai are ici-colo cate-un defect optic mic, asta va fi undeva in toiul iernii. In alta ordine de idei parca m-ar tenta sa-i si combin un pic altfel culorile, am gasit o combinatie(zic eu) interesanta la un 900, ceva de genul: click Ce parere aveti? Eventual niste alte idei mi-ar fi de ajutor. Merci anticipat! Editat Octombrie 7, 2014 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare forumisti, nu am intrat de ceva vreme pe aici. Vroiam sa va dati cu parerea la motocicleta mea, http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-stare-f-buna-ID27F6w.html#49e7fa414d am primit 900 euro, credeti ca e ok pretul asta, pot sa o dau, sau mai bine o tin? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare forumisti, nu am intrat de ceva vreme pe aici. Vroiam sa va dati cu parerea la motocicleta mea, http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-stare-f-buna-ID27F6w.html#49e7fa414d am primit 900 euro, credeti ca e ok pretul asta, pot sa o dau, sau mai bine o tin? Mersi. Vinde-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu prea se mai gasesc 3vd-uri ca anii trecuti, deci nu mai sunt asa cautate. E destul de ok 900 daca nu ai bani sa iti iei alta si vrei sa completezi de aici, altfel e posibil sa stai mult cu ea 'pe stoc'. Daca iti permiti mai multe motoare si e ok si asta, tine-l, ca nu strica la casa omului un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu mi-am facut la userul @Hondafan stickere si rimstripes-uri, pt TDM 900. Au iesit ff bine si deocamdata (au 3 luni pe moto) nu dau niciun semn de oboseala. Si a stat in soare, in ploaie, la greu. Nu mai stiu cat am dat pe ele, vreo 80 lei pe toate stickerele si pe rim-uri. Are cineva idee de unde pot achizitiona stikere pt 4tx 850, m-ar interesa cam toate, m-ar tenta parca sa o revopsesc total pt ca galbenul este putin matuit de soare si mai are ici-colo cate-un defect optic mic, asta va fi undeva in toiul iernii. In alta ordine de idei parca m-ar tenta sa-i si combin un pic altfel culorile, am gasit o combinatie(zic eu) interesanta la un 900, ceva de genul: click Ce parere aveti? Eventual niste alte idei mi-ar fi de ajutor. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Vinde-o. S-a dat. Vali, sper sa te vad activ pe aici pe forum. Sa ai grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) o poza din tura din week-end Brasov -Rosia montana -Arieseni- Cluj - Campulung Molovenesc -Rarau- (Chiril) - Toplita -Brasov Editat Octombrie 13, 2014 de Leonardsen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Tura de final de sezon 2014 : 25-26 octombrie Traseul : București-Râșnov-Făgăraș-Gheorghieni-Miercurea Ciuc-Bucuresti. Pauza de bere mâncare și somn la (lângă) Gheorghieni. Evident, traseul se abordează de fiecare astfel încât tedemiștii veniți din diferite locații să se încadreze în parcurgerea unei părți cât mai mari a acestei rute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 /index.php?/topic/719563-vand-sistem-de-comunicatie-midland-btx2-twin/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torknel Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Buna la toti... Intru si eu cat de curand in viata pe doua roti si as dori sa va intreb ce ar fi mai bine sa imi iau ca am de ales dintre o Hornet 600 an 2006 si o Yamaha tdm 2003.Ce m-ati sfatui ca sunt sigur ca aveti experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Buna la toti... Intru si eu cat de curand in viata pe doua roti si as dori sa va intreb ce ar fi mai bine sa imi iau ca am de ales dintre o Hornet 600 an 2006 si o Yamaha tdm 2003.Ce m-ati sfatui ca sunt sigur ca aveti experienta. Alege ceea ce iti place mai mult.Tu te vei da cu ea. Ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Hornet daca e in stare buna. TDM-ul e prea brutal pt. incepatori. Desi motorul de 900 pe injectie toarce frumos si e mult mai user-friendly ca cele mai vechi. Drumuri lungi sau moto pt. oras+plimbari in weekend? (touring sau fun adica?) Singur sau cu pasager in majoritatea timpului? Inaltime si greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torknel Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Am 1.83 m si 95 kg si as vrea sa o iau pentru plimbari lungi de sfarsit de saptamana sa zicem ,singur deocamdata ca nu stiu daca imi conving sotia sa vina .Dar nu se stie niciodata. Editat Octombrie 26, 2014 de torknel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Ia Tdm atunci.Legat de felul in care trage,sa sti ca modelul de 900 nu e jucarie. Eu am avut doar vitezane inainte sa mi-o iau,printre care 2 modele cu motor V2 de 1000.Dupa ce m-am plimbat cu tdmu nu am fost deloc dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Singur, e mai distractiv Hornetul, dar depinde si de pilot. Depinde si cat de lungi sunt drumurile. La 2 persoane, clar TDM-ul. Depinde si stilul... Vrei sa 'tragi' de 4 in linie sau sa mergi touring linistit cu 2 in linie? Eu am avut doar vitezane inainte sa mi-o iau,printre care 2 modele cu motor V2 de 1000. Orice ai zice, nu poti spune ca TDM-ul e mai fun ca V2-ul sau chiar ca o vitezana cu motor maricel (nu 600) Janghinele astea au motorul facut clar pt. distractie si pt. tras de sarma ca maimutica Asta nu inseamna ca TDM-ul nu trage sau nu e (mai) distractiv in unele situatii, iar la capitolul touring clar bate la fund multe motoare. Depinde de persoana si de felul piticilor detinuti la nivelurile superioare ale bibilicii. Editat Octombrie 26, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Singur, e mai distractiv Hornetul, dar depinde si de pilot. Depinde si cat de lungi sunt drumurile. La 2 persoane, clar TDM-ul. Depinde si stilul... Vrei sa 'tragi' de 4 in linie sau sa mergi touring linistit cu 2 in linie? Orice ai zice, nu poti spune ca TDM-ul e mai fun ca V2-ul sau chiar ca o vitezana cu motor maricel (nu 600) Janghinele astea au motorul facut clar pt. distractie si pt. tras de sarma ca maimutica Asta nu inseamna ca TDM-ul nu trage sau nu e (mai) distractiv in unele situatii, iar la capitolul touring clar bate la fund multe motoare. Depinde de persoana si de felul piticilor detinuti la nivelurile superioare ale bibilicii. Nu m-as mai da pe vitezane in primul rand pentru ca sunt obositoare.Avand 1,92 imi era greu sa fac drumuri lungi si cu pasager.In plus consum ca la tdm nu prea gasesti la vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Orice ai zice, nu poti spune ca TDM-ul e mai fun ca V2-ul sau chiar ca o vitezana cu motor maricel (nu 600) Ba sa stii ca 900-le trage de rupe. Se ridica pe o roata numai din gaz. E altceva fata de 850. A evoluat mult, din punct de vedere uz stradal. Nu mai are nimic de-a face cu off-ul, dar si-a perfectionat latura stradala si e foarte fun. E mai fun decat V2-ul de 1000 de la Suzuki (TLR, SV, Cagiva Raptor) pentru ca ala e doar brutal si rupe hamul. TDMul 900 trage tare mult mai controlabil si asta il face mai fun. E singura mobra cu care mi-as schiimba actualul TDM - pana ajung la noul TDM cu motorul in 3 cilindri sau la STul de 1200. Asta e doar parerea mea, evident. Si in acelasi ton - parerea fata de comparatia propusa - Hornetul e lesinat rau. Ceea ce-l face mai potrivit pentru un incepator pentru primii 20000 de km. Dar la inaltimea incepatorului in discutie i-as recomanda un XT660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torknel Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Va multumesc de pareri desi sincer sunt impartite inca nu m-am decis si cred ca cel mai sigur e sa le iau la o "tura" pe fiecare si sa vedem care ma avantajeaza si care nu , desi Hornet-ul are si o istorie iar Tdm-ul are un pic de lux.Va tin la curent cu primele experiente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) Ba sa stii ca 900-le trage de rupe. Se ridica pe o roata numai din gaz. E altceva fata de 850. A evoluat mult, din punct de vedere uz stradal. Nu mai are nimic de-a face cu off-ul, dar si-a perfectionat latura stradala si e foarte fun. E mai fun decat V2-ul de 1000 de la Suzuki (TLR, SV, Cagiva Raptor) pentru ca ala e doar brutal si rupe hamul. TDMul 900 trage tare mult mai controlabil si asta il face mai fun. E singura mobra cu care mi-as schiimba actualul TDM - pana ajung la noul TDM cu motorul in 3 cilindri sau la STul de 1200. Asta e doar parerea mea, evident. Si in acelasi ton - parerea fata de comparatia propusa - Hornetul e lesinat rau. Ceea ce-l face mai potrivit pentru un incepator pentru primii 20000 de km. Dar la inaltimea incepatorului in discutie i-as recomanda un XT660. Stiu chestiile astea, exact asa mi l-a prezentat grecul cu care am discutat (mult ), nu am vrut sa fac schimb de frica sa nu raman pe jos (ori sa ii daram eu mobra, ori el pe a mea). Neagra, avea akra, inox cap coada, arata si se auzea genial mobra. Plus fata de cele mentionate (mai putin SV-ul de dupa 2003) are avantaj anul de fabricatie si tehnologia. Face fata la factorul fun pe strada (in conditii de pilot singur) si face fata si la touring, asta e chestia interesante. Treaba e ca oricat de bun e motorul L2 (si am inteles ca e comparabil cu V2-ul), nu va fi un V Oricum motoarele despre care vorbim sunt in categorii diferite si oricat le-am compara tot o sa gasim la unele plusuri pe anumite segmente si minusuri pe altele. De mers singur, nu mi-as lua TDM (nici macar zxr ) ci probabil ... well... cred ca un SVde1000 (febletea mea, desi stiu ca are ceva defecte) dar pt. touring, daca as gandi cu buzunarul mi-as lua TDM (sunt vehicule aproape impecabile tehnic, consum bun, costuri mici de intretinere si pret de achizitie f mic pt. ceea ce stiu), dar daca as gandi cu inima, cred ca mi-ar place un Varadero (setoase, cica fiabile, costuri de intretinere ceva mai maricele, pret de achizitie f mare, ciclistica f buna - parerea posesorilor, nu stiu cat de adevarata o fi afirmatie). Sau poate as incerca un XX sau un BMW (ca mor de curiozitate nu alta). Hornet nu stiu daca mi-as lua, nu prea mai imi plac motoarele sub 750cc, odata ce te obisnuiesti cu cuplul si acceleratia motoarelor mai maricele, parca merge greu un 600cc... Dar stiu cativa oameni cu hornet si sunt vehicule corecte care pot oferi si clipe placute. Editat Octombrie 26, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Va multumesc de pareri desi sincer sunt impartite inca nu m-am decis si cred ca cel mai sigur e sa le iau la o "tura" pe fiecare si sa vedem care ma avantajeaza si care nu , desi Hornet-ul are si o istorie iar Tdm-ul are un pic de lux.Va tin la curent cu primele experiente Daca vrei sa faci cate o tura , macar fa u turrraaaa de aia buna cu bagaje cu tot si la drum si cred ca nu te mai dai jos de pe TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Hornetul o sa-l simti mic sub tine, TDM-ul iti vine manusa dar o sa simti o acceleratie mai impulsiva fata de Hornet. Acum, depinde cu care te poti obisnui mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Dacă e începător, niciun motor de la 600 în sus nu i se va părea mic! Sfatul cel mai bun cred că e cel care-ți zicea să te urci pe motociclete și să vezi pe care te simți cel mai bine. Și p-aia ți-o iei. Doar n-o iei pentru toată viața. Dacă nu-ți place o schimbi după 1-2 ani. Așa a făcut și Jerlo : și-a luat Transalp și după jumătate de an a știut că nu era ce trebuia, așa că l-a schimbat cu TDM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torknel Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Acum vin de la cel cu TDM-ul parerea mea e ca e obijuterie m-am urcat si..... nu am cuvinte.Intradevar stai comod si cum a spus Mikehit47 imi vine ca o manusa , din pacate nu am putut sa fac nici o tura ca omul nu l-a folosit de vreun an si bateria era cam dusa dar era intretinut intr-un mod maniacal.Dar nici proprietarul nu e decis inca sa-l vanda sau nu.Recent am facut o tura si cu o Cagiva Raptor dar nu se compara cum arata TDM-ul. Sper sa se decida sa-l vanda ca chiar mi-o simt motocicleta aia.Nu stiu am senzatia ca tre sa fie a mea.Sper sa fie de bun augur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 La inaltimea ta nu avea cum sa nu-ti vina manusa, e o motocicleta super mai ales pentru cineva de 1.80+. Eu am 1.75, ating cu 2/3 din talpa fiecarui picior si tot mi se pare ok. Totusi iti recomand sa dai si o tura inainte s-o achizitionezi, mie mi s-a parut mult mai suparata fata de Honda CB500 pe care l-am avut-o inainte (aveam si de ce, 77hp TDM vs 52hp CB500 - diferenta de 25 caluti). Cel mai probabil ai facut scoala pe ceva si mai obosit decat CB500, eu facusem pe un First Bike de 350cc. Din considerentul asta e posibil sa ti se para prea nervoasa la acceleratie. Eu daca m-as fi urcat pe TDM imediat dupa scoala cred ca as fi spus pas, recunosc Tu totusi atingi cu ambele talpi si e foarte important sa poti face asta ca incepator, mai ales la viteze mici pe TDM-ul de 220kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.