Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


Recommended Posts

92-2001...tot un motor second ramane. Ambele modele cu plusuri si minusuri. Orienteaza-te dupa cum se prezinta modelul in speta. Preferabil sa fie rulat deja prin tara de un proprietar cel putin 2 ani astfel ai ceva garantie ca a trebuit sa-l intretina desi TDM-isti sunt o categorie mai aparte care au grija de motoarele lor. Nu in ultimul rand ar trebui sa aiba ceva consumabile mai scumpe recent schimbate (anvelope, distributie,kit carburatoare sau lant), sa detina cel putin topcase...Oricum in viitor va "manca" bani si de la tine.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata foarte bine mobra ta... Eu am un Bandit la vanzare ( http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-n-ID47MjQ.html#a357d1e7b0 ) a fost si aici, pe motociclism.ro, pus. Am zis ca nu-l mai vand, m-am razgandit, pentru ca ma atrage f mult TDM-ul si inca cateva modele din categoria enduro-touring. Ce sa-i faci....buba la cap si la mine!!! :moron: Intrebam aici de 3vd-ul din 92 pentru ca am gasit un tip din Lugoj care vrea sa facem schimb de motorete si imi mai da si un scuter (Malagutti de 100 cmc) ca diferenta... ( http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-3vd-ID3iw8h.html#cc7ce4bf65 )

Nu stiu ce sa fac..... :unsure:

Edited by pedrony
Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere mai bine astepti sa vinzi mobra ta si iti alegi urmatoarea motocicleta, decat sa iei ce pica la schimb.

Link to post
Share on other sites

TDM-iștii bucureșteni nu-s de părere c-ar face bine la digestie să ne-ntâlnim joi, 18 iunie, la ora știută (19) și-n locația de mare răsunet (str. Matei Voievod, nr.67), să mai vorbim despre una, despre alta, despre-un salt cu parapanta? Nu de alta, dar iată că acușica vine INTDMRO 2015 și poate mai punem câte ceva la cale...

Link to post
Share on other sites

Salutare, am postat cam peste tot unde se poate insa fara nici un raspuns favorabil de aceea m-am gandit sa va intreb si pe voi posesori de TDM daca aveti urmatoarele piese pentru un TDM (evident) modelul 4TX: jug inferior, ghidonul, un parbriz (poate fi si standard nu fac pretentii), si acel plastic de pe bord care tine ceasurile. Merci!

Edited by Dragonn
Link to post
Share on other sites

Jugul si furca difera intre 3VD si 4TX.

 

La noi sunt putine la dezmembrat. Pe Ebay sunt mai multe anunturi. De ex:

http://www.ebay.co.uk/itm/1996-2000-YAMAHA-TDM-850-4TX-LOWER-BOTTOM-YOKE-/291155318861?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item43ca35984d\

 

Asta e doar un link luat la intamplare, daca-l iei pe Ebay la puricat sunt sigur ca se gasesc multe variante.

Link to post
Share on other sites

Am schimbat placutele de ambreiaj... nu mai troncane cutia. Mai am furtunele de frana , scaritele pasager , led in bord si un tankpad. Dupa aceea apa paie si bataie

» Post actualizat in 26 Jun 2015 16:17

La furtune , merge sa pun doua furtune de la etrieri direct la pompa? Etrieri si pompa r6/ fz6 ...stiti voi aia verzi

» Post actualizat in 26 Jun 2015 16:18

Adica sa nu mai trec prin distribuitorul ala de sub far..

Link to post
Share on other sites

Poți pune furtunurile direct la etrier. Cred că perechea de furtunuri metalice așa se și face.

Vezi că etrierii ăia sunt albaștri, nu verzi! ;)

Edited by Leaveyou
Link to post
Share on other sites

m-am uitat mai bine la etriere . Dap sunt albastru-verzui .. cine nu ma crede pagina 452 am o poza cu mobreta in parcare

si da corect furtunuri ... merci Leaveyou

am mai schimbat borcanelul de la pompa fata si toate surubelele de pe la carena .. am gasit si piulite imbracate in cauciuc (aftermarket pe olx )

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Din ciclul "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul", cam asta se poate intampla daca gropile se acopera cu pietris.

Undeva in Deva, inainte de urcarea spre podul in lucru de la capatul autostrazii :).

 

Prin urmare va trebui sa repar motocicleta :( .

Stiti vreun TDM la dezmembrat? As cauta carena fata + plasticul din jurul ceasurilor de bord + cadrul metalic pe care e prinsa carena/farul.

 

Ultimele 2 nu s-au accidentat acum, dar daca tot trebuie desfacuta, as rezolva mai multe cu ocazia asta.

 

 

PS: Ar fi si varianta cu reparat carena undeva...

post-48950-0-83253000-1436719099_thumb.jpg

Edited by v1n3ri
Link to post
Share on other sites

Se repara lejer si ieftin, nu e nevoie de inlocuire. Cadrul ala metalic, odata indoit, nu il mai aduci ca pe original, insa se poate potrivi sa arate bine.

Link to post
Share on other sites

Din ciclul "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul", cam asta se poate intampla daca gropile se acopera cu pietris.

Undeva in Deva, inainte de urcarea spre podul in lucru de la capatul autostrazii :).

 

Prin urmare va trebui sa repar motocicleta :( .

Stiti vreun TDM la dezmembrat? As cauta carena fata + plasticul din jurul ceasurilor de bord + cadrul metalic pe care e prinsa carena/farul.

 

Ultimele 2 nu s-au accidentat acum, dar daca tot trebuie desfacuta, as rezolva mai multe cu ocazia asta.

 

 

PS: Ar fi si varianta cu reparat carena undeva...

Plasticul care tine ceasurile se numeste panou interior.. mi-a venit si mie astazi dupa 3 saptamani de asteptare si m-a costat 293 lei...
Link to post
Share on other sites

mai oameni buni...cum se strange cricul lateral.m-am uitat dar nu inteleg nimic ,se da jos galeria

Link to post
Share on other sites

Schimbul din treapta 1 in treapta a 2-a este de cele mai multe ori foarte urat... CRRRANK! La fel si 2->1. Speram sa se amelioreze problema odata cu schimbul de ulei. Uite ca nu... Maine ma duc intr-o tura mai lunga si o sa incerc sa prind cazurile in care nu face asa, ca nu face intotdeauna.

 

Si la voi se manifesta la fel?

tdm 850 4tx, 1997.

 

edit Sorry TDMANDI ca ma bag, nu stiu cu cricul

Edited by rayman
Link to post
Share on other sites

Si la mine devenise chiar enervant si dureros pt degetul mare de la piciorul stang.. sti tu cu ala schimbam vitezele.. eu am schimbat frumusel placutele de textolit si minune nu mai troncane. Dar trebuie sa vezi daca mai intinzi cablul de ambreiaj poate mai ai totusi viata in ele si nu s-au uzat.... deci incearca sa reglezi cablul de ambreiaj sau daca nu merge schimba macar placutele de textolit din ambreiaj

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...