yamahaia Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 92-2001...tot un motor second ramane. Ambele modele cu plusuri si minusuri. Orienteaza-te dupa cum se prezinta modelul in speta. Preferabil sa fie rulat deja prin tara de un proprietar cel putin 2 ani astfel ai ceva garantie ca a trebuit sa-l intretina desi TDM-isti sunt o categorie mai aparte care au grija de motoarele lor. Nu in ultimul rand ar trebui sa aiba ceva consumabile mai scumpe recent schimbate (anvelope, distributie,kit carburatoare sau lant), sa detina cel putin topcase...Oricum in viitor va "manca" bani si de la tine. Quote Link to post Share on other sites
ottoMan Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Ca bine zici ! Cum ar fi unul ca asta - /index.php?/topic/726514-tdm-850-4tx-din-1999/ Quote Link to post Share on other sites
pedrony Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 (edited) Arata foarte bine mobra ta... Eu am un Bandit la vanzare ( http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-n-ID47MjQ.html#a357d1e7b0 ) a fost si aici, pe motociclism.ro, pus. Am zis ca nu-l mai vand, m-am razgandit, pentru ca ma atrage f mult TDM-ul si inca cateva modele din categoria enduro-touring. Ce sa-i faci....buba la cap si la mine!!! Intrebam aici de 3vd-ul din 92 pentru ca am gasit un tip din Lugoj care vrea sa facem schimb de motorete si imi mai da si un scuter (Malagutti de 100 cmc) ca diferenta... ( http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-3vd-ID3iw8h.html#cc7ce4bf65 ) Nu stiu ce sa fac..... Edited June 17, 2015 by pedrony Quote Link to post Share on other sites
ottoMan Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Din punctul meu de vedere mai bine astepti sa vinzi mobra ta si iti alegi urmatoarea motocicleta, decat sa iei ce pica la schimb. Quote Link to post Share on other sites
pedrony Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Asa am sa fac...! Multumesc mult! Respect! Quote Link to post Share on other sites
Dragonn Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 (edited) Salut băieti, caut telescoape pentru un TDM din '99... poate are cineva? Merci! Edited June 17, 2015 by Dragonn Quote Link to post Share on other sites
Leaveyou Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 TDM-iștii bucureșteni nu-s de părere c-ar face bine la digestie să ne-ntâlnim joi, 18 iunie, la ora știută (19) și-n locația de mare răsunet (str. Matei Voievod, nr.67), să mai vorbim despre una, despre alta, despre-un salt cu parapanta? Nu de alta, dar iată că acușica vine INTDMRO 2015 și poate mai punem câte ceva la cale... Quote Link to post Share on other sites
Dragonn Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 (edited) Salutare, am postat cam peste tot unde se poate insa fara nici un raspuns favorabil de aceea m-am gandit sa va intreb si pe voi posesori de TDM daca aveti urmatoarele piese pentru un TDM (evident) modelul 4TX: jug inferior, ghidonul, un parbriz (poate fi si standard nu fac pretentii), si acel plastic de pe bord care tine ceasurile. Merci! Edited June 24, 2015 by Dragonn Quote Link to post Share on other sites
theogs Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 nu stiu daca jugul si ghidonul difera la cele doua modele dar intreaba la ambulanta moto... in link un tip ce dezmembreaza un 3vd http://olx.ro/oferta/dezmembrez-yamaha-tdm-850-3vd-ID3X4U0.html#62fedefd4f » Post actualizat in 24 Jun 2015 10:08user otto... Quote Link to post Share on other sites
ottoMan Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Jugul si furca difera intre 3VD si 4TX. La noi sunt putine la dezmembrat. Pe Ebay sunt mai multe anunturi. De ex: http://www.ebay.co.uk/itm/1996-2000-YAMAHA-TDM-850-4TX-LOWER-BOTTOM-YOKE-/291155318861?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item43ca35984d\ Asta e doar un link luat la intamplare, daca-l iei pe Ebay la puricat sunt sigur ca se gasesc multe variante. Quote Link to post Share on other sites
Dragonn Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Multumesc mult, sa vad cum ma descurc cu ebay-ul cu engleza mea de 2 lei Quote Link to post Share on other sites
theogs Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Am schimbat placutele de ambreiaj... nu mai troncane cutia. Mai am furtunele de frana , scaritele pasager , led in bord si un tankpad. Dupa aceea apa paie si bataie » Post actualizat in 26 Jun 2015 16:17 La furtune , merge sa pun doua furtune de la etrieri direct la pompa? Etrieri si pompa r6/ fz6 ...stiti voi aia verzi » Post actualizat in 26 Jun 2015 16:18 Adica sa nu mai trec prin distribuitorul ala de sub far.. Quote Link to post Share on other sites
Leaveyou Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 (edited) Poți pune furtunurile direct la etrier. Cred că perechea de furtunuri metalice așa se și face. Vezi că etrierii ăia sunt albaștri, nu verzi! Edited June 27, 2015 by Leaveyou Quote Link to post Share on other sites
theogs Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 m-am uitat mai bine la etriere . Dap sunt albastru-verzui .. cine nu ma crede pagina 452 am o poza cu mobreta in parcare si da corect furtunuri ... merci Leaveyou am mai schimbat borcanelul de la pompa fata si toate surubelele de pe la carena .. am gasit si piulite imbracate in cauciuc (aftermarket pe olx ) Quote Link to post Share on other sites
v1n3ri Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 (edited) Din ciclul "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul", cam asta se poate intampla daca gropile se acopera cu pietris. Undeva in Deva, inainte de urcarea spre podul in lucru de la capatul autostrazii . Prin urmare va trebui sa repar motocicleta . Stiti vreun TDM la dezmembrat? As cauta carena fata + plasticul din jurul ceasurilor de bord + cadrul metalic pe care e prinsa carena/farul. Ultimele 2 nu s-au accidentat acum, dar daca tot trebuie desfacuta, as rezolva mai multe cu ocazia asta. PS: Ar fi si varianta cu reparat carena undeva... Edited July 12, 2015 by v1n3ri Quote Link to post Share on other sites
Banzay Posted July 12, 2015 Share Posted July 12, 2015 Se repara lejer si ieftin, nu e nevoie de inlocuire. Cadrul ala metalic, odata indoit, nu il mai aduci ca pe original, insa se poate potrivi sa arate bine. Quote Link to post Share on other sites
TDMANDI Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 ceva miscare .... Quote Link to post Share on other sites
Dragonn Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Din ciclul "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul", cam asta se poate intampla daca gropile se acopera cu pietris. Undeva in Deva, inainte de urcarea spre podul in lucru de la capatul autostrazii . Prin urmare va trebui sa repar motocicleta . Stiti vreun TDM la dezmembrat? As cauta carena fata + plasticul din jurul ceasurilor de bord + cadrul metalic pe care e prinsa carena/farul. Ultimele 2 nu s-au accidentat acum, dar daca tot trebuie desfacuta, as rezolva mai multe cu ocazia asta. PS: Ar fi si varianta cu reparat carena undeva... Plasticul care tine ceasurile se numeste panou interior.. mi-a venit si mie astazi dupa 3 saptamani de asteptare si m-a costat 293 lei... Quote Link to post Share on other sites
v1n3ri Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 De unde l-ai comandat? Quote Link to post Share on other sites
Taz Asg Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 copilasi... ne vedem la M.A.N? Quote Link to post Share on other sites
flavius.corhei Posted July 19, 2015 Share Posted July 19, 2015 Salutare baietii, am o trusa de scule de 3VD,m-am gandit sa intreb aici inaintee de a pune anuntul pe bursa.Daca o vrea cineva, sa imi spuneti va rog. PS: Cu parere de rau nu mai activez pe acest topic, am trecut la cel de BMW. Quote Link to post Share on other sites
TDMANDI Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 mai oameni buni...cum se strange cricul lateral.m-am uitat dar nu inteleg nimic ,se da jos galeria Quote Link to post Share on other sites
rayman Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 (edited) Schimbul din treapta 1 in treapta a 2-a este de cele mai multe ori foarte urat... CRRRANK! La fel si 2->1. Speram sa se amelioreze problema odata cu schimbul de ulei. Uite ca nu... Maine ma duc intr-o tura mai lunga si o sa incerc sa prind cazurile in care nu face asa, ca nu face intotdeauna. Si la voi se manifesta la fel? tdm 850 4tx, 1997. edit Sorry TDMANDI ca ma bag, nu stiu cu cricul Edited July 31, 2015 by rayman Quote Link to post Share on other sites
theogs Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Si la mine devenise chiar enervant si dureros pt degetul mare de la piciorul stang.. sti tu cu ala schimbam vitezele.. eu am schimbat frumusel placutele de textolit si minune nu mai troncane. Dar trebuie sa vezi daca mai intinzi cablul de ambreiaj poate mai ai totusi viata in ele si nu s-au uzat.... deci incearca sa reglezi cablul de ambreiaj sau daca nu merge schimba macar placutele de textolit din ambreiaj Quote Link to post Share on other sites
rayman Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Merci de răspuns. Ambreiajul tine sus.. Nu cred ca e de la el. Recunosc ca deși am motorul de 2 ani abia acum am început sa mă dau cu el, încă îl descopăr. Și descopăr diverse Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.