Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

Doua intrebari am azi pentru voi: Cum procedati cand spalati/ungeti lantul la TDM 900? Imi pare tare incomoda aparatoarea de lant turnata in plastic la un loc cu aparatoarea de roata.Te forteaza intr-un fel sa speli lantul doar de dedesubtul sau. A doua ar fi....cum reglati ceasul din bord? Multumesc fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tii apasate ambele butoane o perioada, apoi poti apasa butonul unu pt setari, doi pt sarit la urmatoarea. Sau invers, nu mai tin minte. Găsești in manual asta. Daca nu il ai, da pe google, apare imediat. Daca nu te descurci spune, si ti l trimit eum legat de curatat, iti trebuie o perie de curățat sa nu tr chinui. Eu am fost si mai lenes, si am pus ungator:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,multumesc,am fixat ceasul,de acum nu mai merg prea repede la munca :) Ma tot uit pe net si ,desi probabil ca s-a mai discutat pe forum aici, intreb...WD40 bun sau nu la curatat lantul? In alta ordine de idei,ma bate gandul de a sectiona/separa aparatoarea lant de cea de roata,sa imi fie mai usor la curatat/uns lantul. Gasesc cumva o metoda eficienta si eleganta de a le tine legate laolalta. Si ungator m-ar tenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai masurat compresia?

 

sau ai citit in bord indicele CO?

 

Salut. Cred ca am vorbit noi la telefon [anul trecut in Iunie cand o puneam la punct, in legatura cu modul de functionare al injectiei]

Compresia a fost masurata prin scoaterea bujiilor, se insurubeazq un dispozitiv si apoi ii dai contact. pe ceasul aparatului apare presiunea creata in cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu am masurat compresia. La un atelier, cand am schimbat bujiile. Mi s-au comunicat cifrele fara informatii limpezi despre semnificatia lor. Intuiesc ca e un pic de bec rosu dar vreau informatiile complete pentru a lua o decizie informata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer iti recomand sa repeti testul. E cam mult "bec rosu", si daca motocicleta merge fara probleme cred ca masuratorile au fost facute gresit.

Daca mai ajungi in zona Vrancea te pot ajuta eu cu o masuratoare.

Daca nu, incearca sa repeti altundeva, si tine gazul deschis maxim cat timp dai la demaror.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e ok, daca ai unsoare intarita pe el nu o curata, se evapora prea repede. Alea fara acetona ar trebui sa fie "O-ring safe". Eu folosesc doar la clatit spray, ultima oara dedicat pt lant pt ca ieftin la Lidl. Merge mai bine inmuiat cu motorina, dar cu perie/pensula e chin si faci mizerie multa. Kettenmax rules dpmdv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kettenmax si motorina folosesc si eu, apoi cu compresorul suflu pe lant si o carpa in podul palmei sa adune tot ce sare de le lant cand il suflu apoi astept cateva minute si il ung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata.

 

MI-am comandat de pe Louis urmatoarele

 

1 10046764 MAIN STAND SW-Motech Tdm 900 Black 01-08 Abe

1 10008896 Mra X-Creen Spoiler Get. for discs Xcta

 

Din cauza nu am primit feedback de la ei am mai comandat odata. Aseara am primit mail sa ma anunte ca au trimis coletele 2 colete cu o bucata din cele de mai sus in fiecare. Eu am TDM 900A din 2006

 

Am varianta sa retunez un colet sau sa caut doritori aici. Returul ma costa 20 euro deci acesta e discountul ce il ofer potentialului client.

 

Si daca a mai facut cineva comenzi la Louis de cateva ori si a inteles cum lucreaza ei l-as ruga sa ma sune sa ma invete si pe mine cum functioneaza sistemul. Multumesc

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul l-am schimbat vineri cu unul nou bineinteles. Lanț am luat azi.

Vreau sa intreb daca ai idee. Patinele alea sunt usor de scos? Se da chiuloasa jos? Intreb pentru ca daca se umbla si la chiuloasa (cum am auzit pe la altii) sa stiu sa cumpăr si garnitura pentru dansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cand faceti o pauza si va da-ti jos de pe motor va rog sa-mi da-ti o parere daca a-ti intalnit.... mi-a ajuns acasa un TDM 900 si a venit cu benzina ff putina si a mers 2 min si s-a oprit... am alimentat cu 5litri de benzina si nu mai porneste la buton... se poate porni cu buton+accelerand ...dar nu mai sta la relanti ...daca nu se accelereaza se opreste... de unde l-am cumparat mi s-a zis ca din cauza la benzina nu sta la relanti..voi ce ziceti asa sa fie ?? Multumesc ! Astept de la voi un sfat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pui contactul se aude pompa de benzina bazaind?

benzina care ai pus-o era benzina proaspata ?

cand sta pornita cu acceleratia trasa, la ce turatie sta?

se incalzesc ambele tevi de evacuare din motor in mod egal? (ai grija cum verifici sa nu te arzi la degete)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix asa am patit si eu. Am pus benzina de la un alt petrom, circulat totusi, dar de la draq in praznic. Acuma imi sta ralanti la 750 800. Inainte era 900-1000. Nu mai zic, cum eliberez acceleratia cu motorul rece se opreste pe loc. Tehnic e complet verificata si curatata de numai 10 luni si 3000 km a mea deci e numai benzina. Oare sa trec pe benzina de 98?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus un link unde e reglajul de relantiu un pic mai in urma cu cateva postari.

 

Se roteste mai greu cu degetele pentru ca nu este un robinet direct ci actioneaza printr-un cablaj spiralat care are oarecare forta de revenire, cam ca un arc.

 

poti baga si o surubelntina cruce in el ca sa rotesti mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tare ingust acolo. Nici cu surubelnita de 5cm lungime nu ai loc. Dar cu un mops si incapatanare am reusit sa ridic ralanti la 1000 ture. Daca aveam cu ce tine contra mai insistam, dar tot trebuie sa ajung la un mecanic sa prind surubul 1 (stanga) la placa cricului central... e prea langa esapament gaura si nu ma bag sa scot eu toba. Daca vreunul din voi sambata dupa amiaza - seara are putinta sa ma ajute cu astea in Bucuresti, mergem apoi la o cada de bere fara... ! :D

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...