Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


Recommended Posts

Daca a batut oricum e afectat si fusul arborelui, nu merge doar sa inlocuiesti cuzinetii. Iar daca a fost deja rectificat si tziganit (cum zice de cuzineti facuti) in nici un caz nu mai ai ce face cu cuzinetii din catalog...

Corect ...dar ai macar o sansa..dupa micrometru ...ca idee e un tip in bv cu un tdm cu aceeasi problema care se pare ca a rezolvat situatia la un atelier specializat in lucrari de genul.asta la ozun ...acum nush cat tine ...la masini am facut din astea pe timpuri si au functionat mult si bine ......ideal ar fi arbore bun biele bune si cuzineti noi ...si acolo e alta distractie cu imperechiatul ...am o senzatie ca orezarii au facut 3 tipuri de cuzineti pt nu avea rebuturi la arbori nu pt reparatii ....in auto fac frecvent asta 7000 de cote de piston segmenti si cuzineti ...cand faci un rk la o japoneza vomiti masurand si comandand piese

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu doar japo, sunt si marci europene cu n clase pt fiecare cota, daca schimbi un arbore de ex trebuie sa-l astepti si, in concordanta cu blocul, abia apoi poti comanda cuzineti...

Teoretic se poate, mai este in Satu Mare parca o firma care reconditioneaza motoare si componente, pot metaliza fusurile arborelui etc. Buba e ca, daca a fost rectificat o data si facuti cuzineti custom, deja e sub cota si nu prea mai merge, cuzinetii prea grosi pe un fus subtire nu rezista mult. Iar la moto in general sunt solicitari mai mari, turatii ridicate si piese mici.

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Salut ....tot vad sau aud de tdm uri cu arbori si cuzineti buliti ...cauze?? Unu a mers fara ulei unu cu prea mult ulei...nu reusesc sa mi dau seama care e defapt cauza ...la cum e construit motorul asta am senzatia ca principala cauza e intretinerea tipic romaneasca de tipul las'ca mai merge .....deci ....de ce crapa cuzinetii ??

» Post actualizat in 23 Jul 2018 22:14

Pai prima data vezi mai bine daca sint sigur rulmentii. Aia troncane, nu harsaie, si nu stiu ce motive ar avea sa astepte 5 minute dupa ce pleci cu ea. Sa nu fie ceva frecare pe la etrieri, cablu de vitezometru, ceva pe aripa, etc. Ca sa verifici rulmentii, da jos roata, tine-o in brate de ax si pune pe altcineva sa o roteasca. Daca sint rulmentii ar trebui sa simti socurile.

 

La mana fara greutatea mobrei nu simteai nimic ...in mers un timp nimic ....la demontare surpriza ...rulmenti de cutie de viteza auto ...din aia cu plastic gaurit pe o parte si fara nimic pe partea opusa ...o mana de vaselina romaneasca si cam asta a fost ....inlocuit rulmentii spalat melc vaselina de mecanisme fine in el montat tot la loc si am liniste ...nici inainte nu era evident zgomotul cu casca integrala nu auzeai nimic cu open face doar la viteza mica il auzeam sau mai bine spus cred ca il simteam ...pana mea sunt platit destul de bine sa "aud " zgomote ciudate la fieratanii

» Post actualizat in 23 Jul 2018 22:19

Cele 2 tdmitze

post-97560-0-57911200-1532384297_thumb.jpg

post-97560-0-40152400-1532384319_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut la modelul 4tx cel cu bord cu afisaj digital au buton de avarie pe comenzile din stanga daca mi aduc aminte corect...sa infaci tu instalatia pt lumini de avarie e un pic mai complicat dar nu imposibil ..ai nevoie de un soclu de sigutante un releu de semn auto de preferat 2 diode mai zdravene ai vreo 5 metri de cablu

Link to post
Share on other sites

TDM are avarii, poziție, flash pe faza lunga, claxon. Ștergător la fund n-are.

Link to post
Share on other sites

Prietene, de ce esti sarcastic. Era o intrebare.

Naenero, nu ma apuc de bricolaj. Am vazut ca nu are buton dedicat. Am intrebat doar in eventualitatea unei combinatii de butoane existente. Decat sa improvizez, mai bine o las asa.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Prietene, de ce esti sarcastic. Era o intrebare.

Naenero, nu ma apuc de bricolaj. Am vazut ca nu are buton dedicat. Am intrebat doar in eventualitatea unei combinatii de butoane existente. Decat sa improvizez, mai bine o las asa.

Multumesc.

...daca chiar vrei neaparat ceva din comertul socialist cred ca gasesti ceva pe la atv uri ....

Edited by naenero
Link to post
Share on other sites

imi pare rau ca ai tras lozul necastigator. Vestea buna ca in 10 ani de cand o am am folosit avariile de 2 ori si atunci pe drumuri atat de sumbre de pana si tigara aia mirosea a oua clocite, odata! si odata faceam concurs de "Woooowwww owwww woooow" cu colegi de soarte:..... "Homo Homini Lupus!" Atata paguba sa ai!

 

Nu era sarcasm, era gluma de taranoi necioplit. Am vazut ca astia au cel mai mare succes social, intelegi?

Link to post
Share on other sites

Salut. Trebuie sa cumpar un cauciuc pe fata. Momentan am un Dunlop, pe spate un Metzeler. Ce imi recomandati? Multumesc..

Am tot citit pe forumuri si sunt pareri si pareri. Voi ce folositi? Mi-ar place niste Anake 2, cum sunt? Sau un SIRAC...

Link to post
Share on other sites

Anakee 2 am avut eu acum niste ani, nu pot sa spun ca mi-au facut o impresie deosebita. Offroad slabut, pe asfalt uscat bun cand era nou, si-a pierdut din proprietati in timp cam repede pentru gustul meu.

 

Acum am vazut ca vrei pe fatza, nu cred ca gasesti Anakee 2 pe 18". Eu am avut pe spate, la momentul respectiv nu exista pentru fatza.

Edited by fuchsia
Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Imi puteti recomanda un stander spate pentru TDM?

 

As vrea sa imi comand unul dar nu stiu care ar fi mai ok.

Vreau sa il folosesc doar pentru curatarea lantului.

 

Merci anticipat!

Link to post
Share on other sites

Mai degraba un cric central daca gasesti pe undeva, poate ungi lantul si in deplasare dupa o tura mai lunga. Plus verificat presiunea la roti mult mai comod, plus dat roata spate afara usor daca ai belele pe drum, etc.

Link to post
Share on other sites

Mai degraba un cric central daca gasesti pe undeva, poate ungi lantul si in deplasare dupa o tura mai lunga. Plus verificat presiunea la roti mult mai comod, plus dat roata spate afara usor daca ai belele pe drum, etc.

 

Pentru dat roata afara si alte chestii care necesita aceasta operatie o duc la service.

Deocamdata nu dispun de bugetul necesar pentru un cric central...si oricum, pentru curatat si uns lantul, standerul e cea mai simpla si ieftina solutie. (parerea mea).

 

Merci de sfat!

Link to post
Share on other sites

Prietene. Am stander. Ti-l daruiesc daca imi demonstrezi cum urci tu singur TDM pe stander! Asa ca am si cric central.

Link to post
Share on other sites

Poate nu stii saxil folosești. Daca ai unul standard, de 100 150 lei, il fixezi pe suporti, si pur si simplu il basculezi-calci sa se lase, respectiv ridice mobra. Ce mare filozofie??

» Post actualizat in 03 Aug 2018 13:41

E o simpla parghie...

Link to post
Share on other sites

E la 613km distanta de mine deci va trebui sa astepti pana in 30 septembrie. Altfel, 140 am dat pe el la Kronau. Mare paguba. Eu nu cunosc pe nimeni sa fi reusit singur asta

Link to post
Share on other sites

3 mecanici la 3 ateliere diferite m-au pus sa o tin dreapta apoi au pus standerul. Probabil baietii aia erau idioti grav?

Link to post
Share on other sites

Ok. amice. La 15 septembrie suna-ma sa-mi amintesti sa pun ala in bagaj cand ma duc acasa. Daca esti in Bucuresti, ne gasim si sa-l porti sanatos! Altfel, vii dupa el.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...