Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri :rolleyes:

 

 

hai ca o sa ma uit acasa sa vad ce si cum. tre sa dau de cap la chestia asta odata.

 

cauta si in bookmarks pana una alta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie.

Si eu eram chitit la fel, sa o pun pe contact. Am vorbit cu baiatul care mi-a montat alarma si care pare foarte priceput la de-astea, e electrciam de meserie, si mi-a spus ca cal mai bine e sa o leg direct la beterie. Din pacate nu am retinut motivul, fiind cam afon la capitolul asta, insa am retinut ca exista riscuri daca o pui pe contact, cu siguranta aia cu tot. Asa ca am procedat cum mi-a zis, chiar imi convine ca daca opresc motorul GPSul se incarca in cont. sau ca pot sa pun compresorul sa imi fac presiunea fara sa pun contactul. Daca priza e la vedere si ti-e frica ca o poate folosi altcineva, un contact sub sa e solutia, ca oricum nu o folosesti zilnic.

 

Iar pentru solutii de camping, exista prize cu niste cleme pe care le prinzi de borne. Sau cel mai simplu, prelungitor, da.

 

cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha?

Nu e mai probabil sa fie de la releu? La mine la Div asta a fost problema cand nu incarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri....

 

eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine...

 

cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie.

toata treaba m-a costat vreo 8 lei. :kiss:

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Editat de madcox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri....

 

eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine...

 

cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie.

toata treaba m-a costat vreo 8 lei. :rolleyes:

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

 

 

cum aflu care fire se leaga la masa? o sa incerc sa ma uit dupa ala din fata sper sa il gasesc :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta :kiss:

Din punctul meu de vedere, e chiar mai bine, da, daca tot nu se pleaca pe nicaieri.

 

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Da, exact, asta era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica la 12, noua intrunire a TDM-istilor

 

ne vedem la academie. daca ploua se amana pt saptamana viitoare.

 

o sa aduc sistemul de ungere sa va dati cu parerea despre conceptie si realizare. poate il si montam :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

:rolleyes: , sunt electrician de meserie si acesta e raspunsul. Si eu am cumparat de la un magazin de piese auto, o priza de 12v, pe care am montat-o, la fel ca si madmax, sub sa. Legand plusul la releul de pornire, iar minusul de cadru, printr-un surub. Astfel am in permanenta tensiune direct de la baterie, chiar si cu motorul oprit. Priza a costat 10 lei, si merita pe deplin.

Numai bine si asfalt uscat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile??

Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie.

 

 

deci releul scoate ca in carte, dar nu pot sa merg cu ambele faruri pt ca imi termina bateria

 

am zis sa schimb becurile originale ca poate era alea duse si am patit acelasi lucru.

 

cum pot verifica mai amanuntit asta?

 

scuze ca nu am raspuns aseara da imi uitasem telefoanele in geaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf....

Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul.

In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf....

Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul.

In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc).

 

 

cum arata mufa asta si pe unde e pozitionata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).

Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).

Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far).

deci sa o luam ca pt prosti. am inteles cum sa masor

 

alternatoru care e? mufa e aia care intra in releul de incarcare?

 

 

cum adica pt continuitate se poate inseria un consumator mare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru: si eu am mobra le fel ca a ta, am schimbat farurile cu totul, am pus 2 faruri de Dacia cu becuri de 55/60W ard ambele simultan. Sunt brici. In prima faza nu mergeau nici la mine simultan...dar uitandu-ma pe desen am vazut ca nu sunt legate cum trebuie. Dupa 2 zile de cautari am reusit sa le leg bine si sunt bestiale acum.

 

Am si priza sub sa cumparata de la louis legata direct pe baterie. Pana acum a mers perfect. (in instructiunile de montare asa scrie ca trebuie legata pe baterie...are si o siguranta. Pe el leg GSP si uneori antiradarul :angry: )

 

Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb. Eventual daca are cineva de vanzare?

 

post-35521-1237468552_thumb.jpg

 

am atasat sa vedeti ce vreau sa schimb daca nu ma exprim destul de clar in limba materna:((((((

 

multumesc

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...