Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri hai ca o sa ma uit acasa sa vad ce si cum. tre sa dau de cap la chestia asta odata. cauta si in bookmarks pana una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie. Si eu eram chitit la fel, sa o pun pe contact. Am vorbit cu baiatul care mi-a montat alarma si care pare foarte priceput la de-astea, e electrciam de meserie, si mi-a spus ca cal mai bine e sa o leg direct la beterie. Din pacate nu am retinut motivul, fiind cam afon la capitolul asta, insa am retinut ca exista riscuri daca o pui pe contact, cu siguranta aia cu tot. Asa ca am procedat cum mi-a zis, chiar imi convine ca daca opresc motorul GPSul se incarca in cont. sau ca pot sa pun compresorul sa imi fac presiunea fara sa pun contactul. Daca priza e la vedere si ti-e frica ca o poate folosi altcineva, un contact sub sa e solutia, ca oricum nu o folosesti zilnic. Iar pentru solutii de camping, exista prize cu niste cleme pe care le prinzi de borne. Sau cel mai simplu, prelungitor, da. cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha? Nu e mai probabil sa fie de la releu? La mine la Div asta a fost problema cand nu incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 greu de crezut sa fie de la releu ca incarca asa cum zice la carte. am pus si alt releu si incarca la fel. vreau si eu tdm nou ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 duminica la 11 , la academie e oki? veniti? mai stam de vb dar fara plimbare, ca-s in pom cu banii pana pe 15 luna viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Bre, daca e frumos afara si reusesc sa ma trezesc, io vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Daca nu plec la Cluj, vin si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) @cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri.... eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine... cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie. toata treaba m-a costat vreo 8 lei. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... Editat Martie 17, 2009 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 @cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri.... eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine... cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie. toata treaba m-a costat vreo 8 lei. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... cum aflu care fire se leaga la masa? o sa incerc sa ma uit dupa ala din fata sper sa il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta Din punctul meu de vedere, e chiar mai bine, da, daca tot nu se pleaca pe nicaieri. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... Da, exact, asta era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 duminica la 12, noua intrunire a TDM-istilor ne vedem la academie. daca ploua se amana pt saptamana viitoare. o sa aduc sistemul de ungere sa va dati cu parerea despre conceptie si realizare. poate il si montam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... , sunt electrician de meserie si acesta e raspunsul. Si eu am cumparat de la un magazin de piese auto, o priza de 12v, pe care am montat-o, la fel ca si madmax, sub sa. Legand plusul la releul de pornire, iar minusul de cadru, printr-un surub. Astfel am in permanenta tensiune direct de la baterie, chiar si cu motorul oprit. Priza a costat 10 lei, si merita pe deplin. Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile?? Editat Martie 17, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Ms Cavaleru`! Nici nu m`am gandit la bucse din cauciuc :|.. Iar in acest caz... cred k vor ramane gaurile golae.. ) Nu mi se par atat de importante.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile?? Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie. deci releul scoate ca in carte, dar nu pot sa merg cu ambele faruri pt ca imi termina bateria am zis sa schimb becurile originale ca poate era alea duse si am patit acelasi lucru. cum pot verifica mai amanuntit asta? scuze ca nu am raspuns aseara da imi uitasem telefoanele in geaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Offf.... Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul. In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 asa. masurat rezistentele pentru ce erau ? sa nu fie intrerupt firul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Offf....Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul. In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc). cum arata mufa asta si pe unde e pozitionata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 intra in releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat). Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far). deci sa o luam ca pt prosti. am inteles cum sa masor alternatoru care e? mufa e aia care intra in releul de incarcare? cum adica pt continuitate se poate inseria un consumator mare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 mai, aia era raspuns la intrebarea mea. daca la tine incarca cu voltaju necesar, teoretic nu e intrerupt nimic (asha-i?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Un contact imperfect se poate intrerupe la vibratiile din timpul mersului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Cavaleru: si eu am mobra le fel ca a ta, am schimbat farurile cu totul, am pus 2 faruri de Dacia cu becuri de 55/60W ard ambele simultan. Sunt brici. In prima faza nu mergeau nici la mine simultan...dar uitandu-ma pe desen am vazut ca nu sunt legate cum trebuie. Dupa 2 zile de cautari am reusit sa le leg bine si sunt bestiale acum. Am si priza sub sa cumparata de la louis legata direct pe baterie. Pana acum a mers perfect. (in instructiunile de montare asa scrie ca trebuie legata pe baterie...are si o siguranta. Pe el leg GSP si uneori antiradarul ) Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb. Eventual daca are cineva de vanzare? am atasat sa vedeti ce vreau sa schimb daca nu ma exprim destul de clar in limba materna:(((((( multumesc Editat Martie 19, 2009 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.