Marius '95 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) mariuse ce e aia din ultima poza??? Ala este un turbocompresor. Editat Martie 16, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 210hp?? plus 30 de la nitro deja e racheta. sunt curios cum e sa tragi de gaz in ultima treapta. fabulos dar nu mi-as monta asa ceva, e prea de domeniul SFlui, cred ca in conditile de ma sus motoru devine consumabila =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 super misto, nu m-ash fi gandit la asta (inca nu am avut nevoie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd... Pai si daca foloseai un prelungitor ce avea? Tu ai lasat priza conectata pe direct? Adica ai curent in ea si cu motorul oprit? Eu n-as face asa ceva (sanse mai mari de scurt, de gasit bateria moarta, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 scurt nu face, deorece cablul este muult supradimensionat ca izolatie, si este transparent. adica in caz ca se ciupeste, este f vizibil...odata ce nu ai consumator, nu ai de ce sa-ti fie teama de baterie descarcata. totul este sa tragi cablul cu simt de raspundere. eu m-am legat de + de la releul de pornire, si masa de la un surub... nu exista nici un pericol. daca o luam asa, mai degraba s-ar face scurt pe circuit pana contact la instalatia motoretei deorece are niste ani, si nu este nimic vizibil... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Scurtul n-ar fi o problema asa mare deoarece la prize se pune si o siguranta de 10A, in cel mai rau caz se arde siguranta aia. Dar daca tragi in cort un incarcator de telefon, e posibil ca a doua zi sa te trezesti cu bateria motorului consumata. PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie. Editat Martie 17, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) referitor la priza de 12 volti...eu mi-am montat-o cu un fir lung de vreo 2 metri, ptr ca am zis eu ca poate vreau sa trag priza in cort, pe langa motor, samd...o strang f usor si o bag in spatele stopului sub sa. cand am avut nevoie de ea ptr gps, am pus-o pe ghidon. este util sa ai fir lung. sunt situatii in care nu iti poti lasa telefonul la incarcat pe motor, atata timp cat esti in cort, sau vrei sa repari ceva noaptea, si trebuie sa te plimbi cu lumina pe langa tine...in plus, poate vreodata ai nevoie de fir, asa ca, tai din ala.. mare mester e madcox. hai sa va dau si eu o problema de rezolvat deci cu becurile originale de 35w nu puteam sa le tin pe ambele aprinse pt ca imi papa bateria - mergeam doar cu un far functional. am schimba becurile cu mufe and shit cu h4 55w - acelasi simptom. dc??? Editat Martie 17, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu iti tinea 35 si voiai 55 acuma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu dar logic e ca daca tine 1 far de 55w ar trebui sa tina si 2 de 35w, ... nu inteleg dc mortii masii nu am suficienta putere din alternator. cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ai manualele de service ? acuma is la lucru da sigur am vazut pe undeva ce&cum trebe sa faci<yamaha tdm>. implica masurat de rezistente. daca nu este in manualele de service sa imi spui, si ma pun sa caut in bookmarkuri hai ca o sa ma uit acasa sa vad ce si cum. tre sa dau de cap la chestia asta odata. cauta si in bookmarks pana una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 PS: ma intereseaza subiectul pentru ca am comandat si eu o priza, dar o voi pune doar pe contact pentru GPS / telefon. Daca e cazul pentru altceva, scot panoul de plastic si ma leg direct la baterie. Si eu eram chitit la fel, sa o pun pe contact. Am vorbit cu baiatul care mi-a montat alarma si care pare foarte priceput la de-astea, e electrciam de meserie, si mi-a spus ca cal mai bine e sa o leg direct la beterie. Din pacate nu am retinut motivul, fiind cam afon la capitolul asta, insa am retinut ca exista riscuri daca o pui pe contact, cu siguranta aia cu tot. Asa ca am procedat cum mi-a zis, chiar imi convine ca daca opresc motorul GPSul se incarca in cont. sau ca pot sa pun compresorul sa imi fac presiunea fara sa pun contactul. Daca priza e la vedere si ti-e frica ca o poate folosi altcineva, un contact sub sa e solutia, ca oricum nu o folosesti zilnic. Iar pentru solutii de camping, exista prize cu niste cleme pe care le prinzi de borne. Sau cel mai simplu, prelungitor, da. cum dracu pot verifica daca alternatorul e bun? sa o duc la service yamaha? Nu e mai probabil sa fie de la releu? La mine la Div asta a fost problema cand nu incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 greu de crezut sa fie de la releu ca incarca asa cum zice la carte. am pus si alt releu si incarca la fel. vreau si eu tdm nou ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 duminica la 11 , la academie e oki? veniti? mai stam de vb dar fara plimbare, ca-s in pom cu banii pana pe 15 luna viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Bre, daca e frumos afara si reusesc sa ma trezesc, io vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Daca nu plec la Cluj, vin si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) @cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri.... eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine... cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie. toata treaba m-a costat vreo 8 lei. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... Editat Martie 17, 2009 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 @cavaleru - ia verifica matale firele ce se leaga la masa. vezi daca fac contact bine, si cat mai multe mufe cu putinta sa verifici...stiu ca exista o masa care este chiar pe jug, cum te uiti din fata pe sub faruri.... eu la masina aveam o masa rupta si nu stiam de ce dracu nu ducea toti consumatorii, ca masurat baga bine... cat despre priza...eu am luat o priza banala fara capaca & shit de la un magazin de electronice. am luat-o din ploiesti cand am plecat in concediu, si m-am oprit la boieru in valenii de munte si am tras firele la el si mufat cum trebuie. toata treaba m-a costat vreo 8 lei. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... cum aflu care fire se leaga la masa? o sa incerc sa ma uit dupa ala din fata sper sa il gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 vreti sa mutam ora pt 12 , ca daca mosteristii se aduna la 11 sa nu fim gramada si eventual ne adunam mai jos o treapta Din punctul meu de vedere, e chiar mai bine, da, daca tot nu se pleaca pe nicaieri. cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... Da, exact, asta era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 duminica la 12, noua intrunire a TDM-istilor ne vedem la academie. daca ploua se amana pt saptamana viitoare. o sa aduc sistemul de ungere sa va dati cu parerea despre conceptie si realizare. poate il si montam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... , sunt electrician de meserie si acesta e raspunsul. Si eu am cumparat de la un magazin de piese auto, o priza de 12v, pe care am montat-o, la fel ca si madmax, sub sa. Legand plusul la releul de pornire, iar minusul de cadru, printr-un surub. Astfel am in permanenta tensiune direct de la baterie, chiar si cu motorul oprit. Priza a costat 10 lei, si merita pe deplin. Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata... Oricum nu poti pune consumatori mari pe priza moto pentru ca majoritatea nu-s facute nici macar pentru brichete, nu duce alternatorul un consum suficient de mare sa arda instalatia. Dar daca se vrea 100% safe, se poate pune releu pe contact pentru a deschide priza legata la baterie. Priza moto e pentru un charger de telefon/GPS, nu pentru fierbator sau resou in cort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile?? Editat Martie 17, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.