Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"...si m-am impiedicat. N-a durut; orgoliul l-am indreptat cu un pickhammer ce zacea pe acolo, pesemne lasat de vreun suflet milos

or

something..."

.

.

.

.... Nu-i rau deloc sa te impiedici asa, din cand in cand... Frumoasa! S-o stapanesti sanatos , si ea pe tine...si multe locuri frumoase sa vedeti!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fusei la salor si era sa mor de inima rea.

 

TDM din 2007 cu 3300 km, cric central, carash bar, suporti de coburi si topcase si parbriz touring pentru incredibila suma de 6500E.

 

ma zgariam pe ochi ca nu aveam acei bani ca o luam pe loc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fusei la salor si era sa mor de inima rea.

 

TDM din 2007 cu 3300 km, cric central, carash bar, suporti de coburi si topcase si parbriz touring pentru incredibila suma de 6500E.

 

ma zgariam pe ochi ca nu aveam acei bani ca o luam pe loc!

E TDMul de care zicem cu o pagina in urma, desi retinusem ca e din 2008. Am mers cativa km cu motocicleta si e impecabila, plus ca a fost tinuta in garaj, intretinuta iar proprietarul e un tip super ok.

 

De remarcat insa lipsa importatorului oficial Yamaha de la salon si de asemenea lipsa TDMului de la singurul dealer Yamaha prezent. Nici XJ6 Diversion-ul nu l-am vazut, slabut Yamaha! Care veniti azi la mars?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vin. ma strang cu baetii mei pe la ora 9.30 la rond la maior coravu si apoi venim la mars

 

PS chiar foarte slab la Yamaha, dar m-am bucurat ca am vazut v-maxul :huh:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la targ si am incalecat TDM de care zice mai sus "Cavaleru". Am ramas impresionat. Cu siguranta va fi urmatoarea mea motocicleta (in maxim 2 ani). Vreau sa va intreb ce parere aveti despre ea (comparativ cu 850). Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita clar 900.

 

eu care am 850 as trece la el fara sa clipesc. banii pt el sa fie ca vointa e :P

 

am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM :huh: , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp.

PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru

Editat de Burlacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp

Salutare, in legatura cu topcase-ul, si eu am unul identic cu cel al lui Cavaleru si face la fel pe denivelari, asa sunt ele, nu au deloc probleme cu prinderile. La inceput imi faceam si eu griji ca se misca prea tare si se poate desprinde, dar nu e asa, au o prindere foarte buna si rezistenta si se comporta bine la drum lung, cu bagaje in el.

Numai bine si asflt uscat :huh:

 

PS: Multumim pentru aprecieri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM :huh: , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp.

PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru

 

 

multumesc de aprecieri.

 

ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul :laugh:

 

cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare.

 

daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM :huh: , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile.

 

PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp.

PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru

 

multumim pentru aprecieri, tu contribui la topicu nostru constructiv si in momente cheie, cel putin fata de mine tot timpul asa a fost situatia.

 

problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la shoc, asa banuiesc eu. oricum mai multe nu stiu ce sa zic pana acum am fost ferit de astfelde belele si sper sa nu patesc asa ceva :huh:

 

daca ii dai de cap sa ne zici cum ai rezolvat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ?

 

Daca iti merge ok la turatii de mers gen peste 2000, iar la relanti moare, probabil ai o problema la carburatie la partea cu jiglerul de relanti, respectiv amestec prea bogat si se ineaca (la turatii mai mari ponderea aluia scade aproape de zero si capata pondere maxima jiglerul principal care e ok).

 

As suspecta probleme mecanice la shoc, cum spunea si Cavaleru, verifica la carburator daca se misca cum trebuie dopul ala metalic de care trage cablul de shoc, eventual il impingi cu mana si vezi daca merge la relanti, vezi daca sint cum trebuie si suruburile de amestec daca tot ajungi p-acolo...

 

Poti sa dai afara bujia din stanga ca e mai usor de scos, ar trebui sa fie inecata, daca e intr-adevar asa macar ai un punct de pornire unde sa cauti vinovatii.

 

Io vorbesc din teorie acum, practic n-am apucat inca sa dau afara carburile la TDM, deci nu dati cu pietre :D

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu regrete va anunt ca am fost cutut in fur. surubul de relanti a fost invartit spre saracit de minim 5-6 ori. mi-a trecut ipoteza prin minte, dar a fost un concurs dubios de imprejurari in care am si trecut pe rezerva, si am incercat si eu sa mai invart putin, nenimerind, din cate se pare, directia :D

oricum s-a remediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de aprecieri.

 

ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul :)

 

cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare.

 

daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul :)

Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'.

 

VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare :D

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'.

 

VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare :D

 

Toate bune!

 

 

hai ca o sa ma uit pe poze ca acum chiar nu imi vine in cap vx-ul :)

 

Un TDMist neidentificat, prezent la marsul de duminica... :) Presupun ca nu activeaza pe forum (?)

post-5978-1239707592_thumb.jpg

 

 

trebuia sa alergi dupa el cum am alergat eu dupa tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...