Cavaleru Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 sa o stapanesti sanatos raven. bafta multa tryharder, ar fi fost bine sa o iei cu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexandra Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 "...si m-am impiedicat. N-a durut; orgoliul l-am indreptat cu un pickhammer ce zacea pe acolo, pesemne lasat de vreun suflet milos or something..." . . . .... Nu-i rau deloc sa te impiedici asa, din cand in cand... Frumoasa! S-o stapanesti sanatos , si ea pe tine...si multe locuri frumoase sa vedeti! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Salutare, pentru iubitorii de TDM, un prieten ofera un exemplar in buna stare de functionare, la 850 euro /index.php?...=341121&hl= Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Cineva un telescop spate nu are in plus? Pt tedemeu. astep orice oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 @ravenshield: bravo omule, bine ai (de)venit ! (tdm-ist, evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 fusei la salor si era sa mor de inima rea. TDM din 2007 cu 3300 km, cric central, carash bar, suporti de coburi si topcase si parbriz touring pentru incredibila suma de 6500E. ma zgariam pe ochi ca nu aveam acei bani ca o luam pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 fusei la salor si era sa mor de inima rea. TDM din 2007 cu 3300 km, cric central, carash bar, suporti de coburi si topcase si parbriz touring pentru incredibila suma de 6500E. ma zgariam pe ochi ca nu aveam acei bani ca o luam pe loc! E TDMul de care zicem cu o pagina in urma, desi retinusem ca e din 2008. Am mers cativa km cu motocicleta si e impecabila, plus ca a fost tinuta in garaj, intretinuta iar proprietarul e un tip super ok. De remarcat insa lipsa importatorului oficial Yamaha de la salon si de asemenea lipsa TDMului de la singurul dealer Yamaha prezent. Nici XJ6 Diversion-ul nu l-am vazut, slabut Yamaha! Care veniti azi la mars? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) eu vin. ma strang cu baetii mei pe la ora 9.30 la rond la maior coravu si apoi venim la mars PS chiar foarte slab la Yamaha, dar m-am bucurat ca am vazut v-maxul Editat Aprilie 12, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Am fost si eu la targ si am incalecat TDM de care zice mai sus "Cavaleru". Am ramas impresionat. Cu siguranta va fi urmatoarea mea motocicleta (in maxim 2 ani). Vreau sa va intreb ce parere aveti despre ea (comparativ cu 850). Multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 merita clar 900. eu care am 850 as trece la el fara sa clipesc. banii pt el sa fie ca vointa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) merita clar 900. eu care am 850 as trece la el fara sa clipesc. banii pt el sa fie ca vointa e am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile. PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp. PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru Editat Aprilie 12, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile. PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp Salutare, in legatura cu topcase-ul, si eu am unul identic cu cel al lui Cavaleru si face la fel pe denivelari, asa sunt ele, nu au deloc probleme cu prinderile. La inceput imi faceam si eu griji ca se misca prea tare si se poate desprinde, dar nu e asa, au o prindere foarte buna si rezistenta si se comporta bine la drum lung, cu bagaje in el. Numai bine si asflt uscat PS: Multumim pentru aprecieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile. PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp. PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru multumesc de aprecieri. ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare. daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 am mers azi in spatele tau la mars.Mi-am dat seama dupa numar ca esti tu.....TARE MANDRU aratai pe TDM , numa vezi cum faci cu top-case-ul ala ca mi s-a parut ca se misca cam tare pe denivalari (piatra cubica de la arc la televiziune), verifica prinderile. PS:Aveti un topic foarte frumos si cvilizat si il urmaresc de mult timp. PS2: Imi cer scuze daca am intrat "incaltat" pe topicul vostru multumim pentru aprecieri, tu contribui la topicu nostru constructiv si in momente cheie, cel putin fata de mine tot timpul asa a fost situatia. problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 o fi ramas shocu blocat? la mine daca nu bag socu la timp scade in ture pana da in nas sau bujii duse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 merge socu` dus-intors , nu ii da in nas, efectiv coboara gratios la 0 turometru si moare, atunci cand nu mai accelerez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 e de la shoc, asa banuiesc eu. oricum mai multe nu stiu ce sa zic pana acum am fost ferit de astfelde belele si sper sa nu patesc asa ceva daca ii dai de cap sa ne zici cum ai rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) problema tdm`istica : nu sta relantiul nicicum (brusc de la o pornire azi). benzina este ca daca il gadal de acceleratie peste 2000 de ture sta. intre surubul de relantiu si carburator e cablu flexibil care si daca se rupea n-avea cum sa influenteze brusc mersul. jigloare infundate ... la aman2 carburile dintr`o data ?? ce altceva mai poate fi ? Daca iti merge ok la turatii de mers gen peste 2000, iar la relanti moare, probabil ai o problema la carburatie la partea cu jiglerul de relanti, respectiv amestec prea bogat si se ineaca (la turatii mai mari ponderea aluia scade aproape de zero si capata pondere maxima jiglerul principal care e ok). As suspecta probleme mecanice la shoc, cum spunea si Cavaleru, verifica la carburator daca se misca cum trebuie dopul ala metalic de care trage cablul de shoc, eventual il impingi cu mana si vezi daca merge la relanti, vezi daca sint cum trebuie si suruburile de amestec daca tot ajungi p-acolo... Poti sa dai afara bujia din stanga ca e mai usor de scos, ar trebui sa fie inecata, daca e intr-adevar asa macar ai un punct de pornire unde sa cauti vinovatii. Io vorbesc din teorie acum, practic n-am apucat inca sa dau afara carburile la TDM, deci nu dati cu pietre Editat Aprilie 13, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 cu regrete va anunt ca am fost cutut in fur. surubul de relanti a fost invartit spre saracit de minim 5-6 ori. mi-a trecut ipoteza prin minte, dar a fost un concurs dubios de imprejurari in care am si trecut pe rezerva, si am incercat si eu sa mai invart putin, nenimerind, din cate se pare, directia oricum s-a remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 hai ca fiabil TDM-ul nu se strica el, il stricam noi =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 multumesc de aprecieri. ce culoare avea mobra ta? galben cumva?? ca nu stiu exact cum arata VX-ul cat despre top case, am facut portiunea respectiva cu viteza mai mare si nu l-am pierdut. azi probabil ca era prea gol si se misca mai tare. daca bag ceva bagaje in el sta bine. oricum rar merg pe piatra aia cubica, prefer sa o evit de fiecare data chiar daca lungesc traseul Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'. VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Un TDMist neidentificat, prezent la marsul de duminica... Presupun ca nu activeaza pe forum (?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Si eu evit la maxim drumul ala, unu la mana ca a piatra cubica si doi ca mai e si denivelat ca dracu'. VX-ul meu este rosu si sunt destul de rare Toate bune! hai ca o sa ma uit pe poze ca acum chiar nu imi vine in cap vx-ul Un TDMist neidentificat, prezent la marsul de duminica... Presupun ca nu activeaza pe forum (?) trebuia sa alergi dupa el cum am alergat eu dupa tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Nu l-am vazut, decat ulterior in poza de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 credeam ca tu-l pozasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.