hayabusika Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Am o intrebare, pot sa duc sistemul de evacuare din 2 tobe in una singura, daca da ce diametru trebuie sa aiba teava care pleaca de la galerie? (dublu decat la intalnirea tevilor ce vin din cilindru?) si ce toba as putea sa pun? Mai mare, mai mica, model, oferte?! Ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusika Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 NU imi plac deloc tobele pe care le are acuma, pentru ca urla exagerat de tare, sunt urate ca design si ca model! si vreau una sub sha ( Atasez si o poza cu tobele urate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Am o intrebare, pot sa duc sistemul de evacuare din 2 tobe in una singura, daca da ce diametru trebuie sa aiba teava care pleaca de la galerie? (dublu decat la intalnirea tevilor ce vin din cilindru?) si ce toba as putea sa pun? Mai mare, mai mica, model, oferte?! Ms anticipat! De putut ar trebui sa se poate, am vazut treaba asta la un 900. "Dublu" ar insemna suprafata sectiunii dubla, deci in diametru n-ar fi dubla ci doar un pic mai mare. Insa nu stiu in ce masura grosimea tevii ar fi o posibila problema cat doua "coturi" suplimentare pe evacuarea unuia dintre cilindrii. O simpla parere totusi, in general arata parca mai misto mobrele cu doua tobe NU imi plac deloc tobele pe care le are acuma, pentru ca urla exagerat de tare, sunt urate ca design si ca model! si vreau una sub sha ( Atasez si o poza cu tobele urate) Poate ca unele un pic mai aratoase si mai apropiate de cadru ar arata ceva mai bine. Sub ar putea fi ok, dar ar fi mai mult de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusika Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 (editat) De putut ar trebui sa se poate, am vazut treaba asta la un 900. "Dublu" ar insemna suprafata sectiunii dubla, deci in diametru n-ar fi dubla ci doar un pic mai mare. Insa nu stiu in ce masura grosimea tevii ar fi o posibila problema cat doua "coturi" suplimentare pe evacuarea unuia dintre cilindrii. O simpla parere totusi, in general arata parca mai misto mobrele cu doua tobe Poate ca unele un pic mai aratoase si mai apropiate de cadru ar arata ceva mai bine. Sub ar putea fi ok, dar ar fi mai mult de munca. eu m-am gandit asa toate TDM-urile au 2 tobe, pisikutzei mele i-ar sta bine cu o toba sub sha! ar fi mai speciala, si ma gandesc ca ar arata mai bn, sau cu 2 tobe sub sha gen Ducati, dar ma gandesc daca nu se incalzeste coditza de la toba sub sha! Editat Aprilie 19, 2009 de hayabusika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 La mine tobele de ex. nu se incing prea tare, dar sub sa e adevarat ca nu ar avea ventilatie asa de buna. In schimb ar trebui pus un stop pe spate mai ingust probabil, schimbat suportul pentru numar... facute cateva modificari daca vrei sa arate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 sa o stapanesti sanatos. ceva detalii, an, pret ..... revin cu detalii... la cerere. e din 97, 2000E, 25k km cica, adusa in RO in 2005 cica din italia dar ma indoiesc, din B am luat-o, inmatriculata. povestea trecutului ei mi s-a parut de adormit copii, dar nu mai conteaza ca arata si merge bine. cel putin asa mi se pare mie... ca sunt si nou in bransa. in schimb mi se pare ca vibreaza mai tare intre 3000-4000 de ture. peste, vibratiile se mai uniformizeaza putin. ceva pareri in legatura cu asta ? si inca ceva... mai este cineva pe aici cu modelul asta de TDM din B ? ca prin oras nu cred sa fi vazut vreo una. bafta ! NU imi plac deloc tobele pe care le are acuma, pentru ca urla exagerat de tare, sunt urate ca design si ca model! si vreau una sub sha ( Atasez si o poza cu tobele urate) ce tare as vrea sa se auda si ale mele nitel mai tare... ca la modelul meu din 97 le am le cele stock si e silentioasa rau... mai mult zgomot face un scuter. tu de unde le ai ? sau sunt modificate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusika Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 La mine tobele de ex. nu se incing prea tare, dar sub sa e adevarat ca nu ar avea ventilatie asa de buna. In schimb ar trebui pus un stop pe spate mai ingust probabil, schimbat suportul pentru numar... facute cateva modificari daca vrei sa arate bine. Suportul de numar l-am schimbat deja! O sa pun poza cum arata acuma numarul, dar deocamdata stau izolata ca nu am voie sa ies din casa! (sunt bolnava ) ce tare as vrea sa se auda si ale mele nitel mai tare... ca la modelul meu din 97 le am le cele stock si e silentioasa rau... mai mult zgomot face un scuter.tu de unde le ai ? sau sunt modificate ? Eu asa am luat motorul, a fost a unui mecanic (vecin cu mine) care a modificat tot motorul, el a facut si tobele! Lasa ca daca reusesc sa imi pun tobe sub Sha o sa ti le vand tie pe astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Suportul de numar l-am schimbat deja! O sa pun poza cum arata acuma numarul, dar deocamdata stau izolata ca nu am voie sa ies din casa! (sunt bolnava ) Eu asa am luat motorul, a fost a unui mecanic (vecin cu mine) care a modificat tot motorul, el a facut si tobele! Lasa ca daca reusesc sa imi pun tobe sub Sha o sa ti le vand tie pe astea! atata ti-a trebuit... sa-mi spui. vezi ca acuma nu mai scapi de mine sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 hai noroc. m-am intors dp transfagarasan, dn pacate nu am fost cu mobra. initial asa era planul dar s-a schimbat si a trebuit sa fac pe soferu. a fost intr-o zona superba cu cazare excelenta si o atmosfera de vis. poate cand da caldura si topeste zapata de pe transfagarasan dam si noi o tura. sus la 2055m era zapada de 1m am facut un pic de snowboarding hai ca ma bag la somn ca-s rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Suportul de numar l-am schimbat deja! O sa pun poza cum arata acuma numarul, dar deocamdata stau izolata ca nu am voie sa ies din casa! (sunt bolnava ) Eu asa am luat motorul, a fost a unui mecanic (vecin cu mine) care a modificat tot motorul, el a facut si tobele! Lasa ca daca reusesc sa imi pun tobe sub Sha o sa ti le vand tie pe astea! tobe sub sa mai greu pui la tdm. e destul de mic spatiul iar roata are cursa destul de mare. trebuia sa pui ceva mic. am vazut niste leo vince pe un gsr 600 foarte mici si misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusika Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Am promis ca o sa pun o poza cu actualul suport de numar! Oricum suportul va suferii ceva schimbari, maine imi pun toba sub sha, azi mi-am luat o toba devil! voi vopsi vechiile tobe pe care azi am observat o tablita pe care scrie ceva de genu: "Yamaha street sound mai scrie ceva nu retin exact ce si Racing" dupa ce imi pun noua toba si noul suport de numar voi pune din nou poze! Pana atunci asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Colegi TDM-isti, va anunt cu parere de rau ca trebuie sa marit trotineta.In cateva luni plec definitiv din tara si chiar nu pot s-o iau cu mine. M-am gandit sa pun anuntul si aici, unde sunt pasionatii de TDM.Oricum, pentru TDM-isti ofer reducere suplimentara de 10%!!! Daca mi se potrivesc ploile, acesta va fi al doilea TDM in Arad, dupa cel al lui Ishmael Wish me luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 hai sa iti ploua atunci . dar in afara de al meu, mai sunt cel putin 2 in oras si 1 in judet. (4tx si 3vd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 hai sa iti ploua atunci .dar in afara de al meu, mai sunt cel putin 2 in oras si 1 in judet. (4tx si 3vd). Da, azi am aflat de inca unul, cel al lui Norbi, care e de vanzare, dar nu imi place Al lui Tryharder e ceea ce vreau, totul original, totul asa cum trebuie sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am promis ca o sa pun o poza cu actualul suport de numar! Oricum suportul va suferii ceva schimbari, maine imi pun toba sub sha, azi mi-am luat o toba devil! voi vopsi vechiile tobe pe care azi am observat o tablita pe care scrie ceva de genu: "Yamaha street sound mai scrie ceva nu retin exact ce si Racing" dupa ce imi pun noua toba si noul suport de numar voi pune din nou poze! Pana atunci asfalt uscat! M`ai facut foarte curios.. Oare cum suna toba Devil pe tdm? :> Am si eu tobele schimbate.. sune bine.. Dar tot curios sunt.. ) Asfalt uscat si tzie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salutare domnilor, weekendul trecut, de Pasti, am tras o tura frumoasa prin tara, impreuna cu Florian (aka Fotok). A fost o tura reusita in care am parcurs circa 1300 km. Povestea calatoriei si pozele, aici: /index.php?showtopic=350439 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ? de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexparasutistu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salutare Oameni buni exista crash bar pentru modelul 3VD din 1995? Deceva timp caut si nu gasesc pe nicaieri. O poza ceva mi ar fi de mare ajutor. RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ? de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? Spre deosebire de masini, motocicletele au de obicei cate un carburator pentru fiecare piston. Daca amestecul si debitul e diferit intre cilindri vibreaza destul de rau motorul (depinde cat de mare e desincronizarea) si trage ceva mai prost. Nu stiu la TDM cat de des trebuie facuta sincronizarea, dar la CB (tot 2 pistoane) o fac de obicei anual (uneori de 2 ori). De agaugat: la motoarele in 2 cilindri carburatoarele ori se desincronizeaza mai usor (de la vibratii) ori conteaza mai mult ca la cele cu 4 cilindri, dar la cele cu 4 nu e nevoie de sincronizare anuala. La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 problema consum am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km. mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul. Oooo, ba daaa...! Vezi pct. 21 din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107 Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor... Editat Aprilie 28, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva. pai acum nu mai am bani sa fac plinu. cum iau salariu ma urc pe mobra si ma duc sa ii fac plinul. eu cred ca se si evapora benzina din rezervor pt ca atunci cand am pus rezervorul invers m-am trezit ca imi curge benzina din el. e normal? cat despre faza cu plinu, am bagata, am zgaltai, am mai bagat si tot asa pana s-a umplut bine de tot http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107 Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor... cristi-mi ca de obicei o singura interventie care face cat 10 topicuri. multumesc pentru participarea prompta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Cu placere, intotdeauna cind cineva pune intrebari pertinente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.