Cavaleru Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 salutare am devenit si eu un posesor de TDM bine ai venit in gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Eu port geaca textil <20°C si armura >20°C. La drum lung cu armura iau in geanta o geaca subtire de ploaie. Pantaloni speciali pt moto nu am, dar port genunchere pe dedesubt. Am sub sha tot timpul pantaloni de plastic in caz ca ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Eu port geaca textil <20°C si armura >20°C. La drum lung cu armura iau in geanta o geaca subtire de ploaie.Pantaloni speciali pt moto nu am, dar port genunchere pe dedesubt. Am sub sha tot timpul pantaloni de plastic in caz ca ploua. sunt misto pantalonii aia, cat ai dat pe ei si de unde?? la adunarea de la predeal vine careva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ia te uita http://www.vh-motorradtechnik.de/products/...8091-18095.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ia te uita Băăăăăăăăăăăăă!!!! Da' tu la preț nu te uiți?! 1.095 euro ?!?!?!?!?!?! UNAMIENOUĂZECIÂŞICINCI euro Adică vreo Âşase kituri DID Cinci, daca platesti si manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 creca un cardan ii mai ieftin ... da nu am gasit repede acuma un pret, ca alea nu se intind sa trebuiasca schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) sunt misto pantalonii aia, cat ai dat pe ei si de unde?? la adunarea de la predeal vine careva?? I-am primit bonus cand mi-am cumparat prima casca. Era un magazin moto la intersectia cal. Calarasi cu str. Mantuleasa (piata Corneliu Coposu, conform GPS-ului meu), undeva la etaj. Nu stiu daca mai exista, dar poti incerca. Editat Iulie 4, 2009 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 I-am primit bonus cand mi-am cumparat prima casca. Era un magazin moto la intersectia cal. Calarasi cu str. Mantuleasa (piata Corneliu Coposu, conform GPS-ului meu), undeva la etaj. Nu stiu daca mai exista, dar poti incerca. misto, parca sunt acerbis nu? ar trebui sa gasesc si la atvrom din cate imi aduc aminte ei aduc acerbis Băăăăăăăăăăăăă!!!!Da' tu la preț nu te uiți?! 1.095 euro ?!?!?!?!?!?! UNAMIENOUĂZECIÂŞICINCI euro Adică vreo Âşase kituri DID Cinci, daca platesti si manopera da dar scapi de cheltuiala cu sprey-urile de lant, iar cureaua e si mai ieftina si tine si de cel putin 2 ori cat un lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 da dar scapi de cheltuiala cu sprey-urile de lant, iar cureaua e si mai ieftina si tine si de cel putin 2 ori cat un lant sprayurile, daca cureti si ungi in fiecare weekend costa 100.000 sau 150.000 pe luna (nu mai stiu exact, da stiu ca am calculat). si lantul se schimba la cat ... 30.000 km ? (si asta nu stiu daca nu cumva e uzura mare) . x6 kituri = 180.000 km .... io stiu ca tdm`u e o motocicleta rezistenta, da pana atunci SIGUR ai alte cheltuieli la care sa te concentrezi cu banii economisiti ca NU ti-ai cumparat kit de curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. pompa de benzina pe ce principiu functioneaza?? am avut aseara niste probleme cu mobra cand plecam de pe loc imi murea motorul pentru ca trebuia sa o turez foarte mult alfel dadea in nas si cand stateam l-a stop avea un fel de caderi de turatie, de la 1400 cat e la mine reglata cadea la 1000 si apoi crestea imediat inapoi.... pana nu i-am dat un cox grav pe bulevard nu s-a potolit... ce poate fi? gunoi in benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salut Cavalere ! Tocmai m-am intors de la Tg. Secuiesc, pot sa spun ca a fost destul de dragut, mai putin faptul ca ieri a plouat tare si s-a facut un noroi de si sa-mi scot motoru de acolo mi-a fost frica aluneca ca dracu, poze inca nu am acasa dar o sa incarc cat de curand ! Multe salutari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. pompa de benzina pe ce principiu functioneaza?? am avut aseara niste probleme cu mobra cand plecam de pe loc imi murea motorul pentru ca trebuia sa o turez foarte mult alfel dadea in nas si cand stateam l-a stop avea un fel de caderi de turatie, de la 1400 cat e la mine reglata cadea la 1000 si apoi crestea imediat inapoi.... pana nu i-am dat un cox grav pe bulevard nu s-a potolit... ce poate fi? gunoi in benzina? Yamahele au un filtru special chiar la intrarea furtunului in carburator (da s-ar putea sa nu il ai). Pompa este vacuumatica. Daca nu ai filtre de nici o culoare, si ai jeg care iti provoaca probleme, sigur nu scapi fara demontat si spalat carburatoare (asta daca nu cumva ai 2 palme de jeg in rezervor si iti sunt acoperite complet sitele din rezervor). dupa aia, pune un filtru de benzina (nu de ala de dacie, mai mare putin) inainte de pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Pai parerea mea e ca poti sa le razi si astea putine de pe lista, intrucat chiar nu sunt ale costumului de piele, ci tocmai invers. Acuma stiu ca o sa sun foarte cu dioptrii mari, da ce sa faci - riscurile meseriei : intotdeauna am mai multa incredere intr`un echipament proiectat(deci TEHNICA), decat intr`o vaca jupuita Nu am de ce sa le rad de pe lista, vorbeste cu cineva care se pricepe sau care a purtat ambele categorii mai mult timp si o sa te convinga. Pielea este mai respirabila de cat o geaca textil all-season, mai buna pentru vant (la viteza mare), si MULT mai rezistenta la abraziune decat orice cordura 1000D etc. (n-am vazut geci de textil in cursele moto de ex). Cu toate astea, repet, nu mi-as lua piele ptr touring. Si am mai uitat sa precizez ca e util ca geaca sa se prinda cu fermoar de pantaloni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salut baieti. Acum am venit acasa de la intrunire Tg Secuiesc. Pentru iubitorii de muzica gen Scorpions si Raimstein pot sa le zic ca au pierdut un concert pe cinste. Un pic de ploaie si noroi nu ne-a speriat, 1 Bandit...pe unde ai fost? Poze urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. pompa de benzina pe ce principiu functioneaza?? am avut aseara niste probleme cu mobra cand plecam de pe loc imi murea motorul pentru ca trebuia sa o turez foarte mult alfel dadea in nas si cand stateam l-a stop avea un fel de caderi de turatie, de la 1400 cat e la mine reglata cadea la 1000 si apoi crestea imediat inapoi.... pana nu i-am dat un cox grav pe bulevard nu s-a potolit... ce poate fi? gunoi in benzina? saptamina viitoare am sa schimb bujii filtru aer si benzina daca este si am sa-ti spun daca are sau nu. am sa incerc sa pun bujii cu iridium se zice ca sint mai bune si se simnte la pornire si la mers. te tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) saptamina viitoare am sa schimb bujii filtru aer si benzina daca este si am sa-ti spun daca are sau nu. am sa incerc sa pun bujii cu iridium se zice ca sint mai bune si se simnte la pornire si la mers. te tin la curent. ok. ms frumos, daca poti pune si o poza ar fi super @ishmael: pompa vacuumatica asta ai cum sa o actionezi cand se goleste rezervoru?? Editat Iulie 5, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 hah ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 salutare am devenit si eu un posesor de TDM asa cum mi-au urat si altii iti urez si eu sa ai bafta de motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 hah ? pe ce principiu functioneaza? poti sa il descrii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 iote asa arata tat explodat. sagetile lindica sensul benzinei prin pompa (vine de la robinet si se duce catre carburator - dat de o supapa de sens care este pe undeva) + mai ai un furtunas care vine de la un cilindru - care din cauza compresiei, face o membrana sa joace. cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 iote asa arata tat explodat. sagetile lindica sensul benzinei prin pompa (vine de la robinet si se duce catre carburator - dat de o supapa de sens care este pe undeva) + mai ai un furtunas care vine de la un cilindru - care din cauza compresiei, face o membrana sa joace. cam atat. deci parctic daca ramai fara benzina pana nu o pornesti impinsa nu o sa porneasca ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 + - da, daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 + - da,daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci. ma gandeam la o solutie care sa joace rol de amorsa pt cazuri de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 @Cavaleru , imi place de tine, vrei sa complici mobra care si asa e complicata. Daca ramai fara benzina nu trebuie sa iti faci griji. O bagi in viteza a 3 sau a 4 depinde de cat esti de musculos....si incepi sa alergi cu ea. Cand ai ajuns la viteza de 1,2 m /s atunci dai drumul la ambreaj. B'nteles contactul trebuie pus dinainte Nu va porni motoru dar se va face acel vacum sa iti traga benzina. Dupa 2-3 incercari si desigur depinde si de durata cat poti sa impingi mobra cu ea in viteza...ea va porni la cheie. Bafta si intotdeauna sa te gandesti ca lucrurile sunt mult mai simple decat incercam noi sa le complicam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ma Cavalere... Iar ne faci sa "Zambim".... nu`ti fa griji, nu trebuie sa te faci supapa si nici piston sa pornesti motorul dupa ce se usuca atat pompa cat si carburatoarele. Intoarce frumos indicatorul robinetului catre rezerva apoi dai la buton. dak ai baterie buna, nu se intampla nimic. mai tzii cate o pauza de 1 minut, k benzina oricum trebuie sa ajunga pana la pompa, si apoi pompa isi face treaba singur.. Stiu, pentru ca pana ce imi afuma bujiile si consuma enorm de mult, de cateva ori credeam ca s`au afumat bujiile pe drum, si s`a oprit motorul.. Scot bujiile, si iaka, nimic.. atunci m`am gandit k am ramas fara benzina, si asa era.Am pus pe rezerva... am dat pe automat cateva zeci de secunde,.. pauza.. asta repetat de vreo 3 ori.. n`am mai stiut ce sa fac.. eram dezamagit... si hai sa`i mai dau o tura.. si vezi minune,,. S`a pornit. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.