Sari la conținut

Cauciucuri De Offroad


Postări Recomandate

michelin s12

dar nu este acceptat in competitiile enduro

 

 

DE curiozitate, tu pe ce te bazezi cand dai sfaturi dinastea?

Pentru ce a cerut omul, numai S12 nu e bun.

S12-le e o guma de cross care se preteaza cu predilectie la mocirloaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 365
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S12 are crampoanele unite intre ele si ramane incarcat cu noroi.

Eu cred ca nu ai vazut niciodata un cauciuc S12. Pe asta cu crampoanele unite la S12 nu am mai auzit-o, si oricum este unul dintre cele mai bune cauciucuri pe noroi, cu cele mai inalte crampoane. Cel putin pentru zona unde ma dau eu(Buzau) si pentru orice endurist amator, fara pretentii de alpinism pe pietre si radacini, este un cauciuc foarte bun.

post-54053-0-42147000-1315718690_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12.

In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren.

 

PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12.

In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren.

 

PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele.

 

Ok, ma predau, foloseste tu Copmp 3 in continuare la noroaie... :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12.

In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren.

 

PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele.

Scuze ca te intreb: tu ai citit chestiile astea undeva, sau ai probat cauciucurile astea de care vorbesti?

Eu am folosit cateva cauciucuri pana acum, si iti spun sigur ca pe noroi merge cu mult mai bine Cross decat Enduro.Ma dau saptamanal la Monteoru, unde e mama noroiului, m-am dat anul trecut la REA, unde nu am dus lipsa de noroi.Enduro competition este un cauciuc bun pentru piatra si radacini, dar la noroi e depasit de multe gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro competition este un cauciuc bun pentru piatra si radacini, dar la noroi e depasit de multe gume.

 

Da. Pt ca este FIM si are crampoane "scunde".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ciudat, am k70 fata si k74 spate la un dr350 si nu am avut probleme pe pamint/iarba/noroi. Ar mai exista posibilitatea (mica ce-i drept :D ) sa nu ma dau eu suficient de tare si atnci sa mi se para bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce guma de fata va facut o impresie buna? eu momentan am un Metzeler 6 Days Extreme de care sunt multumit dar a venit vremea sa il schimb si vreau sa incerc ceva nou,ma gandeam la un Kenda K777 dar astept mai multe pareri :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un set fata(21)- spate(18) second hand uzate pana la 30-40% la un pret modic.

are careva de dat? din cele schimbate de pe motoarele voastre, sa fie profil cross. am nevoie de niste gioarse pentru un proiect de-al meu, vreau sa fac niste incercari pe diferite cauciucuri. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mda dar de cauciucurile Heidenau nu zice nimeni nimic?....eu inca nu am heidenau dar am cativa tovarasi cu acest tip de cauciuc si din cate am vazut nu se tocest repede si nu se rup 'dinti'. Un prieten foloseste de un an Heidenau pe spate si inca mai este cam 45% din caciuc.Dar sa carat f mult cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am avut mai multe,dar vad ca se discuta intens despre Haidenau:

Fata k70-un cauciuc rezistent si grip f bun,pret bun.

Spate k 74,relativ rezistent la uzura(pietre,safalt,pamant)din pacate cu grip slab.

 

in schimb,ma dau de ceva vreme cu ultima achizitie(multiple terenuri,curbe de nivel,umezeala tipica toamnei,pe urcare,iarba umeda,culcata,notoaie etc)si tin sa va anunt ca este atat de ok,incat am devenit dependent... :makeout: ..dezavantajul este ca e ff.greu de gasit,insa dupa indelungi cautari,mi-am pus inca un rand deoparte,inclusiv fata...

cauciucul,cu ai sai dinti de 20mm ce intrece orice imaginatie,este fostul Treleborg,devenit Mitas Sport Extrem..si cam asa arata(cele noi). :bounce:

post-27104-0-74535700-1324550573_thumb.jpg

post-27104-0-20853700-1324550584_thumb.jpg

post-27104-0-92277600-1324550596_thumb.jpg

post-27104-0-05435300-1324550605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa fac una si postez tomorow....

si compozitia cauciucului,dunga rosie este hard,imparteala crampoanelor...nu stiu ce sa mai zic...for everything...

 

am sa fac una si postez tomorow....

si compozitia cauciucului,dunga rosie este hard,imparteala crampoanelor...nu stiu ce sa mai zic...for everything...

post-27104-0-41174300-1324647423_thumb.jpg

post-27104-0-09677100-1324647429_thumb.jpg

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut mai multe,dar vad ca se discuta intens despre Haidenau:

Fata k70-un cauciuc rezistent si grip f bun,pret bun.

Spate k 74,relativ rezistent la uzura(pietre,safalt,pamant)din pacate cu grip slab.

 

in schimb,ma dau de ceva vreme cu ultima achizitie(multiple terenuri,curbe de nivel,umezeala tipica toamnei,pe urcare,iarba umeda,culcata,notoaie etc)si tin sa va anunt ca este atat de ok,incat am devenit dependent... :makeout: ..dezavantajul este ca e ff.greu de gasit,insa dupa indelungi cautari,mi-am pus inca un rand deoparte,inclusiv fata...

cauciucul,cu ai sai dinti de 20mm ce intrece orice imaginatie,este fostul Treleborg,devenit Mitas Sport Extrem..si cam asa arata(cele noi). :bounce:

 

unde se pot gasi si la ce pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...