Mark81 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 michelin s12 dar nu este acceptat in competitiile enduro DE curiozitate, tu pe ce te bazezi cand dai sfaturi dinastea? Pentru ce a cerut omul, numai S12 nu e bun. S12-le e o guma de cross care se preteaza cu predilectie la mocirloaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 (editat) S12 are crampoanele unite intre ele si ramane incarcat cu noroi. Editat Septembrie 11, 2011 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 S12 are crampoanele unite intre ele si ramane incarcat cu noroi. Eu cred ca nu ai vazut niciodata un cauciuc S12. Pe asta cu crampoanele unite la S12 nu am mai auzit-o, si oricum este unul dintre cele mai bune cauciucuri pe noroi, cu cele mai inalte crampoane. Cel putin pentru zona unde ma dau eu(Buzau) si pentru orice endurist amator, fara pretentii de alpinism pe pietre si radacini, este un cauciuc foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12. In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren. PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 pentru moale campionul este Mitas XT-754 ... prietenii știu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12. In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren. PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele. Ok, ma predau, foloseste tu Copmp 3 in continuare la noroaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dupa cum se vede si in poza, crampoanele sunt unite intre ele, la colturi. Si sunt destul de dese, mai ales pe margine. Asta este o piedica in degajarea noroiului de pe cauciuc. Este bun pt iarba si pamant moale. Pamant gen cum se gaseste pe unele piste de motocross. Nicidecum nu e bun pt mocirla de pe traseele enduro. Mult mai adecvat pt mocirla este, de ex, Michelin Enduro Competition. Are crampoanele foarte rare si cu spatii generoase intre ele. Pacatuieste, insa, prin faptul ca este la standard FIM si nu are crampoanele foarte inalte. Dealtfel este si street legal, spre deosebire de S12. In offroad, extremele in ceea ce priveste terenul sunt: noroi, piatra si nisip. Fiecare cu design specific al cauciucelor. Iar S12 mie mi se pare un cauciuc intermediar, care se descurca bine pe toate tipurile de teren. PS Ca S12 sa devina un cauciuc excelent pt noroi ar trebui sculptate crampoanele de pe margine. Chiar renuntat la unele din ele. Scuze ca te intreb: tu ai citit chestiile astea undeva, sau ai probat cauciucurile astea de care vorbesti? Eu am folosit cateva cauciucuri pana acum, si iti spun sigur ca pe noroi merge cu mult mai bine Cross decat Enduro.Ma dau saptamanal la Monteoru, unde e mama noroiului, m-am dat anul trecut la REA, unde nu am dus lipsa de noroi.Enduro competition este un cauciuc bun pentru piatra si radacini, dar la noroi e depasit de multe gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Enduro competition este un cauciuc bun pentru piatra si radacini, dar la noroi e depasit de multe gume. Da. Pt ca este FIM si are crampoane "scunde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Pentru noroi exclusiv eu caucuicul asta il recomand - Mitas C12 Editat Septembrie 12, 2011 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Pentru noroi exclusiv eu caucuicul asta il recomand asa bikere, sa nu le dai vreun nume de brand sau vreun indicativ. Sa caute si ei pe net pana gasesc o poza similara Ai editat repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Pentru noroi exclusiv eu caucuicul asta il recomand - Mitas C12 Dap. Sau si mai extremal: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 ce ziceti de cauciucurile de la Michelin? sunt ok pentru padure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Sunt cam printre cele mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Heidenau K70. Praf pe toate suprafetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 ciudat, am k70 fata si k74 spate la un dr350 si nu am avut probleme pe pamint/iarba/noroi. Ar mai exista posibilitatea (mica ce-i drept ) sa nu ma dau eu suficient de tare si atnci sa mi se para bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Eu il am pe spate si este cel mai slab pneu cu care am mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 ce guma de fata va facut o impresie buna? eu momentan am un Metzeler 6 Days Extreme de care sunt multumit dar a venit vremea sa il schimb si vreau sa incerc ceva nou,ma gandeam la un Kenda K777 dar astept mai multe pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 am nevoie de un set fata(21)- spate(18) second hand uzate pana la 30-40% la un pret modic. are careva de dat? din cele schimbate de pe motoarele voastre, sa fie profil cross. am nevoie de niste gioarse pentru un proiect de-al meu, vreau sa fac niste incercari pe diferite cauciucuri. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 postare comerciala in afara bursei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un motociclist Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Mda dar de cauciucurile Heidenau nu zice nimeni nimic?....eu inca nu am heidenau dar am cativa tovarasi cu acest tip de cauciuc si din cate am vazut nu se tocest repede si nu se rup 'dinti'. Un prieten foloseste de un an Heidenau pe spate si inca mai este cam 45% din caciuc.Dar sa carat f mult cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 tu vrei sa le faci reclama sau ce? Am eu, k74 spate si k70 fata, pe un dr350. Pe pamint, noroi, iarba nici o problema. Pe asfalt se toceste rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 am avut mai multe,dar vad ca se discuta intens despre Haidenau: Fata k70-un cauciuc rezistent si grip f bun,pret bun. Spate k 74,relativ rezistent la uzura(pietre,safalt,pamant)din pacate cu grip slab. in schimb,ma dau de ceva vreme cu ultima achizitie(multiple terenuri,curbe de nivel,umezeala tipica toamnei,pe urcare,iarba umeda,culcata,notoaie etc)si tin sa va anunt ca este atat de ok,incat am devenit dependent... ..dezavantajul este ca e ff.greu de gasit,insa dupa indelungi cautari,mi-am pus inca un rand deoparte,inclusiv fata... cauciucul,cu ai sai dinti de 20mm ce intrece orice imaginatie,este fostul Treleborg,devenit Mitas Sport Extrem..si cam asa arata(cele noi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 22, 2011 Autor Share Postat Decembrie 22, 2011 pare compozitie soft de la mitas, poti pune o poza cu lateralul pentru spate? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) am sa fac una si postez tomorow.... si compozitia cauciucului,dunga rosie este hard,imparteala crampoanelor...nu stiu ce sa mai zic...for everything... am sa fac una si postez tomorow.... si compozitia cauciucului,dunga rosie este hard,imparteala crampoanelor...nu stiu ce sa mai zic...for everything... Editat Decembrie 22, 2011 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 am avut mai multe,dar vad ca se discuta intens despre Haidenau: Fata k70-un cauciuc rezistent si grip f bun,pret bun. Spate k 74,relativ rezistent la uzura(pietre,safalt,pamant)din pacate cu grip slab. in schimb,ma dau de ceva vreme cu ultima achizitie(multiple terenuri,curbe de nivel,umezeala tipica toamnei,pe urcare,iarba umeda,culcata,notoaie etc)si tin sa va anunt ca este atat de ok,incat am devenit dependent... ..dezavantajul este ca e ff.greu de gasit,insa dupa indelungi cautari,mi-am pus inca un rand deoparte,inclusiv fata... cauciucul,cu ai sai dinti de 20mm ce intrece orice imaginatie,este fostul Treleborg,devenit Mitas Sport Extrem..si cam asa arata(cele noi). unde se pot gasi si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.