Sari la conținut

F800s De La Bmw


mateiux
 Share

Postări Recomandate

Hai sa ma laud si eu cu ce mi-am luat:

 

-BMW F800S-

 

MOTOR: twin in linie ROTAX 798 cc,racit cu apa,injectie electronica, 4 valve pe cilindru, 85 cp

 

CADRU: aluminiu

 

SUSPENSII: Furca telescopica, Swing Arm.

 

TRANSMISIE: 6 Trepte si CUREA

 

FRANE: fata 2 etriere cu 4 pistoane,spate 1 etrier cu 2 pistoane.

 

DOTARI EXTRA: ABS,Computer de bord, Compensator voblaj(parca asa-i zice), Manere incalzite, semnalizatoare transparente albe , pe spate le-am schimbat deja ca nu -mi prea plac alea originale sunt prea mari...

 

Despre cum se comporta pe sosea:

 

Cel mai tare lucru este dinamica, sta infipt pe roti, pana acum cele mai bune frane pe care le-am vazut, ABS-ul face toti bani, suspenia daca o setezi cum trebuie e ferma, dar in acelasi timp accepta gropile din .ro destul de bine.

 

Motorul e superb, sunet de M5 si putere constanta pe toata turatia.

 

Cutia de viteze, AICI E BUBA, dar nu putea fi un BMW care sa nu "cloncane" cad il bagi in viteza am avut BMW inainte si eram ebisnuit, cine nu e poate considera asta o chestie naspa....DAR mau chemat la service sa-mi rezolve gratuit problema, cu o noua roata de transmisie si nu mai stiu ce pe la cutie. Sunt curios cum o sa se simta dupa aceea, cei care si-au facut deja modificarea spun ca s-a transformat in cutie de japoneza.

 

In concluzie un TEUTON pur sange :baldy:

 

www.seriousfun.com

 

post-15806-1174636404_thumb.jpg

post-15806-1174636444_thumb.jpg

post-15806-1174636465_thumb.jpg

post-15806-1174636492_thumb.jpg

post-15806-1174636515_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la toti revin cu pozne super faine.....

 

despre ABS, e cel mai tare lucru la un motor, avand in vedere ca mai toate accidentele se intampla de la roti blocate, sincer nu sunt un AS al motoarelor ma salvat de cateve ori, desi am instincte bune si cunosteam drumul am intrat cam tare in curba, din fata venea o masina....nu ma mai incadram....m-am last tare in frana spate nu a franat cat trebuia, din sperietura am strans TARE fata si clic clic clic ABS-ul, senzatia e nasoala pare ca nu franeaza...dar am reusit sa raman pe curba, pe langa ABS - "noroc chior" spun uni ca nu am scapat-o!!! Pe lnie dreapta intra destul de repede la viteze mari > 140km/h, (asta am facut-o intentionat) franare brusca se ridica usor de fund nu mult, intra ABS-ul da cu tine jos, voblezi usor si ai "scapat" :baldy: Daca aveti ABS in dotare incercatil intentionat in situati create artificial e tare ciudata senzatia si se poate sa va sperie :baldy: cand se intampla in situatii limita.

 

la tot ce am scris mai sus adaug:

 

Mergeti prudent si nu va bazati pe ABS nu face minuni

post-15806-1174978344_thumb.jpg

post-15806-1174978374_thumb.jpg

post-15806-1174978385_thumb.jpg

post-15806-1174978396_thumb.jpg

post-15806-1174978404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma laud si eu cu ce mi-am luat:

 

-BMW F800S-

 

MOTOR: twin in linie ROTAX 798 cc,racit cu apa,injectie electronica, 4 valve pe cilindru, 85 cp

 

CADRU: aluminiu

 

SUSPENSII: Furca telescopica, Swing Arm.

 

TRANSMISIE: 6 Trepte si CUREA

 

FRANE: fata 2 etriere cu 4 pistoane,spate 1 etrier cu 2 pistoane.

 

DOTARI EXTRA: ABS,Computer de bord, Compensator voblaj(parca asa-i zice), Manere incalzite, semnalizatoare transparente albe , pe spate le-am schimbat deja ca nu -mi prea plac alea originale sunt prea mari...

 

Despre cum se comporta pe sosea:

 

Cel mai tare lucru este dinamica, sta infipt pe roti, pana acum cele mai bune frane pe care le-am vazut, ABS-ul face toti bani, suspenia daca o setezi cum trebuie e ferma, dar in acelasi timp accepta gropile din .ro destul de bine.

 

Motorul e superb, sunet de M5 si putere constanta pe toata turatia.

 

Cutia de viteze, AICI E BUBA, dar nu putea fi un BMW care sa nu "cloncane" cad il bagi in viteza am avut BMW inainte si eram ebisnuit, cine nu e poate considera asta o chestie naspa....DAR mau chemat la service sa-mi rezolve gratuit problema, cu o noua roata de transmisie si nu mai stiu ce pe la cutie. Sunt curios cum o sa se simta dupa aceea, cei care si-au facut deja modificarea spun ca s-a transformat in cutie de japoneza.

 

In concluzie un TEUTON pur sange :crack:

 

www.seriousfun.com

 

post-15806-1174636404_thumb.jpg

post-15806-1174636444_thumb.jpg

post-15806-1174636465_thumb.jpg

post-15806-1174636492_thumb.jpg

post-15806-1174636515_thumb.jpg

 

 

Da misto motoru si sa il poti sanatos

Am vrut si eu sa imi iau unu la fel rosu ca a doua motocicleta.Acuma am r1150gs adv. sin foarte multumit cu el si de abea astept sa vin cu el in romania ca nu am mai fost de 16 ani.poate ne intilnim

Ramai cu bine

 

Sorin xx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesante comentariile despre F800 mai ales ca vin de la un propietar, poate singurul din Romania. Urmatorul meu motor va fi tot un BMW si cel mai probabil F800ST, deci sant interesat de subiect. Dupa ce mai mergi putin, revin-o cu impresii. M-ar interesa raspunsul la accelerare in diverse viteze (situatii gen depasire la 80,100, 140Km/h), mersul in viteza 6 (de unde poti pleca fara sa scuture motorul), pozitie pe motor la drum lung, comportament cu pasager,protectie la vant, consum real. Daca esti din Bucuresti si vii la Arc, te voi sacai cu intrebari. Scuze dar la noi un test cu moto nu se poate, iar la zilele BMW de la AB nu am reusit sa-i conving nici macar s-o porneasca un pic sa-i aud glasciorul :cheers: Sa-l stapanesti sanotos si asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze dar la noi un test cu moto nu se poate, iar la zilele BMW de la AB nu am reusit sa-i conving nici macar s-o porneasca un pic sa-i aud glasciorul :D Sa-l stapanesti sanotos si asfalt uscat :bounce:

 

Pai cum adica...nu se face test cu moto? Pai daca eu ma duc cu banii cash si vreau sa-mi iau motor, nu am voie la un test drive? sa vad pe ce dau banii? sau ma lasa sa ma urc 2 minute pe ea si atat?Mi se pare o aberatie..

Pai asa de unde sa stie omu' ce motor sa-si ia....decat daca testeaza 1 , 2, 3 modele care i atrag atentia..

 

Traim in Romania.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mercic la toti, ce sa va mai spun?

 

@bogdan_harea depasiri 80, 100, 140 km/h merge sageata depinde in ce viteza esti se poate si cu a 6-a dar mai greu daca ai 80 la 140 merge fara probleme cu tremuratu la sub 3500 in a 6-a sau a 5-a tremura daca-i dai gaz brusc.......1,2,3 peste 5000 la gaz max se ridica, are un cuplu incredibil :ok: e destul de sprintena daca schimbi la rosu ajungi cam in 20-30 sec(estimat de mine) la 200 km/h viteza maxima atinsa de mine aprox. 230 km/h(240km/h pe ceas, in carte >200km/h) ) nu cred ca mai mergea desi nu era inca la rosu...

consum real e acelasi si pe BC 4.7l/100km, nu am mers cu pasager,protectie la vant se poate si mai bine dar imi place sa iau vantu in piept, e mai buna din cate stiu la ST, pozitia e de sportiva intre comod si sport mai mult sport si ma cam dor mainile dupa 100 km din nou ST e mai bun

 

@circel sa nu aud de drumuri rele, e varza, a trebuit sa-i slabesc suspensia ca sarea pur si simplu de pe drum cu toate 2 rotile, in concluzie e pentru AUTOBAHN.

 

revin.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze dar la noi un test cu moto nu se poate, iar la zilele BMW de la AB nu am reusit sa-i conving nici macar s-o porneasca un pic sa-i aud glasciorul :ok: Sa-l stapanesti sanotos si asfalt uscat :cheers:

 

 

Vino la Bucuresti, la Baneasa. Baietii de aici te lasa sa te plimbi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sunt curios !

Drumurile din Romania au fost unul din factorii care te-au determinat sa renunti?

Sunt multi care viseaza sa aiba un motor ca asta, si raman cu visele, si tu il vinzi :D ??

Pacat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios !

Drumurile din Romania au fost unul din factorii care te-au determinat sa renunti?

Sunt multi care viseaza sa aiba un motor ca asta, si raman cu visele, si tu il vinzi :rock: ??

Pacat, numai bine!

 

 

Nu, nu au fost drumurile din Romania, desi ar fi unul din motive la asta nu m-am gandit

 

motivele sunt:

 

1 am nevoie "badly" de a doua masina depinde jobul meu si familia(a se citi relatia cu nevasta) de asta

 

2 cel mai nasol sunt pieton pt 30 de zile pt depasire pe linia continua eram cu conserva....Asa ca tre sa-mi ocup timpul cu ceva si am zis ca e momentul, daca sunt calare pe ea nu ma lasa sufletul sa o vand asa......poate reusesc, desi crede-ma imi vine foarte greu pt ca are si valoare sentimentala oarecum :rock:

 

3 PUNCT DE VEDERE PRAGMATIC e un motor scump pt Romania....urmatorul va fi mai ieftin dar tot BMW :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma laud si eu cu ce mi-am luat:

 

-BMW F800S-

 

 

Motorul e superb, sunet de M5 si putere constanta pe toata turatia.

 

 

Fara suparare, tu confuzi sezonul cu fazonul.

Cum sa sune un motor cu 2 cilindri, ca si unul cu 8 sau noul M5 cu 10 cilindri?

Asta imi spune, ca inca nu ai auzit un M5 cand "striga".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bani mai putini nu stiu ce ai sa gasesti la BMW, doar seria F si G , care au un cilindru. Nici macar nu e un BMW e un hibrid italiano-austriac, facute in uzinele Aprilia.

Asa cum am mai spus pe aici sunt fan BMW, imi pare rau ca trebuie sa dai motoru. Sunt sigur ca o sa-ti cumperi alt BMW , numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...