Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Eu o folosesc ocazional si fac doar asigurare,nu am carte deci nu fac ITP, Nu stiu ce cerinte sunt in alte zone.Cu numere galbene nu se poate circula pe drumuri nationale(cu toate ca am vazut destule utilaje agricole si neagricole care circula cu numere galbene si pe drumuri nationale).

 

Da-mi voie sa te contrazic : NU exista restrictii privind circulatia mopedelor inregistrate, deci SE POATE circula pe orice drum si pe orice distanta, exceptând autostrazile din cauza vitezei m

» Post actualizat in 14 Jan 2018 09:26

Cat despre Mobra aia de zici ca o ai inregistrata ai grija, risti dosar penal pentru punerea in circulatie a unui autovehicul cu numere false !

 

NU poate fi inregistrata ca moped pentru ca depaseste viteza maxima constructiva de 45 km/h.

 

Oricum orice autovehul care circula pe drumurile publice trebuie sa aiba obligatoriu si ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare.

 

Draga Sabin, crede-ma NU sunt politist, voiam doar sa-ti dau un sfat. Este clar problema ta cum circuli!

 

Am avut pana de curand si un scuter mic de 50 cmc si stiu ce spun : pana in ianuarie 2013 scuterele erau considerate VEHICULE si riscai eventual o amenda daca nu aveai actele in regula, de la acea data legislatia s-a schimbat si acum sunt definite ca AUTOVEHICULE, deci intri la penal daca nu ai numere legale!

 

Acum incerc sa-ti explic de ce numerele tale Nu sunt legale : mopedul are o definitie clara (art 6): sa nu aiba peste 50cmc si sa nu depaseasca prin constructie 45km/h, deci trebuie sa indeplineasca CUMULATIV ambele cerinte !

 

Stii cat este viteza maxima constructiva a Mobrei ? Conform fisei tehnice peste 70 km/h !

 

Bun, acum despre ITP : nu vei primi veci pururi verificarea tehnica pana nu mergi la RAR pentru CIV (cartea de identitate a vehicolului) . In 2013 m-am dus la RAR cu scuterica si i-am facut carte, pana atunci o aveam si eu inregistrata pe primarie la sat, apoi am inregistrat-o legal la primaria Timisoara.

 

Iti doresc o zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ITP nu poți circula pe drumurile publice nici cu moped nici cu motoreta nici cu autoturism eu am 3 mopede unele pe bucurești unde nu se înregistrează fără carte și itp valabil deck dacă nu are carte și itp nu poți circula pe drumurile publice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi la mine la mobra 50 super cand merg cu viteza 4 se aude dupa putin timp de mers o bătaie la motor şi nu mai are putere, vrea să moară dacă dau viteza 3 merge perfect, am schimbat şi bujia să aibă vreo legatură sau să fie ceva probleme la cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treabă cutia. Ce fel de bătaie se aude ? Înclin să cred că n-ai compresie sau nu se etanșează bine carterul.

Verifică uzura clindrului, a segmenților și a simeringurile de la carter. N-are voie să moară într-a patra. Sau, mergi la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este facut anul trecut in primavara, mam gandit si eu sa fac ceva modificari la motor sa traga mai bine eu mam gandit sa maresc gaura de la admisie sicanalele de transfer, dar la tine cum merge de cand ai pus piston de carpati trage mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să fiu cârcotaș, dar dacă nu știi de ce nu trage motorul acum, cum îți imaginezi că vei face marea transformare? De obicei, chestia asta o fac oamenii care se pricep bine.

Doar zic, nu dau cu parul.

Se poate, însă trebuie multe cunoștințe...trebuie citit mult și/sau experiență în domeniu și mă tem că ambele tind spre mulțimea vidă.

Oricum, mult succes dacă te apuci de treabă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o să al deafac să văd ce problema are si o sa al si modific, dar cred că ştiu care e problema am avut o bujie care a batut in capu pistonului eu acum miam dat seama si am schimbato si de cand am schimbat bujia face, eu am şi chiuloasa bucşată şi bucsa aia nu prea e aş bună căci se destrange cu tot cu bujie!

Editat de Buidos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o să al deafac să văd ce problema are si o sa al si modific, dar cred că ştiu care e problema am avut o bujie care a batut in capu pistonului eu acum miam dat seama si am schimbato si de cand am schimbat bujia face, eu am şi chiuloasa bucşată şi bucsa aia nu prea e aş bună căci se destrange cu tot cu bujie!

 

Numa-ntreb, nu dau cu paru'... Nu ți se pare mult mai normal, logic și românește să spui: desfiletează? Formularea aia mi se pare de-a dreptu' înfiorătoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala este acumulator pe 6V, fiindca primele Mobre au avut baterie si semnalizari...iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu ca o stânga este releul de semnalizare dar ce este cutia galbena cu "acumulatorul" pe ea . Și dacă așa este original Cum este în poza ?

saluti va rog sa imi fie cu iertare ca ma folosesc de postul colegului.

caut cele doua table de vin sub rezervor si cuprind filtrul de aer pentru mobra 50.

ofer pretul cerut in limita bunului simt sau orice piesa pt mobra, orice piesa chiar si noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am de căutat un acumulator romanesc pe 6v

O poti trece pe 12V

 

.iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). :peace:

Cam pretentios spus regulator de tensiune, este un amarat de redresor cu seleniu ce formeaza doua diode ce pot fi inlocuite cu unele moderne de 10 A/100V

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...