sabyn Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 La primăria unde a fost înregistrată a cerut act vânzare-cumparare și un act legal de proveniență (eu am avut certificat de înmatriculare original din RSR). Au zis ca dacă capacitatea cilindrica este sub 50cm2 este ok. Deci numărul nu este fals, are certificat de înregistrare. Draga Sabin, crede-ma NU sunt politist, voiam doar sa-ti dau un sfat. Este clar problema ta cum circuli! Am avut pana de curand si un scuter mic de 50 cmc si stiu ce spun : pana in ianuarie 2013 scuterele erau considerate VEHICULE si riscai eventual o amenda daca nu aveai actele in regula, de la acea data legislatia s-a schimbat si acum sunt definite ca AUTOVEHICULE, deci intri la penal daca nu ai numere legale! Acum incerc sa-ti explic de ce numerele tale Nu sunt legale : mopedul are o definitie clara (art 6): sa nu aiba peste 50cmc si sa nu depaseasca prin constructie 45km/h, deci trebuie sa indeplineasca CUMULATIV ambele cerinte ! Stii cat este viteza maxima constructiva a Mobrei ? Conform fisei tehnice peste 70 km/h ! Bun, acum despre ITP : nu vei primi veci pururi verificarea tehnica pana nu mergi la RAR pentru CIV (cartea de identitate a vehicolului) . In 2013 m-am dus la RAR cu scuterica si i-am facut carte, pana atunci o aveam si eu inregistrata pe primarie la sat, apoi am inregistrat-o legal la primaria Timisoara. Iti doresc o zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Ianuarie 15, 2018 Share Postat Ianuarie 15, 2018 Nu ai ITP nu poți circula pe drumurile publice nici cu moped nici cu motoreta nici cu autoturism eu am 3 mopede unele pe bucurești unde nu se înregistrează fără carte și itp valabil deck dacă nu are carte și itp nu poți circula pe drumurile publice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 20, 2018 Share Postat Ianuarie 20, 2018 Slaba rau miscarea pe aici,se pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 22, 2018 Share Postat Ianuarie 22, 2018 (editat) Mobra 50 S - 1976 nerestaurata functionala Editat Ianuarie 22, 2018 de revo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Ianuarie 23, 2018 Share Postat Ianuarie 23, 2018 Mobra 50 S - 1976 nerestaurata functionala PRET? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 24, 2018 Share Postat Ianuarie 24, 2018 Nu e de vânzare ( din câte știu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 Salut colegi la mine la mobra 50 super cand merg cu viteza 4 se aude dupa putin timp de mers o bătaie la motor şi nu mai are putere, vrea să moară dacă dau viteza 3 merge perfect, am schimbat şi bujia să aibă vreo legatură sau să fie ceva probleme la cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 N-are nici o treabă cutia. Ce fel de bătaie se aude ? Înclin să cred că n-ai compresie sau nu se etanșează bine carterul. Verifică uzura clindrului, a segmenților și a simeringurile de la carter. N-are voie să moară într-a patra. Sau, mergi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Păi merge si viteza 4 foarte bine cam 1-2 minute dar dintrodata se aude ceva bataie pe la motor şi nu mai merge deloc doar cu celelalte viteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 (editat) Motorul este proaspat facut? S-ar putea sa caleze, eu am patit-o cand i-am alezat cilindrul si i-am pus piston de Carpati Editat Ianuarie 28, 2018 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Motorul este facut anul trecut in primavara, mam gandit si eu sa fac ceva modificari la motor sa traga mai bine eu mam gandit sa maresc gaura de la admisie sicanalele de transfer, dar la tine cum merge de cand ai pus piston de carpati trage mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Asta se intampla acum 40 de ani Diferenta era covarsitoare, puteam sa urc orice panta, la deal, cu doua persoane pe ea, depasea orice mobra "normala" incarcata doar cu "jocheul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Gata mai convins o sa ami modific si eu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Nu vreau să fiu cârcotaș, dar dacă nu știi de ce nu trage motorul acum, cum îți imaginezi că vei face marea transformare? De obicei, chestia asta o fac oamenii care se pricep bine. Doar zic, nu dau cu parul. Se poate, însă trebuie multe cunoștințe...trebuie citit mult și/sau experiență în domeniu și mă tem că ambele tind spre mulțimea vidă. Oricum, mult succes dacă te apuci de treabă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 (editat) Pai o să al deafac să văd ce problema are si o sa al si modific, dar cred că ştiu care e problema am avut o bujie care a batut in capu pistonului eu acum miam dat seama si am schimbato si de cand am schimbat bujia face, eu am şi chiuloasa bucşată şi bucsa aia nu prea e aş bună căci se destrange cu tot cu bujie! Editat Ianuarie 28, 2018 de Buidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Știe cineva ce era în cutia stânga de la mobra primul model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Pai o să al deafac să văd ce problema are si o sa al si modific, dar cred că ştiu care e problema am avut o bujie care a batut in capu pistonului eu acum miam dat seama si am schimbato si de cand am schimbat bujia face, eu am şi chiuloasa bucşată şi bucsa aia nu prea e aş bună căci se destrange cu tot cu bujie! Numa-ntreb, nu dau cu paru'... Nu ți se pare mult mai normal, logic și românește să spui: desfiletează? Formularea aia mi se pare de-a dreptu' înfiorătoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Știu ca o stânga este releul de semnalizare dar ce este cutia galbena cu "acumulatorul" pe ea . Și dacă așa este original Cum este în poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Ala este acumulator pe 6V, fiindca primele Mobre au avut baterie si semnalizari...iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Nu te-nșeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mk1gti Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Deci am de căutat un acumulator romanesc pe 6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Știu ca o stânga este releul de semnalizare dar ce este cutia galbena cu "acumulatorul" pe ea . Și dacă așa este original Cum este în poza ? saluti va rog sa imi fie cu iertare ca ma folosesc de postul colegului. caut cele doua table de vin sub rezervor si cuprind filtrul de aer pentru mobra 50. ofer pretul cerut in limita bunului simt sau orice piesa pt mobra, orice piesa chiar si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 (editat) Deci am de căutat un acumulator romanesc pe 6v O poti trece pe 12V .iar in fata bateriei se vede acel regulator de tensiune pe placute de seleniu (parca, sper sa nu ma insel!). Cam pretentios spus regulator de tensiune, este un amarat de redresor cu seleniu ce formeaza doua diode ce pot fi inlocuite cu unele moderne de 10 A/100V Editat Februarie 4, 2018 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dannym4e Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Deci am de căutat un acumulator romanesc pe 6v Salut! Eu am cumparat un acumulator de aici: http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/acumulator-plumb-acid-alien-p-7689 si functioneaza foarte bine. Au si sigurante, in caz ca nu o ai pe cea originala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.