Sari la conținut

Ajutor


Postări Recomandate

Cine stie spete de defectiuni. Am un R6 carburatie an 2000. Mergea racheta pana ieri. Obisnuaiam sa bubui din aprindere (acceleratie 15000 de ture iau si pun contactul). Dupa o puscatura motorul nu mai mergea rotun si nu mai avea putere, ca si cand ar merge in 3 cilindri. Am dat jos bobinele si bujiile si merg. Va intreb unde mai poate sa fie problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie spete de defectiuni. Am un R6 carburatie an 2000. Mergea racheta pana ieri. Obisnuaiam sa bubui din aprindere (acceleratie 15000 de ture iau si pun contactul). Dupa o puscatura motorul nu mai mergea rotun si nu mai avea putere, ca si cand ar merge in 3 cilindri. Am dat jos bobinele si bujiile si merg. Va intreb unde mai poate sa fie problema...

Salut!i-ti spun cum a patit la noi un coleg.i-a picat siguranta de la o supapa. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un test de compresie iti va spune multe....

bafta, si nu ma intelege gresit nu te judec dar ceea ce faci tu unui motor e cea mai mare tampenie! Deja am schimbat destule supape si pistoane datorita altora ca tine..... Tu iti dai seama/ iti poti explica ce se intampla in motor cand dai acele rateuri?!

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu luat contactul este o mare tampenie, e ca si cum ai arunca motorul de la etaj, numai ca se intampla totul in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e identic ca atunci cand arunci o carpa imbibata in benzina intr-o soba incinsa.

f simplu,nu?

e vorba de acumulatea unui amestec f bogat de benzina in cilindri si o scanteie necontrolata. rezulta ... ce-ai patit.

 

Amestecuri bogate se intalnesc tot timpul, si culmineaza cu inecarea motorului, fara ca motorul sa faca poc-poc sau sa se strice. Explicatia fenomenului e alta, nu e asa simplu.

 

DECI: iei contactul si astfel tai scanteia. Cilindrii trag amestec pe admisie, si neavand scanteie il dau afara pe evacuare ne-ars. Pui contactul si se reia normal arderea, fara ca amestecul sa fie supra-bogat.

Numai ca atunci cand se deschide evacuarea si flacara iese in galerie, intalneste acolo un amestec numai bun de ars. Rezulta o noua explozie in galeria de evacuare, care se aude puternic pentru ca nu are loc in interiorul cilindrului.

Partea proasta pentru motor este ca aceasta explozie exterioara poate forta in supapele de evacuare in sens invers fata de cum sunt gandite, si le poate chiar deschide. Cine cunoaste, stie ca procedura de demontare a supapei este oarecum similara (pui o tubulara pe taler si arzi un ciocan), deci exista riscul sa-ti sara sigurantele supapelor.

Mai mult, deschiderea supapelor de evacuare in alt moment decat cel dictat de axa cu came poate cauza lovirea supapelor de piston, cu riscul deformarii supapelor sau a fisurarii pistonului.

 

Asa ca felicitari nenea soso-bum, cel mai probabil ai strambat o supapa si nu mai ai compresie. Cumperi alta si data viitoare nu-ti mai trebuie poc-poc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care, la intrunirea d la targoviste, a tot dat rateuri...nu stia dc se aude din ce in ce mai tare. Facuse 2 gauri in toba din dreapta(la un GSX-R 600 SRAD). Una era cam cat un pumn, celalta ceva mai mica. Se poate si asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie spete de defectiuni. Am un R6 carburatie an 2000. Mergea racheta pana ieri. Obisnuaiam sa bubui din aprindere (acceleratie 15000 de ture iau si pun contactul). Dupa o puscatura motorul nu mai mergea rotun si nu mai avea putere, ca si cand ar merge in 3 cilindri. Am dat jos bobinele si bujiile si merg. Va intreb unde mai poate sa fie problema...

 

E de la tine. Esti dus cu capul. :crack:

PS Lasa ca iti da sponsoru' bani sa-ti iei altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Lasa ca iti da sponsoru' bani sa-ti iei altul.

 

Daca si-a completat corect profilul, are A-ul din '95, deci cel putin 30 de ani (18 + 12 de permis). De asemenea, a avut cel putin 3 motociclete. Nu cred ca il "sponsorizeaza" nimeni, dar este totusi curios ca la varsta asta si la experienta pe care se presupune ca o are, se tine de dat pacanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca si-a completat corect profilul, are A-ul din '95, deci cel putin 30 de ani (18 + 12 de permis). De asemenea, a avut cel putin 3 motociclete. Nu cred ca il "sponsorizeaza" nimeni, dar este totusi curios ca la varsta asta si la experienta pe care se presupune ca o are, se tine de dat pacanele.

Usurel!!!!!! :D ce avetzi cu omul asta??? :P

A facut si el "o stupiditate pt mine" si v-a cerut parerea ce s-a intamplat cu motoru' lui, NU dece a facut chestia aia sau ceva de genul "bai asai ca is prost :lol: " :lol:

Chiar ca alta data n-o sa mai faca buuuuuuuuuummmmm, bummmmmmmmmmm :kick:

Va salut cu faru'!!!!! :crack:

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecuri bogate se intalnesc tot timpul, si culmineaza cu inecarea motorului, fara ca motorul sa faca poc-poc sau sa se strice. Explicatia fenomenului e alta, nu e asa simplu.

 

DECI: iei contactul si astfel tai scanteia. Cilindrii trag amestec pe admisie, si neavand scanteie il dau afara pe evacuare ne-ars. Pui contactul si se reia normal arderea, fara ca amestecul sa fie supra-bogat.

Numai ca atunci cand se deschide evacuarea si flacara iese in galerie, intalneste acolo un amestec numai bun de ars. Rezulta o noua explozie in galeria de evacuare, care se aude puternic pentru ca nu are loc in interiorul cilindrului.

Partea proasta pentru motor este ca aceasta explozie exterioara poate forta in supapele de evacuare in sens invers fata de cum sunt gandite, si le poate chiar deschide. Cine cunoaste, stie ca procedura de demontare a supapei este oarecum similara (pui o tubulara pe taler si arzi un ciocan), deci exista riscul sa-ti sara sigurantele supapelor.

Mai mult, deschiderea supapelor de evacuare in alt moment decat cel dictat de axa cu came poate cauza lovirea supapelor de piston, cu riscul deformarii supapelor sau a fisurarii pistonului.

 

Asa ca felicitari nenea soso-bum, cel mai probabil ai strambat o supapa si nu mai ai compresie. Cumperi alta si data viitoare nu-ti mai trebuie poc-poc. :crack:

 

100% corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti cel mai copt din cei care miau scris.te anunt ca sunt iinginer auto si stiu si eu ce am facut.inclusiv ce se poate intampla.am skimbat bujiile am curatat carburatia am skimbat pompa de benzina.motorul merge fratilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.cititi bine mesajul.porneste bine .la rece merge bine.totul pana la60-70 de grade.atunci daca bag mana in el ma pune in cap.daca o iau usor sau lucrez in ture mai mari merge.am vb k multi mecanici si 80% e calculatoruladca cdi-ul sau cutia neagra cum zic altii si restul vreo bobina care dupa ce se incalzeste nebuneste.parerea mea e ca e calculatorul ca dak era vreo bobina se uda bujia sibubuia singura.dar bujiile aratau bine.dar nu inteleg de ce daca o iau usor merge.parca nu primeste benzina.dar si miroase a benzina nearsa.dilema e maxima.totusi maiam 2zile si aflu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt inginer auto si stiu si eu ce am facut.inclusiv ce se poate intampla [...] am vb k multi mecanici si 80% e calculatorul adca cdi-ul sau cutia neagra cum zic altii

 

Pai ce inginer esti tu si ce mecanici sunt aia de nu stiu ca CDI = "Capacitive Discharge Ignition", este opusul lui IDI = "Inductive Discharge Ignition" si ca nu are legatura cu calculatorul, zis si ECU sau "Engine Control Unit"? :crack:

 

Oricum, de ce vorbesti de calculatoare cand tu ai carburatoare? Ma rog, cred ca te referi la aprindere, iar cutia aia neagra este unitatea de control a bobinelor.

 

Daca merge prost cand se incalzeste, eu as paria pe probleme mecanice, nu electrice.

 

Succes in orice caz si zi-ne si noua ce a avut pana la urma (si daca face poc-poc la fel de tare ca inainte :kick:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate lasama cu teoria chibritului.tu nu intelegi cas necajit?esti cam ahtiat de net.sa vad cand teapuci sa desfaci un motor ce faci cu teoria ta expirata.exclus probleme mecanice.merge 16000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai zis si prima oara ai posibilitatea sa-i faci un test de compresie?!

Cand "face figur" scoate cate o fisa de pe fiecare bujie in parte si vezi la care se inrautateste si la care merge la fel de prost, cel putin mai reduci din problemele cu elctronica...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usurel!!!!!! :crack: ce avetzi cu omul asta??? :D

A facut si el "o stupiditate pt mine" si v-a cerut parerea ce s-a intamplat cu motoru' lui, NU dece a facut chestia aia sau ceva de genul "bai asai ca is prost :lol: " :P

Chiar ca alta data n-o sa mai faca buuuuuuuuuummmmm, bummmmmmmmmmm :lol:

Va salut cu faru'!!!!! :crack:

Ce far ca n-ai. :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate lasama cu teoria chibritului.tu nu intelegi cas necajit?esti cam ahtiat de net.sa vad cand teapuci sa desfaci un motor ce faci cu teoria ta expirata.exclus probleme mecanice.merge 16000 de ture.

 

Pai am crapat ma omule motoare, pana la ultima piesulita. 2 dintre ele singur singurel, crezi ca scriu din ce am visat azi-noapte? Dracu, am investit la bani in scule de mai bine cumparam motoarele de noi. :kick:

Pe forum scriu cand stau in fata calculatorului la munca, nu sunt ahtiat.

 

Inteleg ca esti necajit, si ti-am urat succes. Asta nu inseamna ca nu pot sa glumesc, ca doar tu ti-ai stricat motorul, nu eu! :crack:

 

I-ai dat pana la urma de cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a gasit problema.....o nenorocita de bobina de inductie facea figuri. desi le-am verificat toate 4, cu bujie pe ele dadeau toate 4 scanteie,iar la montare mergeau numai 3. mai multe detalii maine....dupa plimbare...Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai zis si prima oara ai posibilitatea sa-i faci un test de compresie?!

Cand "face figur" scoate cate o fisa de pe fiecare bujie in parte si vezi la care se inrautateste si la care merge la fel de prost, cel putin mai reduci din problemele cu elctronica...

bafta

am gasit problema.eram gata sa dau jos chiulasa.dar am zis k mai verific o data bobinele.lam incalzit ,am desfacut airboxu si am scos cate o bobina de pe fiecare bujie.la a 2a bobina nu am remarcat nici o schimbare in fct motorului la relantiu asa ca am inversat bobinele intre ele si ,surpriza sa mutat si problema.la cilindrul respectiv.desii dak scot bobina afara si pun pe ea o bujie da scanteie cand o bag in chiulasa nu merge .am luat o bobina de pe alt r6 si merge k raketa.deci am scapat ieftin si repede.desii multi meseriasi ma abureau k fel de fel de prostii.ba cutia neagra ba supape ba pompa de benzina ba bujie.adevarul e ca puteau fi multe cauze.totusi acu voi bubuii mai k limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...