Tornada Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Să-l stăpânești sănătos! Manual in limba română nu am găsit când am cautat, dar oricum mi-a trecut repede. Cat de cască, nu am idee cum ai putea prinde o casca fără accesorii și să mai fie și în siguranță! Nici la cumpărături nu merg cu ea pentru ca nu am loc decât dacă i-au tankbag-ul cu magneți pentru rezervor și care oricum e destul de limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Eu am un manual in italiana, daca te aranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut mi-am curparat astazi un GSR 600. Are cineva un manual de utilizare in engleza sau romana? Stiti daca exista posibilitatea de a fixa casca moto de motocicleta fara accesorii suplimentare ca sa nu fie usor de furat?(in parcare la cumparaturi spre exemplu). Multumesc anticipat pentru ajutor! Am eu engleza, da mi adresa de mail pe pm si ti l trimit diseara cand aj acas. Casca legata de moto nu recomand. Intra praf, mai trece o cioara in zbor..sau pe jos...Ori pui topcase si o lasi acolo, ori o iei la cumparaturi si mai pui o doza de bere in ea, una alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut mi-am curparat astazi un GSR 600. Are cineva un manual de utilizare in engleza sau romana? Stiti daca exista posibilitatea de a fixa casca moto de motocicleta fara accesorii suplimentare ca sa nu fie usor de furat?(in parcare la cumparaturi spre exemplu). Multumesc anticipat pentru ajutor! Ciau. Desfaci saua si o sa vezi mai sus un pic de baterie 2 fier-betoane sudate de cadru (de care se prind agatatorile seii). Casca are sigur un inel metalic pe chinga (sau are inchizatoare double D). O agati de o sarma d-aia si pui saua la loc. Merge sigur dar nici eu nu ti-as recomanda sa o lasi asa. O zi faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Multumesc mult pentru sfaturi. Casca e un Nolan sinu are nici inel metalin nici DD ( din fericire de acele sarme sudate pot agata un lant destul de solid pe care sa il trec prin vizor. » Post actualizat in 08 Apr 2015 16:59 Stie cineva daca se poate schimba doar oglinda interioara din far sau daca trebuie schimbat cu totul? Am observat ca e crapata si are si o gaura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ki77y Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Multumesc mult pentru sfaturi. Casca e un Nolan sinu are nici inel metalin nici DD ( din fericire de acele sarme sudate pot agata un lant destul de solid pe care sa il trec prin vizor. » Post actualizat in 08 Apr 2015 16:59 Stie cineva daca se poate schimba doar oglinda interioara din far sau daca trebuie schimbat cu totul? Am observat ca e crapata si are si o gaura... Ai grija sa nu-ti plece cineva cu viziera. Doar pinlock-ul e 100 lei eu tin minte ca era o bucla la Nolan pe undeva. Am lasat si echipament complet pe motocicleta cand am plecat prin excursii si nu le-a luat nimeni. Acum no, cum ti-e norocul. Am nevoie de semnalizarea stanga spate, sau de sticla doar. Daca auziti vreun pont sub 100 lei, please let me know Poate nu e nevoie sa iau semnal nou. (anuntul de pe olx - cel care vinde semnal cu 60 lei - nu e valabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare.... E bine 2,5. Cu cauciucurile reci. Si daca ai pasager 3 pe spate. Umbla eventual la reglajele suspensiilor ... ca "scutura prea tare" e destul de relativ. Si mie imi pare ca, pe acelasi drum, zuza e mai dura decat o honda shadow dar am zis ca-i normal. Drum curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Depinde de cauciucuri si de stilul de mers, greutatea pilotului samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) Asta voiam și eu să zic că depinde de ce cauciucuri ai. Pe Bridgestone cele din fabrica țineam presiunea la 2.5. Acum cu sportsmart 2 o țin la 2.1 pe față și 2.3 pe spate. Nu știu dacă sunt cele optime, dar așa le simt. Editat Aprilie 12, 2015 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 2.5 fata si 2.5 spate (singur) sau 2.6 (singur si bagaje) sau 2.9 (pasager/pasager + bagaje) ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 eu folosesc 2.5 si fata si spate si este la limita acceptabila de rigiditate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabytzu_cra Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Poate intereseaza pe cineva o toba din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Poate intereseaza pe cineva o toba din inox. Pai aia-i toba sau teava? La cat o dai? Banuiesc ca suna, nu gluma ... poate ai un filmulet ... asa ca de exemplu ca-s tare curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabytzu_cra Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Este confectionata din teava inox, goala. Am filmulet dar nu stiu cum sa il postez aici de pe telefon. trim.52D1240F-A77E-4841-B18C-B953B1DD9E3B.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 buna, va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea. m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe. si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 depinde si ce buget ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 buna, va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea. m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe. si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina va multumesc anticipat Aproape orice guma sport de top te tine 10.000 cu conditia sa nu faci drumuri lungi pe autostrada pentru ca o vei toci prematur pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Eu as zice asa: 1 Drumuri lungi, excursii, pasager, bagaje: Pilot Road 3,4 2 Mers la munca cu motorul, iesit la terasa, plimbari de o zi: Michelin Pilot Power 3, Dunlop Sportsmart 2, Bridgestone S20 EVO, Pilot Supersport, Metzeler Sportec 3 'The ocassional trackday': GP Racer, Supercorsa SP V2, Metzeler Racetec RR K3 Imperechieri 1,2 2,3 Editat Mai 5, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Călmău Corneliu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salut! De luni detin un Suzuki GSR 2006, prima motocicleta, luata de pe la Cluj de la unul din magazinele care aduc din It "utilaje" dinastea Am schimbat uleiul+ filtru si filtru de aer si am ramas cu intrebarile: - se aude un zornait dupa ce se incalzeste si la ralanti dar parca mai sesizabil in mers. Ala probabil ar fi lantul de dstributie? Daca da mai pot merge cu el asa o vreme pana scap de cheltuielile cu inmatricularea? - unde se poate copia o cheie in B? banuiesc ca trebuie si activata pe motocicleta fiind cu cip, dar as prefera sa nu fie la reprezentanta sa ma coste o mica avere - pe unde va mai intalniti prin zona sect1-sect6 poate ies si eu sa socializez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 De zornăit nu știu ce să îți spun. Dacă nu te pricepi mai bine mergi la un mecanic. Eu am cumpărat cu o sută și ceva de lei o cheie de la reprezentanța de pe b-dul Timișoara (motorteam parca). Am fost cu ea la tăiat la Prosper pe 13 Septembrie, iar băiatul de acolo a spus ca putea aduce și el cheia ceva mai ieftin, dar nu originala. Încă nu am programat-o pentru ca nu ma încadrez cu timpul și programările celor de unde am cumpărat-o. Cat de întâlniri...habar nu am, nu am ajuns niciodată la nici una. În schimb ma mai alătur din mers câteodată la o ieșeală stabilita pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Se poate copia cheia la un atelier specializat, cele care fac replici de chei cu cip. Nu este nevoie de moto. Se copiaza "fizic" cheia dupa care, cu ajutorul unui aparat se "copiaza" cipul din cheia ta pe un alt cip, o chestie ca o mica fiola care se introduce in cheia noua. Treaba asta am facut-o eu prin 2012, cand am avut GSR-ul, si m-a costat 250 lei. Acum nu stiu cat mai costa. Cat despre intalniri, cea mai "banala", generala, este cea de la Arc, miercurea de la 18.00 . GSR-istii se mai intalnesc si prin alta parte, vezi topicul specializat. Cat despre zornait, cel mai bine este o "ascultare" a unui mecanic bun de moto. Zgomotele de pe auto nu se "potrivesc" pe moto. Eu am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat... gumele, dupa ce am schimbat... kit-ul de lant. Ca sa nu mai vorbim ca daca inchizi viziera auzi mult mai putine zgomote suspecte. Iti recomand si niste "doape" de bagat in urechi, nu glumesc aici, face bine la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Salut Corneliu si bv pt achizitie, si eu detin un GSR din 2006 si am avut aceiasi "problema" cu zornaitul, se pare ca GSR-urile sunt cam zgomotoase in cea ce priveste lantul de distributie. La a mea i-am verificat lantul,intinzatorul si patinele si sunt ok, am opservat un "zornait" cam la toate GSR-urile pe care le-am intalnit, daca intradevar se aude foarte tare la a ta te sfatuiesc sa consulti un mecanic deoarece nu de riscat cu distributia mai ales ca e o problema comuna la Suzuki(plus ca poate fi doar arcul de la intinzator care e foarte ieftin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 @ Corneliucati km are motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George.C Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salutare la toata lumea de asta vara din sept detin si eu un suzuki gsr 600 fab 2006 . Ideea e on felul urmator ...a pus cineva de pe forum power commander III pe a lui motoreta . Ma intereseaza in special ce a facut cu senzorul O2...e pus aftermarket sau cel original ...pe siteu oficial dynojet nu am gasit decat configuratie cu toba sport filtru sport si cu acest senzor schimbat ....a schimbat cineva acest senzor daca da de unde l.ati luat si la ce banuti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.