Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Să-l stăpânești sănătos!

Manual in limba română nu am găsit când am cautat, dar oricum mi-a trecut repede. :)

Cat de cască, nu am idee cum ai putea prinde o casca fără accesorii și să mai fie și în siguranță!

Nici la cumpărături nu merg cu ea pentru ca nu am loc decât dacă i-au tankbag-ul cu magneți pentru rezervor și care oricum e destul de limitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

mi-am curparat astazi un GSR 600. Are cineva un manual de utilizare in engleza sau romana? Stiti daca exista posibilitatea de a fixa casca moto de motocicleta fara accesorii suplimentare ca sa nu fie usor de furat?(in parcare la cumparaturi spre exemplu).

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Am eu engleza, da mi adresa de mail pe pm si ti l trimit diseara cand aj acas.

Casca legata de moto nu recomand. Intra praf, mai trece o cioara in zbor..sau pe jos...Ori pui topcase si o lasi acolo, ori o iei la cumparaturi si mai pui o doza de bere in ea, una alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

mi-am curparat astazi un GSR 600. Are cineva un manual de utilizare in engleza sau romana? Stiti daca exista posibilitatea de a fixa casca moto de motocicleta fara accesorii suplimentare ca sa nu fie usor de furat?(in parcare la cumparaturi spre exemplu).

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Ciau. Desfaci saua si o sa vezi mai sus un pic de baterie 2 fier-betoane sudate de cadru (de care se prind agatatorile seii). Casca are sigur un inel metalic pe chinga (sau are inchizatoare double D). O agati de o sarma d-aia si pui saua la loc. Merge sigur dar nici eu nu ti-as recomanda sa o lasi asa. O zi faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi. Casca e un Nolan sinu are nici inel metalin nici DD :(( din fericire de acele sarme sudate pot agata un lant destul de solid pe care sa il trec prin vizor.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 16:59

Stie cineva daca se poate schimba doar oglinda interioara din far sau daca trebuie schimbat cu totul? Am observat ca e crapata si are si o gaura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi. Casca e un Nolan sinu are nici inel metalin nici DD :(( din fericire de acele sarme sudate pot agata un lant destul de solid pe care sa il trec prin vizor.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 16:59

Stie cineva daca se poate schimba doar oglinda interioara din far sau daca trebuie schimbat cu totul? Am observat ca e crapata si are si o gaura...

 

Ai grija sa nu-ti plece cineva cu viziera. Doar pinlock-ul e 100 lei :) eu tin minte ca era o bucla la Nolan pe undeva.

Am lasat si echipament complet pe motocicleta cand am plecat prin excursii si nu le-a luat nimeni. Acum no, cum ti-e norocul.

 

Am nevoie de semnalizarea stanga spate, sau de sticla doar. Daca auziti vreun pont sub 100 lei, please let me know :) Poate nu e nevoie sa iau semnal nou. (anuntul de pe olx - cel care vinde semnal cu 60 lei - nu e valabil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare....

E bine 2,5. Cu cauciucurile reci. Si daca ai pasager 3 pe spate. Umbla eventual la reglajele suspensiilor ... ca "scutura prea tare" e destul de relativ. Si mie imi pare ca, pe acelasi drum, zuza e mai dura decat o honda shadow dar am zis ca-i normal.

 

Drum curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta voiam și eu să zic că depinde de ce cauciucuri ai. Pe Bridgestone cele din fabrica țineam presiunea la 2.5. Acum cu sportsmart 2 o țin la 2.1 pe față și 2.3 pe spate. Nu știu dacă sunt cele optime, dar așa le simt.

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5 fata si 2.5 spate (singur) sau 2.6 (singur si bagaje) sau 2.9 (pasager/pasager + bagaje)

 

ce presiune aveti in roti ????am vazut ca in carte da 2,5 fata si spate dar mi se pare ca scutura prea tare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Poate intereseaza pe cineva o toba din inox.

Pai aia-i toba sau teava? La cat o dai? Banuiesc ca suna, nu gluma ... poate ai un filmulet ... asa ca de exemplu ca-s tare curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,

 

va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea.

m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe.

si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina :D

 

va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,

 

va rog sa-mi recomandati un brand de cauciucuri si modelul pentru geserica mea.

m-ar interesa ceva cauciucuri de oras si sa fie cat de cat bune si pe curbe.

si inca un detaliu , sa nu se uzeze in 5000 de km, macar 10000 sa tina :D

 

va multumesc anticipat

 

Aproape orice guma sport de top te tine 10.000 cu conditia sa nu faci drumuri lungi pe autostrada pentru ca o vei toci prematur pe mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice asa:

1 Drumuri lungi, excursii, pasager, bagaje: Pilot Road 3,4

2 Mers la munca cu motorul, iesit la terasa, plimbari de o zi: Michelin Pilot Power 3, Dunlop Sportsmart 2, Bridgestone S20 EVO, Pilot Supersport, Metzeler Sportec

3 'The ocassional trackday': GP Racer, Supercorsa SP V2, Metzeler Racetec RR K3

Imperechieri 1,2 2,3

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De luni detin un Suzuki GSR 2006, prima motocicleta, luata de pe la Cluj de la unul din magazinele care aduc din It "utilaje" dinastea :D

 

Am schimbat uleiul+ filtru si filtru de aer si am ramas cu intrebarile:

- se aude un zornait dupa ce se incalzeste si la ralanti dar parca mai sesizabil in mers. Ala probabil ar fi lantul de dstributie? Daca da mai pot merge cu el asa o vreme pana scap de cheltuielile cu inmatricularea?

- unde se poate copia o cheie in B? banuiesc ca trebuie si activata pe motocicleta fiind cu cip, dar as prefera sa nu fie la reprezentanta sa ma coste o mica avere :haha:

- pe unde va mai intalniti prin zona sect1-sect6 poate ies si eu sa socializez ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De zornăit nu știu ce să îți spun. Dacă nu te pricepi mai bine mergi la un mecanic.

 

Eu am cumpărat cu o sută și ceva de lei o cheie de la reprezentanța de pe b-dul Timișoara (motorteam parca). Am fost cu ea la tăiat la Prosper pe 13 Septembrie, iar băiatul de acolo a spus ca putea aduce și el cheia ceva mai ieftin, dar nu originala. Încă nu am programat-o pentru ca nu ma încadrez cu timpul și programările celor de unde am cumpărat-o.

 

Cat de întâlniri...habar nu am, nu am ajuns niciodată la nici una. În schimb ma mai alătur din mers câteodată la o ieșeală stabilita pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate copia cheia la un atelier specializat, cele care fac replici de chei cu cip. Nu este nevoie de moto. Se copiaza "fizic" cheia dupa care, cu ajutorul unui aparat se "copiaza" cipul din cheia ta pe un alt cip, o chestie ca o mica fiola care se introduce in cheia noua. Treaba asta am facut-o eu prin 2012, cand am avut GSR-ul, si m-a costat 250 lei. Acum nu stiu cat mai costa.

Cat despre intalniri, cea mai "banala", generala, este cea de la Arc, miercurea de la 18.00 . GSR-istii se mai intalnesc si prin alta parte, vezi topicul specializat.

Cat despre zornait, cel mai bine este o "ascultare" a unui mecanic bun de moto. Zgomotele de pe auto nu se "potrivesc" pe moto. Eu am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat... gumele, dupa ce am schimbat... kit-ul de lant. Ca sa nu mai vorbim ca daca inchizi viziera auzi mult mai putine zgomote suspecte. Iti recomand si niste "doape" de bagat in urechi, nu glumesc aici, face bine la viteze mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Corneliu si bv pt achizitie, si eu detin un GSR din 2006 si am avut aceiasi "problema" cu zornaitul, se pare ca GSR-urile sunt cam zgomotoase in cea ce priveste lantul de distributie.

La a mea i-am verificat lantul,intinzatorul si patinele si sunt ok, am opservat un "zornait" cam la toate GSR-urile pe care le-am intalnit, daca intradevar se aude foarte tare la a ta te sfatuiesc sa consulti un mecanic deoarece nu de riscat cu distributia mai ales ca e o problema comuna la Suzuki(plus ca poate fi doar arcul de la intinzator care e foarte ieftin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea de asta vara din sept detin si eu un suzuki gsr 600 fab 2006 . Ideea e on felul urmator ...a pus cineva de pe forum power commander III pe a lui motoreta . Ma intereseaza in special ce a facut cu senzorul O2...e pus aftermarket sau cel original ...pe siteu oficial dynojet nu am gasit decat configuratie cu toba sport filtru sport si cu acest senzor schimbat ....a schimbat cineva acest senzor daca da de unde l.ati luat si la ce banuti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...