TNG Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el. Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Pai trebuie taiat traversa de teva ,altfel loveste rezervorul de azot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 29, 2017 Share Postat Noiembrie 29, 2017 Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el. Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Ca feedback, motoreta este mult mai stabila, curbele fiind acum un deliciu. La fel si efectul de barca a disparut . Ca si confort, era mai bun amortizorul stock, acum chiar simt gurile de canal si damburile, dar merita atat timp cat am o motoreta mai stabila. ps: faceti abstractie de pozitionarea releului de incarcare, este montat temporar acolo intrucat sub saua pilotului se incalzea atat de tare incat iesea cu mirosuri arse. » Post actualizat in 11 Nov 2017 11:57 S-au intors pozele singure, habar nu am cum sa le rotesc folosind forumul acesta. Stii ca este full servisabil amortizorul respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate. Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune ) Este pur si simplu fascinant ca fenomen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilZ750 Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate. Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune ) Este pur si simplu fascinant ca fenomen. Am inteles si ma lipsesc de parerea ta. Cand ai vreun 'pneu' de 190, sa ma cauti dar pana atunci..abtine-te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 4, 2018 Share Postat Martie 4, 2018 Salut de 2018 . Am gasit zilele trecute intamplator aceasta poza in care aparent un z750 are etrieri de cbr 954 daca nu ma insel plus distantieri. Acum, eu stiu ca franele de pe 954 sunt unele foarte bune, insa intrebarea si nedumerirea mea este daca sunt efecte secundare negative facand un astfel de upgrade folosind etrieri+pompita radiala de 954 si folosind distantiere sau cum se numesc acele prelungiri de la paharele furcii pt a putea fi montati etrierii. Oare afecteaza negativ discurile de frana sau in orice alt mod ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demian Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Are cineva montate Pilot Power 2CT? Ceva review despre ele daca se poate, mersi. salut! am eu pe fata pilot power 2ct! e un cauciuc exemplar, se muleaza pe asfalt si nu joaca deloc. Imi place ca parca iei curba un pic mai stranas! inante aeam Metzeler M3 sport dar e o diferenta maaaare in favoarea 2CT! Eu personal ti-l recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 20, 2018 Share Postat Martie 20, 2018 Va salut! In w-e am de schimbat kitul de lant de la un Z750 (parca 2006). Mi-ati putea spune ce tubulara trebuie pentru piulita pinionului de atac? Pentru axul spate am chei tubulare de 22 si 24 (pe care le voi strange cu cheie dinamometrica). Mi-ar mai trebui ceva special pentru desfacut roata fata? Am cautat in manualul de reparatie al motorului si nu prea gasesc nimic de dimensiunile piulitelor/suruburilor, doar cuplurile de strangere. https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=51#manual Omul nu are subler ca sa imi spuna ce diametre au capetele, iar eu am vreo 40 km pana la el. Daca nu am tubulare atat de mari acasa, macar sa stiu, ca sa cumpar din timp. Azi am luat pistol cu impact, tubulare de 17, 19, 22, 24, dar am in trusa si o tubulara de 32 (la mine la Vstrom cu asta am desfacut piulita pinionului de atac). Va multumesc anticipat! » Post actualizat in 21 Mar 2018 09:50Nu știe nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 (editat) Lucian_M, on 21 Mar 2018 - 00:05, said: Va salut! In w-e am de schimbat kitul de lant de la un Z750 (parca 2006). Mi-ati putea spune ce tubulara trebuie pentru piulita pinionului de atac? Pentru axul spate am chei tubulare de 22 si 24 (pe care le voi strange cu cheie dinamometrica). Mi-ar mai trebui ceva special pentru desfacut roata fata? Am cautat in manualul de reparatie al motorului si nu prea gasesc nimic de dimensiunile piulitelor/suruburilor, doar cuplurile de strangere. https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=51#manual Omul nu are subler ca sa imi spuna ce diametre au capetele, iar eu am vreo 40 km pana la el. Daca nu am tubulare atat de mari acasa, macar sa stiu, ca sa cumpar din timp. Azi am luat pistol cu impact, tubulare de 17, 19, 22, 24, dar am in trusa si o tubulara de 32 (la mine la Vstrom cu asta am desfacut piulita pinionului de atac). Va multumesc anticipat! » Post actualizat in 21 Mar 2018 09:50 Nu știe nimeni? http://www.riderforums.com/z1k-z750-maintenance/86004-2006-z750s-nut-sizes-question.html Cica e de 14. Editat Martie 21, 2018 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 (editat) Mda, deci o sa am nevoie de imbus de 14. Si n-am decat de 12. Dar exista leac si pentru asta, nu e problema (un hexagon de 14, filetat, de la dedeman sau similar). La pinionul de atac ma interesa mai mult. Cica e de 27 cheia. Foarte ciudat si cam greu de crezut. Oare la ZX7R e similar cu Z750? Cq am un prieten cu ZX7R. » Post actualizat in 21 Mar 2018 22:08ZX7R are piulita de 32. Mi s-a comunicat live acum cateva minute. Editat Martie 21, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Salutare! Ma confrunt cu o mare dilema. Printr-o conjuctura am ajuns in posesia unui motor de Z1000 2005, eu avand fratele mai mic de 750. Bineinteles ca imediat m-a cuprins ideea de a avea puterea si cuplul sporite date de motorul mai mare. Am si trecut la treaba si l-am pornit ajutandu-ma de instalatia de pe motocicleta mea. Merge rotund...dar nu pot face un test concludent deoarece imi trebuiesc tobele si radiatorul de 1000. Citind pe forumurile din afara am vazut ca baietii care au mai facut swap de genul acesta aveau montate si power commandere pe motociclete si erau multumiti de schimbarea facuta la motocicleta. Acum vin cu intrebarile la care eu nu sunt in masura sa-mi dau un raspuns. Va functiona corect acest motor cu cdi-ul de 750? Trebuie sa pun cdi de 1000 ceea ce include si contactul cu cheia? Sau se poate remapa acest cdi in vreu fel? Multumesc celor care o sa-si rupa din timpul lor si or sa ma ajute cu un sfat ca nu stiu daca sa continui cu aceasta ideea nebuna a mea si implicit costurile ce vor urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Z750 are piulita de la pinionul de atac cu doua hexagoane: 32 si 27. Folositi tubulara lunga, altfel nu veti reusi sa o scoateti. Pistolul cu impact ajuta extrem de mult. suruburile de la discuri sunt "lipite" cu Loctite rosu. Si ele se scot oribil de greu. Ca sa le pun inapoi, am folosit Loctite albastru. Pentru cine vrea sa schimbe capacul de la stator, sa aiba ori torx pentru pistol cu impact (si un torx de calitate, nu porcarii), ori muuult noroc sa le desfaca cu altceva. Si acele 4 suruburi sunt montate tot cu pasta rosie. Grija la montat inapoi, garnitura poate pfi ciupita si va pierde ulei. As recomanda curatarea temeinica si niste Loctite pentru baia de ulei (silicon negru), in strat fin. Cam astea din experienta mea cu Z750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le.o Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Salutare baieti! Ma poate ajuta cineva cu o aripa spate pentru Z750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 As avea si eu o intrebare ,dar este vorba de un z1000 2005.intrebarea suna in felul urmator:A reusit cineva sa schimbe bujiile 2 si 3 fara a da termostatul jos ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Eu am schimbat bujiile 1 si 4 iar pentru 2 si 3 am dus moto la service ) Am gasit video asta dar nu arata cum le schimba: In schimb sunt niste sugestii in commenturi. Ar trebui slabita macar prinderea termostatului de cadru. Dar sa ai si sculele necesare. Eu m-am chinuit vreo 40-50 min si dupa aia m-am dat batut. Pentru 100-150 lei mai bine am dus-o in service . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 eram doar curios ,asa scrie si in manual ,slabit prindere termostat ,deconectat bulb temperatura,tras furtune impins cabluri etc ....pana la urma am dat jos termostatu si am schimbat asa . Totusi ,cica se poate dar trebe sa ai cheia de bujii cu care vine mobra din fabrica ,nu stiu ce forma are si ce ii asa special la ea dar pe forumurile din afara zice ca asa au reusit...sincer dupa ce am dat termostatul jos nu mi-am mai batut capu cu cautari si etc dar mna eram curios daca a si reusit cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 In mai cand am avut probleme cu pompa de benzina, am dat jos toate bujiile fara sa dau jos nici un termostat. Pur si simplu puneam intai tubulara pentru bujii apoi prelungitoare si coturi. E putina bataie de cap dar se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Stie cineva ce bascula are Z-ul din imagine? Mi se pare ca arata demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2019 Share Postat Aprilie 4, 2019 Yamaha ,dar nu-mi dau seamna daca este R6 sau R1 Daca ai o poza cu zoom pe bascula ar fi mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Aprilie 14, 2019 Share Postat Aprilie 14, 2019 Salutare, dacă este cineva interesat de evacuare Mivv gp, carbon , noua, sa ma contacteze in privat , pt. Detalii! kawa z750 2004-2006 kawa z750 2007-2014. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 18, 2019 Share Postat Aprilie 18, 2019 Am si eu o evacuare de vanzare, daca cine e interesat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Noiembrie 6, 2019 Share Postat Noiembrie 6, 2019 (editat) Salutare, Puteti sa puneti o poza cu aripa fata sa vad ce suport/inel aveti pentru furtunul de frana fata? La mine exista 2 gauri in aripa, deci e clar ca trebuia sa fie ceva acolo. A doua chestie, am schimbat kitul de ambreiaj acum 2 ani, dar periodic se tot lãsa si il intindeam din cele 2 piulite din poza de mai jos. Problema e ca una din piulite a ajuns pe capat, si nu il mai pot intinde. Aveti o idee cum sa il intind altfel? Multumesc pentru raspunsuri. Editat Noiembrie 6, 2019 de ShadowAdy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 7, 2019 Share Postat Noiembrie 7, 2019 Schimba cablul ambreiaj in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Cumpar scarita cu suport, stanga fata, pt Kawa Z750 din 2009. Daca are cineva sau stiti de unde pot lua urgent, va rog sa ma anuntati Tel. 0740.231.476 Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin pavel Postat Aprilie 1, 2021 Share Postat Aprilie 1, 2021 Salut caut sí eu ó furca competa de kawasaki z750 2009 fara roata Sa fie telescope le sí jugul complet Acum 3 minute, Constantin pavel a spus: Salut caut sí eu ó furca competa de kawasaki z750 2009 fara roata Sa fie telescope le sí jugul complet 3530873839526 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirca Lucian Postat Martie 23, 2023 Share Postat Martie 23, 2023 Salut baieti. Sunt posesor al unui z750 an 2007. Motocicleta a fost surpinsa de o ploaie si spre nenorocul meu apa a intrat cumva in bord, bord clar s-a ars dar problema e ca a trimis un scurt pana in ECU. In ideea ca acum a devenit un consumator continuu de curent ( probabil are scurt) undeva la 0.2 A. Trebuie sa il schimb, dar am observat ca are cip. Cum functineaza asta , trebuie sa iau ECU cu cip si contact , sau merge doar ecu cu cip? multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.