Angi Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Mai spun o data. Nu am afirmat si nici nu voi spune vreodata ca unde ajungi cu un 200-300 in 2 timpi poti ajunge si cu un GS 1200 sau stiu eu ce alt enduro-touring mare. Nu am dat exemple idioate precum R1 sau alte vitezane. Ceea ce am spus eu e ca acolo unde ajungi cu un drz 400 S, cu putina vointa si stiinta, o poti face si cu o "vaca" monocilindrica din categoria 600-650. Iar aici am dat exemplu dr650 gs650. Acum te mai intreb ceva: LC4 Adventure poti spune ca e un enduro-touring, nu? Tu chiar crezi ca nu te poti tine cu un Adventure LC4 dupa un drz S???????????????? Drz S e un dual-purpose, nu un enduro adevarat. Vezi si cu ce k.k.t-uri de cauciucuri a apreciat fabricantul ca trebuie sa-l scoata pe piata. Continui sa cred, fara a fi aberant sper, ca acolo unde ajungi cu un drz S poti ajunge si cu o "vaca" monocilindrica de 600-650...................cu putina vointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Draga Angi, te rog sa ai un pic grija la limbajul pe care-l folosesti deoarece risti sa jignesti si nu cred ca este in folosul topicului. Cand am dat reply-ul de mai sus, am sugerat o idee pe care tu ca endurist care dai sfaturi ma asteptam sa o prinzi. Si ca sa-ti arat ca exemplul nici macar nu era aberant baga ochiul aici: Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Sigur exageram cand am scris reply-ul ala, dar priviti-l putin pe tipul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) Draga Angi, te rog sa ai un pic grija la limbajul pe care-l folosesti deoarece risti sa jignesti si nu cred ca este in folosul topicului. Cand am dat reply-ul de mai sus, am sugerat o idee pe care tu ca endurist care dai sfaturi ma asteptam sa o prinzi. Si ca sa-ti arat ca exemplul nici macar nu era aberant baga ochiul aici: Toate cele bune. Mai draga, pai daca te simti jignit e doar vina ta. Cand incepi cu aberatii asteapta-te sa suporti si consecintele. Inteleg foarte bine ce-ai vrut tu sa spui dar vizavi de ceea ce-am spus eu, n-are nicio relevanta postul tau si nici exemplul tau. Eu comparam un monociclindru de 600 cu un drz S. Nu cred ca am exagerat vreun pic cum faci tu. Iar ai dat-o-n balarii. Mai bine abtine-te de la comentarii si exemple d-astea si arata-ne ca esti un endurist matur cu o judecata departe de a fi puerila. Daca n-ai inteles ideea mea nici dupa a doua explicatie, sunt sigur ca deja nu mai e vina mea. In rest, numai bine --------------------------------------------------------------------------------------- raspunsul complet Mai draga, pai daca te simti jignit e doar vina ta. Cand incepi cu aberatii asteapta-te sa suporti si consecintele. Inteleg foarte bine ce-ai vrut tu sa spui dar vizavi de ceea ce-am spus eu, n-au nicio relevanta postul tau si nici exemplul tau. Eu comparam un monociclindru de 600 cu un drz S. Nu cred ca am exagerat vreun pic cum ai facut tu. Ai dat-o-n balarii. Mai bine abtine-te de la comentarii si exemple d-astea si arata-ne ca esti un endurist matur cu o judecata departe de a fi puerila. Daca n-ai inteles ideea mea nici macar acum, sunt sigur ca deja nu mai e vina mea. Crede-ma ca nu vreau o discutie aprinsa cu tine, dar, din punctul meu de vedere, ai incercat sa ridiculizezi ceea ce-am vrut eu sa spun fara sa citesti sau sa gandesti cu atentie la detalii, dand exemple aberante, drept care, ti-am raspuns. Repet pentru a nu stiu cata oara: era o comparatie intre un monocilindru de 600 si un drz S. In rest, numai bine PS ................. pe care tu ca endurist care dai sfaturi ma asteptam sa o prinzi. Am mai spus o data ca nu ma ridic la rangul de endurist, ca voi, restul "expertilor". Sunt fix un mobrist amarat. Intelege! Ma bag si eu in seama, ce sa fac...........daca n-am altceva mai bun de facut intre ferestrele de la serviciu............ Editat Septembrie 9, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Tare incapatanat esti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Tare incapatanat esti.. Fiecare cu opinia lui. Oricum ar fi, nu trebuia sa-ti dau un raspuns taios. Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) nu inteleg o chestie....daca producatorul a construit aceasta motocicleta pt ''dual purpose''...de ce sa ne batem capul fara folos sa o incadram noi in alta categorie??? depinde doar de abilitaatile fiecaruia pe unde si cum o foloseste!!! discutiile pe aceasta tema sunt doar cu subinteles....fiecare sa arate cat stie sau sa faca reclama ca o motocicleta e mai tare decat alta. nici o motocicleta nu merge singura deci degeaba ai un cross daca nu stii. nu o sa ajungi cu el unde ajunge unu cu chopper care e meserias! ce pot spune eu despre acest motor e ca l-am luat anu trecut 0 km acum are peste 24 000 si merge super ba chiar a inceput sa consume mai putin...pe sosea imi ia sub 3 % daca nu sar de 100 km/h. pe coclau....am facut si 200 de km si mai aveam aprox 1,5 l de benzina. in concluzie....dr-z 400s din constructie e o motocicleta care face de toate dar aproape nimic foarte bine! singurul lucru pe care il face foarte bine e ca-ti ofera cel mai larg spectru de plimbari. cred ca lipseste sectiunea ''DUAL PURPOSE'' pt ca majoritatea producatorilor fabrica motociclete de acest gen, iar daca vreunul reuseste cu adevarat sa faca cu ele hard sau touring bravo lui poate sa posteze la sectiunile respective! Editat Septembrie 11, 2008 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 ce pot spune eu despre acest motor e ca l-am luat anu trecut 0 km acum are peste 24 000 si merge super ba chiar a inceput sa consume mai putin...pe sosea imi ia sub 3 % daca nu sar de 100 km/h.pe coclau....am facut si 200 de km si mai aveam aprox 1,5 l de benzina. I-ai reglat supapele la km aia? Sau ai facut vreo operatiune de service mai serioasa (suspensii, ambreiaj, frane)? Cam ce probleme ai avut, ca sa stiu si eu la ce sa ma astept pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) I-ai reglat supapele la km aia? Sau ai facut vreo operatiune de service mai serioasa (suspensii, ambreiaj, frane)?Cam ce probleme ai avut, ca sa stiu si eu la ce sa ma astept pe viitor. singura problema a fost ca i-a curs uleiul din amortizorul spate...dar asta pt ca am intrat in noroi si i-o fi ciupit ceva simeringul. era in garantie si mi l-a schimbat. cablul de ambreiaj schimbat. discurile sunt ok. la motor n-am facut nimic pt ca n-am de ce e totul ok. (lant distributie intins, compresie-masurata la 20 000-ca la carte) n-am masurat distanta intre came si tacheti si nici nici intinderea lantului de distributie pt ca merge bine si nu s-aud zgomote ciudate. piesele arata impecabil...n-am vazut nici o urma de span la schimbul uleiului (motul 300v il recomand cu caldura). bafta! Editat Septembrie 24, 2008 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 /index.php?...t&p=1482674 /index.php?...t&p=1484860 Am vazut ca nivelul lichidului de racire este foarte redus (1-2cm). Fostul proprietar a spus ca asa e normal, deoarece acel vas joaca rolul de vas de expansiune, atunci cind lichidul se incinge. Am citit in carte unde mentioneaza ca joaca rol de vas de expansiune, insa nu zice nimic de nivel. Care este nivelul normal? Cum e la voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) a mea o fost inmatriculata in austria,radiata acolo,de aici am cumparat-o doar cu radierea,am facut contractul si fara pile, ca orice om de rand am inmatriculat-o...nu mi-o fost deloc greu... scuze...dar nu vorbeam de campioni aici,ci de pasionatii de enduro care pot fi de diferite pregatiri..angi poate e unul dintre cei f buni si atunci situatia se schimba...eu cel putin,ma refeream in general... asa este nu multa lume urca acolo unde urci tu....................prietenii stiu de ce...... Editat Noiembrie 22, 2008 de cetateanulx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Eu am DRZ 400 E de un an, fac hard enduro cu el chiar daca moturul e mai greu decat EXC-urile merg peste tot cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 in concluzie....dr-z 400s din constructie e o motocicleta care face de toate dar aproape nimic foarte bine!singurul lucru pe care il face foarte bine e ca-ti ofera cel mai larg spectru de plimbari. As adauga:daca s-a ajuns sa se compare drz cu exc si sa iasa putin scantei daca face hard enduro sau nu,inseamna ca e un "dual purpose" reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Sal, yo am un dr600s din 89 urmatoru moto o sa fie dr-z dar am intales de la un anume specialist''motoristu66'' ca sunt foarte proste motoare, am auzit cea mai mare prostie , poate au probleme yo la dr meu am 10 000 km fakuti offroad si nu mam trezit cu el futut sau altceva dar in fine se pare ca motoristu66 se ia dupa aparente !!! gata o zis cineva ca dr uriile au un suntet specific la moto , dar asta nu inseamna la la 5000 km gata schimbam moto!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 ...decat ETZ .. mai bine DRZ,dar decat DRZ .. cu siguranta EXC!!! ps. nici cu un yz sau un crf nu mi-ar fi deloc rusine,ba chiar si sxv ar merita ceva aplauze .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) ...decat ETZ .. mai bine DRZ,dar decat DRZ .. cu siguranta EXC!!! ps. nici cu un yz sau un crf nu mi-ar fi deloc rusine,ba chiar si sxv ar merita ceva aplauze .. iote dupa cum arata aici domnu cu hp2 nu a pus picioru pe trunchi la trecere pecand astia cu exc-uri au pus piciorul jos sau dupa cum bine stiti acolo la saritoare putini cu harduri au reusit sa treaca. deci concluzia hp2 e mai bun la hard decat exc????? Editat Ianuarie 2, 2009 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) iote dupa cum arata aici domnu cu hp2 nu a pus picioru pe trunchi la trecere pecand astia cu exc-uri au pus piciorul jos sau dupa cum bine stiti acolo la saritoare putini cu harduri au reusit sa treaca. deci concluzia hp2 e mai bun la hard decat exc????? CU SIGURANTA BMW A FOST SI VA RAMANE BMW! pe cand bmw construia motociclete,orezarii se dadeau cu calu' si acum vin altii si ne spun ca drz asa si pe dincolo,oricum eu nu dau bmw pe nicio japoneza.. VEAC! n-as putea sa ma pronunt cum ..ca[virgula]care ar fi mai buna,nu am avut/incercat vreun exemplar[hp2 - exc] dar cu siguranta la hard enduro europencele noastre sunt pe primul loc,inclusiv viteza,fiabilitae tot la europence se gasesc.faptul ca japonezele sunt mai ieftine nu inseamna ca sunt neaparat si mai bune! bafta ps. conteaza si omu' din seaua ei,categoric! Editat Ianuarie 5, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) CU SIGURANTA BMW A FOST SI VA RAMANE BMW! pe cand bmw construia motociclete,orezarii se dadeau cu calu' si acum vin altii si ne spun ca drz asa si pe dincolo,oricum eu nu dau bmw pe nicio japoneza.. VEAC! n-as putea sa ma pronunt cum ..ca[virgula]care ar fi mai buna,nu am avut/incercat vreun exemplar[hp2 - exc] dar cu siguranta la hard enduro europencele noastre sunt pe primul loc,inclusiv viteza,fiabilitae tot la europence se gasesc.faptul ca japonezele sunt mai ieftine nu inseamna ca sunt neaparat si mai bune! bafta ps. conteaza si omu' din seaua ei,categoric! Da, ma rog, ai si tu dreptul la o parere... Ai terminat? Acest topic este unul despre Suzuki DRZ 400 S. Pana cand tu vei putea emite stereo, hai sa ne delectam cu parerile unor oameni mai avizati : Drz 400E vs. Wr450 F Drz vs. Ktm Ktm 450 Exc vs. Drz 400 E Drz400 vs. XR650R Wr450F vs. Drz400E vs. EXC450 Poate va intereseaza si pe voi. Eu le-am citit si am aflat multe lucruri interesante. Editat Ianuarie 6, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 ps. conteaza si omu' din seaua ei,categoric! asta am vrut sa subliniez in primul rand: OMUL DIN SA si modul incorect in care poti prezenta lucrurile unui nestiutor in al 2-lea rand! nu sunt avizat sa sa-mi dau cu parearea in mod OBIECTIV si nu stiu cati ar fi in stare sa vorbeasca obiectiv, sa ia in calcul toate variabilele umane in primul rand si tehnice in al doile-a rand! cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai si pe care nu vrei s-o schimbi... in rest sunt discutii! Da, ma rog, ai si tu dreptul la o parere... Ai terminat? Acest topic este unul despre Suzuki DRZ 400 S. Pana cand tu vei putea emite stereo, hai sa ne delectam cu parerile unor oameni mai avizati : Drz 400E vs. Wr450 F Drz vs. Ktm Ktm 450 Exc vs. Drz 400 E Drz400 vs. XR650R Wr450F vs. Drz400E vs. EXC450 Poate va intereseaza si pe voi. Eu le-am citit si am aflat multe lucruri interesante. intr-adevar niste comentarii mature si la obiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 Da, ma rog, ai si tu dreptul la o parere... Ai terminat? Acest topic este unul despre Suzuki DRZ 400 S. Pana cand tu vei putea emite stereo, hai sa ne delectam cu parerile unor oameni mai avizati : Drz 400E vs. Wr450 F Drz vs. Ktm Ktm 450 Exc vs. Drz 400 E Drz400 vs. XR650R Wr450F vs. Drz400E vs. EXC450 Poate va intereseaza si pe voi. Eu le-am citit si am aflat multe lucruri interesante. bai popescule.. ia vezi-ti de unda stereo,fitar unda de ras sa-ti fie,ti sa parut cumva ca ca discut cu tine? poate te stiu din vedre,nu sunt sigur dar motorul tau cu siguranta il stiu,si poate in loc de o halba rece cum ar trebui,o sa discutam de unde mono-stereo.. nu te mai lua de cine vrei tu doar asa pt ca pe forum iti permiti orice.. ps.dintre japoneze drz-ul e cea mai nasoala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Suzuki DRZ 400 S, indiferent de anul de fabricatie. Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure/dualsport, am gandit acest topic: Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare. Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie). Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 hai la o tura cand imi pun bateria noua si imi zici tu cum ti se pare capra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Bogdane (daca mie imi era adresata replica), nu fa glume pe seama entuziastilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) iote dupa cum arata aici domnu cu hp2 nu a pus picioru pe trunchi la trecere pecand astia cu exc-uri au pus piciorul jos deci concluzia hp2 e mai bun la hard decat exc????? Christian Pfeiffer este campion mondial de acrobatii si sunt convis ca trece si cu un Harley peste busteanul ala; fara nici o gluma ce face el cu o motocicleta frizeaza legile fizicii. Acolo a venit din pasiune, platit de BMW sa promoveze motocicleta HP2. Daca ar fi avut de ales,eu cred ca ar fi venit cu alta categorie de motocicleta la concurs. uite un om obijnuit pe HP2 Editat Februarie 11, 2009 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Christian Pfeiffer este campion mondial de acrobatii si sunt convis ca trece si cu un Harley peste busteanul ala; fara nici o gluma ce face el cu o motocicleta frizeaza legile fizicii. Acolo a venit din pasiune, platit de BMW sa promoveze motocicleta HP2. Daca ar fi avut de ales,eu cred ca ar fi venit cu alta categorie de motocicleta la concurs. uite un om obijnuit pe HP2 asta am vrut sa subliniez si eu intr-un mod putin ironic...reclama mincinoasa pe care o fac unii care dau sfaturi dupa opiniile sau interesele lor personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.