secbiker Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). Editat Ianuarie 15, 2012 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). ar trebui sa poti cumpara OEM de la orice magazin agreat suzuki. cu arc sau fara arc se poate intampla acelasasi lucru care s-a intamplat cu cel verde....fie n-a rezistsat la temperatura fie i-a stricat uleiul compozita fie ai incins peste masura motorul. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aGill Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta). Codul pt. semeringurile de supape este: 09289-0511 . Sunt originale Suzuki. Eu le-am gasit si luat cam la 20 ron/buc. Corectie: 09289-05011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am cumparat si simeringuri originale la 6 euro bucata, sunt dinalea cu arc dar cred am problema si cu ghigurile de supape. Daca misc supapa joaca in jur de 1 mm, nu stiu daca este adimisil sau ar trebui sa fabric si ghiduri noi. A schimbat cineva ghidurile si clantanitul oare de acolo provine? Am dus si chiloasa la reparat, voi monta ghiduri noi de Opel Agila 1.2, se potrivesc cu mici modificari. Aseara am reusit sa rup in pistonasul carburatorului doua urechi care tin acul de dozaj in timp ce montam kitul de jigloare, tot la carburartor s-a rupt si bobina care se afla in partea inferioara a carburatorului deoarece aluminiul era oxidat si slabit. Ca urmare sunt in cautare de alt carburator Mikuni BSR36 si sa fac si modul 3x3 sau sa caut un Keihin FCR 39 care ar rezolva totul. Daca stiti vreun carburator dinastea la pret omenesc va rog sa ma anuntati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 fcr39 daca tot ai big bore. bsr 36 are un singur avantaj. acela ca nu e asa sensibil la diferente de nivel in rest e o chestie facuta doar sa respecte norme de poluare. la fcr 39 tre' sa maresti admisia de aer (3x3 mode). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 3x3 oricum il fac indiferent ca carburator va avea, sper totusi sa reusesc sa cumpar un FCR 39 de la un WR de 400. Problema e ca nu gasesc ghiduri care sa se potriveasca, cele Opel Agila sunt mai mici la exterior, am intrebat si roiginale sunt 25 euro bucata. Deci sunt in cautare de ghiduri care sa se potrivesca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 @ secbiker tu ce ulei (marca) ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 @ secbiker tu ce ulei (marca) ai folosit? Motul 5100 am folosit. Azi am batut palma pentru un carburator FCR 39, ghiduri voi confectiona din axa cu came de VW. Motul 5100 am folosit. Azi am batut palma pentru un carburator FCR 39, ghiduri voi confectiona din axa cu came de VW. A sosit si carburatorul dar problema noua e ca nu potrivesc galeria de admisie de cauciuc si cauciucul de la filtru. A mai facut cineva modificare de genul asta sa stiu ce sa fac sa nu mai bag o caruta de bani si in componentele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) treè sa mai comperi cateva piese. uite aci exact cum se face: http://www.4strokes....ki/drz400su.asp asta insa nu te tine in casa....le poti cumpara usurel in timp. bafta! Editat Februarie 13, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 A sosit si carburatorul dar problema noua e ca nu potrivesc galeria de admisie de cauciuc si cauciucul de la filtru. A mai facut cineva modificare de genul asta sa stiu ce sa fac sa nu mai bag o caruta de bani si in componentele astea. De unde l-ai luat si cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 L-am cumparat de Ungaria, a costat 20000 HUF, in jur de 300 lei. Am avut noroc ca omul nu prea stia preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) am facut zilele trecute o verificare completa la suspensia spate si am vazut ca amortizorul incepuse sa piarda ulei pe la semering + semeringurile care protejaza rulmentii axiali de la prinderea basculei in cadru erau cam terminate. acolo la bascula e o problema in sensul ca e prost gandit. chiar daca semeringurile sunt bune apa poate intra usor printre camasa interioara de la rulmentul radial si camasa exterioara (cea dinspre cadru) de la rumentul axial. se poate rezolva usor problema cu putin silicon intre cele doua. coincidenta sau nu, am mai schimbat in garantie, tot pe la 17000 km amortizoru la drz-ul avut inainte. producatorul il declara neservisabil si-l schimba cu totul. se poate insa gasi si schimba semeringul cu unul aftermarket. voi ati avut aceeasi problema cu amortizorul si rulmentii de la bascula? Editat Februarie 28, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Si eu am avut problema cu suspensia spate, dar eu asa am cumparat motocicleta. Am facut unele calcule cat ar costa seturile de reparatie din prinderea basculei, bucsi amortizor si bucsi articulatii. Pana la urma am decis sa cumpar o alta bascula second in stare aproape noua echipata total cu toate articulatiile. De atunci nu am probleme, adevarul este ca a vazut atata apa si noroi, dar intr-adevar la drz-uri cedeaza destul de usor piesele astea, la Honda XR de exemplu asa ceva nu prea se schimba niciodata. Sa va mai zic ca nici acum n-am reusit sa-mi pornesc motorul dupa "capitala" deoarece a cedat si bendixul, efectiv nu-l da peste cap. L-am desfacut si am observat ca s-a uzat suprafata unde actioneaza acei clicheti. Ca remediu am incercat sa finisez acea suprafata care s-a facut zdrunturoasa si ca efect dupa montare nu mai are nici tentativa sa antreneze si ambielaju. Acum incerc sa trag o camasa de rulment pe acea suprafata si sa strunjesc pana ajunge la cotele cerute de uzura clichetilor. A venit vremea buna am pornit motorul, a pornit usor dar s-a si oprit deoarece cred ca s-a gripat putin din cauza turatiei oferita de soc. De atunci merge bine, a functionat mai bine de doua ore cu intermitenta pe cric si acum pare sa-i fi revenit puterea. Fumul de la pornire a disparut total ceea ce ma multumeste. Am facut si o tura de oras cu rotile de supermoto fara sa-l turez prea tare deoarece este in rodaj. Ceea ce observat ca benzina scade destul de repede din rezervor dar asta cred ca este din cauza rodajului, gaurii 3x3 din filtru, jigloarelor stage1 si ca nu este reglat corespunzator. Oricum mai umblu finut cu el cativa km dupa care incerc sa il reglez si daca merge montam FCR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redwolf Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Salut, De ieri am devenit si eu proprietarul unui DRZ si m-ar interesa daca are cineva un manual de intretinere si /sau reparatii pentru ca nu prea stiu pe la ce trebuie sa ii fac mentenanta Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Felicitari! Sa-l porti cu mandrie si placere! Eu am manual, dar e printat, nu-l am in varianta electronica. Daca vrei, pot sa-l dau la copiat la un centru din asta de copiere si sa ti-l trimit prin posta. Daca nu, sunt sigur ca pana la urma o sa gasesti pe net, cu mici eforturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Salut, De ieri am devenit si eu proprietarul unui DRZ si m-ar interesa daca are cineva un manual de intretinere si /sau reparatii pentru ca nu prea stiu pe la ce trebuie sa ii fac mentenanta Multumesc http://www.manualedereparatie.info/cauta.html Scrie DRZ in caseta de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redwolf Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Multumesc , Am fost pe acolo dar este doar capitolul 1 si ceva despre emisiile de gaze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Exista vreo "piesa "pentru protectie la capac motor din dreptul pedalei de frana . Deja m i s a spart de trei ori si nu pe cine stie ce traseu. L am lipit cu poxipol dar ultima data s-a si indoit fiind din magneziu l am lasat asa sa nu se sparga. Poate stie cineva sa mi spuna cam ce i de facut. provizoriu am idepartat mai mult pedala de frana de carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Poate poti sa-ti confectionezi una. Sau un scut cu prelungire spre zona respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Exista vreo "piesa "pentru protectie la capac motor din dreptul pedalei de frana . Deja m i s a spart de trei ori si nu pe cine stie ce traseu. L am lipit cu poxipol dar ultima data s-a si indoit fiind din magneziu l am lasat asa sa nu se sparga. Poate stie cineva sa mi spuna cam ce i de facut. provizoriu am idepartat mai mult pedala de frana de carcasa. capacul ala se poate suda. fa un cerc de aceeasi marime cu capacul dintr-o placa de duraluminiu de 1 mm si lipeste-o cu silicon de temperatura. chiar de se stramba si se crapa pe dinauntru n-o sa pierzi ulei. acelasi lucru poti sa-l faci si la cotul de la pompa de apa si la capacu de la stator. gasesti pe internet tot felul de scuturi....trebuie cautat. Editat August 24, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Seara buna tuturor...sunt un proaspat posesor de Drz-400S. Trecand de la un SS de 1000 la aceasta motoreta... pe strada mi se pare un pic cam suspect sa merg cu maxim 110 la ora... dar abia astept sa o incer pe coclauri ca eu practic pt asta am luat-o . Am acum cateva intrebari la voi... ce cauciucuri sa imi iau pt offroad si cum imi intaresc suspensia pt kg mele dar fara sa dau amortizorul jos ce foaie si ce pinion(-? +?) imi trebuie sa o fac mai agresiva dar nu foarte agresiva(am cautat manual pe net dar nu am gasit)? Adiy ms pt sfat si acum eu sunt posesorul DRZ-ului de la bv. Chiar ma mira ca aceasta mobra e la hard enduro pt ca multi nu o recomanda pt asa ceva. Ahh si inca ceva...unde gasesc un kit de plastice la preturi rezonabile nu 200$? Editat August 29, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabymx Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Dar oare e mai buna pentru enduro fata de un LC4 enduro? Ma gandesc ca e putin mai usoara dar nu prea stiu ce sa zic de furca "normala" pe care o are. ps- Dragonu', multumesc pentru raspuns Hai mai lasama cu lc4 am un preten care are lc4 deci e-starterul lipseste, si porneste foarte greu imagineazati vreo 10-15 pedale la cald, dapai la rece??? iti rupi picioru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 sunt interesat si eu de poze cu niste roti de drz supermoto daca aveti poze mai detaliate la butuc , mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Gata... am facut modificarile necesare pt mine la drz-ul meu si acum pe coclauri este mul mai bine. Am pus gume trakmaster2, pinion si foaie schimbate 14/47,am intarit suspensiile desi stiu ca am nev de alte arcuri pt kg mele. Acum vreau sa imi iau ghidon+ inaltatoare, o aparatoare de aluminiu si pe urma hai la drum. uitati si o poza cu poparca mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 14/47? Asta e raport de sosea. Eu am 14/45 la Tenere. La enduro se poarta 13/52. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.