Sari la conținut

Suzuki V-strom 650 Vs V-strom 1000


Care din cele 2 este mai bun: Suzuki V-Strom 650 vs V-Strom 1000?  

202 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din ce am citit pana acuma 90% merg pe cel de 1000.

Multumesc pt. posturi! Sunt de mare folos parerile voastre!

 

 

Aici gasesti niste chestii faine .... http://vstrom.info/

 

SO WHICH IS BETTER? Depends on your reasons for buying the bike. If you're a sensible Consumer Reports-type of buyer you'll be wise to choose the DL650; you'll get about 90% of the performance of the larger bike for about 74% of the purchase price. You'll save on gas, and the 650 is generally much less expensive to insure. It's for good reason that many motorcycle publications include this machine on their "best buy" lists, and Cycle World magazine (09/06) says that the DL650 "may just be the most shockingly competent machine in the world today." On the other hand, if 2-up touring is your style or if you just can't live with a bike that won't run sub-12-second quarter miles then head for the DL1000. It's a little embarrassing for a 57-year-old minister to say, but there's something about lifting the front wheel off the pavement that still brings a silly grin to my ugly mug. Either machine will leave its owner with a smile, but if you force me to make a choice I'll pick the Wee-Strom every time.

 

Acest comentariu mi s-a parut cel mai pertinent si bine calculat.

 

Eu iti recomand varianta de 650 (pe care in max 2 luni o achizitionez si eu), cu ABS, Scut si bari de protectie. __ noua ins. 7500 EU.

 

Eu pe DR-ul meu de 650 nu am probleme daca iau pasager si multe bagaje...

are destula putere daca stii sa o folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea este ca nimeni nu la intrebat unde vrea sa sa se dea cu motorul :blink: magicul indestructibilul v-strom 650 sau 1000 ce conteaza ca pe ambele le conduce la fel de bine adica nu le are inca in posesie, :crack: si cu carenele ce faci le dai jos cind intri pe forestier sa nu le spargi sau mai bine cauta ceva sa ti se potriveasca la ce stii nu la ce este la moda si dupa mine daca esti bun de ce nu iti ei bmw 1200 gs greu dar manevrabil suporta bagaje dar exista un dar trebuie sa stii mersul pe doua roti bine ,nu ma scuzi foarte bine si mai ales pe forestier si mai lasa vrajeala tu nu stii sa mergi pe ce ai pe forestier(nu vreausa spun ce ai nu ca nu ai motor bun nu stii sa-l exploatezi asa ca de ce vrei ceva ce nu poti ,inca :crack: ) spune mai bine ca stai in brasov :ok: si cauti un compromis de motor care sa te satisfaca si pe sosea si pe forestier ca sa nu te mai uiti in urma si sa vezi ca esti ultimul.oricum multa bafta la noul motor dar nu o sa prea ai succes daca iti iei motor pentru fite :lol:mai bine ia-ti un supermoto satisfactia e 100 la suta bati vitezanele te inclini in curba cit vrei singura problema cine cara bagajele oricum multa bafta si cind mai iesi cu ce ai ca ne facem club cu cine are motor sa intre pe net si cu cine are motor sa se plimbe prin tara noastra nu ca nu am avea ce vedea :cheers:

 

Caline, cred ca nu ai inteles ce vreau! Eu sunt posesor de Pegaso din intamplare (o sa-ti povestesc cand o sa ne intalnim). Eu nu fac enduro, macadam sau forestier, NU IMI PLACE! A fost o intamplare ca am cumparat acest Pegasus. Cand am scris 3% forestier nu am stat sa calculez, dar am luat in considerare ca mai merg la tara si acel drum e neasfaltat!

BMW 1200 GS... stai linistit ca daca as avea bani, mi-as cumpara unul nou nout, dar nu am bani nici de un 1150 GS SH, asa ca...

Tu spui ca mai bine iau un supermoto. Eu te intreb, unde pun bagaje? Unde pun nevasta? Cat confort imi da un supermoto? Legat de confort nu se ridica nici la nivelul lui Pegaso

Nu vreau sa fac concurs cu vitezane sau cu alte motoare, il iau pt. nevoile personale si ca imi place!

Oricum... am inteles ce vroiai sa spui.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Desi topicul este destul de vechi si probabil motorul in cauza s-a achizitionat, m-am gandit totusi sa las si eu un raspuns pe aici.

Parerea mea este ca, decat sa iei un motor care nu exceleaza la clasa lui (DL1000), mai bine achizitionezi unul de varf din clasa inferioara (DL650). :wave:

Este foarte adevarat ca fiecare isi considera motorul pe care il are ca fiind cel mai bun. Nu neg asta. Eu am un DL650 de aproape 2 luni, cu care tocmai am trecut de 2500km. Am optat pentru modelul asta dupa ce alti doi prieteni si-au cumparat aceeasi motocicleta, au mers cu ele peste 10.000km, si mai ales dupa ce am si mers EU pe ea.

Ce pot sa spun despre 650:

1. la capitolul viteza, daca iti aduci aminte sa schimbi viteza a 6-a :( , trece de 200km/ora.

In viteza a 5-a la 9500 ture are 190km/h, iar daca vrei mai mult mai ai o viteza de schimbat si ai trecut de 200 :P In plus, daca stii cum sa mergi cu ea, pana la 140km/h se cam bate cu un cbr600 (e drept ca nu e facuta pentru asta si trebuie ca cbr-istul sa nu fie foarte dement :clap: )

2. la capitolul cuplu motor, este o motocicleta care "pleaca" la orice turatie. Chiar si cu pasager si bagaje, motocicleta se comporta exemplar la drum.

3. la capitolul manevrabilitate este un motor de exceptie poate si datorita lungimii si staturii pe care o are. Se pare ca este un compromis exemplar intre un touring si un enduro, e drept, net in favoarea touringului. Pot sa spun ca de cand merg pe DL-u, orice motocicleta pe care am incalecat-o mi s-a parut a fi o "bicicleta" cu motor. Pot sa spun ca se descurca perfect pe orice drum cu asfalt prost si gaurit, ca "sta" pe viraje exemplar, ca ai o pozitie comoda si deloc obositoare la drumuri lungi.

4. la capitolul consum, chiar incarcata cu pasager si bagaje, papa undeva intre 5,5 si 6 l/100km. E foarte adevarat ca nu mergi cu 180 constant in conditiile astea decat daca vrei sa o schimbi in urmatorul an. In rest, singurel si cu rucsacel si topcase nu ajungi la 5,5 daca mergi constant cu 150km/h.

 

Per ansamblu, modelul de 650 mi se pare o alegere foarte buna in comparatie cu cel de 1000. Trebuie sa te gandesti in primul rand ce vrei sa faci cu motorul, dar cele doua modele sunt simtitor egale ca tinuta si performante. Calutii in plus de la cel de 1000 nu se regasesc in cresterea cu acelasi procent la cuplu (nici nu are cum), iar greutatea suplimentara nu o face sa "fuga" mai bine decat 650-ul. In plus, mai este si o diferenta destul de mare la pretul de achizitie, care nu pare sa fie corect exprimata in performante.

Motorul de 650 este in plus mai echilibrat decat cel de 1000, trepideaza mai putin si este mult mai "elastic" in ture.

 

:) pentru DL650 ...... parerea mea :drums:

Editat de comieu2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......... castigatoare a iesit V-Strom 650 (cea mai buna in Alpi, nu circuit sau liniuta). Despre capacitatea ei de incarcare iti pot spune ca este mai mare ca a unui GS 1200.

 

man, sa ma ierti, dar cred ca nu vorbesti serios .. sau citesti prea multe reviste mediocre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, sa ma ierti, dar cred ca nu vorbesti serios .. sau citesti prea multe reviste mediocre !

 

 

 

 

Nu am de ce sa te iert, dar vorbeam serios........si citesc cate una alta...........macar nu vorbesc doar dupa ureche.........ca multi altii de pe aici............

 

GS are capacitatea de incarcare de 183 kg. iar V-Sromul 650 de 206 kg.

Datele sunt luate din revista Univers Moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de ce sa te iert, dar vorbeam serios........si citesc cate una alta...........macar nu vorbesc doar dupa ureche.........ca multi altii de pe aici............

 

GS are capacitatea de incarcare de 183 kg. iar V-Sromul 650 de 206 kg.

Datele sunt luate din revista Univers Moto.

 

 

cand am spus GS, era vorba de GS-ul 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, sa ma ierti, dar cred ca nu vorbesti serios .. sau citesti prea multe reviste mediocre !

 

 

Sa inteleg ca tu ai fost in posesia ambelor motociclete astfel incat ne poti furniza niste date ceva mai adevarate decat o poate face o revista de specialitate?.........sau ai dat-o si tu dupa ureche?........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-strom-ul de 650 are un pret corect - pe la 7000 - cu Transalp-ul, Versys-ul, GS 650, Pegaso - chiar daca ultimele doua sunt monocilindrice.

V-strom-ul de 1000 are un pret super mic - 8500 in comparatie cu Varadero, Big GS, Caponord, Tiger, Ktm 990 (toate peste 12000) si chiar cu amarata de TDM 900 - mai scumpa cu 1000 Euro.

Totusi in vest se vand de 5 x mai multe V-stroame de 650 decat 1000. Oameni cumpatati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...prea multa teorie aici, :drums:

...cumpara ceea ce-ti decide inima fa vreo 10.000 km,si o sa vezi dupa aia daca ai facut bine sau nu;prima chestie tre sa te simti tu bine cu motorul cand iesi la drum,nu amicii;la fel cu femeia,ori o iubesti ori daca nu, DIVORT. :wave:

post-4274-1179779778.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...prea multa teorie aici, :drums:

...cumpara ceea ce-ti decide inima fa vreo 10.000 km,si o sa vezi dupa aia daca ai facut bine sau nu;prima chestie tre sa te simti tu bine cu motorul cand iesi la drum,nu amicii;la fel cu femeia,ori o iubesti ori daca nu, DIVORT. :wave:

 

 

Cred ca omul a cerut un sfat tocmai pentru acest motiv.......sa nu se trezeasca dupa 10.000 km. ca nu-i place si mai bine o lua pe cealalta. Fiecare spune ce stie, si aruncand o privire de ansamblu poti sa-ti faci o mica idee despre problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tu ai fost in posesia ambelor motociclete astfel incat ne poti furniza niste date ceva mai adevarate decat o poate face o revista de specialitate?.........sau ai dat-o si tu dupa ureche?........

 

nu fii copil .. nu ai de ce sa te superi !

"analiza" ta e fructul lecturii datelor de pe carton, eronat interpretate .. te-ai intrebat ce cadru folosesc cele 2 modele ? ce diferenta de cuplu ? cum sa transporte mai multa greutate un VStrom - fie el mic sau mare - decat un BMW R1200GS ?

o daaaa ... am mers cu ambele si nu o data; am mers incarcat, cu pasager intotdeauna si nu cu putine bagaje; am mers multi km si nu pe drumuri bune ! totusi, daca nu poti proba tu personal fiarele si-ti plac lecturile, mergi omule bun pe saiturile specializate pe adventure, vei vedea GS-uri cu peste 250 kg in spate fara sa se prabuseasca sub ele, pe drumuri de orice tip .. este o legenda vie motocicleta GS boxer de la BMW, in special ajuns pe piedestal datorita capacitatii mare de transport, rezistentei cadrului la torsiuni, cuplului specific, amortizarii exemplare, etc

zici tu ca poti pune pe vstromul mic 2 calareti zdraveni si inca 100kg de bagaje (ekipament, cutii, roti, canistre, etc) ?? oare numai eu sunt cel care sesizeaza aici ridicolul ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fii copil .. nu ai de ce sa te superi !

"analiza" ta e fructul lecturii datelor de pe carton, eronat interpretate .. te-ai intrebat ce cadru folosesc cele 2 modele ? ce diferenta de cuplu ? cum sa transporte mai multa greutate un VStrom - fie el mic sau mare - decat un BMW R1200GS ?

o daaaa ... am mers cu ambele si nu o data; am mers incarcat, cu pasager intotdeauna si nu cu putine bagaje; am mers multi km si nu pe drumuri bune ! totusi, daca nu poti proba tu personal fiarele si-ti plac lecturile, mergi omule bun pe saiturile specializate pe adventure, vei vedea GS-uri cu peste 250 kg in spate fara sa se prabuseasca sub ele, pe drumuri de orice tip .. este o legenda vie motocicleta GS boxer de la BMW, in special ajuns pe piedestal datorita capacitatii mare de transport, rezistentei cadrului la torsiuni, cuplului specific, amortizarii exemplare, etc

zici tu ca poti pune pe vstromul mic 2 calareti zdraveni si inca 100kg de bagaje (ekipament, cutii, roti, canistre, etc) ?? oare numai eu sunt cel care sesizeaza aici ridicolul ???

 

 

Sunt un copil ceva mai mare, cam de 31, dar totusi nu ma supar. Nu vreau sa crezi ca fac parte din categoria de motociclisti anti-bmw. DIMPOTRIVA, am un bmw gs 650 si iubesc aceasta marca. Eu am dat niste date tehnice oferite de producatori. In practica, spre exemplu, eu am facut mii de km. prin tara (asfalt si macadam) cu pasager, cort, saltele pneumatice + foarte multe bagaje (inclusiv o umbrela mare de soare :drums: ) calare pe o YAMAHA TT 600 R. S-a intamplat la fel cu un GS 650 si se va intampla cu un KTM LC4 Enduro. In acelasi timp am vazut cazuri in care GS-uri 1150 aveau cadrul coditei rupt din cauza unor "specialisti" ca tine care au avut impresia ca motocicleta este indestructibila, asa ca o pot incarca cu "tone" (vezi "Long Way Round", si aia nu aveau pasager + altele pe advrider). Pe de alta parte am vazut un IJ incarcat cu 11 oameni (aproape o tona).......si culmea, nu s-a rupt nimic pe el (vezi concursurile de pe la intruniri). Exemple cu motociclete de tot felul incarcate peste masura exista si vor exista. Eu am facut referire strict la RECOMANDARILE PRODUCATORILOR. Daca tu chiar crezi ca esti mai destept decat cel care a fabricat motocicleta........atunci te las sa inoti in ridicol :wave:

post-5780-1179836970_thumb.jpgpost-5780-1179837029_thumb.jpg

 

ps- Este ultima mea replica pentru tine. Nu-mi bat capul cu toti.........

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

1. Consumul e destul de apropiat 4,5 % respectiv 4,9 %. Chiar si rezervorul are aceeasi capacitate, 22 litri.

2. Cred ca la o motocicleta noua nu se mai pune problema de fiabilitate, in plus, cele doua sunt de conceptie identica.

3. Anticipand punctul 2, ciclistica a aproximativ la fel, cu plus pentru 650 pentru manevrabilitate mai ales pe drumuri virajate si in oras si cu plus pentru 1000 in confort si la drum lung.

4. Daca ma uit atent la cele 2 modele as spune ca au cadrul identic si chiar rezervorul si saua.

 

vstrom6501000lz6.gif

 

5. Diferenta dintre Pegaso si V-strom-ul de 650, avand in vedere puterea si greutatea mi se pare totusi minora. Daca tot faci un pas, fa unul important.

Avand in vedere ca o s-o folosesti in majoritatea timpului pe asfalt, la drum lung si cu 2 persoane in sa, diferenta de cilindree e semnificativa pentru o motocicleta. Cuplul ,in primul rand, mai mare cat si puterea si sa nu mai pomenim de viteza de top, 220 km/h fata de 180 km/h.

Diferenta de greutate nu este semnificativa comparativ cu puterea, 199 kg fata de 207 kg, asta ar fi o geanta in plus.

Apropo' de genti, 650-ul avand doar o teava de esapament, numai la aspectul pozitionarii asimetrice ale coburilor ce s-ar putea monta pe ea si ar fi un criteriu (major pentru mine) sa nu o alegi.

 

bagajnk0.jpg

 

 

superba argumentare! si eu am aceeasi dilema si uite ca aproape m-ai convins ptr dl1000 (totusi nu stiu cum se comporta pe drumuri de tara - forestiere - carari? stie cineva?)

 

salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati, am si eu o parere.

am mers in aceeasi zi si cu 650 si cu 1000.

tin sa precizez ca ambele probe au fost in sistem test, cu toate suprafetele de rulare, inclusiv noroi, pe o pista profesionala. Concluzia mea: amandoua nu-mi plac nici de frica, pozitia la ghidon e idioata si calcatura mobrei mi s-a parut total aiurea. Mult mai bine statea GS, iar de departe cel mai bine statea Tiger. In aceeasi zi am testat: amandoua Vstrom-urile, GS de 1200, F650, pegaso (de care inca mai am acasa), honda aia mare de 1000 (am uitat cum o cheama) si capo nord. dintra toate, cel mai prost am stat pe suzuki, chit ca motoarele efectiv mergeau bine.

atentie, am fost cat am putut de obiectiv, dar concluzia cred ca este subiectiva

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal as alege 650-ul.din cäte am citit 650-ul este una din cele mai echilibrate motociclete pe piatä.poate si stie de toate.eu sunt convins cä nu este asa de greoaie ca miara in ciuda faptului cä diferenta de greutate nu este prea mare.totul este o chestie de gust!dacä esti convins cä cilindreea,cuplul,puterea este cea mai importantä la o motocicletä nu sta pe gänduri si ia 1000.pachetul mai bun insä din cäte stiu apartine 650-lui.Baftä!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Fratilor trebuie sa va multumesc pt. contributia la aceasta discutie. Vroiam sa schimb motorul(BMW F650/99) cu ceva mai nou, mai puternic, mai comoda la drum lung, dar in nici un caz mai grea. Urmaream constant parerile voastre si mai mereu alegeam DL1000, pe care de altfel l-am si votat. Soarta a vrut insa altfel, si mi-a iesit in cale o oferta pe care nu am putut-o refuza, DL650/2006 cu 2700 Km. Este clar peste asteptarile mele si pentru urmatorii 2-3 ani sigur nu o voi scimba. Sant curios ce a facut CrazyRO initiatorul polemici.ATENTIE in urmatorul numar UNIVERSMOTO se da batalia finala pe 2007, in Alpi, SUZUKI DL650 vs. toata foarea cea vestita a intregului apus. Sa auzim numai de bine si asfalt uscat tuturor :agree:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre motorul de 650 ca e foarte fiabil si foarte reusit. Este motorul care echipeaza si sv 650. Gasesti test pt v-strom de 650 intr-un univers moto de vreo 2 ani in comparatie cu f 650 gs, aprilia pegaso si transalp. A iesit castigator de departe...

Drive safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor trebuie sa va multumesc pt. contributia la aceasta discutie. Vroiam sa schimb motorul(BMW F650/99) cu ceva mai nou, mai puternic, mai comoda la drum lung, dar in nici un caz mai grea. Urmaream constant parerile voastre si mai mereu alegeam DL1000, pe care de altfel l-am si votat. Soarta a vrut insa altfel, si mi-a iesit in cale o oferta pe care nu am putut-o refuza, DL650/2006 cu 2700 Km. Este clar peste asteptarile mele si pentru urmatorii 2-3 ani sigur nu o voi scimba. Sant curios ce a facut CrazyRO initiatorul polemici.ATENTIE in urmatorul numar UNIVERSMOTO se da batalia finala pe 2007, in Alpi, SUZUKI DL650 vs. toata foarea cea vestita a intregului apus. Sa auzim numai de bine si asfalt uscat tuturor :agree:

 

Felicitari man!..ai facut alegerea cea mai buna!.. :smoke:

Am si eu v sromul de 650 si consider ca este cea mai buna alegere.O motocicleta echilibrata si multifunctionala.

Pe strada se comporta excelent iar pe teren accidentat nu cred ca face fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Salutare

stiu ca scriu destul de tarziu in acest forum.

Ideea e, ca de anu trecut de cand mi-am luat V-Stromu de 650, am facut cca 20.000 km si in tara, si in strainatate..si putin offroad (dar f.f.f. putin)

 

Nu stiu cum e cel de 1000 ca n-am incercat. Dar la cati bani am bagat in motoru asta, va asigur, ca atunci cand ajunge la 50.000 km rulati, il pun la ziar, si tot de asta imi iau.

 

V-Stromu de 650 e motoru 4life.. Imi place prea mult cum se comporta, cum merge, etc..totul!

Sa nu mai zicem de consum, care e f, mic, parerea mea.

 

Va doresc sa fiti chibzuiti, si sa lasati prostiile.

 

Have fun!

V-strom 650 DL - rulz (ruleaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

TOATA STIMA....

 

http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm

 

 

TU HOTARASTI...

 

Salutare!

 

Doresc sa schimb motocicleta cu una mai puternica, generatie mai noua. M-am oprit pe langa V-strom... imi place cum arata, am auzit numai de bine (in special de motorul de 650 cc), dar marea dilema este: 650 cc sau 1000 cc?

Nu se pune problema de inaltime, am 1.82 si 75 kg. Eu vreau de 1000 cc, dar un prieten cu multi km si ani experienta mi-a recomandat 650-ul. Zice el ca este mai echilibrat, mai usor, mai stabil in curbe decat cel de 1000, care este evident mai greu. M-am gandit la cel de 1000 pt. ca voi calatorii mult cu prietena ca pasager plus bagaje la greu.

 

Mai pe scurt:

1. Ce consum de benzina are fiecare?

2. Care este mai fiabila?

3. Care are ciclistica mai buna?

4. Este adevarat ca ambele modele sunt construite pe acelasi cadru, doar motorizarea difera?

5. Care din cele 2 modele se preteaza mai bine la drumuri lungi (asfalt 97% drum forestier 3%) cu pasager + bagaje?

Aceste fiind spuse, astept niste pareri din partea voastra.

 

Numai bine!

 

 

I´ve just returned home after spending 6 months on the road, from Finland to Australia on a DL650A. With my girlfriend sitting on the back the whole time, and we even carried spare tyres on top of everything else, so let me assure you, it was loaded to the fullest!!

 

Its a 2007-bike, which has now done 50.000kms (34.000 on the trip) and didnt let us down once. In places like Iran, Pakistan, India or Indonesia there would have been very little help available for this type of bike, so I´m really happy it proved its totally bulletproof.

 

You can do just about anything with this bike. For serious offroad-riding there are better options, but as an allrounder (and for the money, too) it is one hell of a bike. Used to have an SV650, and the more I ride this engine, the more I like it.

 

It just needs a good bashplate, and stiffer fork springs wouldnt hurt, either. Unlike most touring-bikes, it offers lots of fun even on the twisty bits, when you dont have much load.

 

People who doubt its abilities usually have no idea what they are talking about.

 

HOPE TO HELP YOU TO CHOOSE...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un VeeStrom de 1000 cu PC-USB. LeoVince si K&N filters

Are un cuplu slab la ture mici, tuseste, dar toate astea s-au rezolvat cu PowerCommander si cu o harta buna.

E cea mai ieftina la categoria ei practic singura sub 10000 (de fapt 8500)Euro. I-si merita banii.

Overall 650 e mai reusit dar e scumpa pt categ ei asa ca avantajele dispar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...