mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) ba conteaza, una e sa fi pe un motor de 120kg si alta e sa fi pe unu de 270kg ...aici vb din proprie exerienta, cu scuteru cand treceau pe langa mine TIR-uri , in acelasi sens ma misca 20-30cm pe banda, cu TDM-ul nu am avut astfel de probleme nici daca venea din fata TIR-ul nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica Giv32 in pasajul repectiv. Giv32 te rog explica faza cu eu nu scot motoru din garaj pt 300km ca sa mor io daca am inteles. ms aiurea , eu sunt sofer profesionist, camionagiu, si curentii de aer se simt si in camion si tu zici ca tdm-u tau de 270 kg nu se misca iar camionu de 16 tone da Editat Mai 10, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Nu merg pasager ca nu-mi place. Chiar am un Agility de 50 si m-am gandit sa-mi iau un touring pana-n mie pentru simplul fapt ca-s incepatoare iar mai mult de atat chiar nu-mi tre. Am luat in calcul mai multe aspecte, de unde si decizia mea. no, atunci e parerea ta despre tourerul "perfect" pt tine, in situatia ACTUALA a ta, de incepatoare peste ceva timp si km acumulati pe un tourer de 5-600 cmc, vei ajunge la concluzia mea sau daca vrei, a noastra, a celor care am trecut prin faza asta aceasta stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 no, atunci e parerea ta despre tourerul "perfect" pt tine, in situatia ACTUALA a ta, de incepatoarepeste ceva timp si km acumulati pe un tourer de 5-600 cmc, vei ajunge la concluzia mea sau daca vrei, a noastra, a celor care am trecut prin faza asta aceasta stima Da, este doar parerea mea si inca nu pot spune ca vorbesc din propria-mi experienta. Ma gandeam (asa...in principiu) ca dupa cativa ani pe Honda DN-01 sa trec la un BMW de 1200. Dar exista totusi posibilitatea de a ramane la 680 cc. Ramane de vazut. Oricum, merg pe idee ca touring-ul perfect pentru mine nu este touring-ul perfect pentru altul, si invers. Depinde ce intelegi prin touring, ce vrei de la motorul de-l ai intre picioare si, evident, de varsta si temperamentul pilotului. Promit ca atunci cand voi cumpara DN-ul sa vin cu impresii. Acum e criza economica si tre sa mai astept un pic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 ma bucur ca ai ajuns la aceasta concluzie se dovedeste ca tot timpul ai ceva de invatat, niciodata nu stii suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) asta ar insemna echivalentul unei masini cumotor de 4 000 cm3 si nu este relevant ba este...ia suie-te tu om de 80 kg, sa zicem, cu prietena si cu bagaje pe un 250 si spune-mi cum te simti pe o distanta mai lunga. Daca tu compari alegerea unei motociclete cu a unei masini, gresesti. Editat Mai 10, 2009 de alex ripper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) ba este...ia suie-te tu om de 80 kg, sa zicem, cu prietena si cu bagaje pe un 250 si spune-mi cum te simti pe o distanta mai lunga. Daca tu compari alegerea unei motociclete cu a unei masini, gresesti. 250 e cam exagerat deputin e pentru plimbari scurte numai o persoana , dar nici exagerarile nu mi se par in regula , si cred ca un motor mare este ales pentru demaraje mai bune etc , pentru a impresiona conservarii si atat mai sunt cate unii la semafor , asteapta, si tureaza motorul masiniii aiurea , dupa care pleaca in tromba , vor sa arate ca si ei au , nu am mintea lor Editat Mai 10, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 250 e cam exagerat deputin e pentru plimbari scurte numai o persoana , dar nici exagerarile nu mi se par in regula , si cred ca un motor mare este ales pentru demaraje mai bune etc , pentru a impresiona conservarii si atat mai sunt cate unii la semafor , asteapta, si tureaza motorul masiniii aiurea , dupa care pleaca in tromba , vor sa arate ca si ei au , nu am mintea lor ce motocicete au cei care tureaza la semafor? ai vazut vreun FJR 1300 sau BMW K sau R turate la semafor. Cred ca tu confunzi foarte tare clasele moto.Nu stiu daca faci diferenta intre un SS si un touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 cred ca f multi de aici incep sa confunde TOURING cu excursii/plimbari moto la SINAIA nimeni nu spune ca 600 nu ajung sau ca 1200 e prea putin problemele apar in momentul in care pleci la drum pt minim 7 zile cu sau fara pasager cateva mii de km asta consider TOURING ca merg la sigisoara sau dau o fuga la arad cu fata pt 3 zile asta nu este TOURING dupa mine un TOURING trebuie sa te poarte oriunde iti propui sa ajungi si de aici incep cerintele - posibilitate de a pune bagaje multe - autonomie mare - revizii la km multi - fiabilitate - confort... nu ma ref la fotoliu si la cat de obosit te simti dupa ce stai 10 ore in sea ci , ca mai trebuie sa faci asta si in ca 10 zile dupa prima ca CB e mai bin decat x sau y ca bmw e sau nu bun asta numai testandu.le poti spune eu unul nu pot sa compar motorul meu cu varadero de exemplu dar pot seara cand ne oprim sa vad starea pilotului in comparatie cu a mea si a doua zi la drum daca mai are chef sa alerge atati km ori ba cum bine a spus cineva TOURINGUL perfect e cel pe care ti.l poti permite pana la urma conteaza sa mergi cu motorul si sa te bucuri de drum daca ar fi dupa mine acum as lua un tenere nou 660 si de dif pana la bmw as baga benzina sa ma plimb deci............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ce motocicete au cei care tureaza la semafor? ai vazut vreun FJR 1300 sau BMW K sau R turate la semafor. Cred ca tu confunzi foarte tare clasele moto.Nu stiu daca faci diferenta intre un SS si un touring. ma refeream la automobilistii care tureaza masina la semafor atunci cand vad prin preajma o motocicleta ce inseamna ss alea ?? io nu stie in fiecare luna mai apare cate o clasa , nu am cum sa le stiu pe toate dar pe astea , nu am cum sa nu le cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ma refeream la automobilistii care tureaza masina la semafor atunci cand vad prin preajma o motocicleta ce inseamna ss alea ?? io nu stie in fiecare luna mai apare cate o clasa , nu am cum sa le stiu pe toate dar pe astea , nu am cum sa nu le cunosc SS=super sportiva (vitezana in limbajul nostru). Adica motocicleta aia care nu prea are ce cauta pe sosea in oras. Dar asta e doar parerea mea.... App, n-ai idee cati tureaza masinile la semafor cand vad o femeie pe scuter... ma bucur ca ai ajuns la aceasta concluziese dovedeste ca tot timpul ai ceva de invatat, niciodata nu stii suficient Invatam, invatam! Abia astept sa invat din practica. O sa vad io peste niste ani daca se va cere ceva mai mare sau nu. Acum nu pot sa sper decat sa ma tina coloana sa pot merge cat mai mult pe motor. Sanatosi sa fim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 SS=super sportiva (vitezana in limbajul nostru). Adica motocicleta aia care nu prea are ce cauta pe sosea in oras. Dar asta e doar parerea mea....App, n-ai idee cati tureaza masinile la semafor cand vad o femeie pe scuter... Invatam, invatam! Abia astept sa invat din practica. O sa vad io peste niste ani daca se va cere ceva mai mare sau nu. Acum nu pot sa sper decat sa ma tina coloana sa pot merge cat mai mult pe motor. Sanatosi sa fim! Toate motocicletele au un scop ......dar cum spui si tu SS nu are ce cauta in oras dar nici ENDURO SI TOURING (nu ma refer la in oras la sensul de a trece prin el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Toate motocicletele au un scop ......dar cum spui si tu SS nu are ce cauta in oras dar nici ENDURO SI TOURING (nu ma refer la in oras la sensul de a trece prin el) daca te gandesti un strop, cu un touring mare de descurci mai greu in oras, la fel si cu un sport. acum ca noi nu ne permitem sa avem o motocicleta de oras si una pentru plecari in plimbari. Plus ca sporturile si superbike-urile au fost gandite, in general pentru amatorii de circuite sau de mers sportiv in afara localitatilor. Se incing destul de tare la mersul in oras cu semafoare si unde nu poti sa dai mai mult de a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Toate motocicletele au un scop ......dar cum spui si tu SS nu are ce cauta in oras dar nici ENDURO SI TOURING (nu ma refer la in oras la sensul de a trece prin el) Ai si tu dreptatea ta... Dar un touring de 600 e ok in oras? Sa nu spui ca nu, ca aflu io care esti si te las fara dinti. daca te gandesti un strop, cu un touring mare de descurci mai greu in oras, la fel si cu un sport. acum ca noi nu ne permitem sa avem o motocicleta de oras si una pentru plecari in plimbari. Plus ca sporturile si superbike-urile au fost gandite, in general pentru amatorii de circuite sau de mers sportiv in afara localitatilor. Se incing destul de tare la mersul in oras cu semafoare si unde nu poti sa dai mai mult de a 3-a. Adevar graiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ...eu am facut 1400km/prima zi, si cite 1000 in zilele urmatoare!... dar cum sa faca atata oemanii pe aici? Ca ar trebui sa isi vanda motoarele in cateva saptamani. Nu de alta, dar peste 30000km nu duce un motor.. io cand ma duc pana la colt sa cumpar tigari nici nu ma mai incalt pentru 200 metri , merg descult genial raspuns. dupa mine un TOURING trebuie sa te poarte oriunde iti propui sa ajungisi de aici incep cerintele - posibilitate de a pune bagaje multe - autonomie mare - revizii la km multi - fiabilitate - confort... nu ma ref la fotoliu si la cat de obosit te simti dupa ce stai 10 ore in sea ci , ca mai trebuie sa faci asta si in ca 10 zile dupa prima eu unul nu pot sa compar motorul meu cu varadero de exemplu dar pot seara cand ne oprim sa vad starea pilotului in comparatie cu a mea si a doua zi la drum daca mai are chef sa alerge atati km ori ba singurul ontopic pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 daca stai bine si te gandesti , nici o motocicleta nu prea are ce cauta in oras pentru oras este de ajuns un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Facand abstractie de bani, daca ar fi sa aleg o motocicleta 100% touring, pentru sosele de toate felurile si pentru orice dispozitie, mai putin endureala si oras, cred ca as alege un 1200 RT. Dar pentru ca am vrut si oras si ptr ca nu poti ignora nici aspectul financiar, am ales TDM. problemele apar in momentul in care pleci la drum pt minim 7 zile cu sau fara pasager cateva mii de kmasta consider TOURING ca merg la sigisoara sau dau o fuga la arad cu fata pt 3 zile asta nu este TOURING ... daca ar fi dupa mine acum as lua un tenere nou 660 si de dif pana la bmw as baga benzina sa ma plimb Ma gandesc ca ce zici intra totusi intr-o alta categorie, sau mai bine zis subcategorie, ceva gen "grand touring". Un drum pan' la Sighisoara, cu sau fara bagaje, tot touring ar fi, ca nu e nici mers in oras nici alergat pe curbe 80km sau endureala... doar ca la alt nivel. Tenere cred ca l-ai da dupa nici doua luni, e diferenta prea mare fata de ce ai acum iar cu miile alea de km ar fi cam greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu poti sa compari un TDM cu un paneuropea de exemplu dar cu ambele poti face linistit touring. daor ca una e mai confortabila ca cealalta. bani sa ai de benzina si mancare ca touring faci si cu scuteru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu poti sa compari un TDM cu un paneuropea de exemplu dar cu ambele poti face linistit touring. daor ca una e mai confortabila ca cealalta. bani sa ai de benzina si mancare ca touring faci si cu scuteru poi vedeti , sunt oameni care se plimba si cu bicicleta ceconteaza ce este plimbare sa fie nu poti sa compari un TDM cu un paneuropea de exemplu dar cu ambele poti face linistit touring. daor ca una e mai confortabila ca cealalta. bani sa ai de benzina si mancare ca touring faci si cu scuteru foarte corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) poi vedeti , sunt oameni care se plimba si cu bicicleta ceconteaza ce este plimbare sa fie foarte corect ! sau cu asa ceva.........Can-Am Spyder Editat Mai 12, 2009 de Bimbo's Fighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sau cu asa ceva.........Can-Am Spyder asta-i ATV cu 3 roti ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Mai Mariuse, tu ar trebui sa-ti schimbi nick-ul in "mariusspuneoricealtceva". No offence! Mai Mariuse, tu ar trebui sa-ti schimbi nick-ul in "mariusspuneoricealtceva". No offence! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Deci.. nu se poate.. cum ii chestia ca un motor sa aiba 3 roti? pierde tot feeling`u.. Numai potzi trage motorul in curbe.. Eu zic k ar fii aiurea sa ma plimb cu asa ceva.. 3 rotzi? :-o Turing perfect? Daca gasitzi unu, Infara de TDm.. sa ma anuntzati si pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Mai Mariuse, tu ar trebui sa-ti schimbi nick-ul in "mariusspuneoricealtceva". No offence! Mai Mariuse, tu ar trebui sa-ti schimbi nick-ul in "mariusspuneoricealtceva". No offence! era doar o gluma , e mai sigur sa folosesti asa ceva , dar nu mai arata a motor , aduce mai mult cu un ATV , trike-urile macar au 2 roti pe spate si una pe fata , dar asta e invers . un motor cu atas imi place la nebunie dar chesti asta nu prea , zici ca e skyjet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Cat de usor este sa-i spui unui proprietar de Aston Martin DBS, din postura de posesor de BMW seria 3 'Ursulet', ca si tu poti calatori de la Paris la Roma cu Ursuletzu, sau cu Renou' Twingo. Evident ca se poate. Unii o fac cu bicicleta sau pe jos, din placere, necesitate sau masochism. Dar exista o diferenta intre a se 'deplasa' si a 'calatori', pe care doar "touristii" o cunosc. Celilalti vorbesc din auzite, filme, reviste sau desene animate. Eu pun punct aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Unii o fac cu bicicleta sau pe jos, din placere, necesitate sau masochism. Dar exista o diferenta intre a se 'deplasa' si a 'calatori', sau o fac pentru a demonstra ca se poate. pana la urma nu destinatia conteaza ci cum ajungi acolo si satisfactia care o ai la finalul drumetiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.