Lolo_ID Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Ma mir ca la un motor 2T sa fie valabila totusi o bujie in halul asta de fierbinte, CT145. Eu zic sa mai verifici. Uite ce scrie in manualul IJ-ului 49 : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 M14 x 1,25 TIP NA 11/11 ce-o fi insemnand. Trebuie sa gasesti ce bujii avea DKW-ul dupa care a fost copiat, fiindca daca ce scrie mai sus ca fiind 10,5-11,3 este compresia, atunci acolo nu e lucru rusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Din cate stiu eu DKW-ul folosea tot M 14 125. Tipul respectiv de bujii aveau izolator fabricat din mica nu din ceramica. Editat Martie 7, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Vezi ca 1,25 nu este egal cu 125 S-ar putea sa insemne tot vreo dimensiune mecanica, filet? http://www.christian-koerkel.de/Service/Zndkerzen.pdf Gewinde- da, la 1.25 este vorba despre filet. Motoarele in 2T au bujii mai reci decat cele de 4T(motive eviidente) deci nu cred nici in ruptul capului in cifra termica de 125. poate 240, 260 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Cea de IJ 56 are cifra termica 145 (poza). Cilindrul are racire pe aluminu. Cilindrul de IJ 49 are racirea pe fonta. Intra pe messenger sa vorbim mai multe. Editat Martie 7, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 De fapt calin_cz specificase deja ce e cu 1,25 dar tu nu si nu. Vezi ca daca nu ai vazut virgula aia mare e cu bai cand faci dosarul Si de cand e racirea pe fonta mai buna decat cea pe aluminiu? Rezulta ca trebuie o bujie mai rece decat pt IJ56 Scuze, nu merge mess de aici de la job, bine ca merge macar forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 caut un soclu pentru bec da Carpati sau Simsoneta, prin posta ceva de genul acesta, raspuns aici sau PM, multumesc. Chiar nu are nimeni asa ceva ? Inca mai caut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Domnilor imi trebuie si mie cativa metri (70)de sarma de cupru de 0,7 sa bobinez un rotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Domnilor imi trebuie si mie cativa metri (70)de sarma de cupru de 0,7 sa bobinez un rotor. ...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi! Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul.... Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi! Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul.... Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 eu l-am bobinat al meu rotor,dar l-am dus la un bobinator.dar functioneaza perfect.parerea mea...nu se merita bobinat.cu 100 lei gasesti rotor/stator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi! Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul.... Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima... ...asa m-am gandit si eu, si pe deasupra nu am nici uneltele necesare pt depresare/presare, vroiam sa-mi fac un test de anduranta sa vad daca rezist psihic sa bobinez sarma fara sa-l depresez,si sa nu dau cu el de pamant pana termin de bobinat. cu 100 lei gasesti rotor/stator d'ar fi asa ieftin nici n-as mai sta pe ganduri, da tare mi-e teama ca e ceva mai mult. oricum bine-i de stiut si pretul la unu nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
osucosmin Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ...asa m-am gandit si eu, si pe deasupra nu am nici uneltele necesare pt depresare/presare, vroiam sa-mi fac un test de anduranta sa vad daca rezist psihic sa bobinez sarma fara sa-l depresez,si sa nu dau cu el de pamant pana termin de bobinat. d'ar fi asa ieftin nici n-as mai sta pe ganduri, da tare mi-e teama ca e ceva mai mult. oricum bine-i de stiut si pretul la unu nou. cred ca am eu asa ceva .trebe sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) ...am construit prese pentru rotorul de alternator de nipru, am depresat , bobinat pe strung cu pas , spira langa spira, tensionat, lacuit , copt , represat la loc , dar nu iese...Materialele sunt de doi bani , nu este nici o precizie la prelucrarea canelurilor, nici un tratament de suprafata , si depresarea deterioreaza canelurile.Dupa ce il aduni la loc toate sunt fugite si trebuie restrujit.....polii nu mai strag pe ax... Fara sa-l desfaci nu vei reusi sa-l bobinezi corect... Deci , PSF...(poti sa-l phutzi) Daca reusesti , o sa-ti creasca respectul de sine...si te linistesti ...o vreme.... Succes! Banuiesc ca este de IJ...si in cazul acesta, se bucura de aceleasi probleme ca si toate rotoarele de alternatoare care sunt montate pe fus de ambielaj: intotdeuna va bate datorita elasticitatii ambilelajului /jocurilor din rulmenti/centrarii ambielajului...etc....si vor zbura periile, si nu vei avea incarcare decat putin asa, la turatie joasa(unde nu incarca alternatorul..) si cand il turezi mai tare , periile pierd contactul cu inelele si tot asa... Solutia ar putea fi un magnetou cu magneti permanenti si intrefier mare...daca exista asa ceva.... Editat Martie 19, 2012 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 As fi interesat daca are cineva o biela de hoinar buna sau daca se potriveste de la alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Banuiesc ca este de IJ... Nu....nu e de IJ Pana la urma optez pt varianta unul nou, pt ca mana de lucru aici pe 'plantatie' costa aproape cat ma-r costa unu nou si nici nu am garantia ca e lucrat ok. din intamplare am vazut la alta motocicleta aceiasi marca un rotor rebobinat cu o sarma ceva ma groasa si asezata ca aruncata din tren, important e ca isi facea treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 cumpar bucsa bolt pentru ij planeta 5, daca are cineva si vrea sa ma ajute, pe bani, pe bere, pe ce vrea stau cu motoru desfacut pentru o amarata de bucsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) Salutare, scriu in numele unui prieten care nu are cont pe forum, pe nume Paul; el are o Mobra care sta degeaba de aproape 20 de ani, intr-o boxa, la parintii lui in Braila si ar vrea sa o puna in circulatie anul acesta. Singura problema (nu tocmai mica) ar fi ca nu mai are nici un fel de acte la ea. Va rog sa-mi spuneti ce se poate face in acest caz, il putem ajuta in vreun fel? (eventual o vanzare de cadru cu acte ceva, daca nu exista nici o alta solutie pentru inmatriculare) Multumesc anticipat pentru orice sugestie Editat Martie 24, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Nu....nu e de IJ Pana la urma optez pt varianta unul nou, pt ca mana de lucru aici pe 'plantatie' costa aproape cat ma-r costa unu nou si nici nu am garantia ca e lucrat ok. din intamplare am vazut la alta motocicleta aceiasi marca un rotor rebobinat cu o sarma ceva ma groasa si asezata ca aruncata din tren, important e ca isi facea treaba. eu am crezut ca e de IJ.de aia am zis ca,gasesti cu 100 lei.de la ce motor e rotoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare, caut pantalonii superiori pentru un Simson, fie Touring sau Sport (suportii de prindere ai farului). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 eu am crezut ca e de IJ.de aia am zis ca,gasesti cu 100 lei.de la ce motor e rotoru? E de la R80, firul a fost intrerupt pe primul rand de spire (cel de pe ax) asa ca am fost nevoit sa dau toata sarma jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 salut.caut aripa fata ,roata fata,si stopul original de pe spate pentru cz 1960.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Cumpar rezervor de DNEPR MT 11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dennis Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am si eu nevoie de sistemul de prindere roata fata - capacele - stanga-dreapta - VOSHOD - ! mi-au fost furate! A se vedea in poza mai exact! Urgent! cine are - sau puteti face rost, dati-mi un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) Nu mai cumperi!@lolo Editat Martie 29, 2012 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.