Sari la conținut

Cereri pentru comuniste


madcox

Postări Recomandate

Ma mir ca la un motor 2T sa fie valabila totusi o bujie in halul asta de fierbinte, CT145. Eu zic sa mai verifici.

 

Uite ce scrie in manualul IJ-ului 49 :

post-47416-0-34559700-1331121696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M14 x 1,25 TIP NA 11/11 ce-o fi insemnand.

 

Trebuie sa gasesti ce bujii avea DKW-ul dupa care a fost copiat, fiindca daca ce scrie mai sus ca fiind 10,5-11,3 este compresia, atunci acolo nu e lucru rusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu DKW-ul folosea tot M 14 125. Tipul respectiv de bujii aveau izolator fabricat din mica nu din ceramica.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca 1,25 nu este egal cu 125

 

S-ar putea sa insemne tot vreo dimensiune mecanica, filet?

 

http://www.christian-koerkel.de/Service/Zndkerzen.pdf

 

Gewinde- da, la 1.25 este vorba despre filet.

 

Motoarele in 2T au bujii mai reci decat cele de 4T(motive eviidente) deci nu cred nici in ruptul capului in cifra termica de 125. poate 240, 260

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea de IJ 56 are cifra termica 145 (poza). Cilindrul are racire pe aluminu. Cilindrul de IJ 49 are racirea pe fonta. Intra pe messenger sa vorbim mai multe.

post-47416-0-96047700-1331124467_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt calin_cz specificase deja ce e cu 1,25 dar tu nu si nu. Vezi ca daca nu ai vazut virgula aia mare e cu bai cand faci dosarul :eek:

 

Si de cand e racirea pe fonta mai buna decat cea pe aluminiu? Rezulta ca trebuie o bujie mai rece decat pt IJ56

 

Scuze, nu merge mess de aici de la job, bine ca merge macar forumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor imi trebuie si mie cativa metri (70)de sarma de cupru de 0,7 sa bobinez un rotor.

post-15361-0-62413300-1332157138_thumb.jpg

...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi!

Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul....

Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi!

Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul....

Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima...

 

:agree: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu-l mai centrezi dupa ce il depresezi!

Se descentreaza polii si inelele, si trebuie prelucrat intre varfuri....creste intrefierul....

Daca se lucreaza ingrijit , va iesi , dar nu va furniza tensiunea maxima...

...asa m-am gandit si eu, si pe deasupra nu am nici uneltele necesare pt depresare/presare, vroiam sa-mi fac un test de anduranta sa vad daca rezist psihic sa bobinez sarma fara sa-l depresez,si sa nu dau cu el de pamant pana termin de bobinat. :(

 

cu 100 lei gasesti rotor/stator

d'ar fi asa ieftin nici n-as mai sta pe ganduri, da tare mi-e teama ca e ceva mai mult. :(

oricum bine-i de stiut si pretul la unu nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asa m-am gandit si eu, si pe deasupra nu am nici uneltele necesare pt depresare/presare, vroiam sa-mi fac un test de anduranta sa vad daca rezist psihic sa bobinez sarma fara sa-l depresez,si sa nu dau cu el de pamant pana termin de bobinat. :(

 

 

d'ar fi asa ieftin nici n-as mai sta pe ganduri, da tare mi-e teama ca e ceva mai mult. :(

oricum bine-i de stiut si pretul la unu nou.

 

cred ca am eu asa ceva .trebe sa ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am construit prese pentru rotorul de alternator de nipru, am depresat , bobinat pe strung cu pas , spira langa spira, tensionat, lacuit , copt , represat la loc , dar nu iese...Materialele sunt de doi bani , nu este nici o precizie la prelucrarea canelurilor, nici un tratament de suprafata , si depresarea deterioreaza canelurile.Dupa ce il aduni la loc toate sunt fugite si trebuie restrujit.....polii nu mai strag pe ax...

 

Fara sa-l desfaci nu vei reusi sa-l bobinezi corect...

Deci , PSF...(poti sa-l phutzi)

Daca reusesti , o sa-ti creasca respectul de sine...si te linistesti ...o vreme....

Succes!

 

Banuiesc ca este de IJ...si in cazul acesta, se bucura de aceleasi probleme ca si toate rotoarele de alternatoare care sunt montate pe fus de ambielaj: intotdeuna va bate datorita elasticitatii ambilelajului /jocurilor din rulmenti/centrarii ambielajului...etc....si vor zbura periile, si nu vei avea incarcare decat putin asa, la turatie joasa(unde nu incarca alternatorul..) si cand il turezi mai tare , periile pierd contactul cu inelele si tot asa...

Solutia ar putea fi un magnetou cu magneti permanenti si intrefier mare...daca exista asa ceva....

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi interesat daca are cineva o biela de hoinar buna sau daca se potriveste de la alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca este de IJ...

Nu....nu e de IJ

Pana la urma optez pt varianta unul nou, pt ca mana de lucru aici pe 'plantatie' costa aproape cat ma-r costa unu nou si nici nu am garantia ca e lucrat ok. din intamplare am vazut la alta motocicleta aceiasi marca un rotor rebobinat cu o sarma ceva ma groasa si asezata ca aruncata din tren, important e ca isi facea treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

scriu in numele unui prieten care nu are cont pe forum, pe nume Paul; el are o Mobra care sta degeaba de aproape 20 de ani, intr-o boxa, la parintii lui in Braila si ar vrea sa o puna in circulatie anul acesta. Singura problema (nu tocmai mica) ar fi ca nu mai are nici un fel de acte la ea. Va rog sa-mi spuneti ce se poate face in acest caz, il putem ajuta in vreun fel? (eventual o vanzare de cadru cu acte ceva, daca nu exista nici o alta solutie pentru inmatriculare)

Multumesc anticipat pentru orice sugestie :cheers:

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu....nu e de IJ

Pana la urma optez pt varianta unul nou, pt ca mana de lucru aici pe 'plantatie' costa aproape cat ma-r costa unu nou si nici nu am garantia ca e lucrat ok. din intamplare am vazut la alta motocicleta aceiasi marca un rotor rebobinat cu o sarma ceva ma groasa si asezata ca aruncata din tren, important e ca isi facea treaba.

eu am crezut ca e de IJ.de aia am zis ca,gasesti cu 100 lei.de la ce motor e rotoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am crezut ca e de IJ.de aia am zis ca,gasesti cu 100 lei.de la ce motor e rotoru?

E de la R80, firul a fost intrerupt pe primul rand de spire (cel de pe ax) asa ca am fost nevoit sa dau toata sarma jos :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...