Soso Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 tare rau poza aia xr ule.nici nu vreau sa ma gandesc ce mai ajunge jos daca scapi vaca de coarne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 (editat) tare rau poza aia xr ule.nici nu vreau sa ma gandesc ce mai ajunge jos daca scapi vaca de coarne Nu pateste nimica am vazut eu cum se face la Dragos ca a dat-o de X ori cu capul de pietre si nu a avut nimica. E super tare moto in cauza la trante. MAXIMA Editat Noiembrie 23, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 buei xr`ule da nu a zis nimeni ca se baga cu +155kg la competitie Si nust dece comentezi daca zici ca nici tu nu ai fost pe acolo ( drumu din poza ) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 tare rau poza aia xr ule.nici nu vreau sa ma gandesc ce mai ajunge jos daca scapi vaca de coarne Dal draq de fier... mai nasol e sa scapi tu cu k**u pe bolovani pana jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro? ADI am eu dr 650r. este extraordinar ! combinatia perfecta de touring si enduro. dar nu hard enduro ! prietenii tai poate fac confuzie intre enduro si hard enduro. este bun pe macadam si padure si chestii enduro medii, dar cand ajungi la noroi si la pante grele este cam greu. iar suspensiile nu sunt chiar cele mai bune. daca vrei ceva perfect ia un ktm ! apoi, la 2000 euro nu iti vei lua sigur unul ca lumea ! eu il vand la 3300 ! 1992 perfecta stare tehnica ! am si unul la 2500 euro, de 350 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Salutare tovarasi In ultima vreme am tot cautat un DR bun pe bugetul meu sau un Dominator...inca mai caut. Revin cu o alta dilema: Lantul de distributie la DR 650, e normal sa trebuiasca schimbat la fiecare 20.000. km ? In general, un motor utilizat normal, dupa cati km facuti e gata de RK ? Apreciez si alte indicatii privind probleme clasice/cronice dupa care sa ma uit... THX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 sal!! da cine ti-a zis tie ca un land de distrubutie tine 20mii de km.....doar daca iti bati joc de motor in ultimul hal si tot mai merge 10 - 20 mii..problema la astea e ca manca ulei si garniturile de chiuloasa se cam duc si se prelinge ulei pe acolo (la cele racite pe aer).... iar un RK la enduro cred ca la un 80 mii de km acu depinde tot asa cum a fost utilizat si ce s-a pus in el hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Salutare tovarasi In ultima vreme am tot cautat un DR bun pe bugetul meu sau un Dominator...inca mai caut. Revin cu o alta dilema: Lantul de distributie la DR 650, e normal sa trebuiasca schimbat la fiecare 20.000. km ? In general, un motor utilizat normal, dupa cati km facuti e gata de RK ? Apreciez si alte indicatii privind probleme clasice/cronice dupa care sa ma uit... THX! Adica cat e bugetul ca valoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 @ 2200-2400 euroi Pentru care ma voi baga in mare cacao cu banii,dar... wtf no pain, no gain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 (editat) Gasesti ceva bun la banii astia numai trebe "Bulan exagerat" sau cum o fi ca de priceput vad ca te pricepi la moto asa ca tre` numa so gasesti. BAFTA. Editat Ianuarie 5, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 in atentia adminilor: in curand o sa termin de scanat cartea de reparatii pt suzuki dr, sunt pe la pagina 100 (cartea are peste 300) si merge destul de greu ca nu prea e timp, sper in 1-2 saptamani sa fiu gata. as vrea sa stiu cum o putem pune aici, deoarece arhiva va fi MARE ! cartea contine multe imagini si scanez la rezolutie maricica (pana acum, 100 de pagini = 23 Mb) Sunt nou in lumea endurista (DR600), va salut pe toti si sper sa facem la anu' multe ture impreuna. Si cu cartea aia> Super idee, vreau si eu neaparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 Lantul de distributie se schimba cam la 40.000 km. DAR odata cu el e bine sa fie schimbate si patinele pe care circula . La un motor enduro RK se face in functie de fiabilitatea motorului firmei respective . Am observat ca nemtii la DR-uri il fac cam la 40-50 de mii (dar nu e o regula). Am citit si de o Honda Dominator care avea 120.000 km si nu facuse nici un RK. Reglarea culbutorilor se face cam la 6000 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 si eu cum stiu daca al meu a fost schimbat? mi-am cumparat motoru' cu 64.000 Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 si eu cum stiu daca al meu a fost schimbat? mi-am cumparat motoru' cu 64.000 Km O sa stii sigur crede-ma se aude el cand nu mai poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 Am mai studiat problema si se pare ca sunt cateva "bube" cronice ale DR-ului 650 care trebuie cunoscute: 1. Sistemul de autodistrugere a motorului Numit si "starter grenade" , afecteaza modelele '98 si o parte din cele '99.Se manifesta spontan si fara avertisment,in momentul cand apare un rateu in timpul operatunii de pornire...se pare ca modelele astea aveau lipsa un sistem de tip ambreiaj("limitator de cuplu") intre motor si starter.Rezultat:spargerea carterului http://www.maximum-suzuki.com/ibf/index.php?showtopic=35539 http://www.multisurfacemotorcycling.com/dr650_page.htm Din fericire (sau mai bine zis din pacate) eu nu sunt vizat intrucat nu imi pot permite o motocicleta asa noua 2. Neetansarea garniturii de sub cilindru,apar scurgeri de ulei.Se pare ca de-abia in 2004 au rezolvat problema. 3.O problema destul de des intalnita e ruperea filetelor in care se strang suruburile capacului de chiulasa,multi mecanici nu folosesc cheia dimnamometrica sau n-au specificatiile de cuplu si sunt surprinsi de usurinta cu care cedeaza materialul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 1. Sistemul de autodistrugere a motorului Numit si "starter grenade" , afecteaza modelele '98 si o parte din cele '99.Se manifesta spontan si fara avertisment,in momentul cand apare un rateu in timpul operatunii de pornire...se pare ca modelele astea aveau lipsa un sistem de tip ambreiaj("limitator de cuplu") intre motor si starter.Rezultat:spargerea carterului ce vrei sa zici la punctu 1 ca nu am iteles, ce e ala starter grenade ? am eu model din 98 si nu are nici pe draq.. merge ceas. La asta nu are ulei deloc pe el si nici nu am schimbat vreo garnitura ( 16000km ) da am avut unu de 600 si ala era asa cum ai zis la punctul 2. Da punctu 3 este adevarat, eu am stricat filetu de la busonu de ulei ( cel de golire) si la cel de sus am rupt o bucata din buson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 12, 2005 Share Postat Ianuarie 12, 2005 Daca citesti cate ceva pe linkurile alea intelegi...e vorba de cuplarea dintre arbore si starter care e rigida la modelul 98,nu include un sistem caruia ii zic ei "torque limiter".Fenomenul se produce oarecum aleator,trebuie ca motorul sa-ti dea un "kick-back" fix in momentul cand incepe starterul sa invarta arborele,miscari contrare din care rezulta tensiuni foarte mari intre pinioane si prinderile lor. E posibil ca la unele exemplare sa nu se intample "sincronizarea "asta in toata durata lor de viata. Multi recurg la un "upgrade" preventiv, ingroziti de perspectiva unui carter spart. Now to mechanical issues; they are few. Up until part-way through the 2003 model year they have a tendancy to develop base gasket leaks. The improved base gasket is metal (not the old fiber version) and can be ID'd by the small metal tabs sticking out at the front corners of the engine. The '98 and early '99 models have a re-designed starter motor clutch that can malfuntion and grenade the engine. There are to be avoided. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 manual DR 650 http://www.bestsharing.com/files/ms00191676/DR650.pdf.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 manual DR 650 http://www.bestsharing.com/files/ms00191676/DR650.pdf.html Multumim , Multumim !!! In alta dez-ordine de idei din fericire nu am nici una din problemele semnalate de Axa ... Al meu e din '90 asa ca ... Dar daca e la o adica o cheie dinamometrica e bine venita la casa omului pe orice motor ar avea... Eu nu am paradit nici un filet (important) pana acum , dar mecanici mai experimentati ca mine au facut-o. Si nu ma refer fireste numai la chiuloasa, ci la toate suruburile de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 3.O problema destul de des intalnita e ruperea filetelor in care se strang suruburile capacului de chiulasa,multi mecanici nu folosesc cheia dimnamometrica sau n-au specificatiile de cuplu si sunt surprinsi de usurinta cu care cedeaza materialul O. Da! Da, da, da! Axa, daca ai fi impartasit lucrusorul asta marunt mai devreme...Oricum, acum am un DR cu capaca de ambreiaj nou, la care ulterior i-a cedat startercluctchul...Da il repar yo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Eu am DR600 Dakar. Sunt multumit de ea, merge bine, porneste usor, e manevrabila, solida, exact cum imi place. De-abia astept s-o probez pe malul Dunarii si pe diguri, la pescuit. O singura problema am, uneori da rateuri si pierde putere ca si cum ar merge numai intr-o bujie. Am pus bujii noi, nu se mai manifesta asa, e mai bine, dar uneori o apuca. De la ce e? Am postat si la Service. Daca ati avut probleme de genul asta, nu neaparat la genul asta de motor, va rog sa scrieti. Orice idee e binevenita. Eventual PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 salut de astazi am si eu dr650 R anul de fabricatie 1990.as dori un link pt, un manual de reparati si intretinere pt dr650 din 90,si daca stiti cumva care ar fi problemele lor ?salutare tuturo dr-istilor!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_2 Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 sal am cumparat un dr650 din 91 de o luna si l-am dus la service pt o verificare si prosti aia au umblat la landu de distributie si numai reusesc sa il pornesc imi face un scurt pe undeva ca am incarcat bateria si se goleste imediat cum apas butonu de run si mai as avea o rugaminte la voi daca puteti sa imi ziceti cat mar ajunge un lant de distributie faru si cablu de km asfalt uscat si lant intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 salut de astazi am si eu dr650 R anul de fabricatie 1990.as dori un link pt, un manual de reparati si intretinere pt dr650 din 90,si daca stiti cumva care ar fi problemele lor ?salutare tuturo dr-istilor!!!! manual de reparatie este chiar pe topicul asta la pagina 7. si daca citeai acest topic din urma aflai si toate problemele lor... etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 salutare DR-isti, sunt nou pa-ci si vroiam sa zic Buna Ziua la voi. o am si eu pe doamna din imagine DR650RS din 94. ne mai auzim . salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.