windwalker Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 daca Dumnezeu ma ajuta poate plec saptamana viitoare pana in ghermantia si imi iau dr650. drumuri faine si distractie placuta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosscr Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro? ADI modelul cel mai reusit dr650se an 1996_2006 sevand si in sua. eu am avut un din 1997 motor foarte echilibrat si fiabil. are un amic unu la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 are un pret dr amicului tau? si mai multe detali despre el? sunt interesat m-ar scuti de niste cheltuieli in + chiar si niste poze daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 /index.php?...mp;#entry717919 suna l si te vei intelege si la pret,a mai scazut ca a mai trecut un an) are un pret dr amicului tau? si mai multe detali despre el? sunt interesat m-ar scuti de niste cheltuieli in + chiar si niste poze daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Help am un DR 650 RSE - soft enduro cu starter din 1995 si nu-mi mai merge semnalizarea se aprind o singura data si se sting , gata. daca stie careva va rog sa-mi spune-ti unde sa ma uit? probabil e releul de semnalizare , dar habar nu am unde e. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Help am un DR 650 RSE - soft enduro cu starter din 1995 si nu-mi mai merge semnalizarea se aprind o singura data si se sting , gata. daca stie careva va rog sa-mi spune-ti unde sa ma uit? probabil e releul de semnalizare , dar habar nu am unde e. multumesc. Vezi in dreapta sub carena de la toba e o cutiuta neagra cam 2 cm patrati cu 2 fire 1 intrare si o iesire parca... acolo .......e la modelul Dakar R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 MULTUMES, spune-mi te rog la ce turatie sta DR650 in relanti-u !!! (sau cum mama lui i-i spune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 MULTUMES, spune-mi te rog la ce turatie sta DR650 in relanti-u !!! (sau cum mama lui i-i spune) 1400-1600 da roate... io-l tin pe la 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Dar despre modelul nou, 2008, DR650SE ... ce se cunoaste ? Observ o nedreptate grobiana, de ce numai americanii au marfa de supercalitate si ieftina ??????? http://www.suzukicycles.com/Products/DR650SEK8/Default.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Dar despre modelul nou, 2008, DR650SE ... ce se cunoaste ? Observ o nedreptate grobiana, de ce numai americanii au marfa de supercalitate si ieftina ??????? http://www.suzukicycles.com/Products/DR650SEK8/Default.aspx Eu zic ca e acelasi model ca si pana acum, nici o diferenta, numai ca in Europa nu-l mai distribuie din 2000, de cand au inlocuit si DR 350 cu DRZ 400. E dea dreptul enervant sa vezi preturile super ieftine si marfa de calitate la americani si in Europa pauza ! Pe mine ma intereseaza DRZ 250 cu demaror, pe care nu il pot gasi nicaieri pe aici, nici macar second-hand! Apropo, cum are saua DR 650, nu te rupe la ture mai lungi, e macar ca saua de Yamaha XT 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Salutare ! O totusi recomand DR 350 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 am si eu nevoie de un sfat, un amic de al meu are un dr 650 dakar din `88 si are o problema la ambreaj (cand accelereaza brusc scapa ambreajul) intrebarea este , de unde se pot cumpara placute de ambreaj la un pret rezonabil? mersi --- Mesaj completat în 05 Oct 2007 12:49 -------------Totusi daca stiti ceva de problema ambreiajului daca trebuie schimbat sau se poate si regla ,m-ati ajuta mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadik69 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Dar despre modelul nou, 2008, DR650SE ... ce se cunoaste ? Observ o nedreptate grobiana, de ce numai americanii au marfa de supercalitate si ieftina ??????? http://www.suzukicycles.com/Products/DR650SEK8/Default.aspx Pe de o parte ai dreptate ... pe de alta este asta ... http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...model?modelID=6 Care are cu 4 CP mai putin decat confratele american, insa si cu vreo 40 kg. In plus racire mai buna, si are ca predecesor DR-ul de 350 care la vremea lui a fost pe departe cel mai bun motor din clasa lui ... fiabilitate de tractor in conditii de "aratura" adanca. Si acum cum s-au scos taxele si eu vreau sa iau unul NOU pt. prietena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 personal eu nu vreau sa mai aud de dr 650 si de doua personaje care au legatura cu aceasta asa zisa motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Marque, argumenteaza te rog...Ce necazuri ai avut cu DR-ul?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pai la primul i s-a dus capacul de la ambreiaj, ca e sensibil, dupa care s-a dus preambreiajul de pornire. la al doilea, ii curge ulei prin toate partile de la motor, ca cica i s-a schimbat axa cu came, la cei cica 20.000km, dintai a curs pe la capacul de chiulasa, remediat cu chiu cu vai, pe urma a inceput sa curga prin capacul stanga de la motor, acceptabil, pe urma a inceput sa curga pe la o fereastra de vizitare a supapelor si ca bonus a inceput sa-i curga si uleiul din telescoape. plus ca porneste din ce in ce mai greu la kick. sincer, nici nu stiu ce sa-i fac, sa-l vand asa, sa-l dezmembrez? dominatorul prietenei se apropie de 50.ooo km, e din 1991, si a fost folosit aproape doua sezoane de mine, cel care distruge motociclete - nota bene sadik! si nu are nici pe dracu. motorul e strong si etans, trage bine si urmele de uzura la 40.000, cand a fost demontat, erau foarte mici. acum sta putin pentru ca astept sa-i vina cablul de ambreiaj care a cedat. in iarna i-au fost rectificate 2 scaune de supape, ceea ce nu a fost o lovitura financiara cum face dr-ul ci a fost mai mult bataie de cap pentru ca a trebuit scos motorul. cand o sa mai am alti bani - peste vreo 2 ani - o sa imi iau un dominator cat mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 plus ca porneste din ce in ce mai greu la kick. sincer, nici nu stiu ce sa-i fac, sa-l vand asa, sa-l dezmembrez? nasol posibilitate lipsa compresie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pai la primul i s-a dus capacul de la ambreiaj, ca e sensibil, dupa care s-a dus preambreiajul de pornire. la al doilea, ii curge ulei prin toate partile de la motor, ca cica i s-a schimbat axa cu came, la cei cica 20.000km, dintai a curs pe la capacul de chiulasa, remediat cu chiu cu vai, pe urma a inceput sa curga prin capacul stanga de la motor, acceptabil, pe urma a inceput sa curga pe la o fereastra de vizitare a supapelor si ca bonus a inceput sa-i curga si uleiul din telescoape. plus ca porneste din ce in ce mai greu la kick. sincer, nici nu stiu ce sa-i fac, sa-l vand asa, sa-l dezmembrez? dominatorul prietenei se apropie de 50.ooo km, e din 1991, si a fost folosit aproape doua sezoane de mine, cel care distruge motociclete - nota bene sadik! si nu are nici pe dracu. motorul e strong si etans, trage bine si urmele de uzura la 40.000, cand a fost demontat, erau foarte mici. acum sta putin pentru ca astept sa-i vina cablul de ambreiaj care a cedat. in iarna i-au fost rectificate 2 scaune de supape, ceea ce nu a fost o lovitura financiara cum face dr-ul ci a fost mai mult bataie de cap pentru ca a trebuit scos motorul. cand o sa mai am alti bani - peste vreo 2 ani - o sa imi iau un dominator cat mai nou asa se-ntimpla cind umbla mecanici meseriasi. nu am nik cu niminea da' fiecare cu meseria/"hobiul" lui...putini au "puterea" sa zica NU ....multi sunt meseriasi...prea multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 MULTUMES, spune-mi te rog la ce turatie sta DR650 in relanti-u !!! (sau cum mama lui i-i spune) Cateva informatii utile din cartea tehnica de DR 650 RS. --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 10:48 -------------Cat despre cat de fiabil este DR-ul - eu am fost cu el la mecanic -i-am schimbat uleiul si filtrul si s-a uitat la el - un om fff priceput si mi-a zis ca este una din cele mai fiabile motoare. La mine de ex nu curge ulei! Nu a fost umblat absolut de loc in motor, garniturile si sistemele de etanseizare functioneaza PERFECT! Eu nu am cumparat un motor extraordinar de bun dar stiam asta cand am dat banii pe el , insa dupa ce-l pun la punct o sa fie suuuper! Oricum si in stadiul actual cu pb la lantul de transmisie si la balancier si tot merge! RELANTI_DR_650_RS.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Marque, eu zic ca ai fost tu un pic (mai mult) ghinonist. Eu am DR-ul de fo 3 ani si nu s-a stricat nimic la intamplare. I-am schimbat chiulasa si tot ce e deasupra pt. ca nu am avut grija de ulei si am mers fara. In rest, la cateva zeci de mii de km cat am facut eu cu el, trebuie facuta o intretinere destul de vasta, gen, lant distributie, simeringuri, ambreiaj si segmenti.Astea se schimba la orice motor cu multe zeci de mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Am fost la Yamaha din Ghencea sa-mi comand lant de distributie, kit de lant etc. si...mi-au spus ca ei nu aduc piese pentru Suzuki! Unde pot face comanda de piese pt Dr? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dirtbike Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 http://shop.wemoto.com/index.dyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Am fost la Yamaha din Ghencea sa-mi comand lant de distributie, kit de lant etc. si...mi-au spus ca ei nu aduc piese pentru Suzuki! Unde pot face comanda de piese pt Dr? Merci La MyMoto in Cotroceni. timp de livrare max. 3 sapt. preturi ceva mai mici decat la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Ok , ma duc pe acolo sa intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Salut sunt nou pe forum si nu prea stim multe chesti da ce stiu sigur e ca DR-ul600 al meu e cam lenes la demaraj din ce mecanica stiu io cred ca e vorba despre ambreiaj . cred ca trebe schimbate placutele ,si cred ca voi m-ati putea ajuta cu ceva informatii (de unde le iau) sau mai simplu daca este vreo posibilitate de al regla pe cel actual sa nu mai scape . Si inca ceva daca stiti de ce nu-mi mai revine sus pedala de pornire ,trebuie ridicata de fiecare data manual de mana sau de picior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.