Toată activitatea
- Ora trecută
-
eu am mers pe varianta asta: https://jaxeadv.com/barbuttons/ Daca te stii cu un pic de skill de lipit, iti da lista cu toate componentele, le comanzi de pe aliexpress si iti asamblezi singur jucaria. pentru 2 telecomenzi m-au costat materialele pana in 300 de lei am pus pe larg aici cum am facut: cred ca mai e asta mai ieftin, pe la 150 de euro: https://www.remotek.no/product-page/remote1?currency=EUR
-
Da știu Neinteresat de controller la 350coco Plm
- Azi
-
Lucian_M îl urmărește pe Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
-
Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
topic a răspuns lui Lucian_M în zodiacus111ul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Știți ce mai lipsea? "Detali an prv". -
O sa caut si rezolvare la problema cu incarcarea, multumesc!
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
True that. Degeaba baiguie Pirro ca sunt diferente mici intre ele,e clar ca e o problema.Sigur au pus mai mult df sau schimbat/mutat lucruri pe ele si au schimbat probabil putin weight distribution.Si de aici feelingul lor s-a evaporat. Problema care pe MM nu pare sa il deranjeze pt ca el e...speshial - vorba lui Pecco "asta ar fi rapid si pe un tractor,mie (si probabil celorlalti piloti normali) imi trebuie front-end feel. Fara doar si poate.DAR vad 2 probleme aici : 1."daca"....daca Marquez nu cadea la Jerez/2020 poate avea acum 3-4 titluri mondiale in plus...daca,daca,daca - problemele tehnice sunt tot vina echipei/motoretei si 2.cu o floare (Silverstone) nu se face primavara.Lui Q ii trebuie o moto care sa fie constanta si consistenta in performante pe majoritatea circuitelor.Ceea ce Yamaha iata ca nu e deloc. Aceeiasi problema si cu aprilia,chiar daca mi se pare (mult) mai avansata decat Yamaha,are o cursa buna si 6-7 anonime.Si nu e Bez de vina pt asta,nici lipsa lui JM - Bez e un pilot bun,daca ii dai o moto buna ti-o duce pe podium.Martin poate gasi ceva in minus ca si timp,poate ridica motoreta aia putin peste nivelul ei,poate da acel edge care duce de la podium la locul 1,dar pt a face asta (fie ca e JM-aprilia fie ca e Q-Yamaha,fie ca e Acosta-KTM) inainte trebuie sa li se dea o moto de podium.Sau macar de locurile 3-5 - asta inseamna o moto egala cu GP24. Nasol momentul,dar asta e situatia - sunt 6 Ducatis pe grila deci primele 6 locuri sunt cam arvunite in mod normal daca nu exista o moto care se se apropie de Ducati'ul de anul trecut ca si performante... Exact precum zici - vreau sa il mai vad pe Vinales iesind la joc - exact aici se vede smecheria,skillul/stilul lui Vinales.Eu cand ziceam ca omul e doxa....nota 200 pt el sa fii atat de rapid cu absolut toate motoretele pe care te urci...numai marii campioni reusesc asta. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Poate nu ai aflat da Jiji nu-l vrea pe Marcel -
Nomad Sweeden are mai multe video-uri in care explica cum si-a facut asa ceva la T7, poate te ajuta In descriere sunt si niste linkuri catre produsele folosite
-
Vorbeste cu @ENEOS,poate te ajuta el.
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
E bună pentru noi, lui îi lipsește singurul motiv de bucurie. Știi cum e, aia cu capra vecinului... -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Dintre cele trei GP25 sau cum vreți să le numiți, nu numai Pecco, dar și Fabio DG a acuzat aceeași lipsă de feeling pe față. Numai Marquez se simte ok, pesemne are un agreement secret cu Gigi. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Bună asta -
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
4 zile la 10 grade noaptea și 29 ziua, fara semnal și vreun detaliu care să îți spună ceva despre lumea în care trăim.. Singurul element perturbator este mașină cu lemne al cărei șofer care cred că se bucură de imposibilitatea de a putea verifica legalitatea transportului prin lipsa semnalului gsm -
Intrebare: Caut o solutie (impro) pentru un controller care sa se contencteze la samsung tab active 2, sa folosesc pentru app dmd2 - sa pot customiza butoanele. Am luat un controller blootooth, il pot conecta cu tableta dar dmd2 nu reactioneaza cand vreau sa desemnez butaone pentru anumite actiuni.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Râzi tu râzi dar avea o cursă câștigata(pe bune) daca nu ceda dispozitivu lu pește prăjit. Eu sper.... incă. Si vreau să-l vad si eu o dată pe Viniales lasat să-și termine cursa... o dată presiunea sufletului l-a privat de un rezultat bun, alta dată nărăvașul Morbid... -
Salutare, Doresc sa fac conversia unui fz6 s2 in varianta naked si nu reusesc sa gasesc soclul pentru becul de pozitie. Are cineva vreun cod sau ma poate indruma catre un magazin care sa ma ajute in privinta acestuia? https://www.motorcyclespareparts.eu/en/yamaha-parts/5jw843460000 https://www.cmsnl.com/products/socketpilot-light_5jw8434600/
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method, dacă vorbim despre cursa de la Mugello, Quiles a câștigat-o după ce a plecat de pe locul 8. A fost îmbrățișat după cursă de amândoi frații. Nu știu cum este în reluare, eu am văzut cursa în direct. Quiles a câștigat cu o marjă foarte mică. Lasati-l omul în pace, sau vă lipsește? Suferă de criza juniorilor care se apropie de 60 ani. A divorțat de ceva vreme și acum și-a găsit o prietenă pe care o impresionează plimbând-o cu "motorul" prin Ioropa. Dacă va fi sănătos, poate apare după ce se va retrage Marc Marquez. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu cred, ii vor da de cap. ce nu inteleg eu: Peco e constient de problema cu fata de la primul test cu GP25. de atunci si pana acum au trecut niste luni bune dar tot nu i-au dat de cap. e putin ingrijorator. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hehe,am vrea noi...din pacate si-a dat seama (si) musiu Bagnaia ca e cam nasol cu ditai discalaile alea unde nu necesita pt ca ia vreun kil si ceva in plus. Odata se revirimenteaza? Yamaha si il vezi la bataie cu Memelu (vise taica vise...din pacate pt noi) Din pacate s-ar putea s ai mare dreptate. Pecco clar pe 3 la cat de metronom merge AM cu acest GP24 (si cu caietzelul de la MM?in fine treaba lor mi se pare normal pana la urma sa il ajute frati-su macar cu setari hints etc) O raza de speranta ne lasa Marquez,cel putin la nivel declarativ - a spus in conferinta de la Mugello ca si la Assen Pecco in mod normal are un edge.Ne ramane sa vedem daca Pecco va veni iarasi la bataie cu el,fie si macar pt cateva ture. Dupa cum a zis si AM insa,ca sa vii la bataie cu MM,prima data trebuie sa fii cel putin atat de rapid precum e el.In cursa.Sa vedem. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
nu e nici un suspans Pecco pe 3 la sfarsitul campionatului dpmdv nu o sa-l depaseasca pe AM pana la final -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
salut, ce cunostinte, mecanica detii ? Fumul de care zici, cind apare? doar observi pe aripa sau poti reproduce in acceleratie, la turatii mari, mici ... ? detalii Chiulasele de 350 , la virsta lor, au hibe clasice, la axul cu came(axul in sine si scaunele); la tine cum este ? ai masurat lobii de ex ? Chiulasa, dpdv supape , scaune = etanseitate, unde de fapt este problema pierderii compresiei (posibil arderea partiala amestec >> fum negru) se verifica asa cum zice manualul. Mi-i extrem de greu sa cred ca a ta este in parametrii daca nu a facut CORECT o reparatie cineva, in ultimii 10mkm. Reglarea jocului supapelor are rolul lui dar nu insemna ca chiulasa functioneaza in parametri ! Carburatorul dupa ce ai facut reglajele grosiere, trebuie sa faci reglajul din pilot. Cauta pe net la minkuni , sa vezi ce scriu ei despre reglaj, cum se face. Dac tu nu obtii ceea ce zice Mikuni inseamna ca ceva nu e bine cu carb (reglaje grosiere, oringurile nu-s schimbate toate, carb perforat etc) ATENTIE maxima. 350 este in mod exceptional un motor cu singe cald. Orice faci cit el este rece, are voie, inclusiv fum, bilbiieli , la virsta lui si daca mecanica nu este 99% okay Pistonul schimbat; ce gap ai lasat la segmentul de foc(primul) ? Intinzatorul lant distributie cu material adaugat este cea mai mare crima ! Chiar daca pare complicat sau este , trebuie alt lant, intinzatorul adus la normal sau altul . PUNCT. nu poti vb despre fum sau altele pina cind nu este distributia in parametri !!! Kituri de reparatie carb mikuni este de la Keyster . Radu -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ooo bun,ma uit,multumesc colegu' -
Nu la asta ma refeream eu ci la faptul ca neavand putere mai mare sa nu te astepti sa fie vreo racheta. Eu prin review-urile de afara nu prea am gasit plangeri intemeiate despre acest model, si eu am fost interesat candva sa cumpar un PC800 si am tot citit despre ea.
-
tuning îl urmărește pe BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui ulei_moto în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu ar fi normal avand in vedere ca ai refacut motorul si ai uns excesiv lucruri pe acolo ? Sau ai trecut deja de rodaj si da in continuare fum ? -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Mizez pe Q Sau poate pune Banania iar discuri de-alea mari si castiga cursa -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
cine iese pe 3? aici e suspansul maxim