Toată activitatea
- Ora trecută
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
de la englezi: cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta. deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate". -
Ajutor identificare obiecte.
topic a răspuns lui pinnochio în pinnochioul Motociclisti in timpul liber
-
In regula, pot sa inteleg asta, dar din moment ce m-a urmarit, nu i-a vazut si pe ceilalti care erau intr-adevar un pericol real? De ce nu i-a reclamat si pe ei? Cum functioneaza corectitudinea asta? Doar pentru cel din fata ta, atat? Eu zic ca a fost un caz de frustrare, la care se adauga si ceva minciuna, zic de faza cu flash-ul pe care am inteles-o din gestul facut. Cate alte minciuni si exagerari i-o fi spus politistului, asta doar ei stiu. Eram la un moment dat cu mobra intr-o tura la bulgari, iar soferul dubei din fata mea a inceput sa arunce gunoaiele din masina pe geam. Unde crezi ca ajungeau respectivele gunoaie daca eu eram in spatele lui? L-am injurat ca la usa cortului, dar nu m-am gandit sa il reclam la politie.. eu prost.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Kristian în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Stiam de 3 ani la orice autovehicul luat de nou,nu de 4,de asta am intrebat. -
Am patit o chestie asemanatoare din cauza unei depasiri considerate de bulgari la limita. Comportamentul nostru in trafic este mult mai agresiv fata de al lor si chiar daca nu i-ai pus in pericol lor li se pare ca mergi iresponsabil.
-
Pe romaneste, si fu*** in poponeata si cu banii luati.
- Azi
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method o tii pe a ta! Sa te citez: " cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres" "dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium..." "calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon....." "Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc...." Reusesti sa te contrazici de la un post la altul; in cadrul aceluiasi post; si chiar in aceeasi fraza. Mai rar asemenea performanta. Ai un dar sa impletesti ideile cum iti convine, cum numai la avocatii de top poti sa vezi.. . @damager ti-a explicat cu argumente pertinente, unele le-ai mentionat chiar tu, inclusiv faptul ca anul asta Q se afla pe 10, cu un nr APROAPE DUBLU de puncte, in conditiile in care nici nu suntem la jumatatea sezonului. Ca se poate constata un progres, o spun si oameni din cadrul competitiei sau conectati cu competitia. Tot colegul spunea ca ieri, in test, fara sa incerce un time attack, a scos cu -0,4 s mai putin decat timpul de calificare.. Dar tu, nu si nu! Intr-un sens iti dau dreptate, daca se multumeste cu cele 12 milioane, luate sezonul asta, si nu le vrea si pe cele de la anul, va pleca. Nici o grija, se pare ca Pecco ar fi interesat de o colaborare cu Yamaha. Si in ceea ce priveste banii si comfortul psihologic. Nu este mai rapid decat Q, asta este clar, dar mi se pare mai analitic, mai combativ si dupa sezonul asta de cosmar, cred ca este mai dispus sa se implice in proiect, decat frantuzul. Q, vrea totul de-a gata, insa in afara de Ducati, la toate celelalte echipe este de lucru. Nu este timp pentru lamentatii de primadona nf. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
https://www.facebook.com/reel/4002258723373300/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v -
Stiti vorba aia cu ulciorul care nu merge de multe ori la apa? Ma intorceam ieri cu conserva din Thasos pe ruta 55 Gurkovo - Veliko Tarnovo in stilul meu clasic de condus, ce prind din urma.. depasesc. Cunosc bine ruta si masina e la 100% din punct de vedere tehnic, astfel ca toate bune si frumoase. Ajung din urma un bulgar cu un Tiguan care merge tare, dar nu suficient, asa ca atunci cand se deschid doua benzi pe sens ma mut pe banda doi si trec inaintea lui. Omul accelereaza, n-am inteles de ce, dar trebuia sa fie in cu totul alt raport de viteza ca sa poata tine pasul cu mine. Peste cativa km drumul revine pe o singura banda si astfel ajung in spatele altor masini, de Romania. Baiatul din fata mea are un ML smecher, dar depaseste extrem de riscant, din scurt si cand se apropie curbe fara vizibilitate. Nu incerc sa il depasesc, am asa o impresie ca s-ar incapatana, eu avand desigur o masina mult mai modesta. Peste alti cativa km buni un politist bulgar imi face semn sa trag pe dreapta. Il vad in oglinda retrovizoare ca apasa butonul de la body cam inainte sa se apropie de masina, mai sa fie. Prezint actele, totul ok, asa ca ma pofteste sa il urmez. In spatele masinii de politie, ce sa vezi, baiatul cu Tiguanul. Mi s-a aprins instant un bec, dar hai sa vedem totusi ce se intampla. Soferul Tiguanului vine si el langa politist si incepe o conversatie (in bulgara) intre ei, discutie din care eu trebuia sa deduc ce se discuta, neintelegand o boaba de bulgara. Ii mentionez politistului acest aspect, la care imi raspunde cu o foarte mare scarba: romanish gen intr-o parte, bulgaria in cealalta parte. Daca-i vorba de asa, eu imi vad de drum, ca asta nu e discutie, ci direct judecata si sentinta. Vine colegul lui, mai tanar si mai putin pornit impotriva mea, nici el insa nu vorbeste deloc engleza. Scoate telefonul si incepe traducerea prin Google Translate. Din bulgara in romana iese un text care nu poate fi inteles, asa ca ii sugerez sa schimbe romana in engleza. De aici inteleg ca baiatul cu Tiguanul a sunat la politie si m-a reclamat pentru condus periculos, mai exact pentru ca am incalcat linia continua si limita de viteza. Mai mult de atat, exista chipurile si o filmare video. Cand vine randul meu sa vorbesc pe google translate ii spun ca recunosc, am intrecut atat limita de viteza cat si marcajul pe alocuri, dar in conditii de deplina siguranta, spre deosebire de ceilalti, care forteaza depasirile. Bun, zice ca am doua optiuni, ori imi retine permisul si va trebui sa il recuperez de la tribunalul din Veliko Tarnovo, ori platesc o amenda pe loc in valoare de 120 de leva, aka 60 de euro. Il intreb pe politist ca daca baiatul cu Tiguanul reprezinta corectitudinea intruchipata, de ce mergea si el peste limita cand l-am ajuns din urma? Mai mult de atat, l-am deranjat cu ceva, a trebuit sa franeze din cauza mea, l-am bagat in sant, am pus pe cineva in pericol? Continui, daca el este atat de corect atunci de ce nu a raportat si alti participanti la trafic? Atat romani cat si bulgari deopotriva, de ce tocmai pe mine si numai pe mine? Daca tot m-a urmarit si raportat, a inteles ceva din stilul meu de condus? A urlat frustrarea in el, atat si nimic mai mult. Am vazut atunci cand vorbeau intre ei ca facea semnul clasic de flash-uri, ori nici macar nu m-am atins de maneta, la ce bun cand el era pe banda unu, iar eu pe banda doi. Aia nici macar depasire n-a fost, ci devansare. Nu doar frustrat, dar si mincinos pe deasupra. A urmat testul de alcoolemie, rezultatul fiind desigur 0. I-a facut si lui, nu stiu de ce, probabil ca sa arate ca ei fac lucrurile ca la carte. Ce ma deranjeaza nu e amenda, ci faptul ca unii forteaza depasiri in curbe fara vizibilitate, sau fara sa calculeze distantele necesare unei depasiri si astfel ceilalti participanti la trafic trebuie sa ii protejeze, ori asta nu se aplica niciodata in cazul meu. Blana in linie dreapta, iar pe curbe toti incet, ca habar n-au cum le functioneaza cutia de viteze sau masina. Sa nu uitam desigur de anvelope de buget pe masini scumpe, dar deh, trebuie scosi ochii "dusmanilor" cu orice pret. Pentru cateva clipe am vrut sa ma cert cu ei, sa vad daca filmarea aluia e omologata conform legislatiei, sa nu semnez niciun act. Stiam insa ca am depasit viteza legala si marcajele, am si recunoscut de altfel, iar avand in vedere de cate ori a mers ulciorul la apa, banuiesc ca acum a fost momentul in care sa se sparga. De cate ori a trebuie sa feresc bulgarii si deopotriva sa ii protejez nu mai zic, am fost eu identificat ca fiind pericolul suprem :)))))) Atentie prin urmare si la acest aspect, nu doar la camerele de viteza. Cat despre reclamant, karma is a bitch.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Intreb si revin, dar toate actele sunt in regula. Daca a fost luat in 2022, atunci sigur e pana in 2026, fiind noua. Precum am zis. Pana in 26.06.2026. Toate in regula -
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Kristian în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
ITP valabil pana cand?Fiscal? -
Da
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Patrick_M în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pipa e bine? Izoleaza bine? -
Scriu pentru un prieten fara cont: Vând KTM 690 Enduro R, an 2022, doar 1.000 km, stare impecabilă, ca scoasă din showroom. Motor 692.7 cc, 1 cilindru, 4 timpi, injecție, suspensii WP XPLOR, ABS cu mod offroad, Quickshifter, moduri Street/Offroad, control tracțiune. Dotări extra: - Frâne ProBrake - 2 seturi cauciucuri (cu și fără cameră) - 2 seturi scărițe (clasice + lăsate) Ideală pentru offroad & travel, fără investiții. Preț: 10.500 EUR Asig, itp, casco valabile. contact: +40 730 244 904 Sorin Se poate vedea si testa la Cluj. Daca mai trebuie sa adaug ceva, va rog sa ma anuntati.
-
Silhast s-a înregistrat pe forum
-
Gaz de sudură în roată.Nu e corent,nu mere compresoru:))) Merge si la vopsit,dacă legi butelia de gaz la butelia compresorului
-
Enisala?
-
Toate cele bune si de la baiatu'.
-
Marius Besu s-a înregistrat pe forum
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
- nu poti compara cu rezultate din anii trecuti - am zis si eu si colegii mai sus de ce,si cred ca tu ar trebui sa stii mult mai bine ca noi aceste lucruri - sunt conditii foarte diferite de circuit de la un an la altul,ceea ce face timpii pe tur intre 2 modele in ani diferiti sa fie useless,chiar daca se ia performanta pilotului de la un an la altul drept constanta ; - cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres (as spune ca locul 2 a tinut mult de Quarta a carui defensiva a fost flawless dupa cum il cataloga chiar Pecco din spatele lui),dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium - calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon. Insa nu poti privi (dupa cum sustii mai sus) performantele lui Yamaha/Q in modul,trebuie sa le privesti in functie de performantele/progresele inregistrate de ceilalti constructori !! - degeaba M1/25 e cu....20%? mai buna decat M1/24,daca Ducati GP25 e cu 50% peste ea,si GP24 cu 40% peste tot ce e pe grila! Nu mai zic ca anul asta JM e out, KTM a scazut intradevar,dar vad ca Honda a progresat vertiginos,noroc ca nu are pilot - port-drapelul lor fiind Zarco de la LCR pe final de cariera,ca altfel...nu stiu ce mai prindea Q. Se prea poate ca Yamaha/2025 sa fie cu 1s/tur mai buna decat Yamaha/2024 - m-as mira sa fie atat de mult,e improbabil,dar hai sa zicem.Hai sa zicem,nu o cred deloc dar hai sa zicem ca are 2s/tur in minus : guess what - Nu conteaza ! Atata timp cat Yamaha/2025 nu recupereaza gap'ul fata de GP24 dar si fata de GP25 (in timp util),progresul Yamaha/2025 e insignifiant !!! Nu spun ca Yamaha nu a facut absolut nici un progres,spun ca nu exista acel reviriemnt,acea renastere preamarita de colegul xt dar si de o parte a presei,acel hype cu marele V4 care iata,iata,vine posibil la Aragon (unde e??) si ca gata - "Yamaha si-a revenit". Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc unde aveau mari carente (grip spate,intrare pe viraj) si daca overall rata lor de progres nu e peste cea a Ducati,Aprilia,si mai nou Honda,cu alte cuvinte daca nu reusesc sa recupereze gap'ul fata de Ducati si daca nu reusesc sa ii dea lui Quartararo o moto cu care se poate bate macar !! la locurile 3-6 , atunci eu cred ca musiu ii va schimba la anul si cred ca altul mai bun nu e available si cred ca totul o va lua la vale nasol rau pt ei. Si ce e cel mai nasol e faptul ca nu vad vreun scenariu in care Yamaha sa recupereze pana la sfarsit de 2025 gap'ul fata de GP24,pt ca asta ai nevoie pt a te bate la locurile 3-5 - o motoreta sensibil egala cu GP24.Asta e situatia,nu ai cum sa ocolesti batalia (atat tehnica cat si pe circuit) cu 6 Ducatis daca vrei sa fii macar in primii 5. Aa,sau daca vrei doar asa sa o vezi in modul "M1/24 e mai buna decat M1/25",ok - se pot bate singuri pe umar si felicita - intradevar au inregistrat niste progrese.Quartararo poate termina pe 10 in 2025 si nu pe 13 ca anul trecut - ii ajuta masiv faptul ca KTM e in deep shit,dar hey,Yamaha duduie,nu? Amar progres... -
Daca se vede cat de cat, ti-o vor repansona ei. Cel putin mie asa mi-au facut la IJ 49. Am fost in aceeasi situatie: sablat si vopsit electrostatic peste serie, ca deh. Vopsitori idioti.
-
srs_14 s-a înregistrat pe forum
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Nguyen în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Eu as merge pe un amestec cat mai bogat iar dupa aceea as umbla sa mai saracesc amestecul dar nu foarte mult. Mobrele astea racite pe aer merg mai bine cu amestec bogat. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
caz inchis. -
Calendar party / evenimente / intruniri moto 2025
topic a răspuns lui chv în Unreal2ul Intalniri moto in Romania
pitești2010 ? -
Am uitat... Lamulțean Grinci! @ENEOS
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti. fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46.... daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte.... n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite