Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. 100% ar deveni mai eficient in abordarea cursei si mai competitiv - una e sa managerieze el cursa in focul luptei cu 170 puls si atata stres si alta e un colectiv de strategie de pe margine cu toate datele la dispozitie - de aia o fac si in F1 pt ca sunt mult mai competitivi asa. DAR - cu ce ne-ar ajuta pe noi??? Faptul ca acum pilotul termina cursa in 48.16.xx ca si timp by himself si cu comm radio ar termina-o in 46.12.xx si ar fi mult mai eficient?ne incalzeste cu?.... Pt ca toti ar avea echipe de strategie care sa ii conduca,adica ar merge toti mult mai eficient. Si pt noi ar fi zero avantaje...si pt ei la fel de fapt.Doar dezavantaje in faptul ca toata treaba asta ar comporta multe cheltuieli pt un strategy team si o gramada de date ce au aia nevoie,scenarii samd
  3. Azi
  4. are ceva circuitu asta. in acelasi timp au si cazut destul de multi. singura parte buna e ca poate un pilot primind indicatii la obiect ar deveni mai competitiv. doar sa nu devina ala care e deja competitiv mai competitiv si deci fix pix.
  5. Exact.La ce naiba sa te uiti? Daaa,dar nu se compara. Una e sa ii scrie 15msg pre-scrise si alta e sa ii zica "stay out" cand e flag-to-flag,"push to get...x time",now save your tires","push red button map x" samd samd cu alte cuvinte efectiv sa ii conduca de pe margine la metru. Daca au full radio,in loc sa conduca pilotul cursa cum e cazul acum,va conduce un inginer de cursa pilotul in fiecare secunda,si vom vedea o batalie ale echipelor de strategi. Si nici macar nu le trebuie bi-directional pt asta,tot ce le trebuie e sa poata vorbi tot timpul cu pilotul.Pilotul nu trebuie sa vorbeasca inapoi,doar sa execute ce i se spune.Si s-a dus tot.
  6. Sa moara Cici, toti primii 20 sunt in aceeasi secunda!
  7. pai asta pt ca F1 e boooooring :))) Si acum le pot arata mapping 8. Dar dacă e 2way vorbește non stop cu el " ai 3 zecimi, ai 6 zecimi" Se pierde rău din farmec când știi non stop situația. Dar poate sunt ceva limitări,nu or sta la chat toata cursa naibii Și 1 way e nașpa ca ii zice echipa info sensibila non stop *când e cazul
  8. Parerea mea este ca e intresantcpentru noi, o mana de oameni din fenomen. Exceptand cateva GP-uri, le mans gen... sunt extrem de putini spectatori. Daca sunt putini nu vim sponsori, daca nu vin sponsori, nu sunt bani, samd.... parerea mea este ca se va schimba, poate mai milt intr-un show decat competitie.... am fost anul trecut la F1 la vip, am avut o invitatie. ce m-a socat era ca de la inaltimea vip-ului, nici macar nu se vedea cursa... sa zic ca vedea 50m de pista. Si oricum nimeni nu era neaparat intresat de ce ae intampla in cursa, ei erau acolo pt cu totul alte scopuri. Pb ca asa se va ajunge si in motogp la un moment dat.
  9. la cat de fit e MMul, as zice ca inca 4-5 sezoane poate concura fara probleme, in top doar atunci s-ar schimba ceva, daca careva alt constructor ar scoate o mobra muuuult mai buna decat Ducati ceea ce nu prea vad cum s-ar intampla....
  10. De aia imi e cel mai frica. Atunci nu mai gandesc pilotii,au oameni de le spun ce sa faca. Da stiu ce zici,dar nu inteleg de ce ar vrea rezultate diferite. Fata de plictiseala monumentala care e F1 (am incetat sa o urmaresc demult pt ca efectiv ajunsesem sa ma abtin cu greu sa nu picotesc la fiecare cursa),in motogp e destul de animata treaba. Din 2020 incoace a fost foarte animat,Marquez e cel care a adus plictiseala,si el e cel care o aduce si acum.Dar pana sa isi revina Marquez a fost un campionat ff animat,2023 si 2024 au fost perfecti zic eu. 2025 boring intradevat,si 2026 la fel indiferent de ce ar nascoci Liberty. Dar Marquez nu mai duce mult,din 2027 eu cred ca va fi iarasi interesant. Nu ma pot supara pe Marquez pt ca e atat de puternic,si sunt dispus sa astept pana in 2027
  11. Pitstop pentru realimentare si schimb gume . Votez pentru
  12. stai ca baga comunicatii bidirectionale si se instruiesc colegii sa lase pe colegu sa treaca, ca-n F1 care se bucura de succes
  13. dar in subconstient realizezi ca fix asta o sa se intample . E vorba aia, nu poti sa continui sa faci acelasi lucru, dar sa astepti rezultate diferite. si clar, ei vor rezultate diferite. vom vedea si penalizari ciudate, doar ca sa nu mai iasa unul capion cu 7 etape inainte. si, daca o judeci la rece, au dreptate. Pentru ei e un business, nu o competitie.... si vor sa scoata/spele bani cat mai multi prin ea
  14. Martin, Ogura și A. Marquez adică locurile 13,14 și 15 in Practice, același timp: 1,43,784. Incredibil.
  15. Da,f buni f buni.Mir Totusi e circuit pe care Honda se preteaza f bine.Aprilia not so much,de aia subliniez performanta Aprilia. da,ai dreptate,mai e mult pana departe.Totusi timp bun,e potential. Am dat un exemplu de decizie total gresita a unei companii imense cu foarte multa experienta in domeniul ei.De aia spun ca nu iau tot timpul cele mai bune decizii - faptul ca ei au experienta,sunt mari sunt listati la bursa samd samd nu ii face sa aiba dreptate.Stiu ca e analizata fiecare decizie,stiu procesele,doar ca,dupa cum zici si tu - nu se iau doar decizii bune.Nu am zis ca se iau la repezeala,am zis doar ca eu cred ca e o decizie proasta,nu pt ca nu imi convine mie sau altor colegi,ci pt ca incearca sa faca un produs pt care nu cred ca exista cerere. Intradevar,parerea mea valoreaza cat o basina in vant fata de a lor,insa...i'll take my chances Eu sper sa nu le reuseasca.Si sper sa nu insiste cu alte prostii gen radio comm si alte calcaturi.
  16. Cate 2 cazaturi de căciulă pentru fiecare din pilotii de uzină Aprilia. In total 6 cazaturi pentru Aprilia, in doar 2 sesiuni. Cam multe cazaturi per total in astea 2 sesiuni.
  17. MM singurul care a mers in Q2 direct. Doar ei 2 au fost pana azi. Honda cu 3 moto in top 10. ok nu e quali dar totusi. e ceva. da, nu au fost calificari. Bez neasteptat mai ales dupa ce cazuse de vreo 2-3 ori. pacat de JM, ce-o fi facut.. poate aujnge in Q2.
  18. Lui Acosta pare sa ii placa maxim acest circuit. Aprilia 1...mai e ceva de zis?Sa vedem cursa. Bagnaia f bine. Q calificat in extremis in ultimul tur. La Q e un foc de paie,a scos timpul ala numa din incheietura si skill'ul lui,in cursa eu nu ii dau vreo sansa. Cred ca cel mai mult ma bucura Aprilia/Bez
  19. a reusit Q20 sa prinda q2 in ultimul tur. Am prima data sezonu asta in Q1 Si Bez cu cel mai bun timp! FANTASTIC!
  20. Am văzut că pe net se dau Goldwing la 1600-3000 euro, alea betonella le cumperi cu 4000. Adică cat investeste un om de bună credință într-un set de pistoane, ambielaj, axa cu came și pinioane mai de soi sa puna in tescovina numita Ural sau Nipran. Ajungi în final, după ce aduci ofranda zeului boxer sovietic alte câteva zeci de zile din viața, sa inventezi și să inovezi soluții la problemele fara rezolvare sa te dai cu ea pe drum . Descoperi că după ce ți-a ieșit un propulsor decent, că trebuie să o iei de la capăt cu găleata de pinioane numită și cutie de viteze. Nea Radu Gil și-a cumpărat acum doi ani un boxer japonez....."Uralul japonez "din 84, și să vezi că de atunci omul are timp și de yoga și de kamasutra și dincolo de asta a scăpat și de deflectorul de ulei. Deși la prima vedere poate fi un indemn la renunțare, textul reprezintă un îndemn.....la sex, iar partenera o alegeți voi dintre o gheisa japoneza sau o Katiușa din Irbit.
  21. Cred ca MM testeaza motorul din 2027 . ce treaba are metaverse care s-a dorit o inovatie cu ce discutam noi aici. O competitie deja consacrata. O companie cu experienta in promovarea sporturilor, si noi niste amarati care ne uitam la curse indiferent de ce se va schimba. Acest public este prea mic pentru pretentiile lor. Vor un public mai larg, ceea ce inseamna schimbari. in alta ordine de idei, am fost prin prea multe companii mari ca sa vad ca orice decizie e analizata. De aia dureaza o vesnicie sa se ia o decizie. Asta nu inseamana ca e iau doar decizii bune, se iau si proaste, dar nu se iau la repezeala stai linistit. Mai ales cand este vb de o companie listata la bursa.
  22. neatzaaaa! vineri, 2x13, grija mare!!
  23. Peco campion! *a revenit la bascula 24. incet incet Peco isi pacaleste si schimba tot pana ajunge la GP24 nu uita de JM. ce campionat era daca Peco nu se fasaia si JM nu se accidenta... Evacuare noua si la M1 desi e pe moarte.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...