Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Fiti seriosi, parerea lui despre motorul lui este cea adevarata, altii moare si-asa n-are... Sunt 110% de acord cu postarea ca acest forum nu este OLX/Autovit/mobile...etc...
  3. Deci Peco sa ii dea o bere lui Morbido ca l-a ajutat sa iasa doar pe 4? Sau daca nu il faulta pe Vin, trecea si el de Peco? In fine, prea multi de "daca"... Posibil si ca Michelin sa ii dea lui Peco gumele pregatite/ramase pe stoc pentru Martinator???...Neah...MM se simte mai bine o guma uzata decat cu una noua, asa sustine Jokeru'...
  4. Instinctiv am schimbat în treptele inferioare fara ambreiaj - pentru că quickshifter.
  5. Instinctiv trebuia sa mai schimbi doua, trei,trepte inferioare...
  6. @Methodgaratant daca ramanea Satana la Gresini tot lua campionatu sezonu asta. Omu e de nebatut... profetia lui Cal s-a adeverit. Peco compenseaza mult pe franari sau cel putin asa s-a vazut runda asta.
  7. Scuze dar sunt deja trotilat la ora asta cu niste Rakomelo și nu prea înțeleg.......
  8. Absolut corect. Nici nu ma uitasem la poze, credeam ca e o bijuterie.
  9. Nu instinctul te-a facut sa nu tragi ambreiajul, ci lipsa instinctului.
  10. Frane + suspensii. A fost fără emoții, neatenție da, dar fara emoții. București - Platamonas - Isthmia - Nafplio - Kalamata - Galaxidi - Syvota - Ioanina - Thessaloniki - Alexandroupoli - Nessebar - Bucuresti. Momentan suntem în Ioannina. Plănuisem sa mai trecem și prin Saranda in Albania dar nu am mai găsit cazare. Cazările le facem de pe o zi pe alta și cam la fel a fost făcut și traseul. Sa ai update la aplicația BMW Motorrad si sa ii dai winding roads îți va găsi niste drumuri foarte frumoase și fără autostrăzi.
  11. Salut @Pandy @valibogdan, am rugămintea să îmi dați o adresă de livrare in privat unde sa plece amândouă și încerc mâine să le pun la curier.
  12. Ce sa mai spun Kristian... ai dreptate, am omis. Mea culpa. - Fiscalul se ofera ca fara de el nu se poate vinde. - Locatia motocicletei esti in București. - Numele meu este Matei iar metoda de contact este la alegere celui interesat. Atat prin telefon 0724628345 cat si prin mesajele de aici.
  13. Se ofera fiscal? Locatia motocicletei este? Metoda de contact este? In primul rand te poti si prezenta,apoi sa-ti completezi datele la avatar. Tine de bun simt,nu doar sa iti faci cont ca sa vinzi ceva pe forum. Ce spui?
  14. Am comandat un întreg set de autocolante aici, chiar mi-a plăcut totul, prețul este adecvat
  15. totusi a palit grav, incepuse super tare Din ce am înțeles, încă nu e total refăcut după accidentarea suferită , deci pentru mine rămâne acel bravo ținând cont și ca alții au plecat mai de sus și au terminat mai în spate.
  16. Ehaaa, franeaza RT ul muuult mai bine ca multe alte moto de strada, inclusiv unele cu valente sportive. Au nimerit astia de la bmw franele grozav. Cine nu a mers si probat nu stie despre ce vorbesc.bine ca sunteti bine, si nu s-a intamplat altceva. Tura Grecia, vreau si eu ruta :)) planific si eu una de toamna de vreo 7-10 zile ori Grecia ori Turcia.
  17. Multumesc mult! Da, a iesit mai ok decat ma asteptam dar mai am de lucru. Inoxul a fost reciclat, aveam niste resturi ramase, acum va trebui sa iau o bara de 1 metru ca sa mai fac niste completari si apoi sa finisez sudurile ca sa aiba un aspect "de fabrica".
  18. Las' că e mai bine așa, nu cred că le simte cineva lipsa.
  19. S-a tot discutat aici despre frânarea de urgență, antrenamente, etc etc. Ei bine azi am avut ocazia live sa fac asta. Un pic de context: tura prin Grecia, pus pe navigatorul BMW drumuri cu cât mai multe curbe, cam 3000 de km până acum, toate bune și frumoase. Astăzi am transformat un drum de 90 de km într-unul de 150 de km numai curbe. Ca sa nu mai lungim povestea prea mult, incepe un șir de curbe mai largi in care se poate merge tare, asfalt bun (monocolor) așa că i-am dat mai tare decât era cazul. GPS-ul urla că urmează curbă la stânga, arata și pe harta, eu eram cu ochii la "peisaje" iar când m-am uitat mai bine de termina asfaltul și începea câmpul iar curba vira 90 de grade la stânga. Aveam viteza prea mare ca sa mai incerc vreo viraj așa că baga mana in frane. Parte pozitivă: + instinctiv nu am apucat ambreiajul ceea ce a permis mobrei sa încetinească și mai mult cu ajutorul frânei de motor. + Frânat puternic progresiv fata și spate. Da, a intrat un pic ABS dar nimic îngrijorător Minusuri: - mă uitam la "peisaje" in loc sa belesc ochii la drum - mergeam prea tare pentru drumul respectiv. Oprirea a fost ca la carte, nu mi s-a oprit motorul, un picior jos, totul frumos......doar pasagera îmi cara pumni în cap Concluzia: contează și experiența și să știi să francezi în condiții de urgență + mobra. O mobra ca lumea te ajuta în situații limită (orice ar zice oricine - posibil cu Vespa sau cu altceva sa fi ieșit în decor, așa bembeul a fost impecabil). Just my 2 cents
  20. Poți să o spui de mai multe ori. Anul asta parca s-a tâmpit cu totul. Și în FP-uri, sta că proasta pe terasa, in turul de iesire, in curse, nu e prima data când își șterge carenele de alții s-au ii scoate afara, etc. Deh, vrea sa fie o copie fidela a idolului sau. Probabil încearcă, sa vadă dacă îi iese și lui. Nu era nimic de prevazut Nu am spus niciodată, în nici o postare că Yamaha va merge foarte bine pe toate circuitele și in toate condițiile. Am semnalat doar faptul, că pe anumite circuite Yamaha a obținut performanțe bune și f bune, ceea ce reprezintă un progres, fata de sezoanele trecute, când pe aceleași circuite se clasa la coada plutonului. Termenii de progres și reviriment i-am clarificat cu alta ocazie, deci nu mai revin. Așadar, nu mă așteptam la cine știe ce performanta Yamaha pe acest circuit. In ceea ce îl privește pe O, rămân la părerea formulată anterior: omul e rapid pe tururi lansate sau cu pista goala in fata, dar în pluton este nobody, nu numai că doar f rar este capabil sa facă o depășire, pe zonele virajate, unde ar trebui sa aibe un avantaj, dar nu are nici capacitatea de a-și conserva poziția printr-un pilotaj defensiv. Una este să fii depășit pe liniile drepte (deși nu mai este Yamaha chiar atât de lenta, dar sa zicem), și alta să lași virajul deschis și să îți facă orice rookie interiorul. Oke. Nu te poți bate cu băieții mari, dar te fac piloți ca Raul Fernandez, sau rookie ca Aldeguer, Ogura??? Cum spuneam, ieri are circumstanțe atenuante, umărul se pare că este destul de afectat...sa speram că nu va necesita vreo intervenție chirurgicală, aceste sezon compromis, pentru el. Da, ai dreptate, Mugello este un circuit propice filosofiei Yamaha, dar are un detaliu, care în actualele circumstanțe, reprezintă un minus pentru motoretele Yamaha: o linie dreapta cat o zi de post.
  21. Cand se strica ne ducem pe sestache’ cu ele la alt mecanic…hihihi
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...