Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ms.
-
Service BMW in Bucuresti .
topic a răspuns lui DonFlamingo în vik55ul Service si intretinere curenta
Bavaria! Si-au facut acum service ultimul racnet si au mai luat si mecanicii de la Motohub, au si vreo 12 rampe daca nu ma insel. Eu acolo ma duc. -
vik55 îl urmărește pe Service BMW in Bucuresti .
-
Sal. Am si eu o rugaminte in special pt. cei care detin Bmw- uri [ GS /GSA / RT ] ce prefera pt. revizii / mentenanta Mototehnica sau Moto-hub . Din anumite motive as vrea s a schimb Mototehnica cu Moto-hub . Ce parere aveti de Moto-hub la capitolul service si tarife ? Ms.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, oamenii au facut o moto V4 de la zero, dar nu trag....s-a facut singura moto aia. Mai mult, au facut un V4 de 1000cmc doar ca sa capete exeprienta, in GP-ul urmator mobra aia o sa fie pe pista si azi Yamaha are test privat la Barcelona unde Q va merge pe V4. - Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
:)))) buna intrebare. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eeeexaaaact ! Asta tot spuneam eu si eram de fiecare admonestat de colegul xt ca ii urasc pe japonezi - chiar deloc - daca observi un anume comportament si il exprimi ca atare,spunanand ca nu functioneaza,asta nu inseamna ca am ceva cu ei.(daca spun ca Bagnaia a iesit pe 21 in quali si ca el+GP25 nu functioneaza,asta nu inseamna ca am ceva impotriva lui Bagnaia,doar constat o stare de fapt) Inainte era ok pt ca se bateau cu oameni cu aceeiasi mentalitate si mod de lucru ca si ei - Honda vs Yamaha. De prin 2016,confruntati cu schimbari mari de regulament (Michelin + uni soft),confruntati cu italienii care sunt prin excelenta inovativi si revolutionari,confruntati cu ingineri bine pregatiti precum Dall'Igna si Rivola,care se uita mult si chiar au fost angrenati in F1 si isi dau seama ca pot extrage multe inovatii de acolo si le pot aplica in gp,confruntati si cu bugetul masiv al Ducati backed by VAG Group,pt japonezi e un perfect storm. La Honda sunt putin diferite treburile fata de Yamaha - Honda a fost speriata masiv de plecarea lui MM,a reactionat foarte puternic dar foarte dezordonat si fara o directie precisa - efectiv aruncau cu piese peste piese si chiar prototipuri intregi peste piloti.Acum insa se pare ca au o directie o viziune un mod de lucru mai regulat si rezultatele incep sa apara. Yamaha...a inteles dupa 2023 si 2024 ca trebuie sa faca ceva,insa nu prea trage.Sunt speriati sa nu le plece pilotul de top - Q,au primenit putin echipa de ingineri l-au adus pe Bartolini samd,bugetul a fost suplimentat,dar e f greu sa iti schimbi mentalitatea si modul de lucru de zeci de ani in 2-3 ani.Si e f greu sa recuperezi intr-un an ceea ce ai pierdut in cativa ani buni mai ales cand adversarii lucreaza intr-un fel mai eficient si totodata avangardist. Mi se pare ca Yamaha inca imita in loc sa inoveze,doar incearca sa bifeze casutele si ei : "aero" - avem 2 aripioare checked,"V4,astia toti folosesc V4,hai sa facem si noi" - checked..."codita de stegosaur" - checked/sterge-o ca nu e buna/pune-o la loc/iar da-o jos"....nu stiu daca vor recupera in felul acesta terenul pierdut - fata de Ducati si Aprilia ma refer aici,ca baniesc ca vor sa se bata la podium ! Pana una-alta cel putin,in ciuda "revirimentului" mult-trambitat si discutat pe aici,Honda sunt pe penultimul si Yamaha pe ultimul loc. Si sunt convins ca asa vor termina campionatul.Asta e situatia,restul sunt povesti si wishful thinking de ale noastre...din pacate. Pai na,la nivel profan o gandesc - e oarecum logic : ai 157 kg teoretice,de fapt motoretele sunt binisor mai usoare si probabil au vreo 15-20 kg balast,poti muta diferitele componente pt a avantaja spatele sau fata dar totul e un compromis - castigi grip spate,pierzi grip fata. Smecheria lui Gigi/Ducati e faptul ca a mutat componente pe spate creand mult grip spate,iar pe fata a compensat cu aero,la japonezi capitolul aero e unul deficitar. Oo,de astazi se urca pe V4 Q?Va fi intersant ce impresii au si ce timpi ajunge cu el. Da,pai Rins a zis foarte bine.L4 big-bang imita perfect delivery'ul puterii V4,L4 are mai putin cuplu pt ca arbori de contrabalansare si longer crankshaft.Dar acolo deja vorbim de detalii,nu cred ca acea carenta vadita de putere e din aceasta cauza,ci mai degraba din faptul ca...indraznesc sa o zic?Motoarele cu pistoane Mahle si design gandit de nemti italiene sunt mai eficiente.... Intradevar,dupa cum am mai zis - L4 e mai lung iar un V4 mai slim ar permite aero lateral si ground effect (vezi aprilia) DAAAR pt a lucra cu ground effect pe laterale si la ceva atat de complicat precum suprafetele si miscarea pe laterale a unei moto,trebuie sa fii doctor in aero,nu sa sucesti 2 aripioare....cu parere de rau pt Yamaha o zic... Dupa cum am zis - intradevar V4 are niste avantaje,insa aceste avantaje sunt f greu de obtinut daca nu esti acolo la varf si cu metalurgia si cu tehnologia si mai ales cu acest "dark art" (cum ii zice Newey) numit aero. Greu. Good point - nu am un raspuns pt asa ceva.Omul in loc sa progreseze parca regreseaza,fata de Diggia care se pare ca usor usor incepe sa ii prinda schema acestui GP25... Indraznesc o teorie din ce ma uit eu in clasament - Bagnaia a avut clasari (destul de) proaste pe ultimele 3 circuite : Austria - 8 Ungaria - 9 Catalunya - 7 Spilberg e un circuit unde el a fost in trecut mare meserie pt ca franari.Acum fix acolo are mari carente. Ungaria e un circuit nou,no data,dar mai ales e low grip,la fel ca si Catalunya...punctul lui forte e high grip,dar pe Catalunya in trecut stiu ca a mers f bine totusi...idk. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, am înțeles, gp25 e varza pe franare/feeling fata insa tot el Pecco Francesco Bagnaia in prima jumate a acestui sezon, calare pe același gp25 care e troacă, a reusit clasari bune si foarte bune, dovada e clasamentul general care fara prima jumătate a sezonului foarte buna l-ar fi aruncat afara din top 10 insa el e tot acolo, confortabil pe locul 3.De ce nu termina si acum cursele in top3-top5 ca la începutul sezonului? -
Alba Iulia, dar apare la avatar sau cum naiba ii spune...
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
+1 Eu nu pot sa ii inteleg pe oamenii care au impresia ca pilotii de la acel nivel dorm pe ei pana si vineri in fp1,decum in curse - am impresia ca cine spune asemenea bazaconii efectiv nu intelege treaba asta cu racing'ul - nu zic la nivelul ala,ci treaba cu racing'ul in general.Pai sunt piloti care prin campionate f obscure mor pe circuit si la propriu si la figurat,nu ca sa dea 100%,si inca mai sunt oameni care pun sub intrebare daruirea pilotilor din motogp?wtf... Insa ce se confunda maxim aici este daruirea pilotilor cu posibilitatile lor si/sau a motoretelor - daca Bag nu a putut sa se califice mai sus de 21,asta nu inseamna ca a dormit sau ca "nu a mers la limita" , "nu a dat 110%" - pardon 100%,ca sa nu fiu iarasi admonestat,ci inseamna pur si simplu ca el urcat pe Ducati factory GP25 a putut scoate sambata in q1 doar 1.38.5.Atat a putut,nu a dormit.Altii au putut mai mult. La fel,cand un campion mondial precum Q nu poate depasi pe anumite circuite sau este depasit samd samd,aia nu inseamna ca doarme si ceilalti ii iau mamaliga din mana,ci ca atata poate el+motoreta aia - din varii motive - configuratia circuitului impreuna cu punctele slabe si tari ale respectivului circuit samd samd.Nu doarme nimeni si toata lumea acolo da maximul din ce poate da,insa de multe ori asta nu e de ajuns pt a avea un rezultat bun. Crezi ca nu a fortat maxim?C'mon...Nu e pilot de locul 21 si nici motoreta nu e de locul 21,insa el pe motoreta aia atata poate - 1.38.5,Memelu (primul GP25) a facut 1.37.9.Sase zecimi. Diggia pe GP25 - 1.38.0... Bagnaia+GP24 - 1.38.2 in 2024....conditii de temperatura mai finute anul trecut insa....tot timpul am zis ca e cam aiurea sa facem comparatii intre timpii de la 1 an la altul pt ca difera conditiile de temperatura si in general conditiile de pista de grip asfalt care se schimba de la 1 an la altul si pot influenta masiv timpii.Dar asa ca si idee... Omul nu stie/nu poate cu GP25 - el vrea franarile pe care le facea pe GP24 si despre care spune ca sunt punctul lui forte,iar pe GP25 se pare ca nu se poate asa,dar GP25 are alte puncte bune,dar omul insista sa mearga ca pe GP24...si asta e outcome'ul... Se pare insa ca - greu,dar incepe sa se schimbe,cel putin mental : Pecco Bagnaia: "Last year i was much faster so it was very strange...I don't want to compare bikes anymore. Right now, the bike I have is the best. Marc [Márquez] did very well. Obviously he wasn't the fastest today, but he won (the sprint). We just have to respect his work and see what he does, because he's riding perfectly." -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
e cultura japoneza, care nu se schimba in 7 ani. Poate ca in generatii. Ei nu inoveaza prin improvizatie, ci prin evolutie. Csf, ncsf asa sunt ei. Ce am inteles eu din diferite declaratii, cand configureaza mobra sa aibe grip pe spate, sacrifica intrarea si intoarcerea mobrei. Aici pb ca se simte lipsa de aero si apasare. nu tre sa astepti misano, testeaza Q azi la barcelona, fac astia test privat. Rins zicea ca V4 nu e tot, dar din declaratiile lui Bartollini, ala zicea ca v4 fiind mai ingust, permite mai mult sa te joci cu aero, geometrie, etc... ceea ce nu iti permite L4. asta cu pilotii care nu dau totul pe circuit e o prostie, toti dau totul acolo. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, si Bagnaia vineri dupa un loc 23 respectiv 21 a declarat ca a fortat maxim peste tot dar "atât s-a putut". Eu nu-l cred! De ce? Pentru ca stiu ca el nu e pilot de locurile 21-23 si pentru ca stiu ca nu pilotează o mobra de locurile 21-23,in acest caz am dovezi -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
sunt piloti profesionisti toti. Chiar crezi ca e vreunul care nu da maxim? 100% dau toti 1-2, maxim 3 lap-uri in calificari. In rest ei merg la 80-90%. crezi ca Bag acuma merge doar asa sa fie acolo? toti dau maximum. La yamaha e greu cu depasirile, mai ales pe circuite stop&go, unde poerde si pe franare si pe accelerare. aici a reusit sa depaseasca pentru da Barcelona are niste viraje foarte mari, unde viteza pe viraj face diferenta. Ai vazut in sprint ca l-a depasit pe MM pe exterior? Pentru ca un circuit care nu e stop&go are in general trase alternative de depasire. La redbull si la Balaton este exact invers, unul stop&go only, celalalt prin de sicane, adica fara trasa alternative -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
In Misano+Japan Marc trebuie sa-i ia lui Alex 3 pct pentru a deveni Campion mondial dupa cursa din Japonia. -
Morgen! Cucu cucu, prezent de la lucru! Spor si diiiiii!
-
VID-20250908-WA0000.mp4 Ieri la întoarcere din Padina
-
Cucu, cucu, cucu! La munca! Buna dimineata!
-
- Ieri
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
aia e. plm. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deficit de putere da. Dar Deficit FAȚĂ DE CINE?cu cine crezi ca se compara Honda când spun ca au Deficit de putere?cu ultima din clasamente?ahahaha Ti-am zis ca nu ai înțeles mare lucru din bătălia cu Marini,eu zic sa mai dai rewind poate la reluare o prinzi. Și totuși e ceva foarte ciudat...se pare ca l-a executat de a terminat în spatele lui.Pai cum naiba? Asta e pe sistemul "i-am bătut de s-au călcat pe noi" Alex nu se va da neam la o parte. Lui Memelu nu i se va pune pata niciodată dar niciodată pe frati-su.No way și sub nici o formă. Dacă ești fan Memelu îți recomand să privești documentarul d3spre accidentarea și revenirea lui și vei înțelege de ce,au o relație mult prea strânsă e prea mult de explicat - privește documentarul e chiar bun. Red mist a demonstrat-o în n randuri am și dat exemple peste exemple asa din ce îmi mai aduc aminte -Silverstone 2016 (incidentele cu Chel) Argentina 2018,Jerez 2020 nu mai zic și sunt multe alte exemple de-a lungul carierei sale cu Musiu pierzându-și controlul în special când cursa nu merge precum o calculase el.Si atunci o ia pe campii. Aici a zis de ieri ca AM are the Best pace deci lucrurile s-au întâmplat according to plan,o ia razna când calculează ceva și nu se întâmpla precum a calculat. Indiferent dacă a calculat ca iese pe 1 sau pe 6. Și oricum se controlează masiv când e vorba de frați-su ai văzut cât de finuț îl depășește șamd? Nu e chiar asa insane c'mon. Restul însă...nu contează. -
Am modificat ulterior, e greșeala mea, omul mi-a atras atenția.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cea mai frumoasa si fara de replica depasire, dar doar din punctul meu de vedere, strict personal...de pus in rama si de predat la scolile de pilotaj.... -
Lup69 îl urmărește pe Pistol impact Panzer 1/2
-
Scria si in anunt, ....
-
Ce vacă sunt, am uitat... 330 lei, se poate livra și prin OLX https://www.olx.ro/d/oferta/pistol-impact-1-2-panzer-IDjMFc0.html