Toată activitatea
- Ora trecută
-
Lazarescu s-a înregistrat pe forum
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nicky Hayden... - Azi
-
Crezi ca ai putea sa-ti completezi datele de la avatar si profil,ca sa stim cu cine stam de vorba? Chiar daca ai cont de anul trecut,ai sarit niste pasi de buni simt: Necompletarea lor duce la penalitati.
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
... vezi ca raspunsurile date de AI nu sunt intotdeanua adevarate. ... zice ca 750 este racit aer/ulei si 800 e racit cu apa .... .. daca sunt bani , da. Problema dozajului, care trebuie sa fie cam exact si cam greu de realizat la volume mici de combustibil. Eu nu stiu sa zic daca efectul asupra ghidajelor de supapa/supape/scaune de ex, este sau nu mare... Daca la un motor de 80kkm, la care oricum ar trebui sa-i faci o cinste cu supape noi si o reparatie corecta, astea se uzeaza 15% fara aditiv respectiv 12% cu aditivi, nu cred ca merita .... Ghidajele la DRuri extrem de robuste, supapele sunt relativ ieftine, deci ... mai bine stringeti bani de reconditionare chiulasa decit aditiv / riscuri din dozaj gresit etc -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
360 ul e pe linie dreapta lunga. Va scădea și accelerația. Normal ca se moare și pe bicicleta. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
O pune jos pentru ca incearca sa scoata tot ce se poate din motoreta aia. Altii nu cad, dar nici mari performante nu au. Cu Pedro stii ca daca a obtinut un loc 8 in cursa, atat s-a putut, pentru ca omul da totul. Daca top speed-ul va scadea de la 360 la 340, crezi ca va fi mai safe? Luis Salom a murit, pilotand o motocicleta de Moto2, cu performante mult sub cele pe care le vor avea prototipurile MotoGP din 2027. Nu va fi deloc mai safe. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui 15151515 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
apropos... data fiind varsta, tehnoiogia si solutiile constructive, are sens sa adaug aditiv benzina care sa substituie plumbul? -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Degeaba dacă o pune jos. Din 27 vitezele poate vor scădea și totul devine mai safe. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Fata de cine? Dintre cei trei, Acosta imi pare cel mai cerebral, mai puternic psihic. Q, nu as zice ca exceleaza la capitolul psihic. De fapt este una dintre marile lui probleme. Cat despre JM, da, ii cedeaza nervii cam repede, dar pe circuit este bataios, tenace, agresiv. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Meh...esti prea dur.A avut niste circumstante - s-a bagat riscant dar nu agresiv pe dupa Dixon care era cam larg,Dixon i-a inchis dur usa in nas (nu am ascultat ce a zis Dixon la podium dar nu cred ca Dixon stia ca e acolo,ca nu ar fi inchis asa...sper),a trebuit sa se ridice,nu a cazut nu l-a lovit (rau) pe Dixon - si-a ratat o ditai sansa de recuperare,dar fiind scos din ritm si incercand sa intre inapoi de pe pietris pe asfalt,tot treceau aia pe langa el,iti dai seama ca a incercat sa revina cat mai repede,nu a fost atent,de fapt cred ca nu a mai avut rabdare vazand ca tot pierde locuri....Alonso era culcat pe viraj l-a vazut tarziu nici nu avea cum sa il vada cum se culca ei....nu mi se pare asa un faux-pas la Moreira.Meh. Ce a gresit el,parerea mea : ...cam prea agresiv la Dixon cam prea "Marquez style" la 40cm gap s-a bagat....nu ar fi fost nici o problema daca se batea cu Manu Gonzalez sau Canet - contracandidatii la titlu,insa aia erau hat-departe in spate iar el ar fi fost acum lejer pe podium daca era mai atent....ce a urmat a fost o consecinta a greselii la Dixon iar Alonso victima total nevinovata.Racing incident overall as zice,dar intradevar ca trebuie sa fie penalizat pt ca a intrat inapoi in cursa pe trasa ideala si 50kmh cand ceilalti veneau cu 150.... Meh,e moto2 ei sunt profi dar totusi nu sunt la nivelul de profesionalism de la motogp....remember cand a intrat Marquez (care mergea blana orbitoare dupa ce luase steagul de finish - de ce,nu stiu!) in alt concurent care mergea cu 30-40kmh salutand publicul?de am crezut ca i-a rupt lu ala coloana asa i-a facut capul cand a dat in el...lu ala atunci ce merita sa ii faca? Nici povesti. Bez mi se pare ca da o masura corecta a acelei motorete - e o moto cu fitze care functioneaza doar in anumite conditii,nu e overall buna precum e Ducati sa functioneze more or less ok in toate conditiile.Si la fel e si MArtin - pilot cu fitze cu suisuri si coborasuri care nu functioneaza metronom. Nu il vad sa duca motoreta aia la un nivel la care se poate bate pt podium.Cel putin nu anul asta.Sa dea Dumnezeu sa ma insel insa si JM sa se urce pe ei -
Incepator - Soft Enduro in weekend - zona ilia ? Sau iesiti in alte zone - dati-mi si mie de veste, nu mai stiu pe nimeni...
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Daca te uiti pe situatia cu timpii pe tur, ai sa vezi ca intre momentele in care pilotii de nivelul asta, reduc ritmul sau nu mai forteaza si cele in care merg "blana", diferentele sunt de cateva zecimi pe tur. Doar in situatiile in care uzura pneurilor se face simtita dramatic, timpii pe tur scad mai mult. In rest, cand intra intr-un anumit ritm de cursa, pe ala il tin pana la final, iar ritmul ala e dictat de ceea ce poate materialul de concurs si de ceea ce pot ei pe un circuit sau altul. Si eu sper asta, dar nu uita ca JM vine dupa o accidentare cu multiple fracturi si are experienta aproape 0 pe Aprilia. Asadar, omul va trebui sa se recupereze fizic, pe de o parte, iar pe cealalta, practic va trebui sa invete si sa inteleaga motocicleta. Adica ceea ce ceilalti piloti au facut in presezon si in primele curse ale sezonului. Asa ca ne putem astepta ca treburile sa se anime, spre sfarsitul sezonului (daca se va impaca cu motoreta), in cel mai bun caz dupa vreo 3-4 curse. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Can't argue that,insa daca ar fi sa scoatem toate circuitele cu air fence....Pai : Jerez,LeMans,parti din Mugello,Assen,Sachsen intradevar,parti din Brno,Missano,si probabil daca le luam la puricat mai gasim.Ce facem asa? Circuitele vechi intradevar ar trebui modernizate - vezi Suzuka,pt ca au fost facute in special pt auto unde nu era asa o mare problema daca percutai putin gardul si in timpuri cand erau alte viteze si siguranta pilotilot avea un rol secundar. Asta e adevarat dar eu as merge pe incredere - dati-i un GP24 sa vedem Q la fel - ia sa vedem noi cum o arde - gayutz gayutz insa am impresia ca va trebui sa fuga Marquez dupa el masiv ca sa il prinda daca ii dai asa o moto. JM...e cel mai labil psihic.Cu JM e ori la bal ori la spital.You never know.Dar oricum ar fi bataie. Daaa...vorba ta cu JM de anul trecut nu cu oblojitul asta fitzos din 2025. Da,clar va merge ok si la Brno mai ales ca e oarecum nou,nu au date nu?ca e complet re-asfaltat (nu s-a mai mers de haptspe ani pe Brno nu?sau visez eu?) si cand e totul nou pt toata lumea,ghici cine se adapteaza cel mai repede?Marcelino. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Acosta se pare imi asum, eu ii tot zic asa, nici nu mai stiu de cand am inceput trendu asta. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Da ma n plm ca pe asta n o știam. Apropo de faptul ca pe aici mm e numit satana Glumeau Englezii ca dacă restul piloților au pe un umăr îngeraș și pe altul dracusor mm are 2 dracusori care ii șoptesc mereu "forțează puțin, încă puțin, mai tare!" Și el tre sa se abțină de la a-i asculta Alta chestie amuzanta în cursa a fost ca mm deși încerca să reducă ritmul Gap ul tot creștea :))) Îți dai seama ca îți pui tot felul de întrebări. Bine,creștea mult când mai cădea cate unul. Acum nici sa o lași super moale sa pierzi Temp și sa cazi.. Cu venirea lui JM cred ca se va anima treaba Ca jm nu e din ala care acum merge, acum nu. Cu ce date au strâns cu Bez moto e mai rafinata poate,sper sa l ajute pe JM. Îmi pare rău dar Englezii spuneau ca în Cehia mm ar trebui sa se simtă bine. -
-
Salut, Daca vrei iti dau eu un schubert speed, a doua generatie, cea care a urmat mingii de golf doar ca ii trebuie refacut interiorul.
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda... dar oricat as suci-o, 18 sec fata de lider, este o eternitate. De acord cu JM si partial cu Acosta. Spun partial, pentru ca Acosta inca nu a putut face cu adevarat proba talentului sau. Momentul adevarului va sosi cand va ajunge pe o motocicleta performanta. Q, insa... este doar un pilot de contratimp, ori MotoGP nu este o competitie de contratimp. Chiar si pe aceeasi motocicleta cu MM, nu il vad un chalenger real la titlu. Asupra unui aspect ai dreptate: cu astia trei pe material mai competitiv, am fi avut un campionat mai animat. Nu ar mai castiga MM cursa dupa cursa, dar rezultatul final ar fi acelasi. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
The snowflake generation is a term often used in a derogatory way to describe people born in the late 1990s. This generation is supposed to be unique, like individual snowflakes. They are also attributed to being over-sensitive. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Acosta zicea ca e periculos și ca ar fi trebuit scos. Și Englezii au zis : unde vezi air fence-uri înseamnă că nu e destul loc pt degajare in caz de accident. Cine e snowflakes? -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
si mie omi plac circuitele mici si tehnice. Jerez e unul din preferatele mele. Problema aici este layout-ul lui. Foarte dezerchilibrat din punct de vedere al virajelor. In cazul unui grip mai precar se cade f mult. Drept dovada cursa de motogp. Sunt alte circuite poate mai misto decat asta, din pacate nu sunt in Germania. Dar cand ai 10 de stanga si 3 de dreapta..... e f intresant -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
true that,din pacate.... Colegul elucubreaza ca de obicei...ce naiba conteaza distanta fata de MM?Q era in modul damage limitations - sa nu il ajunga Aldeguer,il durea pe el in fiund (fara conotatii) de ce distanta are fata de Marcel - doar nu era nebun sa incerce sa ii ajunga pe MM,AM sau Pecco,hai sa nu traim in dreamworld si sa ne gandim ca daca Q ar fi tras putin mai tare,vezi Doamne odata ii prindea pe cei 3 din fata?serios?? Nuuu,sub nici o forma ! Este un super-mega-ultra circuit pt noi spectatorii samantari - super vizibilitate ce ai de pe dealuri,super spectacol,nota 200.Si e si relativ ieftin. Tot timpul am preferat circuitele astea inghesuite decat circuitele mari gen Silverstone unde vezi o curba departe ditai zona de degajare si o linie dreapta.Si cred ca toti care au fost la circuit sunt de acord aici,ma refer la punctul de vedere al spectatorului. E tehnic complicat pt piloti?Naspa,pai sa aiba grija,ce sa zic -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
pt snowflakes sa fie scos din calendar hahahahha -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pentru ca e un circut tehnic, de mana a pilotului. pentru ca e dezechilibrat din punct de vedere al virajelor pentru ca in caz de conditii mai precare, aluneca fara avertizare. Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
A,nu am ascultat declaratiile.Nu ii place,nu ii place,dar a mers bine in trecut aici. Sa nu adoarma mid-race?Sa aiba grija pe virajul 1 ca e inselator?Sa aiba grija pe frane?idk... Bai...poti sa il bati...dar nu cu trotinete.Iti trebuie moto cel putin egala cu a lui.Si atunci poate ai o sansa.Asa precum e acum...cine sa il bata?Pecco?Yeah,right. Lasa ca dl.Carton a avut noroc de 2 campionate impuscate in prealabil... Este,este...se rupe in vreo 3 puncte.Dar tot mi s-a parut ciudat.Multi au cazut....a drop in grip pe la jum.cursei?Dar nu erau temperaturi mari - parca 21-22 grade in aer si 31 la asfalt?Conditii super dpdv temperatura...cine stie... Majoritatea au cazut in 1 insa.Zarcoiu a cazut in 3 parca?facand nimic - asa usor a cazut ca zici ca era Margelatu cand punea iapa jos sa se ascunda de potera ...problemele cu low grip pe fata stiute la Honda - alea pe care le salva cateodata Memelu suplinind roata fata cu genunchiul/cotul Adevarat insa...Marquez e un pilot fantastic,legenda ce vrei tu,no argue,insa sunt de parere ca daca i-ai da un GP25 + (de departe) cea mai buna echipa din motogp lui Quartararo,lui JM (neaccidentat) sau lui Acosta....bai nene....am avea o lupta - ok - Marquez ar avea prima sansa (palmares,skill,experienta),bai nene dar nu as baga mana in foc ca ar lua titlul daca ar avea baietii astia 3 material de concurs egal cu al lui. Situatia actuala insa...cei care au material de concurs egal cu al lui...cartonelul Pecco nu vreau sa fiu rau dar pare din ce in ce mai useless...Diggia inconstant si oricum nu are Ducati factory in spate,AM face (in mod ciudat) cea mai buna treaba din toti.In rest insa bate vantul. Hai ma ca a avut rezultate bune in trecut Q aici.Se prea poate sa ii placa mai mult motoretei decat lui - circuitul eu nu l-as numi stop'n'go,as zice ca e gen Jerez - tehnic mic si inghesuit,de mana pilot si unde nu se poate etala puterea. Eh,nu a facut nimic - a stat in picioare cand ceilalti picau ca mustele si a avut un ritm bun de cursa.E o performanta decenta.Nu spectacol,in sprint pe ploaie a fost o performanta extraordinara,aici e o performanta decenta.Dupa cum zici,sunt intradevar multe circumstante (ca altfel nu prindea el locul asta) : cazut Diggia,cazut Bez,cazut Zarco,Aldeguer rookie mici probleme/greseli (ca altfel il prindea). In mod normal prima Yamaha ar trebui sa fie dupa 6 Ducati's (sau hai 5 ca pe Aldeguer il scuzam ca e rookie),2 Aprilia (dar cu JM accidentat si pilot pensionar in schimb si aici are un avantaj) si Honda lui Zarco.Q o duce in 100%? din cazuri mai sus,ceea ce trebuie punctat.Nu poti insa sa ai pretentii de la un pilot sa se bata la podium cu ultima motoreta de pe grila,sa o ridice el din incheietura la nivelul Ducati.C'mon,am vazut in 2023 cu MM ca acest lucru efectiv e imposibil in era actuala a motogp - materialul de concurs primeaza in fata pilotului. Dupa cum bine ai punctat,Yamaha a mers bine aici pt ca erau temp elegante,daca ar fi fost vreme normala de vara europeana (30+ in era 45-50 la asfalt),Yamaha era cu Salvadori acolo. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Daca nu ai in spate pe cineva la bataie, iar cel din fata este dus, nu prea ai motiv sa fortezi nu? Ca sunt 2 secunde sau 20 fata de locul din fata, nu inseamna nimic, decat risc sa cazi. Bag este clar departe si forta sa-l ajunga pe AM. in rest Q a controlat distanta fata de Aldeguer. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie.