Toată activitatea
- Ora trecută
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Mai ales cand duda aia a castigat cate? 24-25 de curse din 28 disputate? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
GP 24 a fost super ok ptr pretendentii la titlu, chiar si in 2025 pilotii mai de mijlocul plutonului sunt foarte competitivi, injinerii au dezvoltat-o/imbunatatit-o si acum unul din pretendentii de anul trecut nu se mai intelege cu ea, in schimb Satana merge lejer cu ea. Injiner fiind, cum ar fi sa recunosti ca ai facut o duda??? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
De unde le scoti, frate? Pe ce iti bazezi afirmatia??? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui bmdbmw în B.B.ul Competitii Internationale
Nu stim decat ca in mod normal Gigi si inginerii dezvolta mobra, insa am inteles ca au fost impresionati de ce poate face MM cu o motoreta si poate ca acum tin cont mai mult de feedback-ul primit de la el. Poate ca in goana dupa performanta vor cadea in aceeasi capcana ca Honda... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Nu ma contrazic cu nimic. Datele alea de care vorbesc, nu inseamna nimic, per se. Sunt comparate, analizate, interpretate si confirmate de feedbackul pilotului. Ai fost atent la ce spunea Bezz, in camera in care asteapta premierea?? Spunea ca in virajul 2 nu a fost rapid tot weekendul. Ei bine, un asemenea viraj, este locul in care un pilot care vrea sa progreseze, va incerca sa imbunatateasca si asta inseamna sa caute acele limite. Uneori, trece de aceste limite si face poc. Ar trebui sa intelegi ca la nivelul ala, limita intre win si poc este extrem de fina. Nu il mai baga pe Rossi in aceasta discutie. Omul are o filosofie diametral opusa fata de MM. Iar daca este sa ii credem (si nu vad de ce nu i-am crede, cata vreme au concurat ani de zile impotriva lui) pe Pedrosa si Lorenzo, in multe curse nici macar nu isi batea capul sa fie cel mai rapid, ci facea tot posibilul sa ii faca pe ceilalti sa fie mai lenti ca el. Apoi daca te ancorezi in sinergia faptelor, ca sa parafrazez un clasic, vei realiza ca vremurile lui Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Doohan, etc, s-au dus. Azi avem in PR sau Quali 12-13 piloti intr-o sec... au fost curse in care primii doi clasati au fost despartiti de cateva miimi de secunda, astfel ca daca nu scoti tot ce se poate din motocicleta, ajungi la coada plutonului. Asta inseamna sa cauti limitele despre care tot discutam, iar cand le cauti mai si cazi. De aceea astazi se cade mult mai mult decat pe vremea lui Rossi, Stoner, Lorenzo, etc.. iar cine nu cade... stii tu. Daca JM incepe sa se acomodeze pe motoreta si sa aibe rezultate (si realizeaza ce tampenie a vrut sa faca), va ramane la Aprilia. Aprilia este motocicleta cu potential. Intr-o asemenea situatie, Q nu va ajunge prea curand la Aprilia, decat daca accepta un loc la echipa de client. Si oricum, nu cred ca va face mare branza... parca il si aud, dupa vreo jumate de sezon, plangandu-se de motocicleta, ca o boarfa. Asta stie el cel mai bine, sa se planga, sa faca mofturi si sa ameninte cu plecarea. Mai nou, daca i-ai citit declaratiile, vrea o motocicleta cu care sa castige din prima. Omul nu vrea sa puna umarul la un proiect, el vrea totul de-a gata. Basini de primadona! Ma tem ca nici Aprilia nu poate sa ii ofere o asemenea motocicleta, inca. Sa nu ajunga pe la KTM, in locul lui Acosta sau la Honda.. As muri de ras.. -
Nu cred ca ne mai viziteaza initiatorul...
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Corect. JM cu greu s a bătut cu Peco. Păcat ca nu vom ști niciodată. La anu mm o sa aibă sub centura 1 sezon full la factory. Șansele lui JM scad considerabil. Omu va da cox Poate l va bate pe dl Peco. Clar. E topicul lui. Incpe sa cred ca Peco nu termina sezonul la ducati. *scz, am uitat ca a găsit fața. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Din păcate nu.MM l-ar fi bătut și pe JM chiar neaccidentat fără drept de apel.2014 all over again am zis la început de sezon și iată ca se întâmplă la linie. JM poate e mai rapid decât MM per 1 lap (chiar si fără sa cadă ca să găsească limita ) insa e prea instabil psihic și în economia unui campionat ar fi luat bătaie lejer de la MM. Vorba ta ar fi luat vreo 2 victorii.Si atat. Pt ca să nu uităm că noi acum vedem cea mai bună Aprilia din tot anul,nu a început așa Aprilia,era mult mai jos ca și performanțe. Nu cred. Eu cred ca dall'Igna e prea inteligent ca să se ude când râde Memelu la el.Cea mai buna relație a lui Gigi cu un pilot a fost cu Lorenzo cu care îl legau colaborări vechi din perioada Aprilia moto2 parcă și totuși și pe ala l-a vândut fără sa tresară.Pasiunea lui Gigi e motoreta nu pilotii și a spus-o asta tot timpul,în special anul trecut când a iesit JM campion în dauna pilotului propriu. Acuma dacă vorbeam de Tardozzi...acolo era altceva ...dar Gigi nu,nu va merge pe panta Honda. Eu cred ca Gp26 va fi rupere.(Sper în secret sa o greșească și sa vina la anul Aprilia peste ei dar îmi dau seama ca sunt doar iluzii) Însă mai în gluma mai în serios,Aprilia e singura care poate veni aproape de Ducati...pt ca restul....slab. Yamaha ne-a arătat un progres fantastic ce lipsește cu desăvârșire vorba lui Caragiale,Honda aruncă bani cu nemiluita dar nu are absolut nici o direcție,Ktm e in deep shit după deciziile financiare superbe ale austriecilor,știu știu toți au proiecte toți au idei,aia vin cu V4 dar se amana dar au niște probleme dar etc etc astialalții și au luat nou director de proiect și o sa vedem noi ce mare progres înregistrează șamd șamd ktm au "rezolvat" dificultățile financiare și vai ce rup ei la anul...dar pana una alta singura care a mișcat ceva și în puncte și clasări pe podium și nu doar în proiecte marețe de viitor e...Aprilia.Si bravo lor,am zis tot timpul ca ei sunt singurii care ar putea pune piedici dacă mai investesc niște bani și care chiar au o direcție. Însă deocamdată...și 2025 și 2026 Ducati va fi arma letală...și ce e cel mai rău...au șanse cred ca ...70% sa fie la fel și din 2027 încolo.Sper Însă să o greșească măcar atunci -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Cand s-o trezi din beția de dupa cursa de ieri - Azi
-
Salut, Sa facem niste comparatii, ca idee: sei incalzite duble, rider/pasager, ajung pe la 600-1000 euro, OEM, pentru moto. Ca sa iei doar optiunea pe saua stock, vreo 300 400 euro. Saua la xmax tech este mai misto decat saua clasica. NU cu mult, dar mai misto. SI daca vine si cu incalzire...mmm, nice Este un lux, dar dupa ce il ai nu mai vrei fara. Mansoane incalzite OEM, vreo 200-250-300 euro. Deci vreo 500 euro deja sunt astea doua. Mai pui display mai mare si conectivitate-sper ca i carplay/android auto, ca atlfel este fix degeaba. Iar misto. Parbriz electric, FANCY. cand e cald ii dai pe minim, cand e frig il ridici. Bine, asta poti rezolva si cu un deflector adaugat extra. Eu am avut pe forza 350, si mi -a placut. Am acum pe moto, iar, imi place. Per ansamblu, sunt fite. Dar fite misto, daca ti le permiti. Eu nu mai vreau fara mansoane si sei incalzite. Sunt minunate. Dar daca nu mergi pe vreme rece, nu ai nevoie. Daca cei 1000 euro ti se par bani multi, atunci sunt multi isi nu merita. Dar daca vrei niste optionale din categoria lux, si iti permiti inca 1k, de ce nu? Cam asa vad eu povestea.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui apriliacluj în B.B.ul Competitii Internationale
cine l-a deschis, sa-l si inchida, nu?? -
Lup69 îl urmărește pe Cineva din Berlin
-
Cred ca sunt dar nu pe forum...
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Nu, ca e multisor pana la următorul gp -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
Topic închis? -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui apriliacluj în B.B.ul Competitii Internationale
normal, roata se invarte tot timpul chiar sunt curios, ma pun sa caut niste statistici, sa vad care constructor a avut cea mai lunga dominatie PS. recordul e detinut de MV Agusta cu 8 titluri consecutive -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Ok ok dar cum a reusit jiji ca anul trecut (atunci a început constructia gp25) sa faca o mobra pe masura lui Marcel, el neputând sa o testeze/ofere feedback Întreabă-l pe amicul tau. Suntem curiosi, poate are ceva "informații din interior" La punctul 2,Da,s-ar putea ca peste 2-3-4-5 ani Ducati sa nu mai fie cea mai buna mobra. Se mai întâmplă, nu? Vezi istoria, onda, yamaka, etc. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
Auzi @Method discutam cu un prieten si-mi zice asa din senin, tine minte ce zic acum, cand o sa plece MM de la Ducati, motoreta o sa fie pilaf. Dovada 2 piloti nu pot scoate untul din GP25 si numai unul o face, acelasi care a lasat Honda in colaps complet... GP24 e superior GP25urilor pilotate de cei 2 piloti O fii reusit Satana sa-i suceasca mintile lui Gigi si sa nu mai tina asta cont de ce zic ceilalti piloti? Sper sa nu aiba dreptate prietenul meu dar privind sezonul asta parca in directia asta se indreapta.. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Cea mai buna mobra-i la Marcel! Despre ce vorbești -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
ultimu. si Peco ce face pe cea mai buna mobra? :))))) -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui apriliacluj în B.B.ul Competitii Internationale
fixx de carton e ca doar pe mobra cea mai buna reuseste sa castige tilul cand 'onda deja nu mai era cea mai buna mobra, si el era varza si pilaf, la Ducati de client iarasi nu a putut emite pretentii la campionat -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
O sa zic ceva ce n-a zis nimeni, cred: mm are și el noroc ca a lipsit JM. Dacă nu era cu accidentarea JM cred ca sigur ii punea probleme. Câștiga ceva curse. Chiar și asa mm nu e "dă carton" pt ca anu trecut Peco și JM au fost super aproape unu de altu și în plus pt ca mm domina la modul ala nesimțit. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Asta vroiam și eu sa spun - nu a zis nimeni nimic de performanţele Aprilia în general (al 3lea podium consecutiv Bezzechi? pe circuite destul de diferite da?) Plus plus comenack ul fenomenal al lui Martin de pe 16 pe 4. Mir și Marini au ieșit și ei la joc da e un punct bun dar na...stop'n'go circuit + linii drepte mici ii vine mănușă motoretei Honda. Eu cred ca în mijloc de sezon acum Aprilia a înregistrat cel mai mare progres.Respekt. La clasele mici a fost într-adevăr spectacol...La motogp se știa locul 1 după ziua de vineri și podiumul după quali...spectacol ca a comis-o Bestia și a cazut în fața plutonului sau ca a încercat Bez sa opună o rezistență de forma cuiva căruia avea asa rezerve ca i-a dat 1.3s? în următorul tur?meh.it was no contest. True that. Diggia...spune ca se schimba masiv componentul motoretei pe gume uzate și ca e greu de setting up adică fix zonele unde excelează Marquez Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur în aceeiasi frază nu? 1.Pai dacă in virajul 1 au date se uită pe ele au atins limita (conform teoriei tale - deși sunt curios sa îmi zici și mie ce data din telemetrie îți spune când se termina grip ul într-un viraj?pe ce se uită mai nene mai pe lean angle pe speed?și dacă intri cu 30cm mai la stânga sau te înclini cu 2m mai rapid îți dai seama ca totul se schimba?) Dar în fine sa luam de buna teoria ta cu datele - deci dacă se uită în virajul 1 pe date și înțeleg ca sunt la limita în 1 atunci in 2 de ce nu pot sa se uite și e imperios necesar sa cadă ca să atingă limita? Ca asa ziceți- dacă nu cazi nu atingi limita - pai de ce în 1 se vede limita pe date da în 2 nu se vede?explain. 2.Stoner mergea la limita?ia spune ca Stoner nu o coxa. Rossi mergea la limita?Aoleo... Lorenzo câte pole uri are vs în cati ani a concurat? Cred ca rupe....deci știa cu mersul la limita? Ba și ăștia nu cădeau ca să simtă limita...cum naiba făceau ei?eee?explica ca sunt prost nu înțeleg. Sau aia nu aveau date?sau aveau date prea multe Marquez nu mai are? Nu am contrazis asta. MM a zis în mai multe rânduri ca pe Ducati nu mai vine timpul forțând pe frâne ci mergând smooth.Pe Honda trebuia sa forțeze (peste limita) pe frâne. Eu cred ca de aici a plecat duma lui cu "trebuie sa cazi ca să atingi limita" de la feelingul vag și lipsa de grip fata pe Honda ceea ce îl făcea sa se duca "în orb" peste limitele pe care le simțea în mod clar. De aceeiasi problema s-a lovit Lorenzo în 2019 și a și spus asta într-un interviu - nu simtea deloc fata și nu avea încredere sa forțeze inginerii i-au zis ceva în genul "nu contează ca nu simți just push" apoi a zis ceva în genul "I pushed i fell at Barcelona i fell at Assen at 170kmh broke my back" Deci...mda."Bun" sfatul și în general bună "strategia" lui Marquez...pe care nici el nu o (mai) practica acum cam deloc. Eu rămân la părerea ca dacă ii dai lui Mir sau Acosta un Gp24 cad o data pe sezon.Ok Acosta de mai multe ori ca e insane a vazut clar și acum în sprint ca va cădea și totuși a tras de motoreta ca să tina trasa și normal ca s-a întins pe jos. Nu mi se pare însă asta a fi un atu. Mir cade pt ca are exact dilema Marquez/Honda - pe acea motoreta nu simți fața. Cădea des Mir pe Suzuki? HAH.Era metronom. Eu stiu unde bati tu dar TOȚI au disponibilitatea sa riște și TOȚI vor maximul și dau maximul în orice sesiune din fp1 pana la cursa.Faptul ca anumiți piloti cum ar fi Q și Bagnaia (l-as baga și pe Bezzechi aici dar nu da cu teoria ta ) spre care bați tu nu se întind pe jos când au ajuns la limită ci o simt și nu mai forțează ii face nu mai slabi ci mai inteligenți decât cei care forțează peste. Pt ca mie (cu toate ca îmi plac maxim Acosta și chiar Mir) nu mi se par dovezi de inteligență ce fac ei și nici nu mi se pare ca izbandesc nimic în plus forțând peste limită. Exemplul cel mai bun în acest sens între tupeu prost și vitejie (chiar si dublat de mult talent) și inteligență (chiar dacă nu cu atâta talent) este ceea ce au făcut anul asta la Aprilia JM și Bezzechi. Unul blană orbitoare de la primele contacte cu moto,celalalt "am forțat abia vineri în fp1 după toate ședințele de teste"...unul accidentat 60% din timp celălalt cred ca va ajunge pe locul 3 în campionat. Inteligența și not falling down fac diferența nu haiduciile - e lecția pe care ne-a predat-o Rossi ani și ani la rand.Respekt tribunului pt asta btw. Pai na...normal sa fie happy plecat de pe 16 ajuns pe 4...a făcut una a la Rossi in vremurile bune. Perfect de acord cu partea despre caracter,e un nesimțit.Am fost fanul lui încă de când a venit la Pramac și rămân în continuare însă cu porcăria cu activarea clauzei de reziliere după ce te-ai accidentat ca boul de 2 ori în presezon și stai și te uiți de pe bară....PENIBIL. Nu exista scuze.Si mai face managerul lui și ditai telenovela prin presă...chiar mi-ar plăcea sa ajungă la Honda Nu de alta dar îl vad din ce in ce mai aproape pe Q de Aprilia si sigur va veni în locul lui JM pt ca Bezzechi e italian și pilot bun cu cap și merge prea ok nu vor renunța la Bezzechi ...nici campioni mondiali nu vor ieși cu el dar nici nu ii face de rușine -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Jafonia sau indonesia -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
ce bucurie era pe tiganus ca a terminat si el cursa bine. era pishat tot de fericire, si acum 2 luni vroia sa fuga la alta echipa. mizerie de caracter. -
parerea mea e ca nu merita 1000euro in plus pentru optiunile enumerate. Parbrizul electric aduce cel mai mare cost, dar e si cel mai inutil, il reglezi odata si apoi uiti de el. eu l-as pune cel mai sus si aia e mansoanele incalzite sunt faine, dar ai optiuni sa le iei dupa sau daca nu mergi tot timpul anului te descurci si fara. Eu merg mult pana la prima zapada si imi este bine fara dar cu manusi adecvate de iarna, plus ca eu fac naveta pe A3 pana in Stefanesti din Bucuresti. Saua incalzita, cred ca si mai putin utila ca mansoanele. se aplica conditiile de mai sus. Navigatia, poti pune un quadlock pe bratul de la oglinda si cu husa adecvata ai navigatia de pe telefon. Cel mai simplu e sa faci un raport al costurilor de achizitie, cat reprezinta acea diferenta din valoarea scuterului, daca tu consideri ca 15% in plus e rezonabil atunci go for it