Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Sa ai noroc de el ! Nu a ieșit " pe alb", dar bun e și galben Nu am primit nimic, dar poti suna la 0744973166 Și cu aceste ultime motociclete livrate, pana pe data de 18 ianuarie 2026, sunt in concediu. 🏍 Cele bune, Marcel Tulbure
  3. Azi
  4. Adevarul este ca e chinezarie da l am luat stricat. E vechi oricum... Momentatn am desfacut motorul ca sa dus ambielajul, setul
  5. Cross-ul banuiesc ca este chinezarie ... Toate motoarele de mica capacitate,chiar si cele de sub 500 cmc sunt de obicei abuzate de proprietari,vor performante de 1000 cmc din 500. Motor mic si bun,e sa il ai tu de nou si sa tragi de el atat cat trebuie...
  6. M-am uitat pe acest topic, dar am constatat ca, lipsesc multe marci moto ce puteau avea alte numere norocoase. Deci nu e prea bine conceputa treaba...
  7. Iti spun eu cum: deschizi pagina cu profilul tau si ai in partea de sus pe poza profilului buton cu Editare profil. Daca Mobra ta e functionala, las-o asa functionala cum e, o vinzi si iei ceva la care sa-i dai capat.
  8. Neatzaaaa Leneveala taie greatzaaaa!
  9. Aveti dreptate, mai am un cross de 90cc cu ala ma chinui. Este varza motorul Sa vad cum
  10. Robyb

    Inchirieri moto tm

    exista de mult si in TM de exemplu la MotoTm
  11. Pfua, dupa ce mi-au divortat ochii si mi-a cerut creierul concediu citind polologhia agramata de mai sus, am inteles si de ce nu dispar de pe piata mizeriile astea: pentru ca au publicul lor. Si or sa-l aiba mereu, pentru ca specia, in majoritatea ei, la nivelul asta e. Ceea ce imi creste nemasurat respectul de sine. Si respectul de japoneze, dupa 225.000+ km fara interventii capitale cu ultima mobra. Deci cam acelasi lucru ca la chinezaria in discutie casata la 10% din km aia, nu?! Bine, ea era tipla, dupa cum se spune mai sus, a fost casata numai asa, din duiosie si dragoste nemasurata, ca sa fie scoasa din scena in plina glorie. In concluzie, decat mult si fara rost, mai bine putin, da' prost!
  12. Crezi ca poti sa-ti completezi datele de la avatar ca sa stim cu cine stam de vorba? Il putem scuza ca a luat viteza datorita multiplelor informatii ce s-au vrut transmise spontan.Si doar stim ca viteza,ucide,ceva cel putin.
  13. @Dadududu,te mai rog inca odata sa-ti completezi datele de la avatar
  14. O fi gasit (primit) vreo Mobra si vrea sa-i dea capat la vitezometru... Radem,glumim..dar nu prea ai ce sa-i faci,asta luand in considerere ca acel motor de 50 cmc si 4 CP este in parametri de fabrica,ceea ce e greu de crezut. Sunt niste socoteli foarte exacte acolo,referitor la carburatie,rezistenta pieselor interne..etc Pe vremuri existau cluburi sportive de karting care mareau motorul la 80 cmc ,dar motoarele alea rezistau cateva curse,erau ingineri care se ocupau de asta,aveau utilaje,bancuri de probe...etc si multe motoare de stricat... Daca ....sa zicem...ca ai o Mobra care arata impecabil,si acte la ea,o poti vinde si cu acei bani iti iei ceva cu motor mai mare.
  15. Daca a mers la casat dupa mai putin de 28000 km suntem lamuriti de fiabilitatea ei. Am lasat gramatica deoparte, se vor ocupa colegii.
  16. Cu piesele chiar nu mai știu care e situația, eu am avut majorate admisia și transferurile și pus carburator mai mare, rezultatul a fost că am găsit segmenții în toba de eșapament tocați mărunt. Mobra trebuie apreciată așa cum este ea, ca o clasică, pentru forjă ar trebui să cauți altceva, cu niște frâne mai bune.
  17. Sunteti foarte rai , am citit in mare cam toate comentariile . Aveti unii motoare de 600, nu vin unii cu 1400 sa faca misto de voi .Daca stii si poti sa ajuti , ajuta daca nu , care e motivul sa faci misto de cel care intreaba ceva, e caterinca ¿ Cat despre Barton si chinezarii...Am avut in 2008 o chinezarie 50cc Baotian 4t care a mers 27843km fara pb iar la km astia dupa 3 ani neoprnit , cand am dat-o la casat a verificat motorul si a pornit . In legatura cu moto BARTON va pot spune tot ce vreti sa stiti despre ele . Sunt polo-zești , adica declarate ca sunt poloneze dar facute in china de chinezi , au mai multe denumiri junak barton etc si sunt fiabile . Eu sunt posesor de volcano pt Bucuresti si mi se pare unul din cele mai ok .Cele sport si naked nu isi au rostul , ca tot la fel merg, chiar sunt mai slabe din soft .Volcano 3.3 hp , naked 2.8 Softu la ele e asa, ecu care controleaza tot, injectia directa se poate pacali si cu piggyback ca limitarea e pe injectie .Este limitata treapta 1 si 2 la toate ca sa nu rupa gatul si pt ca se ridica foarte usor , nu va ganditi ca merge pe o roata , dar se ridica la plecare daca ii scapi ambreajul :)) Se gasesc Ecu delimitate , destul de scumpe in care are alt avans injectia e mai lunga un pic si nu mai are limitarea de turatie . Piesele la ele sunt foarte ieftine , un kit de 50cc-89 lei plus tva , motor complect cu cutie gata de pornit 1200lei ,senzori 20-70 lei etc .Eu am cu al meu vre-0 3k de km fara nici o pb , nu e delimitat ca merg in buc in aglomeratie si 1-2 e la fix printre masini iar peste 65 nu am avut unde sa merg , la 8k rmp e limita si e fix 65km/h Depinde cum bate si vantul in limitare , ca fiind din injectie , la rev limiter ii injecteaza totusi benzina dar nu la capacitatea normala , nu intra in frana de motor ca la scanteie asa ca viteza poate varia. Cu orice alte info va pot ajuta , numai intrebati . Cat despre chinezarii , nu comentez dar sa nu uitam dragi mostocari ca aprilia yamaha rieju au facut de 50 motoare AM6 Ideea cu ele e ca ai un motor de invatat , pe care il poti transforma in unul ceva mai puternic decat un scooter dar tot pt oras dupa un timp dar doar daca iei A1 minim intre timp si doar dupa ce il treci prin RAR pentru reomologare . Eu sunt multumit de ce ofera la banii astia , fiind nou cu atat mai bn si sa luam in calcul , inainte sa ne dam cu parerea ca barton si junak sunt pe piata de peste 25 de ani , iar in europa de peste 15 , asa ca daca erau vre-o trompeta stricacioasa dispareau de mult.Este doar o trompeta placuta urechii , ca trompeta este Pa
  18. Ieri
  19. Si iata ca 5 ani mai tarziu exista si serviciul asta in Timisoara. www.mototrv.ro
  20. Apropo de ambielaj din moment ul in care nu voi mai gasi de cumparat ce fac? Ok Ho ca m am îmbolnăvit Cum i pot pune muzicuta?
  21. ierunu, te rog. Racing tata. Saraca Mobra...
  22. Eeexact.Colegul asta nu intelege : faptul ca Yamaha (nu pilotul ci motoreta) functioneaza bine doar in conditii ideale si mai ales cand are cale libera in fata. E un sah mat care o face pe Yamaha/Q neputinciosi la fiecare curba si linie dreapta - singurul lor atu devine useless in cursa. Colegul nu vede problema asta,problema ce persista de ani de zile,ba mai mult fix aceasta problema a fost enuntata acum cativa ani de....Miller?Petrux? care descria razand cat de usor este sa blochezi o Yamaha "trebuie doar sa nu ii lasi sa isi faca trasa pe apex ceea ce e foarte usor pentru noi" - si tadaaa. Colegul nu vede ca Q nu poate ataca absolut niciunde - nu pt ca ar fi el prost si nepregatit ci pt ca efectiv nu are cum : pe frane are cu min 15% mai putina frana decat ceilalti (nu poate frana cu spatele ca Yamaha),viteza pe viraj nu o poate pune la treaba ca ii franeaza aia in fata si ii blocheaza trasa (diferita de a celor cu stop'n'go) iar pe accelerare nici povesti.Pe linia dreapta e rizibila Yamaha deja - si atunci ce sa faca pilotul?Nada. E usor insa sa dai vina pe gayiutz,dar realitatea e alta.Si realitatea musca de cwr si ii va musca si mai rau fara Q. Eu in locul lui Miller mi-as dori grip mai mult ca ei ziceau ca patinau si in a4a...deci degeaba are 20 de cai in plus - cum patinezi cu 260-270 la fel de frumos patinezi si cu 280-290 Eu am vazut doar un singur motiv - acelasi ca la Honda/MM : sa ii arate lui Q ca ei pot scoate o moto performanta,iar cumva etalonul performantei a ajuns sa fie asociat cu V4,lucru ce nu e necesar adevarat.Cred ca secretul performantei (Ducati,Aprilia etc) e grip'ul nu acel motor.Ok - intradevar V4 are mai mult cuplu pt ca e perfect echilibrat si nu ii trebuie arbori de contrablanasare,dar acolo pierzi 1-2 cai nu 20...Ducati are tehnologie mai buna,cu totul regretul pt japos,eu cred ca motorul Ducati va fi in continuare cel mai puternic. Trial and error ne arata Honda ca nu functioneaza.Dar se prea poate ca si Yamaha sa se fi gandit la fel ca ei... Sesiuni de test eu stiu ca au plenty,ca ei pot dezvolta cum vor fiind in ultimul tier,poate gresesc eu... Vorba ta insa - tare as vrea sa inteleg si eu cum au gandit-o sa reconstruiasca ei moto de la zero in anul premergator unei alte constructii de la zero obligatorii.... true - faptul ca provin din moto2/3 nu garanteaza ca vor confirma in gp.Insa procentajul e al naibii de bun,avand in vedere ca toti (nu?) campionii de gp au venit din clasele mici.Asta denota ori ca acele campionate ii pregatesc cel mai bine pt reusita in gp,ori ca toate talentele tinere merg in acele campionate. In schimb cei care provin din sbk au sanse de reusita ZERO (pana acum) in gp. So?Nu e logic sa promoveze la clasa mare echipele piloti din pepinierele de unde stiu ca au by far cea mai mare sansa de a confirma? Exact.De aia consider ca eu pot spune ca Yamaha au o strategie gresita si e o sansa foarte mare sa am dreptate (heh,deocamdata am dreptate 100% avand in vedere pe ce loc sunt,sa vedem la anul). La fel,tu ai dreptate sa spui ca Q e un pilot slab judecand dupa rezultate,parerea mea e ca Q a facut o mutare slaba cand a semnat cu Yamaha si daca va semna din nou va face o mutare decisiva pt cariera lui una a la Zarco - KTM cand era curtat de HRC care la acea data era locul 1.Francezi.... Daca/Cand Q se va muta pe o moto capabila la fiecare cursa de podiumuri,vom vedea cu adevarat ce stie/daca stie si cine a fost vinovatul in lipsa de performanta de pe Yamaha - eu indraznesc sa zic ca japonezii. Cum ?Ahahahah Pai ai zis ca Jarvis e praf,imi aduc aminte foarte clar.De mai multe ori.Eram si sunt perfect de acord cu tine. Ai zis ca seful de proiect greseste cand asculta pilotul Q - pai asta inseamna ca e un sef de proiect ce duce motoreta intr-o directie gresita si prin urmare omul e neperformant. Despre pilotul lor nr.1 nu mai vorbesc. Despre Rins ce parere ai? A mai ramas cineva? ca te-ai exprimat de toti oamenii de top de la ei in termenzi critici.
  23. La anu' si lamulțean! Nu a primit raspunsurile pe care le astepta, probabil voia sa faca din kakat bici Mobra 50 o Yamaha R1.
  24. Sa te bucuri de el! Urmatoarea intrebare era de ce 350, dar vad ca s-a discutat mai sus.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...