Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Asta a fost dubios. Totuși nu știm dacă Gigi a avut cel mai greu cuvânt de zis.
  3. Ti-am mai explicat dar e ultima oara ca deja e plictisitor : nu mai mesteca și tu aceleași chestii spuse la nesfârșit de colegul frustrat a cărui (probabil) singură placere în viață e să sa ironizeze de sus pe absolut toată lumea, dacă vrei sa îmi dai peste nas măcar da-mi cu ceva ce am greșit (ca ai material destul) nu cu ceva cu care am dreptate dar al cărui înțeles a fost întors,rastalmacit șamd. El are issues,nu are o părere doar replici pe sistemul "ce prost ești" dar dacă îl întrebi ce părere are despre absolut fuckin orice,nu știe,nu are nu afirma nimic doar combate.Orice.De drag desigur.Problemele lui nu ma bag.dar tu mi se pare ca ai păreri de multe ori pertinente și de aceea vorbim,deci dacă îmi dai și mie un quote unde am zis eu ca Yamaha nu va face v4... E o mică mare diferență între "Yamaha nu va face v4" lucru pe care mi-l arunci mie în cârcă "yamaha nu știe sa facă motoare v4" lucru pe care mi-l punea colegul xt în cârcă și pe care m-am chinuit pe 2 pagini sa ii explic faptul ca nu aia ziceam pana a înțeles (sper) și "nu are sens pt yamaha sa faca un motor v4 pe care sa îl arunce după aprox 1 an,pt a construi un alt motor de la zero pt 2027" - lucrul pe care de fapt l-am spus eu.... Ori citiți pe diagonală ori efectiv cuvintele trec pe lângă voi.Ba da e ciudat cum doar vreo 2 3 au problema asta... Și nu,Gigi nu l-a vrut la Ducati pe musiu Marcelino,acel lucru l-am zis și I stand by what I said. Iar faptul ca dl.frustrat da # și zeflemea nu o face mai puțin adevărat. Dacă Gigi l-ar fi vrut,pt ce călcat i-ar fi căzut fața când MM a zis atunci in conferința aceea de presa pre-Mugello ca el nu merge la Pramac?de ce s-a precipitat masiv totul după acea declarație a lui MM?pai cine îl semna pe MM la Pramac? Iarasi,dacă gigi l-ar fi vrut pe MM la Ducati initial,pai cum călcat declara Jorge Martin vineri dimineață ca a bătut palma cu Ducati si mai trebuie doar sa se duca sa semneze? Innebunise JM și visa ca a vorbit cu "conducerea Ducati" (hmm oare fine din conducere are drept de a semna piloti ma întreb) și ca s-a pus totul la punct și mai trebuie doar sa semneze? Aa,ca acum Gigi se pupa singur în oglinda pt cum au decurs lucrurile,asta e partea a 2a,dar cu totul alta a fost intenția lui înaintea acelui weekend de la Mugello. Dacă uitați secvențele în care s-au întâmplat lucrurile și ce au declarat cei angrenați,eu țin minte,nu e problemă. Toată partea spate. Pare bolt-on bascula parca nu e a ei,zici ca e prea lunga bascula și pare disconected față de restul motoretei,carena aia laterală e ciudată rău- ok am înțeles ideea - aerul din radiatoare se descarcă în acel culoar pt apăsare profitând de faptul ca acum cu v4 e mai slim,dar pare așa făcută din bucăți... Acuma na - luam etalon Ducati si mai ales Aprilia - Ducati e mult mai compacta iar Aprilia pare foarte flowy datorita faptului ca a fost studiata atat pe aero,toate liniile se duc undeva au o logica. Meh,poate e unghiul pozei ciudat și de fapt in realitate e normală,vedem pe video După cum am zis însă,nu trebuie sa fie frumoasa ci sa funcționeze.
  4. Si nici Marcel nu va merge veac pe mobra roșie.... motivul... îl stim(jiji)
  5. Acuma..nu vreau sa fiu hater...bă nene dar mi se pare ca e făcută pe genunchi incropită în grabă așa? Heh nu contează până la urmă cum arata sau ce impresie dă,ci cum mișcă acul cronometrului. Baftă să aibă
  6. KTM 890 Adventure R 2021 Nr km: 36770 Situație acte: înmatriculată pe persoană fizică, fără datorii, se eliberează fiscal ITP: aprilie 2027 RCA: valabil Preț: 9300 euro Contact: 0736 495 807 Se poate vedea în București, Sectorul 6. Dotări și accesorii: - Rally Pack - Cruise Control - Quickshifter - MSR - Tire Pressure Monitor System - Șei încălzite pilot + pasager - Tankbag SW-MOTECK expandabil - Cutii aluminiu BUMOT (topcase capitonat, sidecase-uri cu genți interioare) - Scut aluminiu BUMOT - Cutie pentru scule aluminiu BUMOT - Cric central Heavy Duties - Scărițe coborâte și lățite - Protecție capac motor ambreiaj (KTM PowerParts) - Protecție capac motor stator (KTM PowerParts) - Manete frână și ambreiaj pliabile (KTM PowerParts) - Handguards Barkbusters Storm - Suport telefon cu încărcare wireless și amortizare vibrații - Talpă cric mărită (KTM Powerparts) Extra-uri, nemontate: - Șaua originală - Scărițele originale - Kit 1 Finger clutch - Manualul utilizatorului + Manual de service . . . . . .
  7. https://www.gpone.com/en/2025/09/11/motogp/yamaha-unveils-the-m1-v4-in-the-misano-paddock-here-are-the-first-images.html
  8. ca ar fi fost prea abrupta rampa de urcare/panta de coborare este peste trecere la nivel, sa evite barierele
  9. Vorba aia "eu sunt bun dar nimeni nu ma vede" ...si in alta ordine de idei,discutii din tabara KTM (care nu e falimentara,doar eu sustin asa pt ca sunt ironic/rau samd),si unde se pare ca dl.CEO cam pregateste terenul pt o plecare dupa 2026,ca am impresia ca alti bani in afara de cei 600 meleoane nu mai vede de la Bajaj - si numa de motogp nu le arde lor cand mor de foame...si in care se spune ca mai toate captele luminate de pe partea tehnica,care venisera de la Ducati etc acum dau bir cu fugitii pe la celelalte echipe. Dar KTM nu e falimentar,ci dimpotriva,duduie mai ceva ca economia romaneasca
  10. papa moto E, daca o fi pe bune. 7 sezoane? cred ca 1 cursa am urmarit. totusi dezamagitor ca piata nu a crescut.
  11. Tot ce se poate,tot ce se poate. Eu l-am luat de pe un site oarecum decent,dar nu bag mana in foc pt el... ...si o chestie interesanta care mi-a atras atentia : 2025 Catalunya Motogp Race : 1.A. Marquez (GP24) - 40:14.093 (28 gr. aer/41 asfalt) 2024 Catalunya Motogp Race : 1.F. Bagnaia (GP24) - 40:11.726 (26 gr aer/47 asfalt) Deci Bagnaia cu timpul din 2024 ar fi castigat cursa din Catalunya si in 2025. Pe GP25 a fost cu aprox 18s mai slow decat cu GP24,deci cam cu 0.75s/tur slower.
  12. Boss, de aici deduci ca acest articol este un mare FAKE. Actualul GP"25" are motorul de pe GP24 cum s-a hotarat de catre piloti,, si acelasi motor va exista si pe GP "26" ------------------------- Key Features of the Desmosedici GP25 Engine (as initially designed) Configuration: Liquid-cooled, 90° V4. Valvetrain: Four-stroke, Desmodromic DOHC, four valves per cylinder. Displacement: 1,000cc. Maximum Power: Over 250 hp. Intended Role: The ultimate expression of Ducati's technology for the 2025 MotoGP season. Why the GP25 Engine Was Ultimately Not Used as the Primary Base Radical and Inconsistent: During testing, the GP25 engine proved to be more "radical" and less consistent than the proven GP24 engine. Braking and Stability Issues: Pilots noted that the new engine, while offering smooth power delivery and good acceleration, resulted in a significant step backward in braking performance and corner entry stability compared to the GP24. Risk of Homologation: MotoGP rules require engines to be homologated (approved) for multiple seasons. Ducati was unwilling to risk homologating a new engine with significant weak points, preferring to stick with the reliable and highly successful GP24 base for 2025 and potentially 2026. Evolution of the GP24: Instead of the radical GP25, Ducati confirmed they would homologate an evolution of the 2024 engine for the 2025 season, focusing on integrating small, beneficial improvements. ------------------------------------------- Deci despre ce naiba vorbim? 99% din toate articolele care apar pe social media sunt niste fake-uri ordinare, ieri citeam de nu-s de disputa in replici intre Rossi si Tardozzi care a culminat cu Rossi care a venit in combinezon la circuit si s-a dat cu un Ducati "de test" pe circuit ca sa-i raspunda lui Tardozzi la replica "daca sa fii tare in gura mai bine vino si arata-ne ce poti pe circuit"
  13. Daa.. si acum imi aduc aminte cu scria cineva,, nu-l vrea Gigi domle, nu-l vrea! Dar insista sefii aia mari de la Audi!
  14. Cineva undeva o arde aiurea - pe de o parte motoreta e clar diferita,hai ca poate motorul nu e diferit dar sunt destule schimbari la ea,nu sunt aia nebuni. Insa pe partea cealalta - exact precum zici,la ce i-ar folosi lui Gigi sa il saboteze pe PEcco? Oricum acum nu mai prea are cum sa o schimbe...om vedea la anul poate il ajuta cu una care sa franeze beton sa poata arunca ancora cum ii place lui. Vedem pe GP26...btw tare o sa fiu curios cum va merge lumea de la sateliti pe GP25 - cred ca la fel ca pe GP23 Discutie intre pilotii Ducati inside video
  15. e ham ham @apriliacluj Ciufi nu Pufi, de la ciufulita sau cum ii zice dresoru de la ciufuta ca ii place sa-l ia de degete
  16. Am prins iar un weekend frumos, (au mers si camerele, tura trecuta a mers doar cea din spate), am gasit iar niste "poteci" nebatute inca, viraje, padure, foarte slab circulate, deh, duminica...
  17. daca e pisica = no problemo. asa tin si eu minte. nu inteleg ce sens ar avea sa-l saboteze cineva pe Peco daca poti sa ai 1-2 e ideal, e perfect. asa incep si eu sa latru acum: Basti a fost sabotat! Peco a avut tot suportul dar Basti? si-au batut pla de el. iisuse. a, ca acum il asculta mai mult pe pilotul nr. 1 (care nu exista :))) ) e altceva, e NORMALITATEA. toataq lumea ar vrea ca baiatul ala campion mondial de 2 ori (in absenta nrlui 1) sa mearga si el decent. toti. spectacol pe pista, dar nu. e sabotat. "nu recunosc ca moto e diferita" iisuse recunosc eu : e diferita, asa, si? aia e 24 asta e 25. suna diferit, esti prost? :)))))
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...