Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. ....și impresiile post-test despre V4 (dau link și nu comentez nimic ca să nu mi se spună iar ca sunt eu cel cârcotaș) : Quartararo Shatters Hopes: New M1 V4 Struggles Mirror Old Engine Woes “The sensations are very similar to those with the inline-four engine. Of course, we have a lot of work to do, but the feelings are still not optimal. I have nothing else to add,” he bluntly stated, pouring cold water on the fervent expectations surrounding the M1 V4. When pressed on whether the new bike was an improvement over its predecessor, Quartararo did not mince words: “At the moment, it’s worse. In Barcelona, I felt some differences that I considered improvements, but here I haven’t found them yet. Right now, I don’t sense any progress in the areas where we need it, but as the team says, there’s potential—at least in theory.” The question of adapting his riding style to the V4 engine also arose, and Quartararo responded with confidence: “No problem, I can adapt quickly. The issue isn’t the V4 engine; I don’t believe it’s the solution to all our problems because they’re identical to what I faced before, both in Barcelona and here. While Montmeló was slightly better due to its fluidity, this track has slower corners, and the bike feels aggressive.” “We need to address the front end along with other issues such as electronics, setup, and more. The list is long,” he admitted, hinting at the monumental challenges ahead. When asked about the potential for improvement, Quartararo remained guarded: “There’s potential, but I won’t specify how much.” He also revealed that discussions with fellow riders Miller and Fernandez echoed his sentiments, underscoring the collective struggle within the Yamaha camp. “Our comments are the same, but that doesn’t mean they’re positive,” he remarked, clearly indicating a shared frustration. The narrative took a deeper dive when Quartararo mentioned Augusto’s complaints about vibrations upon corner entry. “It’s not a confidence issue at the front; it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have. The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet. We must figure out what can be done,” he concluded, leaving a trail of questions swirling in the air. Deci cu alte....V4 Yamaha are aceleași probleme ca L4 Yamaha dar singurul punct bun al L4 (initial turning) nu mai exista pe V4.
  3. Azi
  4. Măcar când știi ca ești prea aproape ești mult mai atent. Deși la faza asta din scurt degeaba ești pe faza, doar sa fi frânat când s a băgat Opel, dacă vezi peste mașină din fata. De aia nu mi plac moto joase.
  5. Nu se va face dreptate - Caz prescris cu tot cu probe
  6. Pai fix asa OFICIAL au declarat ca nu au nevoie de echipa satelit,ca mai apoi dupa 1 an sa declare fix invers.Asta e un exemplu ce mi-a ramas in cap,dar toate declaratiile lor sunt oficiale. Cand ii promiteau lui Rossi marea cu sarea tot oficial declarau,so? Eu nu am spus ca nu exista motorul - eu am spus ca motorul e primul pas,si ca ei trebuie sa construiasca o motoreta in jurul acelui motor - motoreta perfect functionala si diferita de cea actuala. Nu credeam ca o vor termina anul asta?CLAR CA NU ! De ce nu credeam acest lucru?Pai baza pe TOATA istoria lor recenta. Sunt de parere ca nu - pt a vedea cum va reactiona un om sau un grup de oameni te uiti la ce a facut inainte nu?De aia vine lumea cu CV la angajare. Daca vine unul si zice "am fost puscarias numa de prostii m-am tinut dar acum m-am schimbat,vreau sa ma puneti director,voi da 100% pt firma nu mai fac prostii",care ar fi reactia ta? Pe vremea lui Jarvis lua si victorii de etapa si campionate,nu doar pole'uri (si nu vreau sa deschid iar subiectul cat la suta din pole'urile alea sunt datorate lui Q si cat motoretei),deci pana una-alta Pavesio mai are de demonstrat cate ceva.Ok - e la inceput no argue,dar eu personal sunt Toma necredinciosul,asteptam sa vedem si noi niste rezultate reale inainte sa declamam triumfatori ca "Yamaha did it" ?! Si anul asta e tot in coada clasamentului !!! Pana una-alta,vesti de la testul de azi : Word from the paddock this afternoon is that Fabio Quartararo. is not overly happy with what he has felt from the V4 bike so far. He says a lot of the problems with the current bike remain. Of course, it is very early days with this project and a lot more work needs to be done on it. But that's not an encouraging start. Deci...pot sa nu ma entuziasmez inca? Sau o luam iarasi in brate pe aia cu "Quartararo acest gay LGBTQ care nu stie sa o utilizeze nici pe asta la maxim"?
  7. Salut, dețin un Honda cbr 125 2007 pe injecție. De câteva săptămâni are ezitări la accelerație și se turează în gol.In mers nu răspunde deloc la accelerație și i am schimbat clapeta de accelerație, pompa de benzină, injector și tot nu și a revenit, las un video mai jos pentru cine are idee despre ce este vorba să pot verifica. 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov
  8. Protectii de plastic de montant pe handguards Barkbusters, culoarea negru cu scrisul negru. Ofera protectie impotriva vantului, pietrelor si a altora on/off-road Noi, in ambalajul original nedeschis. Pret: 200ron Motiv: Vanzatorul a gresit culoarea livrata Zona: Bucuresti (+drop-off pe unde ma mai duc turele) / Livrare in tara cu plata ramburs Contact: 0725637466
  9. Sa te odihnesti in pace,chiar daca scriu asta in intarziere...

  10. Iti raspund acum: pentru ca au fost declaratii OFICIALE, atat in momentul in care au decis trecerea la un motor V4, cat si ulterior, cand se afla in diferitele stadii de executie. Oficiale! Adica boss-ii de la Yamaha au declarat in interviuri, in pressa, etc ca vor construi un V4. Nu Carlo Pernat, nu comentatorii romani, nu noi, aici pe forum, ci oamenii de la Yamaha. In lumea in care traiesc eu, in general, cand faci asemenea declaratii, ai ceva pe masa. Japonezii (stiu ca nu iti plac, dar trebuie sa te dezamagesc) sunt oameni seriosi. Nu sunt sefii de la KTM, care dadeau declaratii foarte optimiste (sa nu spun altfel) dar ei erau cu un picior in groapa. Apoi au venit alte declaratii ale oficialilor Yamaha, in care spuneau explicit "gata! avem motorul". Iar spun, nu te apuci sa minti prin presa cu asa ceva. Mai ales la Yamaha, nu este cazul unui asemenea comportament. Tu nici la momentul respectiv nu credeai ca exista motorul si o tineai pe a ta, desi toata presa si toate declaratiile confirmau acest lucru. Imi aduc aminte ca iti puneam link-uri si tu te incrancenai sa sustii ca nu exista nici un V4 Yamaha. Este o atitudine de neinteles. Iar sa gandesti in clisee de genul "Yamaha s-a miscat incet in trecut, se va misca incet si acum" este lipsit de logica. Pana la urma, viteza cu care se misca, depinde de bani, de vointa politica la nivelul boardului si de oamenii implicati in proiect. Pe vremea lui Lin Jarvis, asa o fi fost cum spui tu, intre timp, conducerea sa schimbat iar Paolo Pavesio pare un tip pus pe treaba. De cand a venit el, uite ca Yamaha, aia slaba, cum spui tu, ia pole-uri, se claseaza in prima linie a grilei, are o baza, in timp ce anul trecut era la coada clasamentului. Aaa, ca in cursa pleaca din prima linie si sfarseste pe 14-15.. mai este nevoie si de un pilot cu sange in instalatie.
  11. ce o fi testat Alex? primeste updateuri ceva? da-i timp Q nu a mers decat pe 4L in GP
  12. Yamaha se misca in reluare - nu sunt nebun sau rautacios,ci ma uit la ceea ce au facut in recent times : - aducerea cutiei seamless in 2013 la 2 ani dupa Honda (2011) si la 1 an dupa ceilalti constructori,si doar pe upshift - lipsa totala de reactie la schimbarea uni-soft cat mai ales a gumelor din 2016,motoreta fiind aprox identica cu cea din 2015 si total neadaptata la noile gume,lucru taxat de ambii piloti de atunci - Rossi&Lorenzo - lipsa unui test team european cu piloti europeni care sa aiba niste timpi normali,Yamaha insista sa faca toate testele cu piloti japonezi (4,5s/tur mai slabi) lucru criticat indelung de Rossi - lipsa unui satelite team cu o moto actuala ,Poncharal fiind intampinat cu refuz cand a cerut-o,a parasit Yamaha aceasta ramanand fara satelite team,lucru care au declarat ca nu ii deranjeaza,2 ani au stat asa apoi brusc au vrut satelite team in persoana lui Petronas - care oferea bani buni pt asa ceva - stadiul de dezvoltare incet al partii aero - au fix aceleasi aripioare din 2017 pana acum - decaderea rapida din 2021 de cand era cea mai buna motoreta de pe grila pana acum cand e fix ultima Samd samd,am spilcuit din ce tin eu minte,asa in viteza,sunt convins ca mai sunt destule exemple de lipsa de reactie a Yamaha. E normal,cand dupa ce (zeci de) ani la rand au ars-o asa,eu sa nu ii cred cand zic ca in anul asta vor face nu un proiect ci vor merge cu 2 proiecte paralele L4 si V4 cu bugetele pt asa ceva si cu tot ce comporta un asemenea efort,mai mult decat dublu fata de ce faceau pana acum.Te-am intrebat si pe tine dar desigur ca nu mi-ai raspuns - ce te face sa ii crezi,de ce erai atat de convins ca vor face asta?Pt ca Yamaha de-a lungul timpului a declarat multe lucruri care s-au dovedit a fi doar declaratii.De ce ar fi diferita situatia din 2025? Si aparte de scosul V4'lui (pe care vor fi obligati la sfarsitul anului viitor sa il arunce) si de "revirimentul" aproape inexistent al actualului proiect.. sau hai sa zicem ca a fost o mica revigorare cu cele 3 pole'uri dar mai ales cu locul 2 de la Jerez,Yamaha e tot ultima tot nu a rezolvat mare lucru,e tot acolo de unde vroia sa iasa la inceput de an,iti dai seama nu? Adica eu nu as declara triumfator nimic pana nu as vedea niste rezultate concrete.Pt ca pana acum nu vedem nimic,toate sunt proiecte de viitor si sperante - V4 oricum anul asta nu va concura.Iar la anul...sa vedem daca nu e tot ultima si cu V4 ca si cu L4. Tot pe acelasi subiect - timpi teste de azi ora 12 : 1.Alex MarquezSPABK8 Gresini Ducati (GP24)1:30.714s ... 18.Fabio QuartararoFRAMonster Yamaha (YZR-M1)+1.067s (V4) Nu trag nici o concluzie de aici,asteptam declaratiile pilotilor.
  13. pai bucuria castigarii ramane. Nu a tinut mult motivatia de a mai urmari cursele. Dar, asta nu are legatura cu pariul Au ceva electronic
  14. nu inteleg cum la moto2 se merge in limtare uneori cand ajunge in limitare nu ar trebui sa dea nasol in nas? la ei pare ca nu face nimic. sau au ceva vreun mecanism?
  15. Bord Yamaha FZ6 an/model 2007+, perfect funcțional+optic/carcasa+toate prinderile intacte pret 200€/…usor neg. Tel.0722269189/Bucuresti
  16. Fara discutie, dar vazandu-i la lucru pe amandoi si vazand diferenta de mindset dintre ei, as zice ca afirmatia mea ar fi avut mari sanse sa se adevereasca. Banii i-as fi pus pe Marquez. Corect! Cu demonul pe circuit, nu am fi vorbit astazi de campioni precum Mir, Quartararo, Pecco.
  17. ramane totusi necunoscut deznodamantul. ne putem da cu parerea. versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni.
  18. Soferul Vw-ului a avut o reactie extrem de intarziata, probabil pe motiv ca nu a crezut pana la capat ca soferul Opel-ului va insista in depasirea respectiva. Lipsa de experienta sau neatentie la volan? Vinovatul e cat se poate de clar, dar rezultatul putea fi unul mai bun daca macar unul dintre cei doi reactiona in timp util si pe masura. Cat despre pastrarea distantei, da, sunt de acord, cu toate ca nu o practic tot timpul.
  19. Cand eram mai tanar, ziceam ca Speedy. Dau inainte, ce e in spate, e treaba lor. Aplicat la caz, motociclistul in cauza. a iest bine sau rau? Ce distanta trebuia sa aiba, ca sa poata evita accidentul?
  20. Nu, am inteles exact ceea ce ai spus. Am zis ca daca te depaseste lasi spatiul la loc si probelma este rezolvata. Separat de cele spuse de tine am zis ca este riscant sa circuli aproape in spatele unuia ca sa descurajezi pe cei din spate sa te depaseasca.
  21. Asta ai inteles tu? Ca trebuie sa tii aproape sa nu intre altul?
  22. Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil. Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" Mi se pare cat se poate de normal ca o motocicleta care nu a mai fost testata in regim de cursa, o motoreta in varianta.. beta, daca ma pot exprima asa, sa aibe niste boli ale copilariei. Cum spui si tu, consumul este ultima lor grija, mult mai grav este felul in care variaza coomportamentul motocicletei de la un tur la altul, mai ales ca in accest stadiu nici nu inteleg ce ar putea sa cauzeze acel comportament. Cat despre faptul ca nu s-a stricat, iti inteleg ironia, dar vorbim totusi de Yamaha, nu de KTM, Royal Enfield si alte motorete facute de tigani. Este drept ca mai pot aparea probleme de fiabilitate, mai ales in stadiul asta de dezvoltare, dar totusi.. Legitimitatea de campion a lui MM nu mai are nevoie de nici o validare. MM a facut si face istorie. Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred.
  23. Nu stiu cazul acesta dar am vazut in ttafic ca 90% in loc sa franeze intr.o situatie in care CHIAR trebuie franat prefera sa continuie mersul DAR cu.mana pe claxon sa auda vinovatul de situatie injuraturile
  24. Nu cred. Eu il vad pe imbecil scotand brusc botulin ultima secunda. Si nu-mi dau seama daca a dat semnal, s-ar putea sa fi fost tentativa de depasire, ci de evitare a autocarului. Mai e o chestie, autocarul iese foarte mult in exteriorul virajului exact inainte de accident. Si sunt doua variante: ori l-a vazut pe dobitoc incrcand depasirea in orb si a incercat sa faca loc, ori, de fapt, autocarul tocmai ratase virajul si a franat vrusc incercand sa evite iesirea in parapet si apoi ala din spatele lui a scos botul pe contrasens incercand sa-l evite. Exact, asta zic si eu: ori lasi distanta, ori depasesti cat mai repede, nu stai aproape niciodata.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...