Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Deci, chiar si daca as contesta, nu as avea castig intrucat zona nu este destinata parcarii, chiar daca am acel 1,5 metrii pentru circulatie.
  3. Nu mai e valabila treaba cu "1 metru" pentru circulatia pietonilor. Legea interzice oprirea sau staționarea pe trotuare. Excepții permise: Se poate parca pe trotuar doar dacă sunt îndeplinite cumulativ două condiții: 1. Există marcaje rutiere sau indicatoare care autorizează explicit acest lucru. 2. Rămâne liber cel puțin un culoar de minimum 1,5 metri lățime pentru circulația pietonilor.
  4. Salut, dețin un Honda cbr 125 2007 pe injecție. De câteva săptămâni are ezitări la accelerație și se turează în gol.In mers nu răspunde deloc la accelerație și i am schimbat clapeta de accelerație, pompa de benzină, injector și tot nu și a revenit, las un video mai jos pentru cine are idee despre ce este vorba să pot verifica. 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov 7b635c34-37d9-4876-b08e-6ed7f9e5a82c.mov
  5. Deci inseamna ca ajung pe la 2100-2300 euro cu ceva rezonabil. Multumesc de info, este foarte utila. Ca varianta la China m-am uitat la WABECO. De la ei am cumparat un suport de bormasina, de calitate foarte buna. https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2161/s/bohrstander-frasstander-bf1240/category/352/ Un strung mai modest costa 3200 euro din care daca scoatem tva ramane netto vreo 2650 euro ceea ce ar fi ok. Acesta ar fi modelul: https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2258/s/drehmaschine-d2000-h20/category/101/ Nu imi dau seama cat la suta este Made in Germany si cat este doar Assembled in Germany.
  6. morgen! azi, ase ni, mai light....
  7. Azi
  8. Gabi, fii mai atent pe viitor, unde deschizi topicuri... service si intretinere curenta e locul potrivit! de data asta te iert, dar te-am notat in caiet cu o bere
  9. Daca ar fi avut Uralul o siguranță pe rulmentul posterior cum a fost gândit Simsonul cred ca ar fi fost mult mai elegant referitor la preluarea forței de apăsare a ambreiajului și menajarea ambielajului.. Eu personal la cota de așezarea a palierului pe carter, pe unde trece uleiul spre palierul spate am majorat și am montat o bucată furtun PP, lăsat afara un grad atâta cât să ermetizeze cota
  10. Buna dimineata! Martea amplifica greata si mai tare!
  11. Ieri
  12. gasesti vevor (si chinezariile similare) pe la 7000 si ceva, dar mai bagi vreo 4000 pentru precizie si nu ma refer la cutite...
  13. The silver lining în toată treaba asta cu V4 e ca după acest test și după ce impresii a dat respectivul,am impresia ca nu o sa mai facă mulți purici la Yamaha.Si nu o văd ca pe un lucru rău,pt Q cel puțin,pt Yamaha e o mare mare problema dacă pleacă - cred ca au forțat aceasta motoreta V4 (pe care o vor folosi realmente maxim 1 an),special pt a-l face pe Q sa rămână în proiect,ori cred ca outcome'ul va fi fix invers. Nu vreau sa fiu rău dar,după cum mi-am dorit ca MM sa plece de la Honda la fel îmi doresc sa plece Q de la Yamaha. Și sa vină cineva care exploatează Yamaha....cum se poate mai bine,idk. Good point. Un rookie probabil,dar nu Alonso sau Quiles Probabil cineva gen Manu Gonzales...sau îl aduc pe Zarco sa ii dea finally un factory? Dar nu cred ca il lasă Honda sa plece...
  14. Deja ajunge Toprak la uzina Întrebarea imensa e: Cine dracu vrea sa vina la Yamaha?
  15. Am un proiect la care am de facut piese mici si marunte. Lucrez cu rulmenti de 5-6 mm diametru interior, grosime 2,5 si 3 mm... Si tot stau cu saru' mana sa imi faca diversi piese miniaturale. Asa ca cel mai bine ar fi sa imi un strung mini. Aveti vreo propunere? Nu imi fac iluzii, stiu ca toate sunt China, dar probabil ca exista unele de calitate mai buna (si mai scumpe). Bugetul este in jur de 6-7000 lei.
  16. Mai sunt unii care merg in picioare. În caruta, sa vada ce e prin curtile oamenilor...
  17. Mici progrese, pregatesc montarea ambielajului in carter dar aceasta pregatire este una minutioasa si ia mult mai mult timp fata de asamblarea propriu-zisa. Trebuie verificate atent toate piesele: ambielaj, tavitele de centrifugare a uleiului, palierii in care intra rulmentii ambielajului. Rulmentii sunt SKF 6207 C3 cu bile si URB NJ207 cu role. In mod normal sunt necesari doi rulmenti 6207 C3 dar rulmentul cu role NJ207 cu role va fi montat in spatele ambielajului unde vine volanta. Avantajul este ca rulmentul cu role este mai rezistent si totodata ajuta mult la montarea palierului spate deoarece camasa interioara se monteaza pe arbore si intra prin alunecare pe bile. Astfel te "chinui" sa presezi palierul spate doar in carter, nu si pe rulment. Sistemul cu rulment cu role in spate il are si Dnepr650 dar de fapt treaba este inspirata de la motoarele de BMW care s-au facut in anii '50.
  18. Of course! Pe Ducati s-ar plange ca nu are feelingul pe roata fata, pe care il avea pe L4. Deja vad ca se plange ca noul V4 nu coteste la fel de bine ca L4: "it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have.The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet" . Deci, omul vrea un V4 care sa ii ofere mai mult grip pe spate, dar in acelasi timp sa fie la fel de buna pe viraj ca actualul L4... Practica arata ca daca transferi mai multa greutate pe spate, ca sa imbunatatesti gripul, vei pierde pe partea de cornering si, asa cum i se intampla lui Bagnaia, va avea de suferiit si feelingul pe roata fata. Jiji a sacrificat deliberat virarea, tocmai pentru a obtine mai mult grip din pneul spate. Q insa, vrea si cu sula prin mai si cu sufletul in rai. Concluzie, nu a gasit nimic bun la noua motocicleta, la cos cu ea! Cam asta este directia pe care o ofera el departamentului de R&D...
  19. Salutare! Dupa cum spune si titlul, as vrea sa fac o contestatie la o amenda de parcare. Conform articolului mentionat in biletul lasat, am fost amendat pentru ca motocicleta este parcata in asa fel incat n-ar fi 1 metru pentru deplasarea pietonilor, ceea ce in cazul locului unde parchez, nu este cazul. Cine s-a mai lovit de asa ceva, cum trebuie procedat? Textul din lege: pe trotuar, dacă nu se asigură spaţiu de cel puţin 1 m pentru circulaţia pietonilor;
  20. Da, uitasem asta, mersul in spatele unei masini peste care nu vezi e riscant. Cred ca si de-asta am zis initial ca eu as fi depasit de mult. De-aia iubesc eu mersul in picioare, chiar si la 100 la ora. Pe Pipera, unde e plin numai de suvuri si unde este cea mainlipsita zona de reguli de circulatie din Bucale, eu nu pot sa merg decat in picioare. De la Iancu Nicolae pana la Petricani.
  21. Deci, până la urmă Yamaha au făcut V4 si a ieșit tot L4... Eu cred ca daca acest Quartalaba ar merge maine pe un Ducati ar declara la fel: 'the problems remain".. The problem is him.
  22. O sa verific, dar inca o chestie este ca daca dau cu spray langa filtru de aer care este nou motorul se turează normal.
  23. ....și impresiile post-test despre V4 (dau link și nu comentez nimic ca să nu mi se spună iar ca sunt eu cel cârcotaș) : Quartararo Shatters Hopes: New M1 V4 Struggles Mirror Old Engine Woes “The sensations are very similar to those with the inline-four engine. Of course, we have a lot of work to do, but the feelings are still not optimal. I have nothing else to add,” he bluntly stated, pouring cold water on the fervent expectations surrounding the M1 V4. When pressed on whether the new bike was an improvement over its predecessor, Quartararo did not mince words: “At the moment, it’s worse. In Barcelona, I felt some differences that I considered improvements, but here I haven’t found them yet. Right now, I don’t sense any progress in the areas where we need it, but as the team says, there’s potential—at least in theory.” The question of adapting his riding style to the V4 engine also arose, and Quartararo responded with confidence: “No problem, I can adapt quickly. The issue isn’t the V4 engine; I don’t believe it’s the solution to all our problems because they’re identical to what I faced before, both in Barcelona and here. While Montmeló was slightly better due to its fluidity, this track has slower corners, and the bike feels aggressive.” “We need to address the front end along with other issues such as electronics, setup, and more. The list is long,” he admitted, hinting at the monumental challenges ahead. When asked about the potential for improvement, Quartararo remained guarded: “There’s potential, but I won’t specify how much.” He also revealed that discussions with fellow riders Miller and Fernandez echoed his sentiments, underscoring the collective struggle within the Yamaha camp. “Our comments are the same, but that doesn’t mean they’re positive,” he remarked, clearly indicating a shared frustration. The narrative took a deeper dive when Quartararo mentioned Augusto’s complaints about vibrations upon corner entry. “It’s not a confidence issue at the front; it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have. The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet. We must figure out what can be done,” he concluded, leaving a trail of questions swirling in the air. Deci cu alte....V4 Yamaha are aceleași probleme ca L4 Yamaha dar singurul punct bun al L4 (initial turning) nu mai exista pe V4.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...