Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Nu cred ca am skill -ul pt off.road serios ....insa soft , da am de gand sa ies . Am luat modelul asta din mai multe considerente . Insa din cate vad eu este excelent si pentru calatorii lungi . Poti merge si sportiv cu ea . Iese si pe niscaiva pamant sau baltoace .....un all arounder minunat . Daca tu dai la bembew xx bani ...nu inseamna ca esti etalonul meu ....eu ma uit in poznarul propriu si atat . Comparatiile astea sunt puierile . Daca vroiam accesorii de bembeu , cumparam bembeu ! 450 -ul l-am dotat relativ ieftin ....si de aici si comparatia cum ca ar fi scumpe .... Multzam nene kristi pt schimbare ! .
  3. Azi
  4. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Realizezi ca imbatranesti atunci cand pui topcase pe un supermoto. Initial foloseam un tankbag FLM pus pe coada, dar dupa vreo 2 ploi s-a dovedit a nu mai fi prea waterproof asa ca am cautat un ceva pe post de topcase. Norocul a facut sa gasesc pe Baboon (fostul Boonstra) suport topcase pentru Xchalenge, placa si topcase, originale pentru F/G650 GS, toate noi si la juma' de pret. Tot de pe Baboon am luat si scut pentru motor, varianta de plastic, nou, in ambalajul original. Pot sa zic ca a fost o mega bafta, toate piesele astea nu se mai produc de cativa ani.
  5. Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna accesorii extrem de scumpe? Sa vezi la BMW accesorii, gen Wunderlich, daca accesorizezi un R1300 iti mai cumperi un CF Moto NK 300. Eu cred ca sunt corecte preturile pt orice inseamna CF Moto. O sa pt tine costa 900ron, o sa pt a mea 450 MT a fost 550ron, adica........daca ma duceam la MotoVis in PH sigur ma costa cu drum cu manopera cu alea alea alea 900ron. Haide la offroad cu ea sa vedem cum merge. De ce nu ai luat 800MT normal daca X-ul este prea inalt? Vrei sa mergi la offroad mai serios, nu drum forestier, inteleg, ma gandesc la rotile 18-21 si suspensiile mai inalte de pe modelul X.
  6. Bine ai venit pe forum,si tie... Te rog sa-ti completezi datele de la avatar.
  7. Si pentru ca sunt in mijlocul unei renovari…am gasit o scuza buna sa incep colectia de DeWalt.
  8. Salut si tie, bun venit pe forum.
  9. Este normal sa gasesc ulei in carter la aprilia factory ditech?
  10. Pai nu sunt ce trebuie, bateriile au risc ridicat de incendiu, autonomia este prea mica, durata de incarcare prea mare la statii care nu sunt puternice, sunt ecologice doar in oras in ideea ca nu dau noxe in schimb creeaza noxe la termocentrale prin curentul consumat. Chiar si asa nu sunt impotriva loc ca solutie tehnica, cine vrea e liber sa-si ia si zece EV-uri... problema e cand vine zdreanta aia neomarxista de Ursula si zice ca e musai sa trecem la EV, asta e problema mea cu EV-urile.
  11. Aprilia cu aripioare de bmw @xt600 nu poti sa compari pe Acosta cu Oliveira. Ce a luat ktm au fost victorii de conjuctura, uneel pe ploaie, altele ca au cazut alti piloti. in primul rand nu era MM pe ducati de uzina, in al doilea rand, pe atunci Ktm baga ani on r&d... acuma mai putin. nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. cu atat mai putin Acosta cu ktm, o motoreta inferioare apriliei zic eu, si un pilot care inca mai are de invatat la conservarea gumei spate. Faptul ca e agresiv cu motoreta are si puncte bu e si rele. Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate.
  12. https://www.facebook.com/share/17BLfXWRJn/
  13. https://www.crash.net/motogp/news/1087047/1/marc-marquez-reveals-doctors-ultimatum-he-couldnt-take-valencia-motogp-test?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOL56RleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR6DltHPNxmKuxvuM6TKYEtleOlGbw0_SEpZ7BJJA6sE7BDgNVB6K6vbCGm-rQ_aem_-wiId_y4_Pmwaf9co7snag#Echobox=1763636513 Tot nu se învață minte
  14. Acum ceva ani am parcat masina la o iesire dintr-o parcare, primul loc cum ar veni. Am lipsit cateva ore si cand m-am intors, am gasit 4 urme diferite de vopsea pe bara, de la locul de langa mine. Eu nu aveam cum sa parchez aproape de cel de langa mine intrucat aveam masina in doua portiere si fiind lungi, aveam nevoie de spatiu ca sa pot sa cobor / urc. Deci toti au parcat ca pwla, iar cand au plecat din parcare, tot ca pwla au plecat si mi-au sters bara.
  15. Eu mi-s prost de fel, dar nu pana la capat
  16. Vorba neamtului: Welcome to the club. Oricum ai scapat ieftin. Culmea este ca daca te duci la Militie si ai neinspiratia sa dai in scris ca ''acuma 1 saptamana am gasit masina lovita in parcare'' te mai si amendeaza si iti ia permisul pentru ca nu ai declarat accidentul in termenul legal. Am patit asta.
  17. Sa monteze camere ca sa ii surprinda si pe "soferii" care lovesc masini parcate pentru ca nu stiu sa invarta de un nenorocit de volan. Soferi care desigur ulterior evenimentului isi vad de drum, nu isi asuma fapta. Am fost plecat din tara cu mobra, cand m-am intors, masina lovita (bara fata). Astazi gasesc masina lovita din nou (bara spate + aripa). Bormasina cu percutie, cu asta le-as face gaura in masea. Ba nu, indepartare unghii cu patentul si apoi inserat degete in borcanul cu zarzavaturi. Ba nu, bulgari de sare ca mic dejun, pranz si cina, fara apa pentru o saptamana.
  18. Propun schimbarea titlului in CFMOTO 800MT-X (2025- ) pentru a avea descrierea completa a modelului. Am sa deschid si eu un topic pentru CFMOTO 700MT (2025- ), Nu sunt sigur daca este sectiunea potrivita, dar cum V-Strom-si NC-ul au topic pe acesta sectiune, si 700MT-ul il bagam tot pe aici.
  19. 1320 de lei kitul de protectie........pai eu chilipir la banii astia. Va invit pe la BMW sau Harley sa vedeti acolo amenzi
  20. Imi pare rau, dar din comentariile tale am dedus ca EV-urile nu sunt ce trebuie. Iata ce ai scris: ''....de ce am crede ca EV-ul ar fi viitorul?'' Asadar cum ramane: sunt sau nu viitorul masinile electrice?
  21. Partea cu caldura se rezolva cu un mic deflector montat in gaurile alea . Acu pe frigul asta e chiar misto ! Daca nu ma insel am varianta joasa de sa ...dar is mai micut asa , si am fost si bolnavior cand eram mic Orice ar fi , numai de la ei nu iau La RAMS o sa merg ( le ai am fost si ultima oara cu cea mica ) .
  22. Oare cati piloti ar vrea pt la anul un GP24 de fier vechi?Nu neaparat de la Ducati...ma gandesc aici la Mir care cade pe Honda aia non stop,la Acosta....ehe,saracii ce n-ar face ei pt una din aia Nu intelegeam de ce - aa ,se da doar asa de fenta?Nu il vedem si pe asta la motogp la anul sper nu? Ca va avea performante cam ca Chantra.... Si eu zic la fel si tot timpul am zis ca JM este hai sa nu zic cel mai rapid pilot din pluton dar in top 3 - doar ca degeaba esti rapid daca esti labil psihic - acum esti super vesel maine esti disperat poimaine esti posomorat si vrei sa dai quit samd.Undependable. Aa,si mie imi place de Fermin (imi placea mai mult de colegul sau de la moto2 Alonso Lopez dar intradevar Fermin e peste el) - e simpatic e destul de rapid overall un pilot bun.Am zis doar ca nu e un pilot de masura lui Acosta.Insa mergand cu lemnul,n-ai ce - cred ca a scos maximul din ce se putea cu acel...material.Nu cred ca gresea managementul de gume,cred ca efectiv vroia mai mult si zicea "daca fac management cf programului ajung pe 8 - fuck it - hai sa ma bat cu ei" - si normal ca isi rupea gumele si cadea in clasament.Dar e normal pt un pilot asa de tanar sa fie exasperat cand vede ca el poate mai mult si moto e incapabila. Si victoria lui Aldeguer a fost circumstantiala - Acosta nu a avut acel noroc.Poate e mai bine ca nu a avut e mai bine sa nu ai sperante,ca atunci actionezi si cauti altceva...asa mai lua o victorie un podium se gandea "hai ma ca se poate si cu astia" cand de fapt nu se poate. Apropo de kktm,se schimba conducerea,se schimba si declaratiile "With Bajaj as our parent company, we now have a strong industry expert… We want to leverage these synergies to bring KTM back to the top,” said CEO Gottfried Neumeister. After the EU approved the takeover, Bajaj Auto B.V. has become the sole owner of Pierer Bajaj AG, now renamed Bajaj Mobility AG. Massive restructuring is already underway, including a 50% cost-cut target for KTM’s Austrian operations — and that pressure extends all the way to MotoGP. “Now it is up to us to consolidate and regain trust,” Neumeister emphasized, acknowledging the company’s financial struggles and production cuts. KTM’s racing future remains uncertain. The €60 million MotoGP program is on the table, with Bajaj yet to commit to funding it long-term. The search for an investor has been ongoing for a year — even a recent meeting with CFMOTO ended without agreement. Meanwhile, former KTM ally and Remus CEO Stephan Zöchling has re-entered the picture. Despite past conflict with the Pierer Group, his deep connections in business and politics make him a potential key figure in securing MotoGP’s future at KTM. “Without Zöchling, we would have gone bankrupt,” Neumeister admitted — explaining why he was seen again with Zöchling at the Valencia GP finale. With sales down, production cuts, supply shortages, and rising global pressures, KTM faces one of the most critical turning points in its modern history — and the next months will decide whether the RC16 continues on the MotoGP grid under new ownership. Traducerea pe diagonala : Bajaj a cumparat KTM ca sa faca bani cu el,nu glorie (dooh!) si prin urmare vrea sa restructureze = sa taie cheltuieli - iar divizia de Motogp e prima pe care o va taia (si pe buna dreptate).Au pus-o la mezat - nu s-au inteles cu CF Moto la bani - acum vor sa i-o vanda baiatului care are Remus Exhausts.Proasta combinatia daca ajunge la Remus - nu il vad pe baiatul ala sa aiba banii necesari sa suporte un asemenea efort financiar ani la rand. Si nici nu pot deloc sa il condamn pe Rivola avand in vedere ce a incercat sa faca Martin,chiar daca sunt fan Martin.Nu poti sa faci asa ceva - sa vrei sa pleci cand tu nici macar nu ai mers 4real cu motoreta aia - e insane. Intrebarea cea mai mare este : pe cine pe cine vor sa aduca oare? Inteleg ce zici,dar sa nu uitam ca TOATE victoriile KKTM au fost circumstantiale - nimic sustenabil (cuvant la moda),nimic care poate fi repetat,nici o consistenta.Acosta a avut niste ocazii,nici una clara insa.Deh,a si venit intr-un moment...in 2024 cand MM era deja pe val,JM pe val Bagnaia pe val...imagineaza-ti cum era daca venea in 2020 Nu prea avea cum sa plece de la KTM ca a venit intre perioadele contractuale (2025-2026 fiind cea actuala),el venind in 2024 cu contract multi-year...pe de o parte avea contract la sfarsit de 24 pe 25-26 si na pleci dupa primul an rookie?Cand te-au ridicat in 2025 la Factory?Acum are logica sa plece atunci nu avea pt ca KTM o ducea bine investea acum se vad rau gaurile. Daca nu isi gaseste alta echipa insa din 2027 (chiar si VR46 client etc),mai ales avand in vedere starea financiara a KTM,atunci o merita si el ca si Q.Dar eu presimt ca isi va gasi,mai ales ca omul s-a dus la Uccio decum s-au auzit zvonuri de faliment la KTM,acum treaba e dincolo de zvonuri e pe fata ce sa mai...
  23. Ceva rezultate de la testul privat yamaka de ieri? Au mai imbunatățit ceva pe ici pe colo prin părtile esențiale?
  24. Ai luat varianta inalta? Ca sunt doua modele: Cea joasa are 830mm la sa fata de 870 varianta inalta. Eu m-am dat cu varianta "TALL" si intradevar era inalta, in comparatie CRF1000 al meu, dar se simtea si mult mai usoara in acelasi timp. Mi-a placut mult cum merge 800MT-X-ul, singurul minus fiind faptul se incingea tare, mai ales cand mergeam incet se simtea la picioare caldura degajata de la motor, si afara erau sub 20 de grade.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...