Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. misionaru

    De reținut

    Inca ne pretam la mizerii fara a sanctiona extremele care se intampla in societate. Fireste ca toti trebuie sa respectam legea, dar cand respectul legii incepe cu cei mai "prosti" si se opreste fix dupa ei, parca nu mai pare ca toti suntem egali. Sa vedem si filmarile cu fiilor de senatori si deputati care merg cu 200+ pe drumuri si care nu sunt retinuti dupa ce sunt prinsi de "organe". Au gasit un tap ispasitor, l-au rastignit. Iuda merge in continuare, ne face cu mana din masina...:) PR se numeste si are ca scop doar promovare de imagine.
  3. Rins a contrazis curentul V4 si a zis ca nu e asa o mare diferența între motoare. Eu zic ca Rins...si cred ca se va vedea la anul. Asta e dură. Chiar e păcat de cum a terminat sezonul Bagnaia. Măcar mâine în teste sa facă ceva... Vezi ca te aude colegul xt și face atac - tu nu ai tot auzit ca Q "nu știe sa exploateze motoreta Yamaha la adevărata ei valoare"? Și ca "e bun doar pe un tur sec de circuit și atat"?Punctele le-a obținut...din greșeală Sper sa o vad din 2027 pe Yamaha cu bravul Toprak la cârmă,și fără Q.
  4. Azi
  5. @DonFlamingo incearca Nolan 1005 / X-Lite 1005 daca ai unde.
  6. Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?
  7. Salut, astazi inainte sa ma duc la birou am fost rapid sa mai probez niste casti. Sa o luam cronologic cu ce am testat si la ce ma uit, incepem cu ce urmaresc: -> Urmaresc casca Flip-up sau Flip-back cu structura compozit (tri-compozit, ori carbon, ori mix din fibre). Din ce m-am documentat pe langa ca sunt mai usoare sunt si mult mai bune in caz de impact, intrucat absorb mai bine energia cinetica de la impact. -> Calitatea fabricatiei si a materialelor. Castile nu mai sunt ieftine si nu vreau sa platesc pe niste plastice ieftine sume demne de materiale gen metal, etc etc -> Functionalitate: ochelari de soare integrati, posibilitate integrare cu intercom. Ce am probat testat: -> HJC RPHA 90S: actuala casca. Imi vine bine pe cap dar dupa 4 ani a inceput sa se dezintegreze, sa cada piese, sa nu se mai inchida sau se deschida cum trebuie desi nu este atinsa/lovita/accidentata. Vizierele se zgarie foarte usor, atat cea exterioara cat si ochelarii de soare integrati. per total sunt dezamagit. -> HJC RPHA 91: noul model flip-up nu imi mai vine pe cap, au schimbat calapodul. -> Probat Shoei Neotec 2 si Neotec 3: cu tot fitting system, probe, para-probe nu imi vine cum trebuie, in principiu din cauza presiunii pe care o exercita atunci cand este inchisa in zona articulatiei mandibulare. presiune care ma loveste imediat, nu vine dupa cateva ore. Din pacate un mare NU, dar sta foarte bine la toate celelalte capitole -> dupa cum am mai spus colega de moto s-a dat pe jos cu ea si casca inca functioneaza "zici ca e noua". -> Shoei GT-Air3: de curiozitate am probat si integrala de la Shoei, sora "fixa" a Neotec 3: imi vine ca turnata pe cap. Daca voi renunta la ideea de flip-up/flip-back pe asta o voi lua. -> Schubert C4 PRo si C5: calapodul nu imi vine sub nici o forma - ori prea mare ori prea mica -> TEstat si Schubert S3: varianta integrala de la C5 si la fel ca si C4 Pro si C5 nu imi vin sub nici o forma -> Testat si Schubert J2: un fel de open-face dar cu un chinguard ceva de genul (am un Schubert M1Pro pentru mers in oras cu scuterul si care imi vine perfect) - au schimbat calapodul si nu imi vine chiar daca e open face. -> Shark Oxo: orice marime pun pe cap L sau XL imi vine ca turnat iar materialele si felul cum e facuta mi se pare foarte calitativa. Partea mai putin buna la Shark este ca este din policarbonat si nu fibre. Asta este marele minus. -> AGV Tourmodular: o gluma buna de casca. Materiale foarte ieftine, scartaie din toate incheieturile, oricum nu vine cum trebuie pe cap. Una peste alta o casca sub-mediocra din toate punctele de vedere. -> Bell SRT Modular: o idee mai bine ca AGV dar nu vine sub nici o forma pe cap -> Scorpion EXO Tech EVO: aceeasi senzatie de materiale ca la HJC, motiv pentru care voi si spune pas. Din relatari de pe la prieteni le cam pica butoanele si la astea....deci pas desi imi vine perfect pe cap. -> LS2 am fost sa testez la ATV Rom dar nu mai aveau asa ca voi incerca si la colegii de la Indian/Royal Enfield. Pana acum singura care imi vine si imi si place este Shark-ul dar nu sunt foarte convins din cauza Policarbonatului si a faptului ca sunt frantuzesti. O sa incerca sa ma duc si la LS2 si eventual sa gasesc Nolan pe undeva dar nu mai am prea mari sperante.
  8. Bun, că nu se știe când apelez la tine pentru vreo piesă...
  9. Inca o săptămână incheiata, cu motociclete de calitate și clienti fericiți . Săptămâna aceasta plec iar spre Germania, iar pentru ca după cum v-am obișnuit deja, cu ocazia sărbătoririi Zilei de Naștere , voi face eu un cadou. 23 Noiembrie..22 de ani ( pe un picior ) Și anume, dacă ești începător si vrei motor verificat si transportat din Germania pana in fața casei tale, acum e momentul să profiți . Pentru că vă fi GRATIS Pentru detalii, 0744973166 Cele bune , Marcel
  10. Cred ca TOATE au nevoie de viteza pe viraj,nu doar L4....sau cel putin toti spre asta nazuiesc. V4 e mai ingust,100% asta e un avantaj,no argue.Ca si packing insa,e mult mai nasol. Vor invata,sau cel putin sa speram ca vor invata. Nu cred ca "au scos maxim din acel 4L" ...ce inseamna asta?Ducati au scos maxim din V4 atunci?Ca au puterea cea mai mare.Nu o inteleg pe asta cu "au scos maxim din 4L"... Intradevar eu nu sunt de acord cu abordarea lor,dar nu pt ca au lasat L4 si au trecut la V4 ci pt ca nu mi se pare a avea logica in ceea ce fac - nu mi s-a parut a avea un motiv logic pt care au trecut la V4 - au trantit brusc abordarea lor cu viteza pe viraj si L4 si au luat in brate V4 (si stop'n'go,nu?) Nu sunt un nostalgic - aplaudam progresul dar eu cred ca nu au progresat ci doar imita,they're playing catch'up exact ca Honda cu aero.Si vor avea aceleasi rezultate pe care le-au avut si conationalii lor cu acea abordare. Ca si idee - 850cc sunt ff aproape de cei 765cc ai lui Triumph la moto2,deci un L3 ar putea fi o abordare f interesanta,lasand loc si de aero.Ok,ok nu va fi la nivelul V4 ca si cuplu dar nu cred ca cuplul motor e raspunsul corect intotdeauna.Cred ca mult mai importanta la niste utilaje de 150kg/300 cai e punerea puterii la pamant.Just my 2 cents.
  11. ai tu tv mai smecher asa la altii nu le apare
  12. Probabil la anul...am multe scule la lista de asteptare :)))
  13. Mie imi apare tot timpul cand pornesc tv-ul daca au intrat programe noi. Eu am cablu de la jiji erdeesh si din cate am înțeles, la ei nu este ps4. Pote vreun coleg are ds4 si ne spune ce furnizor de cablutv are.
  14. Eu am de 3 ani shark evo gt-este casca din care s-a facut modelul actual de OXO. Se tine binisor. Dar incepe sa dea semne de uzura. Insa eu o forjez binisor. PEr ansambul, comoda, si ok. Multumit la cat am dat pe ea-2500 lei. Oxo este o usoara evolutie nu revolutie, deci ma astept sa fie tot pe acolo. EU am avut Shoei neotec in trecut, foarte buna, dar bat campii sincer cu preturile. Si grea. SI shark este grea. Drept pentru care, urmatoarea va fi LS2 advant x carbon-am vazut ca ai zis de ea. Este misto la prima vedere, am probat o, vine misto, materiale, usoara, etc. NU imi pare sincer la fel de bine inchegata ca si Shark ul actual-cred ca nu va tine la fel de bine la uzura. Dar carbon, usoara, este ce vreau. SI eu ma declar fan mandibula rabatabila, ca merg des cu ea deschisa, cand nu o alerg-este mult mai ok cu mandibula rabatata in spate, vs sa mergi cu flip ul ridicat-ia tot vantul. Ls2 am probat la Indian/royal enfield, acolo o aveau expusa. Fix modelul carbon. la primavara o cumpar, daca nu apare ceva. Scorpion exo carbon, mi se pare mai slaba, per ansamblu-si nici in review uri nu sta la fel de bine. legat de reviewuri, eu ma uit la championhelmets. Testeaza in aceleasi conditii castile, masoara zgomot, ventilatie-diferente temperatura. mi se par foarte profi.
  15. mai dati refresh la programe ca mai introduc in grila programe noi, scot altele si trebuie un refreci
  16. e semn de progres in primul rand in al doilea - vine marea resetare din 27. pai era ca nu putea depasi, L4 avand nevoie de viteza pe viraj. plus v4 e mai ingust si deci ia moto mai putin aer in piept intre semafoare. etc. vor invata niste chestii despre v4 anu asta, daca nu incepeau acum - plecau de la 0 in 27. mai bine sa inceapa din timp. plm, tu nu esti de acord cu abordarea lor, aia e. e posibil sa fi scos maxim din acel 4L.
  17. Eu le-am verificat doar la mana, la fiecare curatat de lant. Probabil nu aveam cum sa constat ceva in felul acesta. Dar in afara de echilibrat odata cu schimbul de anvelope nu am mai intervenit cu altceva si nu am simtit vreodata ca sunt probleme in aprox 30k.
  18. Djenavar

    De reținut

    Doar nu si. a luat omul trotineta sa stea in spatele tirului , hai ca are dreptate.
  19. Stati statii,nu sariti pe mine - Nu am afirmat ca Yamaha va fi la nivelul Honda sau KTM, eu am dat acolo best scenario pt ei - parerea mea proprie si personala,pe care nu am ezitat sa mi-o tot exprim de-a lungul anului e ca Yamaha va face un mare nimic cu acest V4 si ca nu e nu va fi la nivelul Honda si KTM. SI CHIAR DACA vor reusi sa vina cu o moto la nivelul a ceea ce as califica "tear 3" - Honda KTM (Yamaha fiind clar tear 4 - coada,desi colegul xt ne va spune acum ca Yamaha e la nivel cu Aprilia dar nu stie Q sa mearga cu ea ), TOT nu vor reusi sa il tina pe Q la echipa,care Q vrea moto cu care se poate bate la podium. Am exprimat scenariul cel mai pozitiv,dar si daca li se aliniaza stelele si infaptuiesc best outcome ala tot pleaca,pt ca ala vrea moto de locurile 1-3.Si atunci imi puneam intrebarea - ce rost are acest V4 scos acum??? De ce nu un V4 scos in 2027 pt spec din 2027 and so on? Nu cred ca vor reusi sa scoata semnificativ mai multa putere dintr-un V4 decat din L4.Teoretic V4 ar trebui sa vina cu mai multa putere dar eu nu cred ca Yamaha va reusi.Cred ca ei trebuie sa schimbe (multe) alte lucruri nu arhitectura motorului. Sau hai sa o spun altfel - arhitectura motorului e ultima lor problema - acea schimbare ar trebui sa vina ca urmare a unui proces de design care sa duca la respectiva concluzie,nu pt a se alinia cu restul. E ca si codita de stegosaur a lui Honda - degeaba si le pun in fiund daca nu inteleg la ce folosesc si de ce i-a facut pe cei de la Ducati sa foloseasca asa ceva... EI se gandesc pe 2 ani,nu eu.Tocmai asta era intregul meu rationalment - de ce sa nu te gandesti de acum pt 2027 cand va fi un mare reset ?!!! ei se dau de ceasul mortii sa faca un motor pe care in 2027 il vor arunca la gunoi ! Nu era mai logic mai ales ca sunt in deep shiit sa faca un proiect paralel cu care sa mearga binisor de acum pt 2027?Cu motor de 850cc V4 corect ba da atunci sa iasa ceva? - nu vii acum cu aceasta struto-camila prin care sa ii arati lui Q "iata ca mergem si noi in directia celorlalti (tot ultimii suntem dar na good effort),si mai stai la noi ca ne dam silinta",ca mai apoi peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero? Sau ok - daca merg in 2026 cu V4/1000 in paralel cu V4/850 cu 2 proiecte paralele si le dezvolta in acelasi ritm luand de la 1000 lectiile si le aplica la noua moto de 850 jos palaria,asa da! Dar sincer m-as mira maxim sa faca asa ceva,pt ca asta ar insemna un buget mult mai mare chiar decat au avut in acest an cand au dezvoltat 2 proiecte.
  20. nu trebuia sa o tranteasca, ajungea sa iasa Marini mai larg intr-un viraj cat sa-l depaseasca Binder sau Miller si aia era...
  21. gandeste-te ca pana la teste nu o sa ai altceva de vazut. are un punct de cotitura sa spunem cursa aia.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...