Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. s-a prins, incerc si eu sa fac reclama... sunt la inceput si am nevoie
  3. Într-adevăr. Bine, o scoteau că ar fi fost tot vina lui Marquez. Imaginează-ți că el ar fi făcut ceea ce a făcut Fabio. Acum aveam cel puțin cinci pagini de comentarii în plus, în care Marquez era crucificat.
  4. sprike

    X-MAX 300

    Este o diferenta cu privire la calitatea anumitor componente - diplay-ul este altul si mai mare Plus ce zicea DonFlamingo - mansoane si sea incalzite, parbriz electric (dotari faine) Acum este la alegerea ta
  5. Si sa nu mai avem vreun "fabio" in primul viraj A trecut la jumătate de metru de roata spate a lui Marc. Ce fericiti ii făcea pe unii dacă....
  6. Cel mai mult contează ca mm sa fie primul după curba 1.
  7. Marc a folosit Mediu-Mediu in wup si in interviul de dupa wup a zis ca a testat ceva si ca a funcționat. Asta nu poate fi decat..... ingrijorator e putin spus
  8. Unde mai pui ca mm a zis ca e de la psihic Cam diabolic. Adică omu nu simte fata, n ai crede ca e de la psihic. În același timp psihici te face dacă vrea.. Lumea s a sensibilizat considerabil de excesiv Ala de la Gigi zicea ca e mai rece afara. Poate de asta.
  9. Pai, daca stau sa ma gandesc, nu contrazici ceea ce spun eu. De asta spuneam eu ca e un circuit "dubios" (tricky), viraje ciudate, circuit ingust (chiar remarcasem ieri, la cursa de sprint, cat de ingust este circuitul asta), toate astea invita la greseli. Si, da, iti dau dreptate, din motivele enuntate, nu este un circuit care sa ofere spectacol, cel putin nu la clasa MotoGP. Nu ar fi exclus ca de la anul sa se mearga pe Hungaroring.
  10. Speedy.K

    X-MAX 300

    Niciodata nimic nu SE merita...
  11. AI nu s-a prins ca de 17 ani omul si-a rezolvat, probabil, problema de mult. E mai mult A decat I.
  12. @Method nu înțelege. Se aplică exact ceea ce am scris mai sus despre Marc: acei piloți cunosc care sunt limitele lor și ale motocicletei și se păstrează în aceste limite. Iar atunci când își forțează norocul o fură și ei (e.g. Rossi, de multe ori). Eu mă opresc aici cu acest subiect. Marquez a spus de multe ori cum și în ce fel procedează și am înțeles ce a vrut să exprime. Pentru cei care au urmărit sesiunea de warm-up, eu nu am putut: de ce, în afară de Marc, ceilalți au avut timpii atât de slabi?
  13. Azi
  14. DonFlamingo

    X-MAX 300

    Salut, La versiunea precedenta cum am avut eu (2022) nu se merita TechMax+, dar la asta nou dacă ar fi sa îmi iau as lua varianta maxima. Sunt utile încălzirea și în sa și în manșoane + parbrizul electric.
  15. La omu sarac nici (cuvant jignitor) nu trag. Ce sa mai testeze cand de la primii metri pe circuit a avut probleme cu mobra, apoi a intrat iar cand a iesit mai avea timp de doar un tur, un tur la 3sec față de coleg. In situatia emoțională in care se afla acum Pecco, cred ca indiferent ce îmbunătățiri i se vor aduce mobrei, tot nu va fi capabil sa le fructifice la maxim. De cand cuvantul " bo ii" e un cuvânt jignitor
  16. Poti sa contactezi StickerJoy.ro, lucram cu AI si putem imprima stickere personalizate. https://stickerjoy.ro/pages/contact
  17. A ratat si start-practice-ul, era supernervos....cand vezi ca nu iti iese nimic te afunzi mai rau...
  18. ahamay

    X-MAX 300

    Salutare, ma intereseaza sa achizitionez un XMAX 300 si se pare ca modelul 2025 are doua variante: basic sau TechMax+ (navigatie, incalzire ghidon si sa, windshield electric, cica ar fi si saua mai buna, dar nu stiu ce sa zic). Dilema mea este ca am facut un test drive cu modelul basic, care are un display mult mai simplu, dar parca are totul afisat. Nu stiu exact cat se merita inca 1100 euro diferenta dintre modelul basic si cel techmax+. Are cineva unul din aceste modele ? Sunt regrete ca nu a luat celalalt model ? Aici ma refer doar la modele noi de la dealer, nu SH. Ceva sfaturi sau opinii ? Multumesc anticipat
  19. Un om care a înțeles. Pana acum se cita aia cu "sa câștigi mergând cat de încet poți". Când concurezi cu jaloane pt ce sa găsești limita sa ți rupi capu? Nu cred ca a găsit ceva Peco. A fost ultimul in wup.
  20. Mi se pare ca cei 2 colegi ai noștri nu trec declarația/explicația lui MM prin creierașul lor ci doar vor sa câștige un argument o discuție prin urmare iau o vorba de-a lui Musiu pe care am expus destul de clar ca nici el nu o aplica o aruncă și "iată dovada irefutabila".C'mon,hai sa și gândim puțin... Hehe...pai asta înseamnă (după cum anterior am zis și conform declarațiilor lui da?) ca Musiu nu atinge limita pe acele viraje unde nu se întinde pe jos. Pai cum ma nene ma - pe majoritatea virajelor simți limita dar pe ala unde ai cazut nu simți fără sa cazi?i don’t get it. Nu e mai logica explicația ca a simțit ca se duce pe jos dar tot a insistat?și acum o da într-un fel de știință? Mai ales ca și el recunoaște ca teoria lui nu tine apa pt ca a cazut de 2 ori pe același viraj Am mai zis : dacă aplicam teoria Marquez la piloti reputati,atunci Rossi nu atingea limita mai deloc ca nu cădea,McCoy și Barros erau pe niciunde,Doohan mai pișca câte o limita Dar vag,Lorenzo nu mergea la limita deloc,Stoner similar...Q praf... Pedrosa hai sa zicem ca o atingea prea des Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma... Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică. Ai zis bine - formatul circuitului.Degeaba ai 300 cai dacă nu ii poți pune jos pt ca e șicană hairpin iar șicană șamd.Ce aero ca si pt aero trebuie viteză ori dacă nu o ai... La Mugello ar fi interesant de văzut o diferență.
  21. Dar ce spuneti de diferența de 1.8sec dintre wsbk pole si Mgp pole? A mai fost pe vreun circuit o asa mica diferență? Evident ca formatul circuitului a ajutat la acest lucru dar totusi...
  22. O să-ți dau eu un răspuns, sau o posibilă explicație. @B.B. și @frigider sunt mai pătimași puțin și se mai lasă duși de val. Motivul pentru care nu cade în fiecare viraj este faptul că în majoritatea lor simte cât "trebuie să se întindă" fără să forțeze exagerat. Iar cu privire la zecile alea de piloți, nu știm dacă au atins limita și pe de altă parte mai cad și ei (unii destul de frecvent, vezi Mir sau Acosta).
  23. Hungaro nu cred ca mai e pmologat pt moto. Trebuie imbunatatit. Dar, Hungar o e alta mancare de peste, e un corcuit misto. Ce imi mai aduc aminte este de un zid in capat se linie dreapta. ala sigur tre modificat.
  24. https://www.instagram.com/reel/DNs-Qyl2MXo/?igsh=MWw2Z2l5czc4anZjbg==
  25. a avut draci pe el motoru, dintr-o data a luat-o la verticala :))
  26. Ieri
  27. Pff...da și nu. Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul. Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj. Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25. Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc. Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc. Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica. +1 Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough. L-au ales pt ca e safe. Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw. Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta. Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează. Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu? E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice. Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?" Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee? Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...