Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Acosta zicea ca e periculos și ca ar fi trebuit scos. Și Englezii au zis : unde vezi air fence-uri înseamnă că nu e destul loc pt degajare in caz de accident. Cine e snowflakes?
  3. si mie omi plac circuitele mici si tehnice. Jerez e unul din preferatele mele. Problema aici este layout-ul lui. Foarte dezerchilibrat din punct de vedere al virajelor. In cazul unui grip mai precar se cade f mult. Drept dovada cursa de motogp. Sunt alte circuite poate mai misto decat asta, din pacate nu sunt in Germania. Dar cand ai 10 de stanga si 3 de dreapta..... e f intresant
  4. true that,din pacate.... Colegul elucubreaza ca de obicei...ce naiba conteaza distanta fata de MM?Q era in modul damage limitations - sa nu il ajunga Aldeguer,il durea pe el in fiund (fara conotatii) de ce distanta are fata de Marcel - doar nu era nebun sa incerce sa ii ajunga pe MM,AM sau Pecco,hai sa nu traim in dreamworld si sa ne gandim ca daca Q ar fi tras putin mai tare,vezi Doamne odata ii prindea pe cei 3 din fata?serios?? Nuuu,sub nici o forma ! Este un super-mega-ultra circuit pt noi spectatorii samantari - super vizibilitate ce ai de pe dealuri,super spectacol,nota 200.Si e si relativ ieftin. Tot timpul am preferat circuitele astea inghesuite decat circuitele mari gen Silverstone unde vezi o curba departe ditai zona de degajare si o linie dreapta.Si cred ca toti care au fost la circuit sunt de acord aici,ma refer la punctul de vedere al spectatorului. E tehnic complicat pt piloti?Naspa,pai sa aiba grija,ce sa zic
  5. pentru ca e un circut tehnic, de mana a pilotului. pentru ca e dezechilibrat din punct de vedere al virajelor pentru ca in caz de conditii mai precare, aluneca fara avertizare. Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar.
  6. A,nu am ascultat declaratiile.Nu ii place,nu ii place,dar a mers bine in trecut aici. Sa nu adoarma mid-race?Sa aiba grija pe virajul 1 ca e inselator?Sa aiba grija pe frane?idk... Bai...poti sa il bati...dar nu cu trotinete.Iti trebuie moto cel putin egala cu a lui.Si atunci poate ai o sansa.Asa precum e acum...cine sa il bata?Pecco?Yeah,right. Lasa ca dl.Carton a avut noroc de 2 campionate impuscate in prealabil... Este,este...se rupe in vreo 3 puncte.Dar tot mi s-a parut ciudat.Multi au cazut....a drop in grip pe la jum.cursei?Dar nu erau temperaturi mari - parca 21-22 grade in aer si 31 la asfalt?Conditii super dpdv temperatura...cine stie... Majoritatea au cazut in 1 insa.Zarcoiu a cazut in 3 parca?facand nimic - asa usor a cazut ca zici ca era Margelatu cand punea iapa jos sa se ascunda de potera ...problemele cu low grip pe fata stiute la Honda - alea pe care le salva cateodata Memelu suplinind roata fata cu genunchiul/cotul Adevarat insa...Marquez e un pilot fantastic,legenda ce vrei tu,no argue,insa sunt de parere ca daca i-ai da un GP25 + (de departe) cea mai buna echipa din motogp lui Quartararo,lui JM (neaccidentat) sau lui Acosta....bai nene....am avea o lupta - ok - Marquez ar avea prima sansa (palmares,skill,experienta),bai nene dar nu as baga mana in foc ca ar lua titlul daca ar avea baietii astia 3 material de concurs egal cu al lui. Situatia actuala insa...cei care au material de concurs egal cu al lui...cartonelul Pecco nu vreau sa fiu rau dar pare din ce in ce mai useless...Diggia inconstant si oricum nu are Ducati factory in spate,AM face (in mod ciudat) cea mai buna treaba din toti.In rest insa bate vantul. Hai ma ca a avut rezultate bune in trecut Q aici.Se prea poate sa ii placa mai mult motoretei decat lui - circuitul eu nu l-as numi stop'n'go,as zice ca e gen Jerez - tehnic mic si inghesuit,de mana pilot si unde nu se poate etala puterea. Eh,nu a facut nimic - a stat in picioare cand ceilalti picau ca mustele si a avut un ritm bun de cursa.E o performanta decenta.Nu spectacol,in sprint pe ploaie a fost o performanta extraordinara,aici e o performanta decenta.Dupa cum zici,sunt intradevar multe circumstante (ca altfel nu prindea el locul asta) : cazut Diggia,cazut Bez,cazut Zarco,Aldeguer rookie mici probleme/greseli (ca altfel il prindea). In mod normal prima Yamaha ar trebui sa fie dupa 6 Ducati's (sau hai 5 ca pe Aldeguer il scuzam ca e rookie),2 Aprilia (dar cu JM accidentat si pilot pensionar in schimb si aici are un avantaj) si Honda lui Zarco.Q o duce in 100%? din cazuri mai sus,ceea ce trebuie punctat.Nu poti insa sa ai pretentii de la un pilot sa se bata la podium cu ultima motoreta de pe grila,sa o ridice el din incheietura la nivelul Ducati.C'mon,am vazut in 2023 cu MM ca acest lucru efectiv e imposibil in era actuala a motogp - materialul de concurs primeaza in fata pilotului. Dupa cum bine ai punctat,Yamaha a mers bine aici pt ca erau temp elegante,daca ar fi fost vreme normala de vara europeana (30+ in era 45-50 la asfalt),Yamaha era cu Salvadori acolo.
  7. Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Daca nu ai in spate pe cineva la bataie, iar cel din fata este dus, nu prea ai motiv sa fortezi nu? Ca sunt 2 secunde sau 20 fata de locul din fata, nu inseamna nimic, decat risc sa cazi. Bag este clar departe si forta sa-l ajunga pe AM. in rest Q a controlat distanta fata de Aldeguer. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie.
  8. ca nu stiu ghidoneala.. daca mai are cineva dubii de cum se va termina campionatul asta, ori e visator ori e habarnist. Satana domina fara greturi si exagerari campionatul asta de parca restul sunt adusi din WSBK .. jaloane plm Bravo lui, talent si inteligenta, nici macar nu are vreun concurent sa-i provoace ceata rosie. Omu merge ca la antrenamente.. Aia e. Sa speram in retragerea lui cat mai rapida ca sa fie iar animat. nu numai de la locul 2 in jos ci si la varf. Sanatate!
  9. Azi
  10. Da, ca nu am schimbat cuzinetii pt ca nu am observat uzura pe ei. cand am demontat a doua oara si am belit ochii la ei am vazut ce mi-a scapat. revenind la piciorul de inox, am mers pe metoda polizarii, din pacate nu am putut scoate sub nici o forma tija filetata. Norocul meu a fost ca sambata am avut o echipa de sudori la hala care mi-au tras niste trasee de conducte de inox pentru gazul alimentar. Am taiat picioarele la fata piulitei si i-am rugat pe ei sa sudeze tijele filetate pe care le pregatisem deja si aia a fost mi-au zis ca daca se gripeaza inoxul acolo greu il mai desfaci, adica am pus piciorul in menghina, papagal de 60cm lungime si nimic. nu am clintit.
  11. Neatzaaaa Luni, Spor si diiiiii!
  12. Am revazut faza cu Moreira si accidentul pe care l-a produs. Ii da clasa lui MM la imbecilitate adusa de "ceata rosie". La urmatoarea cursa nu ar trebui sa plece de pe pit lane, ci din parcare sau camping.
  13. Ieri
  14. Da. Insa vorbim de aderenta scazuta, pe un asfalt spalat de ploaie. Iar virajul ala, cum spui si tu, este parsiv tare. Si, da, Satana a aratat inca odata (daca mai era nevoie) ca nu exista, in acest moment, vreun pilot care sa se ridice la nivelul unui chalenger real. Saracie mare, in campionat, din punctul asta de vedere. Place mai mult motocicletei decat lui. Rezultatele din sezoanele trecute, arata ca lui nu ii place prea mult. Inca o cursa in care nu a facut nimic, dar la final a ocupat (cu tone de noroc) un loc 4. De asta tot spun, de multe ori, locul ocupat la final se datoreaza unei multitudini de variabile. ”Momentul adevarului” este dat de ecartul de timp intre timpul liderului sau a celorlalti concurenti si cel propriu. In cazul de fata, in conditii de asfalt uscat, conditii optime de temperatura (27 grade la asfalt, 21 in aer), pe un circuit de mana a pilotului, fara linii drepte lungi, omul ajunge la final la 18.7 s de lider si la peste 11 sec de al treilea clasat. Toata cursa a facut o singura depasire, la Miller, care (banuiesc) mai mult i-a cedat locul ”din colegialitate”.
  15. sper ca Digia a invatat ceva weekendul asta, pentru binele sau nu de alta fun stat: MM a castigat aici la toate clasele de 12 ori, Q nu a castigat toata cariera lui de 12 ori. tineti minte copii: nu-l bati pe Satana la jocul lui si cu zarurile lui. si o poza, special pentru fanii famililei uneori cazi tu, alteori cad altii. this is racing. alte dati si mm a avut noroc cu altii sa cada.. totusi - asa multe cazaturi pe uscat, f dubios. ziceau englezii ca curba aia 1 e o c*rva, si ala care a desenat-o un c*rvar *am schimbat putin cuvintele. plm, curba 1 e ciudata, da nu toti au cazut acolo. Bez termina pe 2 doar cu digia cazut. Se vorbea la început de 25 de puncte diferența mm-peco,nici cel mai nebun fan mm nu se gândea sa fie spre 150 la jumate. Alta statistica e ca AM are 1 victorie și mm 68 sau pe acolo.
  16. O statistică funny. Sunt 6 ducati, 3gp24 si 3gp25. Pecco+Diggia 339pct vs MM 344pct Apoi cu gp24 Morbi+Fermin 231pct vs AM 261pct Asta e pentru "iubitorii" fraților
  17. de unde ai scos ca ii place sachsenring? in toate declaratiile lui spune, ca desi a castigat aici on 2021, nu este un circuit care ii place: "is certainly a circuit that i'm not particularly fond of"...
  18. Viol cu public. Speram ca Bez sa termine pe 2, ar fi fost o dubla meritata, dar na… se mai intampla
  19. Cursa animata doar de cazaturi...in fapt tot weekend-ul doar de asta a fost vorba...chiar si la clasele celelalte...spectacol a fost oricum!
  20. Searbădă cursă cu atatea cazaturi.... Au pornit 18, 9 cazaturi.... La un moment dat aveam impresia ca nici ei, cei ramasi in cursa nu mai au chef sa tragă ...mai miscau vreo 2-3 acolo la coada plutonului.
  21. Da, Marini merita titlul de pilotul cursei. Glumeam, referitor la Quartararo.
  22. Ce cursa de oameni nebuni.... 10 piloti ramasi in cursa... diferente de 7secunde, 11 secunde, plm parca ma uitam la f1... Am votat pilotul cursei pe Marini. Plecat din coada plutonului, rupt in 2 de accidentare, singura honda ramasa in cursa si locul 6 la final cu depasiri si bataie... Pacat de Bezzecchi si Zarco...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...