Toată activitatea
- Azi
-
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui Ruginel în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Hai ca s-a incins hora aici, nu ma asteptam. Nu la asta m-am referit ci la samsareii de OLX care dau mesaj cu: “Care e ultimul pret?”. Uite pe cineva care a inteles! Salutare! Desigur, piata va decide, intr-adevar. Pretul in magazin daca imi aduc aminte bine este de 7450 eur. Daca mai pui la socoteala si accesoriile pe care invariabil le cumperi, cresti pretul. Merita pentru o motocicleta in stare tehnica ca noua care mai are garantie inca 2 ani si cateva luni? Mobra are spre 2 ani, fara ceva luni si a fost tinuta in garaj pe toata perioada - minus orele in care s-au facut cei 400 km, din care 200 i-am facut chiar eu cand m-am dus la revizia de 1 an si m-am “ratacit” dupa ce am facut revizia. Nici macar o ploaie nu a prins-o. -
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui nicku_r în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
`Salut, Ti-am trimis PM -
nicku_r s-a înregistrat pe forum
-
Și AZI a mai trecut un an (s-au făcut OPT..) de când asfaltul s-a oprit definitiv sub roțile Sabinei... Ne e dor de poveștile tale.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Metoade, las-o jos că măcăne. Marcel NU MAI DUCE MOBRA LA LIMITĂ pentru ca nu e nevoie! Cand pilota onda, era nevoit sa o ducă la limita si peste pentru a ține pasul cu restul. Ma rog, pentru a fi peste restul, nu pentru a ține pasul. Ideea e ca doar o mobră inferioară trebuie dusă la/peste limită dacă dorești sa te bati sus la victorii/podium -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Arunci o întreagă perdea de fum in loc sa recunoști ca ai greșit în evaluările tale.Nu e nici o dovadă de slăbiciune sa recunoști că greșești,dimpotrivă e o dovadă de maturitate mentală-oamenii greșesc.E un fact. Treaba e f simplă de fapt : ai enunțat plin de emfază ca Q nu duce motoreta la maximul ei pt ca nu cade subliniind ca asta e o condiție necesară pt a exploata motoreta la maxim. Ti-am explicat ca greșești dacă tu crezi ca toți piloții trebuie sa cadă pt a merge la maximum cu exemple de multipli campioni mondiali care nu cădeau și totuși duceau motoretele la maxim.Se poate si fara sa cazi?se poate.simplu. Te-ai lansat intr-o întreagă pledoarie despre nimic dând de fapt zero argumente.Chill nu impresionează pe nimeni. Marc Márquez reflects on Casey Stoner’s legacy and his own journey with Honda – ‘He was a beast’ Márquez also remembered Casey Stoner at his home Grand Prix: ‘For me, Stoner is one of the riders I would have liked to, not compete against, but watch on track, follow him to see what he did differently. Everyone said he was a beast. In fact, I could compare his telemetry data in my first year, and indeed, he was a beast. We had a very similar riding style. Nu cred ca era interesat Stoner de telemetria nicicui nici a lui MM nici a lui Rossi nici a lui Lorenzo.Nu știu sigur dacă era interesat de a lui Știu doar ca toți inclusiv Marquez spuneau ca ducea mult peste limita orice moto...și nu prea cădea la fiecare sesiune pt a face asta nu ?De fapt nici Marquez nu mai cade...hmmm. Cam multe lucruri care contrazic teoria ta ca Q ar trebui sa cadă pt a merge tare.Daca Marquez o făcea la Honda (not anymore repet!) nu înseamnă că e necesar sa o facă toți. Dimpotrivă eu cred ca faptul ca nu cade e un mare atu al lui Q. Stii cine nu cade dar duce motoreta la maximum?(deși doar când se aliniază stelele) - Maravilla Știu știu nu e cel mai bun exemplu dar un lucru nu i se poate reproșa - bai nene omul ala a fost capabil sa ducă toate motoarele pe care a mers mult peste limită.Va rămâne probabil același ciudat labil psihic care poate obține 1-2 victorii pe an dar ca și viteză si skill atunci când sunt condițiile ideale pt el...my God! -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
il vad pe turcaletu cu sugiucu batandu-se la performante cu alde fernandez si mir -
Am zis sa verific rezervorul dacă e spart și sa-l curăț, asa ca l-am umplut cu acid citric și apă. L-a început picura din 2 locuri, lateral dreapta sus unde se prinde de cadru și în jurul robinetului de benzină, unde cineva a mai încercat sa-l cositoreasca cândva, ciudat e faptul ca l-am reumplut cu apă și nu mai curge, e doar umed în zonele respective, o sa încerc o reparație sa vedem ce iese.
-
Acum vreo 3 luni, am prins o zi răcoroasă și am făcut un drum de 500km de test cu noul echipament. Încălzirea în ghidoanele funcționa. Noi plecam sâmbăta. Miercuri fac revizia la Tibi, Mototehnica, totul în regulă, dar îmi zice: Îmi dă eroare la încălzirea pe manșonul stâng. Eh, zic. Merge. Am testat-o la drum de curând. N-am verificat. Cât îți lua? 2 minute... Vineri pe la 17, venind spre casă, pornesc încălzirea în ghidoane. Îmi rămăsese în cap. Stânga rece... Îl sun. Stai să verific. N-am pe stoc! Vreun donator din show-room? Tăiem fire, lipim, găsim o soluție. Măcar aveți scule și experiență. Vino! Găsim noi o soluție. Până când aveți deschis? 18:00. Era 17:15 vineri. Mă sui pe ea, merg ca nebunu', mă gândeam: Dacă nu mă stâlcesc acum de vreunul și-mi repară și încălzirea, chiar ajung la Nordkapp... In 14 minute am ajuns la Mototehnica. Acolo mă aștepta cu manșonul luat de pe GS-ul lui de 1300. Demontat, nu se potrivea ceva, tăiat firele prea scurte, înădit, lipit, varnish, montat la loc. La 18:02 făceam proba. Funcțional! Ce bine mi-au prins în alea 12 ore de ploaie adunate pe drum...
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Fractura de logica este in ceea ce spui in toata postarea asta. In primul rand, il compari pe Q cu Rossi sau Stoner. sa fim seriosi... e ca si cum ai compara Himalaya cu Muntii Macinului. Exagerez, dar intelegi ideea. Q nu rezista la o comparatie cu astia. In era astora, Q ar fi fost pilot pe o motoreta CRT de client. Apoi, exemplul tau cu Rossi nu este deloc potrivit. Rossi a declarat mai de curand (la un an doi dupa retragere), intr-un interviu ca secretul este sa duci motoreta la 100% dar sa nu treci dincolo... spunea ca este o linie foarte subtire unde trebuie sa sa ajungi ca pilot. Tocmai de aceea, Rossi a fost un perfectionist si a incercat mereu sa isi faca motocicleta pe gustul lui si isi cunostea foarte bine motocicleta. Iar spun, sa il compari pe Q cu Rossi, mi se pare nonsens. In plus, sunt declaratiile unor piloti ca Pedrosa sau Lorenzo, care declarau relativ recent, ca Rossi nu era mereu cel mai rapid si nici nu tinea sa fie, dar stia sa ii tina pe ceilalti in spate sau sa recupereze, cand era necesar, ceea ce Q habar nu are. Nici Stoner nu era un pilot care sa sfideze limitele fizicii. El mergea in limitele motoretei si cand castiga si cand era nobody in pluton. Tie ti se parea, din fotoliu, ca mergea la limita, pentru ca avea stilul ala spectaculos, cu derapaje controlate, dar omul nu forta peste limita, era mereu in control. Mai spun odata, ca sa intelegi, Stoner nu a facut nimic altceva decat sa aduca tehnica de pilotaj din dirt track in MotoGP, iar tehnica aia s-a potrivit manusa cu o motocicleta care nu vira, nu frana, nu facea nimic ca lumea, in afara de a livra o putere fenomenala pe linia dreapta. De asta dadeau toti ochii pe spate si ejaculau precoce, cand ii vedeau telemetria. Pentru ca nimeni nu mai vazuse o astfel de maniera de pilotaj, pana la el. Probabil, daca ar fi concurat in cursele de dirt, ar fi fost un anonim... alti sunt zeii acolo, dar in MotoGP, ceea ce facea el, era noutate absoluta. Cat despre telemetria lui Stoner si zicerile lui MM despre, atat spun: nu a vazut Stoner telemetria lui MM. . E batranel. Ajunge in MotoGP la 30 de ani... si are multe de invatat intr-un timp foarte scurt. Nimeni nu va avea rabdare cu el. Dar repet, imi doresc sa reuseasca. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha cam la alea ma gândeam și eu Te contrazic,e o fractura de logica aici - nu trebuie sa te împrăștii pe jos ca să vezi limitele unei motorete.Asta cu aratul la fiecare sesiune a împământenit-o Marcelino.La Honda.Now not so much reia interviul lui cu "timpul pe Ducati nu vine forțând motoreta ci mergând smooth" Dar ca sa iti dau argumente scurt îmi aduc aminte de niste piloti fantastici care cădeau super-mega puțin și totuși au rămas etaloane ale vitezei și performantelor chiar pana la aceasta data : 1.un anume Valetino Rossi - de câte ori cădea pe week-end pe an etc?? 2.Casey Stoner ala a cărui telemetrie l-a speriat pe Marquez în 2013 cădea ? Multipli campioni mondiali recunoscuți amândoi pt ca duceau moto mult peste limita și peste ceea ce puteau face coechipierii cu respectivele moto ba și nu cădeau aproape deloc. Ma pai ori aia dormeau ca și Q ori nu trebuiau sa guste țărână ca să ducă moto la maxim - una din 2 alege tu. Spunând ca nu da maximul ca nu cade efectiv anulezi performantele probabil a celor mai talentați piloti din era moderna.Astia făceau performanta netavalindu-se pe burta la fiecare sesiune. Și btw vezi ca și Marcel si-a nuanțat discursul asta cu cazutul ca să simți limita de când e la Ducati. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Sto00pie Ajunge aproape perfect. 1 an de văzut ce și cum apoi schimbări majori inclusiv cauciucuri. Piloți de GP nu s au adaptat la sch de cauciucuri. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu, nu merge mai mult decat este safe cu motocicleta pe care o are. Nu forteaza, nu risca, nu cade. Pilotii care incearca limitele motocicletei, cad, Method. Cad mult. Isi asuma riscuri. El nu cade, deci nu da 100%. 110% nici nu mai vorbim. Marcel dadea 100-110%.. si cadea de zeci de ori pe sezon.. Lui Marcel, nu poti sa ii reprosezi ca nu a incercat sa scoataa tot ce se putea scoate din mobra aia (Honda). In cazul lui Q, nu sunt atat de sigur. In schimb, vocifereaza. Este de departe cel mai plangacios de pe grila... cel mai vocal, mereu este nemultumit, in conditiile in care nu am auzit sa ii placa ceva, din ceea ce ii aduce echipa, pentru teste. Iti mai aduci aminte de Stoner the moaner?? Are un demn urmas in Quartararo: Quartararo the moaner. Sau daca vrei in franceza, ar fi Quartararo le râleur! Mai mult, nici nu considera ca mai este necesar sa participe la testele suplimentare, la care ar avea dreptul sa participe. Asta nu este atitudine, nici de campion, nici de profesionist. In afara de JM, la faza cu plecatul de la Aprilia, nu mai exista pe grila vreun pilot care sa se planga atat, sa dea cu pietre in constructorul care ii plateste salariul, cum o face el. Sunt satul de el si il vreau plecat cat mai repede posibil. Sa vina un pilot muncitor, care vrea sa ridice echipa aia. Nu a fost prostit deloc. I s-a prezentat situatia (PP sau verbal), i s-a spus ce oameni vor veni la echipa (si slava Domnului, chiar au adus oameni) si i s-a pus o in fata o cifra foarte generoasa, insemnand salariul (pe care btw, nu mi se pare ca il merita). Omul s-a uitat la cascaval si sunt convins ca ii place sa incaseze 12 milioane pe sezon... ca deh.. are familie grea. Iubitul il costa. Asadar, nu a fost prostit deloc, a stiut exact in ce se baga si si-a asigurat securitatea financiara. De asta nu este frumos sa tot latre la cei care ii dau de mancare. Sa taca din gura, sa stranga din dinti si sa nu mai arunce cu pietree in oamenii aia care muncesc pentru el. Sunt destul de sceptic, in ceea ce priveste venirea lui. Omul e supertalent, dar ajunge mult prea tarziu in competitia asta. Dar m-as bucura sa ma insel si sa faca o figura frumoasa. Ar fi extraordinar! -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
si le arata cum se face....ce? Baclava?Sugiuc? no ofense...de cazut stiu toti... -
Frumoasa tura. Acum pacat ca prin Vest/Nord s-a umplut de camere radar si trebuie mers numai in ritm de melc.........in rest ar fi superb. Referitor la revizie si la a ta tot din 10 in 10 trebuie facuta chiar daca nu mai e in garantie, cel putin asa zice la manual. + nu exista vreo clauza ceva care da prioritate calatorilor la revizii? Parca era ceva de genul sau ma insel?
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
e retras de ceva vreme apropo, Valencia 2010, Moto2 -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar asa, Karel Abraham ce mai face? Ca tot suntem la Czech GP? La Brno ne-au spart urechile cu urlete comentatorul de circuit cu al lor ala de la Moto2, am si uitat cum il cheama. A iesit si el pe 7-8 parca. -- Filip Salac, a terminat pe 8. -
Atentie!continut generat de AI(sau IA);chatlgbt-u a colorat o poza anii 70',23 august.
-
Vand Yamaha XTZ660 tenere 2009 60000km
topic a răspuns lui Kristian în Z3USul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Te rog sa te uiti ce date obligatorii nu ai trecut in anunt,altfel anuntul se sterge. -
Z3US îl urmărește pe Vand Yamaha XTZ660 tenere 2009 60000km
-
Vand Yamaha XTZ660 tenere 2009 60000km
un topic a postat Z3US în Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Va salut, Dupa cum spune si titlul, ofer spre vanzare Yamaha XT660z Tenere, an fabricatie 2009, rulaj 60000km, nu este seria cu probleme la treapta 3 de viteze. Dotari suplimentare: topcase aluminiu, cutii laterale aluminiu, crashbar, proiectoare led, cric central, navigatie cu camere de bord fata-spate, Apple carplay si/sau Android auto, protectie far, scarite adventure, priza usb si priza normala, toate extra-urile electronice sunt legate cu relee si se opresc cand iei contactul la mobra etc. Parti negative: anvelopele (mixte) sunt cam la jumatatea vietii, placute frana fata uzate (se dau 2 seturi noi), multiple zgarieturi superficiale. Moto nu a avut accidente, nu a fost trantita, ruleaza/functioneaza perfect. Odata cu ea se dau si urmatoarele piese de rezerva: ulei motor, filtru ulei, filtru aer, cablu acceleratie, camere roți, placute frana fata. Se poate vedea in zona Cluj-Napoca, nu sunt probleme cu actele, contact privat pe forum, pretul este 5100e. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Bezzechi e un pilot ireproșabil în opinia mea. Rapid,elegant,diplomat nu declara tâmpenii,politically corect simpatic "toate calitățile"vorba aia. DAR Bezzechi nu va ridica motoreta aia peste nivelul ei 1cm - vezi perioada când a mers pe GP23 și mai nou acum Aprilia - dacă motoreta merge,o va calari la capacitate,no argue. Dacă motoreta nu merge,omul nu forțează sa se omoare. Bezzechi merge la 99.5% limita motoreta și atât.Baiat salon. Quartararo merge mult mai mult de atât acel extra și ca skill și ca voința care face diferența. Dar după cum bine ai zis - suntem 100% de acord ca Q ar trebui sa plece de la Yamaha. Aici este greșeala lui Quartararo 100% A fost prostit ca să folosesc o expresie consacrata de Marcel de prezentările în PowerPoint. Big mistake - bai nene,când o echipa merge și lucrează într-un anume fel zeci de ani la rand,mai sunt și de o naționalitate foarte...tradițională hai sa zicem așa,ce te face pe tine sa crezi ca intr-un an 2 ei vor scoate o moto capabila sa atace titlul? Căderea Yamaha s-a produs într-o perioada de 4-5 ani buni.Faptul ca Q a luat un titlu si s-a mai batut la alte 2 ascunde puțin aceasta cădere pt ca Marquez era absent,altul ar fi fost outcome ul cu nr.1 în acțiune...ce îl face pe Q sa creadă ca revirimentul mult trâmbițat al Yamaha se va produce în 1-2 ani? Nimic din parcursul lor anterior nu trădează așa ceva,a fost doar wishful thinking. Ok ok - pana la aceasta data este un progres față de anii trecuți mai ales cu performantele din quali și cu zvonitul V4 - își dau silința...pe cât pot ei.Dar nu pe cât e necesar. Aici e durerea : ce poate/ce vrea Yamaha sa investească ca și man-hours și bani șamd nu e destul pt a reveni la vârf. Quartararo nu a gândit-o deloc bine - oamenii sunt mult în urma și au mulți ani de tras pana sa ridice pretenții la titluri. Trebuia sa plece la Aprilia unde a fost poftit nu sa viseze - dar hei,greșeala lui asta nu a Yamaha. Hahaha 4 sure 4 sure Rins...poate lui Oli sa ii învârtă casca în cap.Altcuiva... Underdog Dreams...cel nebăgat în seama de cei mari cel care nu a avut niciodată o șansă vine și le arata cum se merge cu motoreta celor mari și galonati. Visul Petrucci. Eu cred ca va merge mai slab decât Petrucci btw.Ok - ce cred eu nu înseamnă neapărat ca se va întâmpla. Dar...ma uit la toți care au trecut la final de cariera remember ! de la motogp unde nu mai aveau loc la sbk și au rupt competiția-Bautista fiind ultimul dintr-o întreaga lista de piloti. Și ma uit la cei câțiva care au venit din sbk unde mergeau binișor în motogp unde au făcut nimic,și... Hai sa o spun frumos - statisticile nu țin cu turcul Cat despre a bate piloti precum Q...get real.El sa fie peste Rins sau Miller și e super mega -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Rins(din păcate) e tot rupt/copt/nerefăcut. Nu va mai fi om din el vreodată. Nici nu poate merge drept pe drum, asa la pas agale. Ce fac unii pentru o pasiune... Sunt extrem de curios (nu am așteptări prea mari, poate sa intre-n puncte si cu cate un noroc un top 10) ce poate face un megatalent din sbk in motogp in ziua de azi. Stiu poezia cu "niciodată un pilot din sbk nu va performa in motogp", era valabila acum 10-20-30 ani. Sa vedem daca ramane valabila si in ziua de azi. Din punctul meu de vedere, daca nu ca fi ultima yamaka la final de 2026, atunci e ok, nune dezastruos. Daca-l bate ici-colo pe qualba.... va fi amuzant grav -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Cand am aflat ca Rins o sa vina la Yamaha eram sigur ca o sa-i invarta casca in cap lui Q, insa nu s-a intamplat asta. -
Tururi ghidate cu motociclete adventure
topic a răspuns lui apriliacluj în pepsiul Evenimente, excursii
misto, felicitari! vad ca unii au prins si niste iepuri -
Aveam de gând să dăm tură Norvegiei, de la Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen etc. în 24 de zile. Celălalt GTL, fiind în garanție nu trebuia să depășească 10000km între revizii. Sunând pe la reprezentanțe pe drum, pentru un amărât de schimb de ulei, ne programau prin august, fiind perioada concediilor. Apoi am redus-o la 21 și din diverse constrângeri de timp. Sus la Alta 235km de Nordkapp, am fi luat 2 zile la hotel și puteam face dus-întors fără cutii. Ne-a plouat 6h între Hanovra și Helsingborg și nu știam ce vom prinde prin Norvegia. Un băiat tocmai ce postase că era vânt la Honningsvåg de dărâmase o motocicletă. Când ne uitam pe camere era ceață la Nordkapp și 6-10°C. Mai aveam o treabă prin Suedia, nu văzusem Stockholm-ul, ne-am uitat abia acum pe prețurile hotelurilor din Norvegia, hoteluri cât naiba să fie? Duble față de acum 10 ani... Nu vorbim de cort sau cotețe. 8-10000€ cât ne "planificasem" în 2, n-ar fi ajuns. Așa că am urcat prin Suedia pe E4, drum de fugă, spre Alta. La ăștia te omoară camerele radar. Sigur, n-ai număr în față. După ce treci de Uppsala, autostrada cum o știm noi, se transformă în doar 3 benzi alternante, 2 cu 1. Desi erau diverse limite la 60, 90, 110, pe o bandă toți mergeau încet, disciplinați, neavând încotro în coloană după vreun vehicul lent. Apoi când se trecea pe 2 benzi pe sensul nostru, cam din 2 în 2km, toată lumea accelera la 130-140 să o ia înaintea "căruțelor" și evident toți se aruncau în frâne înaintea camerelor, anunțate de altfel. Oamenii sunt încă vii. Nu sunt disciplinați nativ. Ne-am simțit ca acasă. După Cercul Polar se răresc radarele... La Nordkapp erau... 19°C în data de 20 iulie. Weather-ul zicea 12°. Soare, o ușoară briză cât să te răcorească nițel când stăteai în tricou afară... "Bestia". O balenă, într-un golf la Nordkapp.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
las ca vine Top si le arata cum se face.