Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am uitat sa mai scriu ceva pe aici. Motocicleta este gata. 20 luni și 600-800 piese noi.
  3. Azi
  4. Neatzaaaa, Muncim o leaca, apoi weekend luuuung! Diiiii
  5. totusi de la 3500e la 6000e e o diferenta de 80%.... Mi se pare totusi prea mare diferenta aceasta...
  6. Cucu! Cucu! Buna dimineata! Hai, ca se poate!
  7. Ieri
  8. Pretul de achizitie a fost 26 de mii de iepuri. Pretul de vanzare care este?
  9. Cred că nu strică să o lăsați mai ușor cu pianul pe scări. E adevărat că Sym (și Kymco dealtfel) e o marcă de încredere, dar hai să nu începem să afirmăm că ăsta e miezu'! De ce? Ai informații credibile?
  10. Man, in cazul tau m am prins de idee ! Ma ref la altii….. Acum fie vorba intre noi …sunt cam 25 de ani de modificari
  11. Era retorica intrebarea legat de SYM. Normal ca merita benzina pentru kilometri,cazarea si mancarea de diferenta,oricand!
  12. summer

    scutere SYM

    Sunt fost posesor de Honda Hornet 600 din 1999. Cumparata de mine la 28k km ca fiind al doilea proprietar de noua in mod real. In aproape 6 ani de folosinta si vreo 18-20k km am avut de 2 ori probleme cu mufa releului de incarcare care s-a carbonizat efectiv in ambele dati, un releu de incarcare caci in inteligenta lor cei de la Honda l-au montat sub rezervorul de benzina fix deasupra cilindrilor 2 si 3 si ultima problema, ce m-a determinat sa scap de Honda, a fost amestecarea lichidului de racire cu uleiul, fapt datorat simeringurilor din termoflot. Asta a umplut paharul si cu asta, sa nu mai aud de Honda ever. O experienta imi ajunge ca sa ma conving, nu-mi trebuie mai multe cu mai multi bani dati aiurea pe un brand supraestimat...
  13. daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic
  14. Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata? Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei? Ciudat. 4sure
  15. zice ca previne highside, deci cand aluneca spatele si brusc gaseste aderenta. mintea mea in gandul ei nu poate intelege cum poate ajuta ca reduce cuplul cand spatele ala prinde aderenta si e lansare de pilot. vb aia si cu bicicleta face urat cand re-gaseste aderenta. nu e niciun motor al carui cuplu sa ajute /incurce in cazul ala. *acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton.
  16. Super baieti, n-am mai fost de ceva timp acolo caci nu am avut nevoie si cumva sunt in partea cealalta a Bucurestiului dar ma duc maine pentru indreptat o janta data in groapa Da, sunt baietasi acolo dar patroana cam stramba din nas, doar echilibreaza jante si schimba cauciucuri, desi sunt la 10 minute de mine si pe site au afiasat ca indrepata jante nu le indreapta iar pt echilibrat sau schimbat cauciucuri am sunat eu astazi trebuie sa vii cu janta demontata
  17. cred eu ca este vorba de alunecarea cu ambele roti. adica IMU in functie de intertie, inclinare simte si deplasarea in laterala, si probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti. Poate e si suplimentar peste TC care doar simte diferenta de rotatie dintre FW si RW ... sau poate chiar de la toata aerodinamica de pe motoreta care a crescut fortele asupra cauciucurilor, mai ales in viraje, e posibil ca asta sa intervina pentru a scadea uzura lor...
  18. Asta vroiam sa scriu. De fapt voi așteptați o altă dezamăgire
  19. Acum citeam si eu : Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning. Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...) Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel. Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine? Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva.
  20. new tech for Austria GP: read all about it! https://www.motogp.com/en/news/2025/08/13/new-for-austria-stability-control-arrives-in-motogp/756164
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...