Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Diggia si Pecco au aceasi "cea mai bună mobră" deci ȘI lor le este usor sa ia campionatul, nu?
  3. Nu mai intru cu el in polemicile despre "piloti dezvoltatori" - intotdeauna iar si iar am sustinut ca "dezvoltarea" motoretei nu e apanajul pilotului,ci al echipei (masivei echipe la unii constructori) de ingineri care sunt condusi de un sef de proiect.Iar cand nu merge ceva bine,acolo trebuie cautata problema,nu la baiatul ala de se rupe pe circuit cu ea - cel mai graitor exemplu e epopeea Honda/Memelu. Eu as vrea ca si tine,dar nu vad vreun scenariu plauzibil in care sa se intample un asa miracol. As vrea macar sa plece de la Yamaha la (sper) Aprilia pt ca ei dimpreuna cu un pilot ff talentat mi se pare ca sunt singurii care ar putea intr-un viitor apropiat sa puna oarecare probleme unui Ducati,chiar si cu MM pe el. Fingers croseed,sa vedem ce iese. 2025 a fost boring prin dominarea lui MM,2026 cred ca va fi la fel pe circuite,dar macar vom avea un silly season fantastic. Aloo,stai ca la cifre ma pricep.Faci niste calcule...hai sa nu mai comparam mere cu pere. In primul rand,MM e la FACTORY,Alex e la niste desculti,hai sa nu mai comparam pilotii de uzina cu niste baieti cu 2 mecanici si un ing amarat langa ei. Am mai vazut acea statistica "wow cate puncte are Memelu",stai ca anul trecut Bagnaia si JM mai rupeau unul de la altul niste puncte,acum MM zburda prin clasament ca un porc in porumb.Sa nu se inteleaga de aici ca zic ca MM e inferior sau etc lui Bagnaia si/sau JM,spun doar ca anul asta MM practic a concurat singur la campionat,anul trecut nu era cazul.
  4. pe cifre si calcule: anul trecut cand erau pe aceasi mobra, MM a terminat sezonul cu 220 de puncte in fata lui Alex acum deja sunt 180 de puncte si inca mai sunt !!6!! etape de disputat! do the math
  5. de fapt asta e pb colgului xt. Nu intelege ca nu e era in care pilotii dau feedback si directii de dezvoltare. au declarat mai toti, eu spun ce simt iar restul e treaba ingineriilor bazandu-se pe telemetrie sa gaseasca solutia. toti pilotii au spus-o. eu as vrea sa plece Q la ducati sa vedem daca intr-adevar are valoarea de a se bate cu MM, asa cum speculeaza toti prin paddock. doar ca, nu stiu daca se va intampla asta... dar, cine stie...
  6. Dar ti-am zis - let's agree to disagree - eu nu insist sa te conving ca Q ar fi un pilot capabil,departe de mine gandul asta,ci dimpotriva,sunt de acord cu tine - sa plece Q de la Yamaha. (si sa vina....Marquez? cine o sa vina dupa ce pleaca asta?De fapt nici nu mai e interesant pt mine cine vine,la fel spuneam si cand era MM la Honda - sa plece si apoi sa fie sanatoasa Yamaha si revirimentul lor, la fel ca si Honda. Nush ce sa zic daca GP25 e cea mai buna mobra...nu as baga mana in foc. Cred ca mai degraba GP24 la cum merg aia pe ea... Vom vedea oricum la anul cat de buna e GP25. Dar clar Ducati Spa e cea mai buna echipa,that's for sure.
  7. si Diggia ce? e vorba sa fie el campeon?? hahahaha el e acolo la umplutura atat am zis ca pe cea mai buna mobra e usor sa iei titlul. punct
  8. Nu sustin ca sunt documentat,imi aduc aminte ca aduceau tot felul de piese in teste,dar la fel de bine imi aduc aminte ca era acelasi story : pus piesele sus,dat o tura "nothing different",si ca de fiecare data spunea ca telemetria confirma impresiile lui lgbt, plus ca Rins spune cam acelasi lucru. Rins era (destul de) meserias pe Suzuki,pai acu?Ce s-a intamplat?Stia sa exploateze Suzuki acum e ultimul?Haida-de... Ai avea dreptate sa nu ai incredere in el daca nu ar fi telemetria.iar telemetria arata exact ce spunea el.
  9. Azi
  10. Ia biblliografia din ultimii trei ani si apoi mai vorbim. Nu esti bine documentat.
  11. good point,deja sunt prea multi cu probleme Si iarasi revenim la problemele GP25... Pai...stiu ce zici cu greselile,dar una e sa ai o inexactitate cand fortezi si sa iesi larg,alta e sa te intinzi pe jos. In sprint Memelu n-a rezistat. Oricum era clar ca pe cursa pe gume uzate,Memelu are race pace mai bun,dar....i didn't expect.Sincer.Nu m-am asteptat sa Bez sa se tina de el,decum sa fie asa de aproape.Si am vazut ca jurnalisti foarte reputati au subliniat acelasi lucru - e prima data (dupa COta?) cand Memelu a trebuit sa forteze serios ca sa stea in fata. Ok-ok, aceasta performanta a lui Bez se datoreaza intr-o mare masura si faptului ca are foarte multe tururi pe acest circuit,bai dar totusi... Alta Aprilia in a2a jumatate a sezonului.
  12. Va multumesc mult pentru mesaje. Sunt din Bucuresti. Am facut o inspectie vizuala aseara (poze atasate). Se pare ca sunt afectate bucsile din jugul superior de care se prind tuburile de la furca. Altfel motocicleta ruleaza la fel ca inainte de producerea evenimentuluim fara niciun fel de vibratii, fara sa traga stanga sau dreapta. Apreciez daca mi-ati recomanda un atelier serios pentru o eventuala constatare facuta de profesionisti.
  13. eu cred ca nici in sprint nu rezista lui MM, in GP a facut 1 greseala, in sprint a facut 2 pana in jumatea sprintulu apoi a fost depasit. dar na, nu stie nimeni. Peco ne-a aratat ca nu e. :))) 1. Q a cedat psihic 2. fara adversar 3. pierdut in fata clientuli bahahaha digia azi e, maine nu. un fel de Vinales.
  14. Si Diggia? El nu are cea mai buna mobra? Ok, ok, n-am pretenții sa-l gonească pe MM la fiecare cursa dar avand in vedere ca au cea mai buna mobra cu care e "simplu de luat titlul" ar trebui sa fie aliniați ambii acolo in spatele lui Marcel la 10-20-30puncte,nu?
  15. @savaiulian16, vezi ca exista si email la care sa le transmiti datele conducatorului. Daca nu scrie pe invitatie, cauta pe net. Eu asa am trimis datele cand am calcat stramb. Problema e ca...pe baza a ceea ce le trimiti tu ei dau amenda si o trimit prin Posta Romana. Si la mine nu a mai ajuns, pe motiv ca nu m-a gasit postasul acasa. Asa ca mai mult am alergat dupa sa iau amenda de la Politia Locala si sa ma chinui sa o platesc la jumatate (trecusera peste 15 zile de la PV, dar nu imi fusese inmanata, iar la politia locala ei nu vor sa-ti dea niciun act dovedito ca ti-o inmaneaza abia la data de xx.xx.xxxx) Abia dupa poti contesta amenda, direct in instanta. Nu mai ai treaba cu ei, te duci la judecatorie cu o cerere si cu actele doveditoare si depui acolo dosarul.
  16. OUG 195/2002 Art. 71 - (7) Este interzisă ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar când aceasta este permisă, conform indicatoarelor sau marcajelor, lățimea minimă a trotuarului lăsat la dispoziția pietonilor trebuie să fie de cel puțin un metru. RA OUG 195/2002 Art. 142 - Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor: pe trotuar, cu excepția situației în care administratorul drumului public a executat amenajări care respectă prevederile art. 144 alin. (2) și (3);
  17. Dat fapt ce am mai discutat atat aici cat si in alte circumstante, o contestatie ar fi risipa de timp, bani si nervi o contestatie. Pe langa faptul ca oricum sunt in abatere in situatia respectiva. Pot fi si 10 metrii de trotuar lasati liber, cat timp nu exista semn expres sa spuna ca poti parca acolo, este interzisa parcarea. Totusi o sa fac pe prostul si o sa intreb cand ajung la politie pentru a lasa un raspuns si aici.
  18. Civilizatie inseamna reglementare, nu oportunitatea autoritatilor de a declansa potera cand nu mai au bani. Dar discutia era alta aici.
  19. Oameni buni, asumati-va. Ati parcat neregulamentar, e normal sa vi se dea amenda, fie cu masina, fie cu motorul. E pasul normal catre civilizatie. Ca la noi se da amenda doar cand suna vecinii...da, e neplacut si creeaza frustrarii. Mai avem mult pana sa ne civilizam si sa putem circula normal, fara ambuteiaje din cauza vreunuia parcat pe colt de strada. Dar e un prim pas. Si mai important, un al 2-lea pas a fsot facut atunci cand s-a dat liber la amendarea celor parcati ilegal cand nu e soferul la masina. Imi amintesc ce haos era acum 20 ani, cand aveau voie doar sa ridice masina. Daca nu erai la masina, nu avea nimeni voie sa te amendeze. @savaiulian16, spunea cineva in al 2-lea comentariu ca nu mai e valabila legea cu 1 metru lasat pentru circulatia pietonilor. Eu te-as sfatui sa te interesezi de asta (si, daca esti dragut, sa ne impartasesti si noua informatia). Si, daca e corecta informatia, e clar ca nu are rost sa faci contestatie. Daca, in schimb, mai e valabila si tu ai poze, eventual cu tot cu o ruleta ce masoara spatiul lasat liber, ai sanse sa castigi. Te va costa 2-3 deplasari, ceva timp pierdut, dar ai sanse chiar fara sa platesti avocat. Doar faci o contestatie simpla, atasezi poze, si te duci la proces. Merita pentru tine timpul pierdut? Ca pentru mine nu ar merita.... De ce nu faci aceeasi schema? Daca "locul lui" e la mai putin de 25m de capatul strazii, i se va da si lui amenda. Si te racoresti, legal.
  20. Exact Si eu sunt total de acord cu colegul xt aici -sa plece Q de la Yamaha (motivele noastre sunt insa diametral opuse,dar dorim acelasi outcome - sa plece Q de la Yamaha). Exact,MM a spus asa in linii mari problemele Honda inainte sa plece,dar nimeni nu l-a acuzat pe MM in 2023 ca "nu stie sa exploateze Honda,de aia nu merge Honda cum trebuie".Meh,nimeni de la Yamaha sau alte voci competente nu il acuza nici pe Q,dimpotriva - Yamaha se straduiesc din rasputeri sa il convinga sa continuie si in 2027 etc,doar colegul sustine ca Q e incapabil. Bez...nu cred ca poate fi un candidat serios la titlu,desi sa stii ca mi-a placut mult ca nu a cedat mult timp sub presiunea impusa de MM aici.Pana la urma insa...am zis ca la ritmul ala unul trebuie sa cedeze.Sambata a fost Memelu,duminica Bez.Memelu a invatat a fost smart,a si zis asta. Bez a cedat insa totusi a fost o greseala mica acea iesire larga.Dar na,Bez stie circuitul ff bine,are un mic avantaj aici. Bez e un pilot ff competent foarte bun,reflecta nivelul motoretei insa nu cred ca e un pilot de titlu.Overall cred ca Aprilia incepe sa ridice capul. Doamne ajuta. Uzina nu a adus nimic timp de 3 sezoane.Nimic notabil. Q a zis de fiecare data ca nu are sens sa schimbe nimic daca respectiva piesa nu simte ca nu ar aduce un avantaj,DAR,de fiecare data,a zis ca daca se vede ceva pe telemetrie,o va pastra ca upgrade.Insa nu se vede nimic nici pe telemetrie,aia e baiul. Feelingul lui (si al lui Rins) coincid cu datele telemetriei - so? Cand o piesa noua nu o simte pilotul,nu misca acul,nu se vede pe telemetrie nici o imbunatatire,de ce sa o tina?Sa mai aduca o variabila in ecuatie,nu sunt si asa destule?Eeei?
  21. buna ziua si pofta mare! all you can eat!
  22. Nu, Yamaha are o mobra in criza, care bate pasul pe loc si pentru ca pilotului principal, adica Q, de mai bine de trei sezoane nu ii place nimic din ce a adus uzina. In astia trei ani, i s-au adus cadre noi, bascule, fairinguri, la un moment dat, intr-un presezon (2023-2024??) i s-au adus vreo doua configuratii de motor, ca sa isi aleaga. Nimic nu i-a placut. Declaratiile privind noual V4, banuiesc ca le-ai citit si tu. Omului nu ii place nimic la el, sau mai degraba nu a descoperit nimic care sa ii placa. Declaratie facuta cu gurita lui. In conditiile astea, cu asemenea feedback, in ce directie sa apuce echipa? Iti dai seama ca toata divizia de cercetare-dezvoltare este in ceata. Apoi vezi si tu.. pe tururi rapide, cu pista goala in fata, este capabil sa duca motoreta pana in prima grila. In cursa, insa, dezastru. Mai mult, face cateodata niste greseli neprovocate (vezi cursa de sprint) si o tranteste ca un noob. Puncte pierdute degeaba.. Asta este realitatea evolutiilor lui. Nu cred ca Yamaha il plateste cu 12 milioane numai ca sa dea cateva tururi rapide pe sezon.
  23. Daca e stramb cadrul e cam nasol, trebuie schimbat cu altul bun sau unul nou. Pretul unuia nou e de cca 1000 euro la care trebuie sa adaugi manopera la service autorizat sa schimbe cadru plus alergatura la RAR si la DRPCIV pentru acte. Costuri cam de la 2000 euro in sus...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...