Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ajutor! Ce piesa lipseste la ambreiaj (vezi poza)?
topic a răspuns lui Patrickk în marionetaul Totul despre MOBRA, HOINAR & CARPATI
-
De vizitat: ursu gunoier din Carpati si unguru fotograf din Alpi.
- Azi
-
Foarte tare experiența. Am o singura mentiune, ca tii cont sau nu, eu ti o spun. Bataia aia de oala.. daca nu e atat de sesizabila sau deranjanta recomand sa o lasi pe treaba ei. Mecanic/functional nu are ce sa se întâmple ca joaca un pic arcurile. Iar daca chiar vrei sa o rezolvi, sa mai auzi de ea poate după 100.000, recomand inlocuit cu una noua.
-
Ne-a adus cu bine acasă, cu câteva mici "probleme", care nu țin de ea: s-au smuls un fir dintr-un proiector, l-am izolat și am mers ca pirații, priza usb nu mai dădea curent pe mufa PD, doar pe USB normal (bănuiesc cablul, dar n-am avut cu ce face probă, schimbam camera din mod dash in mod normal și încărcam telefonul, nu era o mare chestie), a curs recipientul cu ulei de cutie sub șa (nu tot dar destul când să picure fix peste etrierul spate) și cel mai rău: în Elveția am trecut peste o balegă, nu am mai putut-o evita, era la 2 metri în față, șosea umedă. Inclusiv pe cizmă aveam odorizant natural ... Oala de ambreiaj face urât, probabil la iarnă o să o trimit la rectificat, dacă se mai poate face ceva cu ea, cică o să fie de la 2500 lei in sus la Motor Trax. Vedem. Consum mediu real cam 6%, a fost mult munte, dar prin unele țări s-a mers foarte încet, datorită radarelor fixe, pe unele nu le știa Waze. Cred că pun înapoi softul original, deoarece mă dispera toba pe decelerări. Țări tranzitate: Ungaria, Austria, Elveția, Italia, Franța, Slovacia, Croația plus a noastră, unde a fost chinul de pe lume. Cam o treime din timp ploaie, anvelopele și-au făcut treaba onorabil. Greutate totală bagaje- cam 42 kg Poze la fentă, au fost bifate mai multe pasuri decât se vede aici, soția le-a "documentat", pe mine m-a interesat mai mult Stelvio și să mă văd cu ungurul (vreo 20 de minute am stat de vorbă).
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui l.u.v în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, corect. Dacă ai degetele mai scurte s-ar putea să nu-ți priască. Ale mele erau originale, nu mi s-a părut că rețineau apa, nu m-a deranjat niciodată aspectul ăsta. Sunt dintr-un soi de cauciuc tip burete, dar nu foarte poros. Trebuie luat și încercat -
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Lucian_M în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Da, măresc semnificativ diametrul manșonului, ceea ce e un lucru bun pentru mine, e fix ce îmi trebuie. A se nota un aspect negativ: dacă plouă, rețin apa pentru o perioadă lungă de timp. N-am avut de at de astea ceaina, mi se par ok, țin cam 15.000 km (un sezon mediu). -
Foarte util acest ghid pentru începători! Multe dintre întrebările mele și-au găsit răspuns aici, mai ales cele legate de echipament și alegerea primei motociclete. Dacă mai sunt și alții interesați de siguranță, experiențe personale sau chiar literatură moto (da, există și asta!), vă recomand să aruncați o privire și pe https://kitab-evi.com – am descoperit acolo articole interesante despre cultură, aventură și chiar câteva recomandări de cărți scrise de motocicliști. Mulțumesc celor care contribuie activ pe forum – e aur curat pentru începători ca mine!
-
Pacat...ca nu mai raspunde nimeni
-
foma98 s-a înregistrat pe forum
-
tzunoi îl urmărește pe Pareri Grip Puppies sau produse similare
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui tzunoi în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Singura mentiune ar fi ca iti maresc diametrul mansonului. Mie asta mi se pare o chestie buna dar depinde si de marimea mainii. -
la masina la MCV, 70.000km am mers din plin in rezerva si tot asa.. niciodata nu m-am gandit la treaba cu arsu pompei
-
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui Cavaleru în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
good point! -
era bun un cod sau model ca lumea sa verifice mai usor compatibilitatea.
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
dc sa il scoata din cauza la 1-2 snowflakes.. GG espeleta -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
+1! sa nici nu fie scos! -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Preț: 60 lei. Produs nou,nefolosit. Viziera se potrivește la mai multe modele de căști AGV. Este pregătită pt pinlock. Priviți cu atenție în foto sistemul de prindere,dacă aveți unul asemănător sigur se potrivește. Predare personală în București. Tel: 0724180218.
-
83) ITP luat cu succes pentru inca doi ani, mobra e in stare impecabila din punct de vedere tehnic 84) Liftstick Louis + gresare lant
-
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
A fost uscata pista, dar spalata de ploaie si nici asa nu excela la capitolul aderenta. Iar virajul 1, parsiv rau... Cat ai dat? 185 euro, 3 zile? Cu ceva ani in urma, citeam o statistica care spunea ca cel mai periculos loc din lume este patul. Peste 90% dintre decese se produc in pat. -
Proces la RAR control
topic a răspuns lui binox în kriszoul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Prin alte tari au standuri dinamometrice mobile fix pentru speta asta si altele asemanatoare. Probabil ca in curand va avea si RAR-ul daca nu are deja. Am vazut prin filmulete din UE astfel de standuri si pt biciclete electrice sa-i prinda pe cei care nu se incadreaza la bicicleta. ( puteri mari, viteze peste 25km/h). Prin Bucuresti sunt multe astfel de biciclete si trotinete. -
Pareri Grip Puppies sau produse similare
topic a răspuns lui frankone în frankoneul Accesorii after-market pentru motociclete
Mersi de idee. Poate fi si asta o optiune buna... de studiat.. Mersi mult pt poze. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui chucki în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Dupa 2 ani am reusit sa scot vaca la pascut. E primul drum de 300 km dupa o perioada lunga, prea lunga. Mi-a lipsit mult desi nu a fost perfect. Am ceva probleme de carburatie (cred ca e ceva in aer) si trege greu sau deloc peste 3500 ture. Ramane fara benzina. Trebuie sa inspectez (probabil va mai dura un an) dar nu stiu cand. Pana in 80-90 merge bine, asa ca... Pe drum am reusit performanta sa fiu muscat de o viespe de oo..... neobisnuita si terifianta situatie. PS: Multe multumiri Dl Radu. Totul este bine. PS2: multumesc @apriliacluj cu intarziere. nici pe aici nu am mai intrat de ceva timp. Lumea ar putea crede ca am murit. De fapt multa munca la lopata... -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui 15151515 în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
nu am folosit niciodata la DR asa ceva (sau la alta motocicleta - la Mobra nu este cazul), dar mi s-a "aprins beculetul" accidental. -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Okay. Totusi diferenta de 20 de ani intre Fiat si DR ... Calitatea materialelor, sa nu mai vorbim .. -
11. GERMANY Liqui Moly Grand Prix of Germany
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
good point Nu are legatura "cu ce se moare"-lumea moare si in pat,dar nu ar trebui sa se moara cu motocicleta pe circuit - colegul are un point foarte bun acolo. Salom a murit facand o greseala normala cand fortezi,nu a facut nimic anormal - pilotii e normal sa forteze si e normal sa greseasca si sa cada,nu e normal sa plateasca cu viata pt asta.Si mai ales ca s-a intamplat cu moto2,deci in mod clar cu o moto de gp ar fi avut un outcome similar cine gresea acolo. Aia e vina organizatorilor si a circuitului....e o situatie ce se face simtita tot mai mult - multe circuite favorizeaza cursele auto care nu au nevoie de atatea norme de siguranta ca si cursele moto pe deasupra cursele auto sunt mai populare atrag mai multi spectatori si iata,au nevoie de spatii de degajare mai mici. Favorizand cursele auto in general si F1 in special,se recurge tot mai mult la asfaltarea zonelor ce in trecut aveau gravel traps pt a da posibilitatea pilotilor sa revina inapoi in competitie dupa ce au facut o mica greseala,pt ca daca intra in gravel trap cu masina de F1 (si chiar cu alte masini LeMans series etc),mai ies de acolo greu spre deloc.Circuitul Paul Ricard a dat "moda" asta si e ok pt F1 si masini in general,dar la moto iata,e o problema pt ca odata ce pilotul pierde fata si e pe jos,pe asfalt aluneca mult mai mult ca in gravel trap care e facuta special sa il opreasca rapid si ajunge la bariera cu viteze iata,mortale pt moto. Montmelo e inaugurat in 1991? e unul din primele circuite moderne si in general e f safe,insa in acea zona unde a murit Salom se recursese,exact precum am descris mai sus,la asfaltarea gravel trap'ului special pt cei din F1 si Salom din pacate,fix acolo a cazut. La fel au facut mai nou si cu Parabolica de pe Monza....bine ca nu fac o imensa parcare in care sa deseneze cu creta pe asfalt niste linii si pilotii sa mearga intre ele - Paul Ricard style dupa cum am mai zis. Meh,aia e problema F1,problema motogp este faptul ca multe din circuitele de gp sa nu fie "transformate" in circuite F1.