Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Nush ce sa mai cred despre el... imi trezeste sentimente contradictorii.. Pe de o parte, dupa JM este cam cel mai talentat, rapid si spectaculos pilot din circuit, pe de alta parte ma surprinde neplacut prin prostie si caracter. De la inceputul sezonului, nu a participat la nici o sesiune de teste, din 6 etape, la 5 nu a participat deloc, iar in singura la care a luat startul s-a imprastiat. Practic, omul nu stie nimic despre motocicleta, nu are date, dar tot el se supara ca magarul pe sat si vrea sa dea quit.... Pentru ca a vazut el la ceilalti piloti Aprilia, ca motocicleta nu este ceea ce trebuie. Si asta dupa ce Aprilia, i-a intins o mana, cand putea ramane fara ghidon si i-a oferit un salariu la care alti piloti din circuit nici nu ar putea visa. A privat echipa de aportul lui in dezvoltarea motoretei, in cel mai prost moment posibil, iar acum vrea sa ii lase cu fundul in balta... Ma intreb ce pazeste managerul lui, de nu il trage de maneca, cand are asemenea derapaje. Ala s-ar putea sa fie tinut pentru Acosta. Asta, daca nu il ia Honda (sau Yamaha??? ) edit by cavaleru: JM in loc de MM Sa nu o dam in teorii savante. Se pare ca a agatat linia alba si cum incepuse sa ploua... ghinion. Oricum, pe ud nu am mari asteptari de la el. Postarea este despre JM si intentia lui de a pleca de la Aprilia. Nu inteleg de ce ai modificat JM, in loc de MM. Spuneam ca dupa MM, el ar fi cel mai rasarit din turma.
  3. omu e gipsy rau de tot. nu cred ca mai vede ducati la fata, unde sa prinda loc la anu, la VR46 in locu lui digia? cam ala ar fii singurul disponibil...
  4. Bă băeti, da voi nu ati vazut cursa? Cel putin LL-urile lui Alex, Marc si Aldeguer au fost aratate in timpul cursei. Primul care a intrat pe LL a fost Alex, apoi Marc impreuna cu Alex au facut impreuna un LL si apoi MM singur si a fost si faza in care Alex fiind in spatele lui Marc chiar a fost păcălit pe franare de a ratat virajul tocmai pentru faptul ca s-a luat după Marc care se incadra pentru LL. Din cate stiu, daca incepi cursa cu un LL, ai la dispoziție primele 5 lapuri sa-l faci cu mentiunea ca in primul tur nu ai voie. Probabil ca daca ai 2 sau mai multe, ai la dispoziția mai multe lapuri sa ispașești acele LL gen 6-7-8 lapuri. Cu siguranță au fost monitorizati toti si niciunul nu a scapat fara să-și ispașeasca penalizarea.
  5. In prima parte, cursa a fost un haos. Daca unora le-a placut haosul, asta este. Cred ca se confunda evenimentele de genul asta, cu spectacolul. Cu toate intrarile la boxe, a fost mai degraba ciudata, la un moment dat aveam senzatia ca vad o cursa de EWC, cu diferenta ca oamenii din EWC nu sunt atat de ageamii, cand vine vorba conditii de cursa tricky. Pentru mine, nu a avut nimic spectaculos, cu exceptia felului in care au pilotat Zarco si Aldeguer. Btw.. toate laudele merg spre Zarco, insa putini de pe aici au remarcat ce cursa si ce progresie a reusit pustiul. Zarco nu este laudat pentru ca a NIMERIT pneurile, ci pentru felul in care a pilotat si a gestionat o cursa, cu conditii foarte schimbatoare. Si pentru ca a intrerupt seria de victorii consecutive Ducati, cu o motoreta din seria a treia valorica. Si pentru backflip. Raman la parerea ca Zarco, ar fi avut o alta cariera, daca ar fi ajuns mai devreme pe o motocicleta de uzina. Din pacate, a facut odata gresala de a se baga sub Rossi si asta a deranjat foarte tare legenda... daca ajungea la Yamaha de uzina, poate altfel vorbeam despre frantuz..
  6. Cap0ne

    KTM 690 Enduro R

    Sunt f ok alea pe care le ai, nu mai da banii degeaba pe altele. Am vazut pene facute fara pb cu leviere mult mai naspa. Practica iti trebuie
  7. E campion mondial pe bune, bătut uzina. Uita te la Vin, altu cu probleme la cap. Uita te la Miller, veșnic în pietriș.. N o sa aibă loc JM? Urat rău dacă vrea sa iasă fără 1 cursa terninata. Da scria ca poate prelungește termenul la septembrie. (Adică sa se poată bate cu aia de sus pana atunci)
  8. Pai stai frate ca sunt niste tururi in care trebuie sa le faci - 3 parca de cand ti se da penalizarea,nu le faci tu asa cand ti se scoala...e un window. A fost vina lui ca era acolo - a plecat prost si a ajuns in mijlocul plutonului.Marquez de pe 2 nu a fost lovit nu? Exista si ghinion,da.Dar cand ajungi in mijlocul plutonului la inghesuiala,te expui.Aia e vina lui. Daca ar fi fost in acel viraj langa MM si Q,aia nu il dadeau pe jos.Cand ajungi langa Bastianini....shit happens. True.MM a facut o cursa mega buna,mai ales avand in vedere alegerea lui de gume si cursele adversarilor. ...si 20s avans.Zarco sherif Auch ! ....nu intelegeam cum de nu a putut porni Zarco - comisarii.Si a mai luat si penalizare. Oare daca cadea Bagnaia la Mugello sau MM la Aragon,tot asa faceau comisarii ii opreau sa mai reporneasca?Ciudati francezii. Eu sunt fan,dar la faza asta chiar e nesimtit ! Tzarushul : 1.se accidenteaza ca ultimul noob in presezon pt ca ii da blana orbitoare fara sa cunoasca motoreta (iar aduc aminte declaratia lui Bez care a zis ca prima oara cand a fortat a fost in FP1 din prima runda - diferenta de gandire !! 2.se accidenteaza a 2a oara cu urmari mult mai grave acasa pe Andorra tot in presezon la motocross (tot ca un noob -un campion mondial nu am auzit sa faca asemenea tampenii de adolescenti excitati) 3.la revenirea fortata de el,nu de Aprilia ! in loc sa mearga la finescu,forteaza cand era pe 16? si cade in fata lui Diggia si se rupe in cel mai rau fel cu putinta. Aprilia la toate astea ce zice ? Suport 100% our rider,take as long as you need,noi lucram sa improve motoreta (chiar daca ne-ai privat de f mult feedback) si ne auzim cand iti revii. Si el? "vreau sa plec de la anul ca am impresia ca motoreta voastra nu e asa de buna ca Ducati" Semnezi pe niste meleoane bune cu Aprilia care te-a salvat cand Ducati nu te mai vroia,si-a bagat si Aleix botul pt tine,te accidentezi de 3 ori ca ultimul tartan,iti dai jumatate de sezon out,mergi atat de putin pe noua motoreta incat aia nici nu au telemetrie cu tine de la o cursa normala,si dupa aia dai quit? SERIOS??WTF !! Ultima javra. Sunt curios cine il mai ia,ca la Ducati unde viseaza el mi-e ca nici Pecco nu o sa mai aiba loc peste 1-2 ani. 100% Eu stiu ca din momentul in care ti se anunta,ai un window de 3 tururi in care ESTI OBLIGAT sa il faci.Daca nu il faci ti se da 2xLLP?Sau ti se pun nush cate sec la timpul final? - am uitat regulamentul,sa ne elucideze un coleg care are mai multa tinere de minte. Cert e ca dupa 3 tururi nu am vazut f multi inghesuindu-se sa il faca,ori 11 rideri trebuiau sa intre pe breteaua de LLP in alea 3 tururi. Si inca de 2 ori. Nu mi s-a parut...poate nu am fost eu atent. Pe MM l-am urmarit indeaproape,el le-a facut ca stie cu regulamentul,no argue. Dar AM nu mi se pare ca le-a facut.Justificarea colegului ca "a cazut frate,cand sa le faca" nu merge - AM a cazut la enspe tururi dupa ce i s-au anuntat tururile. La restul nu am fost atent,dar repet - nu mi se pare ca s-au inghesuit 11 piloti la 2xLLP,trebuia sa fie toti incolonati pe acolo. Poate n-am fost eu atent,dar...idk. Dubios oricum
  9. Buna,as avea o intrebare,vreu sa montez un bord digital odometru cu senzori si magneti care necesita si instalat un acumulator pe un Minsk 125.Este pe carburator si ne este echipat cu acumulator.Cum am putea rezolva incarcarea acumulatorului cu un curent stabilizat. Cu stima Iosif.
  10. Nu e vorba de asta, apareau inca multi pe grafica cu ele neefectuate in totalitate si cand ieseau de la boxe in loc de semnul ala de LL aveau in dreptul lor semnul ca au schimbat mobra. De aici am dedus ca celor care au schimbat "abuziv" prima oara li se anuleaza pedeapta ramasa daca schimba iar.
  11. Nu au fost arătate toate la toți. Altfel vedeam doar LLP uri în loc de cursa
  12. Salutare. Sunt nou și sper că am postat un trebuie. Ca orice începător, am vrut să-mi schimb semnalizările(implicit și lampa de la număr), după ce am montat tot(led), nu mi-am dat seama că am nevoie de rezistențe pentru ca acestea să funcționeze, am observat că semnalele se aprindeau doar pe jumătate(jumătate din leduri). Problema este că acum nu mi se mai aprind semnalele pe spate deloc, nici poziția pe STOP(deși frana spate se aprinde), lampa număr și BORDUL. Motocicleta pornește, dar nu mai am curent pe ce am enumerat mai sus. De unde aș putea începe să verific ce s-a întâmplat?
  13. Deci mai are cineva senzatia ca s-au topit niste LL-uri...cum-necum...
  14. La mm s a șters greu dacă țin bine minte. Îmi făceam griji sa nu fi călcat dunga și sa i dea sa facă din nou. O fi fost err de grafica,nu cred ca scapi asa ușor. E o penalizare serioasa.
  15. Produs vândut. Făcut raport pt închidere. Ms pt găzduire!
  16. Buna, caut un service (sau persoana) in zona Oradea care se ocupa si cu schimbat spite si centrat. In cazul meu e vorba de roata spate de KLR650 cu 36 de spite, am deja kit de spite nou.
  17. Intrebare despre regulament: cand aia care aveau de facut doua LL au intrat ultima oara la boxe sa schimbe, unii din ei mai aveau inca de facut LL. Cand au iesit de la boxe li se stersesera. Tuturor. E in regulament sa se stearga daca mai 8ntri o data sa schimbi inapoi sau erau uitate smnele din cauza ca se zapacisera oamenii de la butoane?
  18. Cred ca ti-e rau. Eu sunt super happy ca MM a terminat pe doi si chiar in timpul cursei ma rugam la zeul motociclismului sa nu-l apuce vreo nebuneala sa-l prinda pe Zarco sa-i arate el cine e seful. Nu, a facut super bine. Nu m-am bucurat ca a cazut Bagnania, nu stiu unde ai citit tu asta??? Discutia era despre Alex Marquez despre care am zis ca ar fi vremea sa mai si cada, prea e constant. Karma, statistici, plm.. cat o sa mai tine dracu locu 2, pana cand? Chiar si eu m-am bucurat pt Zarco, a facut o cursa de zile mari, insa meritul e in mare parte pt ca a NIMERIT de cate ori si cat ploua, a fost consecvent cu pneurile, bravo lui. Dar asta nu e un talent deosebit, doar a intuit foarte bine ca o sa-i trebuiasca pneurile de ploaie toata cursa. Cat despre cursa, in afara de haos si cascadorii rasului.. eu nu am vazut nimic special la ea, e asa exciting sa vezi pe unii cum merg pe oua in 1.46 - 1.48 cand timpu normal de uscat este 1.3??WTF Da, a fost o cursa deosebita fata de restul dar nu neparat o capodopera de racing pur. Iar Zarco putea foarte bine sa cada in ultimul tur si gata nu mai era marele erou.. Cum sa ma oftic cand MM este deja cu avans si fata de fratior.. de Pecco nu mai zic.
  19. Nu zici rău. Deocamdată Aprilia nu a ieșit cu nimic oficial, dar e foarte posibil să-i fi zis lu' gipsy chiar așa. Dracu' știe ce scrie în contractul ăla, dar mulți și-au luat măsuri. N-ai voie să faci aia, aia, aia... Afacerea asta pare că devine mai interesantă decât campionatul. Ca să zic și ceva despre cursă, thumbs up pentru Zarco, a fost un fel de "now or never!". Marc a stat la cutie, probabil a aflat că a căzut Pecco și a socotit punctele, chiar a declarat diplomatic că a încercat să-l ajungă pe Zarco, a văzut că nu câștigă prea mult dacă forțează și s-a concentrat să păstreze distanța față de cel din spate. Briefly: - Tâmplaru', omul zilei. - Marquez, omul weekend-ului.
  20. Ba, asa ofticos n-am vazut in viata mea! In loc sa te bucuri ca a terminat pe 2, ca a cazut Peco, plm, tu te ofruschezi ca-l aplauda lumea mai mult pe Zarco.
  21. Acum caut articolul ăla. Nu l-am găsit încă, dar am găsit alte două interesante. Într-unul Pecco zice că a testat și el cadrul, dar nu a observat nimic pozitiv și a revenit la cel vechi: A new swingarm was available to the factory Ducati riders at the Jerez test, Davide Tardozzi explained. However, that remains a key point of difference between the bike that Bagnaia is riding and his teammate Marquez’s. “I am already using the one from last year,” Bagnaia said about swingarms. “Marc is using another one. “I tested it. But I didn’t like it. The feeling was very similar so I changed back to mine, and we will continue with it." https://www.crash.net/motogp/news/1069401/1/pecco-bagnaia-brings-new-item-le-mans-something-marc-marquez-already-using În altul, Diggia spune că încearcă și el aceleași senzații ca Pecco și nu simte fața: https://www.gpone.com/en/2025/05/10/motogp/di-giannantonio-zero-confidence-in-the-front-a-problem-ive-never-had-before.html Uite-l și pe ăla unde Pecco zice imediat după teste că el nu a testat șasiul nou, pentru că nu simte că poate face asta până nu simte din nou fața ca înainte: https://www.gpone.com/en/2025/04/28/motogp/bagnaia-marquez-tried-the-chassis-i-wasnt-in-the-condition-to-do-it.html Și aici ce a zis Tardozzi după teste: “We tested different things with both riders,” Tardozzi told MotoGP.com. “With Marc, we investigated the front [end] things, just to give him more confidence on the entering of the corners. While with Pecco we had to investigate more the balance of the bike, that he was not happy with during the weekend. “But we also had new parts, a swingarm that we have to test again.” https://www.crash.net/motogp/news/1068856/1/ducati-we-have-not-only-two-champions-two-intelligent-guys
  22. Nu cred ca mai sta LM10 la Honda. In afara de matreata n-a facut prea multe pe acolo. Inteleg ca i s-ar atribui de catre unii abilitati de dezvoltator, dar motocicleta trebuie dezvoltata pentru victorie, nu pentru locul 14.
  23. e nebunie daca e asa. adica stii ca peco nu simte moto si nu ii dai lui sa testeze cadrul? in conditiile in care celalalt pilot putea teoretic sa castige tot pana acum. (afara de GP le mans)
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...