Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Vreau sa imi fac o ultima pofta copilărească inainte de a face 30 de ani si sa renunt la placerile mele. am dificultăți in a face o alegere. Pe deoparte, Mv Augusta Brutale 1000rs este o motocicletă mai rara si mai deosebita, dar îi lipsește suspensia ajustabilă electronic, dar problema mai mare in Romanica e ca daca se strica, desi in garantie, nu prea are cine sa ti-o repare, e mono braț cu cheie si nu are cine sa iti schimbe un cauciuc spate daca ai nevoie…. Pe de alta patre Bmw-ul e un pic mai scump si stiga un pic dupa atentie, dar parca n-as lua S1000r ca daca adaugi niste dotari te apropii foarte mult ca pret de M ce vine cu ele standard plus un motor mai capabil si vorba aia, e M Voi ce parere aveti?
  3. Salutare , din fericire te pot contrazice din experienta personala. Masina lovita in parcare de catre o masina inmatriculata i BG, Soferul , roman , a lasat bilet. Facut acte , apoi , intrucit firma lui de asigurare din BG nu avea corespondent aici la noi , am fost la BARR si in 387 de pasi cu termenele cuvenite , am fost despagubit.
  4. cand te gandesti ca pentru unii asta a fost o surpriza :))
  5. Salut, ce preț are/…ai pm
  6. Tinem, doar ca aici cred ca ''plastice'' e adjectivul lui ''mase'', desi in cultura populara ''mase plastice'' este varianta mai intelectuala a lui ''plastice''. Complicata lucrare. Deja caut daca am vreun prieten absolvent de litere .....
  7. Măi băieți, eu zic să nu mai mergeți pe ocolite și să luați din prima Triumph Rocket 3, indiferent de anul fabricației. Ce dreq' atâta alint și scremut pe net, că trebuie de 600, că trebuie de 1000, luați direct 2300-2500 cc, măcar să știți o treabă. Caz concret: am avut aproape 8 ani un V2 de 67 cai. Strașnic motor, am văzut peste 20 de țări cu el. Într-o zi m-am dat cu alt V2 de 1190 cc și 150 cp, mobra mai grea decât a mea cu câteva km (vreo 10, insignifiant). Pentru începători: diferența dintre Logan și Supra. Sau, mai pe românește, rupea stilul. Mi-a dat-o omul că mă știa in stare să o stăpânesc. Ce nu știa e că am vrut să fug cu ea acasă. Acum am tot V2 cu 100 cp, dar nu asta e important, ci cuplul dezvoltat la ture mici. Unde am vrut să ajung: nu la câți km/h ajunge contează cel mai mult, ci CÂT DE REPEDE AJUNGE ACOLO. Cam aici bat, când îi aud pe unii că nu le ajung caii, că trebuie musai "ceva mare". Un amic avea (încă nu a vândut) ceva de A2, musai își dorea un MT09. Ori, saltul de la 48 la peste 130 cp (sau cât are mobra aia) e cam mărișor. Și-a luat un Z750, ăla are cam 109 cp (nu știu exact, cică a nimerit ceva bun, de la cineva cunoscut, îi place să se preocupe de starea mobrei). Ca începător, dacă aveam din prima ceva puternic, sigur mă împrăștiam. Tinerii din ziua de azi se cred Superman, sunt invincibili, vor totul, vor acum și vor ieftin. A, și să nu investească nimic in moto, trag de gume până la sârme, uleiul când e negru, frânele până ajunge fier pe fier. In loc să-și ia ceva potrivit la putere, vor avioane, cu care majoritatea se întind pe asfalt. Știu, postare lungă, nu citește nici dreq'...
  8. Se îndoaie de parcă ar fi din plastilină. Am schimbat unul la 125 și, deși era original, tot a trebuit luat ceva la pilă, că nu intra bine în viteze. Verifică cursa schimbătorului, undeva atinge tija în levier.
  9. Nu ai ce sa faci decât să schimbi saua cu una confort sau sa o retapisezi și să adaugi extra spuma. Acum depinde și de înălțime ta, daca ai >1.85 atunci sa înaltă confort ceea ce ar trebui sa ajute foarte mult. Eu unul am făcut o țigănie și mergeam cu perna antihemoroizi - a funcționat dar trebuie să o iei după tine oriunde oprești.
  10. Păi ar cam trebui un topic... imediat încălzesc ăștia motoarele si noi n-avem topic
  11. S-a strambat tija care comanda axul din cutie. Schimbatorul pe care il apesi cu piciorul trimite comanda printr-o tija catre axul schimabtorului de viteze din cutie, acea legatura (tija) care are nuci la capete s-a strambat si ar trebuie sa se vada si la ochi.
  12. sau Pruteanu.... -------------- artele or fi plastice, ca si Facultatea de Arte Plastice dar substantivul plastic la plural as zice ca sunt plasticurile my2c
  13. In primul rand lipsa ceva ani de scoala. Cred ca de-aia nu am putut citi tot ce ai scris, deci n-am cum sa te ajut.
  14. Niciodata nu am fost priceput la gramatica limbii romane. Eu stiam ca plural nominativ al substantivului neutru PLASTIC is PLASTICE. De aici si genitivul plural Plasticelor. O fi bine, a fi gresit, nu stiu. Dar m-ai facut curios si am cautat si nu am gasit forma plasticuri. Am gasit genitivul Plasticului / Plasticelor. M-am gandit ca o fi o chestie specifica de moto, si am dat o cautare.... Unii sunt cu plastice altii cu plasticuri. Pana la urma astia m-au bagat in ceata de tot: E si plastice si plasticuri, sa fie tot clientul multumit Din pacate nu mai traieste Alexandru Graur ca sa ii punem o intrebare la radio.....
  15. Daca te referi la tura de ieri, unul dintre participanti nu putea sa iasa din tara. A fost insa ok si asa, ne-am descurcat. Ii vine cat de curand randul si Bulgariei
  16. da, asa-i, nu te putem contrazice ___________________________ PS. weekendul asta e cursa de la Jerez
  17. Radem, glumim, dar MM in afara de COTA a castigat tot ce se putea castiga sezonul asta. Acolo a cazut pe o greseala stupida, pana una alta putem spune ca i-a invartat casca in cap lui Peco.
  18. Mai bine era in Bg ….mult mai liber
  19. Mulțumesc! Sa fii sănătos și voios!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...