Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. oamenii astia merg mereu la limita, MM e talent sa le salveze, cel putin cu cotoarba aia de Honda dezvoltase niste reflexe fenomenale. Bine totul pana i-a dat castana Honda .. Si cu ducati a avut niste salvari. Ca orice pilot cauta limita, pt asta traiesc si concureaza: "to be the best of the best of the best! sir!" (will smith - Men in black)
  3. Vezi ca eram ironic..... "lumea" nu înțelege cum de Alex nu stia pana acum sa tragă de gaz si acum stie
  4. nu e singuru pe GP24. deci omu e bun, ca va place voua sau nu de el. daca nici acum nu apare Eneos.. de bine ce l-am pomenit ca o si pune jos MM. Cazaturi mai dubioase decat la MM sa mor daca am vazut, altii cad mereu frumos, asta zici in plm ca se rupe mereu.
  5. Dar măcar sunt km reali - zic ca a cam trecut epoca fentarii ceasului de kilometraj - dar samareala e prezenta tot timpul
  6. Din ce ai povestit e clar o problema de contact imperfect. Curata bine bornele bateriei si ale motocicletei cu un smirghel fin, strange ferm bornele. E posibil ca acel contact imperfect sa fie in interiorul bateriei, caz in care iti trebuie alta.
  7. Azi
  8. La vremea ei a fost o motocicleta tare de tot
  9. Cumva cu miscarea asta JM89 (ca nu merita 1) se pune in oglinda actiunilor pe care echipele le fac cu pilotii. Cand un pilot o sa fie dat afara de pe o zi pe alta, nu o sa se mai planga pilotii pentru ca si ei fac la fel si ar arata ca niste ipocriti. Este un egoism teribil ce face JM89 si ii face pe cei de la Ducati Factory sa arate ca niste oameni cinstiti dupa ce au ales sa nu-l promoveze la echipa mare.
  10. nu poti sa faci un diagnostic sistemului de incarcare cu o baterie care clar are probleme. cel mai probabil una dintre borne nu face contact cum trebuie. imprumuta o baterie care intra acolo, pune-o pe redresor (este important ca bateria sa fie incarcata), porneste motorul si masoara incarcarea dupa minim 5 minute de functionare, ca la pornire suge mult curent motorul si iarasi nu poti face o diagnoza corecta. daca primele masuratori dupa 5-10 minute sunt ok (relanti/4000), da o tura de macar 10 minute si refa-le. daca totul e ok bateria este clar busita. ele stau mult pe rafturi, ani intregi, chiar daca nu au electrolit in ele se strica. succes!
  11. Păi cam are sens plecarea la onda sa fie din 2026 pentru a fi acolo sa pregătească mobra 2027 si, repet, probabil un salariu dublu. Cu Aprilia are șanse 0 inclusiv la anul deci...
  12. la banii astia iti iei un goldwing 1200 care, desi nu pare, este mai "sportiva" si mai manevrabila decat pc-ul vietii. nu mai vorbesc de confort si de faptul ca nu arata ca o masina de spalat cu roti...
  13. Daca ar fi cautat sa semneze cu Honda din 2027,no hate.Dar asa....e penibil sa nu mergi in nici macar o cursa pe Aprilia si sa vrei sa renunti.E ca la gradinita. Nu va gasi niciunde o moto sa atinga nivelul Ducati,deci cu care se poate bate de la egal la egal cu cele 6 Ducatis.Deci trebuie sa se descurce cu ce are,iar Aprilia mi se pare un pariu bunicel.In the long run,probabil Honda e mai bun,dar are el rabdare de 3-4 ani?Sa fim seriosi. Meanwhile la Ducati : Ducati has offered some clarity over the engine spec of the latest GP25 versus the previous GP24, amid Francesco Bagnaia’s ongoing front-end stability issues. To have the ‘same’ GP24 as Alex, the factory GP25 riders would need to have homologated the same engine spec. All other parts can be modified but, due to the development freeze, the engine design chosen at the start of this season cannot be changed. Ahead of this weekend’s Dutch MotoGP, Ducati team manager Davide Tardozzi confirmed to Sky Italia: "Bagnaia is riding an evolution of the 24 Ducati: It has a slightly different engine and for this reason we have done two homologations, for the 2024 and 25 engines. “And then, unlike the non-official riders [on the GP24], he has the same evolutions as Marc Marquez and Diggia.” “After a few laps, Pecco no longer has confidence on the front. For 5 laps at Mugello he was fast and aggressive, then the grip at the front dropped,” Tardozzi said. Assen is another track of Bagnaia’s favourite tracks “but today we need to solve the problems.When - and if - we find a solution for this feeling at the front, I think he will compete in the races with Marc.”
  14. Sa nu uitam ca mai e un an si se reia totul de la 0! Eu vad onda in fața Apriliei in 2027 Si, cred eu ca onda ii oferă minim dublul salariului de la Aprilia (n-am informatii insa banuiesc având in vedere istoria)
  15. Mda,good point. Ok..hai sa zicem ca Honda are un (ditai) heritage'ul si baga bani puternic si probabil in urmatorii....3?4?5? ani va recupera gap'ul fata de Ducati.Poate.Are sanse pt ca e o masina enorma...dar oricum el tzigano nu o sa aiba el atata rabdare - nu a avut rabdare sa faca o cursa normala intreaga cu Aprilia si gata,vrea sa o schimbe,decum ani intregi pana recupereaza aia gap'ul,prapastia dintre ei si Ducati. Mi se pare ca maestrul JM da vrabia din mana pe powerpoint'ul de pe gard.
  16. Bine ca nu si-a dat seama cand a incasat meleoanele ca are nevoie de uining projiect Doamne ajută Sau Banania "multiplu campion".... ce înseamna sa ai mobra bună
  17. nu cred ca se va intampla asta. aprilia nu e ducati, are nevoie de anume circuit anume conditii.. greu sa bata Satana sau pe fra-su.. adevarat a ajuns AM mare referinta in motoGP... ce inseamna motoreta buna.... si honda e proiect castigator? JM e doar un tzigan fomist.. plm n-are nici macar un GP cap coada pe Aprilia si gata a simtit el in pietrele de la rinichi ca nu e buna motoreta.. un ratat. pt mine a luat deja locul lui Satana in top hate.
  18. Pentru ca imi place sa fiu o persoana transparenta, aduc in discutie si tema consumului. Daca in perioada calda (+10-15 grade) cosnumul este senzational, undeva la 9-11kWh, iarna este peste 20-22kWh. Masina in discutie Skoda Citigo E-iV (sora de sange cu VW e-Up). Mod de condus: normal spre infipt, clima pe 22-auto, modul de condus pe normal, iarna s-au folosit toate sistemele de incalzire (habitaclu, scaune, parbriz) + pornirea ocazionala din aplicatie.
  19. Nu e el. doar o coincidenta de nume si localitate.
  20. Pe surse : JM e ca si plecat la Honda,contract pe 3 ani,Aprilia vrea compensatii financiare pt anul viitor daca il lasa liber,compensatii pe care se pare ca le va plati tocmai Honda. Drum bun,cale batuta. Se elibereaza un loc la o echipa de uzina cu potential. Meanwhile in tabara Yamaha : “I need a winning project now” - Quartararo ramps up pressure on Yamaha
  21. Buna dimineata, Probabil ca am scurtat prea mult povestea si au lipsit detalii relevante si user name-ul nu pare cunoscut. Motocicleta are cca 33kkm din care ultimii 3 ani la mine si alti 8 la un amic (statea de 6 ani motorul), nu a facut mai mult de 3kkm. Trecutul si mai ales cat timp o fi fost bun melcul de kilometraj nu garanteaza nimeni. Motocicleta am luat-o dupa ce am regretat vanzarea fostului DR350 dupa ce l-am avut 9 ani. Am avut si DR650RSE si le cunosc narvurile. la refacerea motorului am inlocuit: Cilindru + piston. Am pregatit set pe reparatia 1 ca era peste limita de uzura "donatorul". ce am dat jos este in parametrii ok (uzuri minime) si am conservat pistoul si cilindrul demontat. axa came fara uzuri sau zgarieturi. paliere ok. came ok. tratament talpa tacheti ok (cianurarea aia sau ce o fi pe talpa de se duce prima la reglaj prost). segementii nu au necesitat ajustare. se potriveau conform instructiuni montaj si aliniati defatzat la 120 grade. lant distributie nou + eliminare adaos intinzator lant. Patinele sunt ok - nu au apucat sa fie uzate. demontat/montat oala ambreiaj si angrenaje arbore (inclusiv in sens invers cu chei impact).... garnituri top-end noi (sub cilindru, chiuloasa, intinzator, capace tacheti...) si simeringuri supape noi saibe noi si montat suruburi capac chiloasa corect sa nu curga si alte surprize. supape verificate si inchid ok. preventiv am facut o slefuire cu pasta a supapelor pe scaun. joc supape in parametrii (0.05-0.07 admisie si 0.10 evacuare). am de 15 ani plus, foi lera pe cotele specifice de reglaj + cheie patrata (diy) capac ambreiaj montat cu garnitura noua Totul in parametrii de manual (am cam toate manualele). Nu ma laud, dar tehnic sunt notabil peste medie si am ma desfacut motoare de DR si reglat carburatii. La asta pur si simplu nu ii dau de cap. Marea omisiune din poveste: bujie noua (DPR8EA9) neagra (funingine neagra/fum) si porneste fara soc. Si da, am desfact socul si totul este ok acolo (am si cheie de soc pentru DR). Reglajul de mers in gol/ralanti il nimeresc ok. 1400-1500rpm si mai degraba la 2-2 1/4 ture la amestec, dar in regim de turatie, ceva nu este ok. aaaa da... filtru aer nou (ca si uleiul si filtrul de ulei). In mers sau turatie imi pare ce merge cu amestec mult mai bogat. Cum scria in cartea Mobrei 50 - "merge in 4 timpi". Si cel mai ciudat este ca are un gol/intarziere intre circuitul de ralanti si cel de turatie. Si cuplarea pe turatie se face cu mic sut deci ceva este aiurea si intra multa benzina. Cea mai simpla solutie pare a fi un kit de reparatie sau un alt carburator... nu vreau sa merg spre TM33 ca o fi el mai performant dar si gaura in buget... Nu prea imi place sa fac poze cand lucrez la ceva ce necesita atentie, dar am facut cateva cadre la momentul in cauza: pare sa aiba putini si nu in offroad (data fiind starea cadrului si a suspensiei). evacuare stock impecabila sigur nu. inainte de interventie facea fix la fel.
  22. Pai nu te intorci tu din Slovenia? Iti inmoi mobra cu pipi de caine din alt cartier decat cel in care locuiesti, sa vezi distractie.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...