Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Salutare, Sunt curios daca are cineva pe aici manusi incalzite marca Therm-ic. Am si eu o pereche dar nu am incarcator la ele, si as vrea sa le fac o proba, sa vad daca mai e buna bateria sau trebuie schimbata si aia. Deci as aprecia daca m-ar poate ajuta cineva cu un test, ca a mea n-a intrat la iernat Drumuri uscate!
  3. Foarte calumea tehnologia Cu timpul cred ca o se implementeze ca obtiune standard la modelele premium
  4. Pe situl Yamaha apare acest model Da un telefon sau transmite un email pentru un raspuns
  5. Salut. De ceva timp tot cautam o Yamaha Wr 125 R de enduro insa nu gasesc deloc in Romania. Am cautat modele similare si am gasit aceasta marca SWM R 125 RS. Dupa ceva cautari pe net am gasit ca ar fi fabricat in Italia si ar fi ceva copie Husqvarna. Modelul gasit este aparent aproape nou, model 2023 650km. As vrea sa imi impartasiti cateva pareri despre aceasta marca sau chiar acest model cei care ati avut sau cei care ati mers cu ea. Multumesc.
  6. Salut. De ceva timp tot cautam o Yamaha Wr 125 R de enduro insa nu gasesc deloc in Romania. Am cautat modele similare si am gasit aceasta marca SWM R 125 RS. Dupa ceva cautari pe net am gasit ca ar fi fabricat in Italia si ar fi ceva copie Husqvarna. Modelul gasit este aparent aproape nou, model 2023 650km. As vrea sa imi impartasiti cateva pareri despre aceasta marca sau chiar acest model cei care ati avut sau cei care ati mers cu ea. Multumesc.
  7. Gixu.

    Honda SH 125i 2018

    De unde ti-ai luat termoscud-ul si cati bani a fost? Aparent toată lumea a profitat de oferta Onda de toamnă.
  8. Abia aștept în ianuarie sa vedem serialul ala despre 25. Va fi interesant de urmărit partea cu Peco. Asta dacă nu cumva a refuzat sa ia parte. Cred ca i cam obliga, ca tine de media.
  9. Yamaha are potential dar doar cu setarile si conditiile ideale in care Q reuseste sa scoata untu din ea. In curse e alta motoreta si toate avantajele ei dispar in aglomeratia de la start si apoi pe parcursul turelor. Adica: - In turul de calificare, ai putin carburant vii lansat, ai pista libera (mai putini piloti) etc. conditiile ideale pt orice pilot sa dea cox cat il tin bretelele. - In cursa motoreta pleaca mai greu decat ducatiurile si apriliile, apoi toate avantajele motoretei sunt anulate in aglomeratie + supra incalzirea gumei ... etc. Q20 nu e deloc pilot slab, a luat totusi un titlu mondial si a reusit sa il piarda pe al doilea in cel mai stupid mod cu putinta. dar asta era acum 3-4ani. In timpul asta Ducati a evolualt mai rapid si mai eficient ca ceilalti producatori, pe cand Yamaha inca se chinuie cu tainele aerodinamicii. Problema e la Yamaha in curtea de tehnicieni. Q20 poate doar sa dea feedback pe ceea ce observa in curse ca ii lipseste. Miller a zis ca isi doreste de la Mos craciun vreo 20de cai in plus Tare as vrea sa inteleg care e logica investitiei in acest V4 acum pe sfarsit de cariera a motoarelor de 1000cmc.. probabil ca o incercare de "trial & error" si le e mai usor sa dezvolte in paralele 2 motoare cu acelasi tip de constructie v4 chiar daca de cilindree si alezaje diferite. Vorba aceea: prototiping for the future. Poate au niste tehnologii care vor sa le testeze in conditii de cursa se e cel mai simplu si mai eficient sa o faci asa decat in acel minim de sesiuni de test...
  10. Vand o pereche de ghete Geox Respira, marime 45. In stare perfecta. Piele naturala. Talpa Geox Respira. Pret: 250 lei. Bucuresti (trimit oriunde cu verificare colet) Contact: PM
  11. Echipele promoveaza piloti de moto2 pt ca pilotii de moto2 sunt meserie - daca ai vazut o cursa de moto2 (nu zic live,ca live intelegi instant ce incerc eu sa explic - eu m-am ingrozit efectiv cat de exacti sunt).Toti,absolut toti campionii pilotii care spun ceva in motogp toata lumea buna a venit din moto2 (exceptii infime...Petrucci parca?)....si tu zici ca moto2 e de porc...mda....inseamna ca toti campionii din gp de la Rossi pana acum la Acosta si Marquez au venit degeeaba - trebuiau sa aduca de la sbk ca ii rupeau pe astia Ti-a explicat si colegul mai sus,vorba lui s-a discutat si in dunga acest subiect - pilotii de sbk au avut prestatii nu slabe ci derizorii in motogp (pt ca A pt ca B pt ca etc - doesn't matter - rezultatele raman),in timp ce pilotii de moto2 ce au trecut in sbk si pilotii care erau prea batrani pe final de cariera etc si au trecut in sbk au rupt. Astea sunt facts - rezutatele vorbesc - daca parerea ta e diametral opusa fata de facts (cum se intampla de multe ori dealtfel),e problema ta.Asta inseamna ca visezi,ca iti doresti dar nu ca se si intampla - omul e liber sa viseze eu nu am o problema cu asta,doar ca visele sperantele etc nu corespund realitatii. Realitatea e cea spusa de colegul mai sus - si pana acum nu s-a materializat nimic in sensul in care propovaduiesti tu cu pilotii de sbk.Speram sa o faca turcul - hai cu rahatul turcesc (e un fel de mancare f bun daca ai fost la Stanbul,nu o jignire ) Exact - esti liber sa vezi in Q ce vrei tu,don't let me stop you.Eu te-am contrazis in legatura cu asta - avem pareri diametral opuse,e ok - nu trebuie sa avem toti aceeiasi parere. Problema (mea) cu ce ai zis tu (daca urmezi firul logic al apostrofarii de mai sus) e atunci cand imi spui ca sunt arogant cand spun ca Yamaha are o abordare/strategie gresita : nici unul nu suntem in masura sa declaram ceva in cunostinta de cauza - nici eu despre Yamaha nici tu despre Q - nu avem o parere avizata in legatura cu aceste subiecte. Insa eu cand ma uit peste rezultate,pot sa imi formez o parere personala in legatura cu strategia lor si sa trag o concluzie bazat pe faptul ca acum sunt pe ultimul loc si in trecutul apropiat erau pe 2,si sa o spun aici.Asta nu inseamna ca sunt arogant,sau ca nu ar trebui eu sa comentez prestatiile Yamaha. Daca eu nu ar trebui sa comentez prestatiile Yamaha,nici tu nu ar trebui sa comentezi prestatiile lui Q.Sau a altui pilot.Sau echipa.Simplu - egalitate. Ma indoiesc ca e asa,stiu teoria ta - e vina lui Q.Orice la Yamaha nu e pt ca dorm ei,ci pt ca e Q acolo.Cand era Rossi,mama ce mai mergea - stim placa. Dar presupunem - cum era aia la matematica - presupunem prin absurd ca e fix asa precum zici tu : pai atunci a cui e vina mai maestre mai???Nu tot a lui Yamaha??? A cui e vina cand seful de proiect apleaca urechea la avioanele unui pilot? Si hai ca Honda are o urma de scuza - se poate calca in ea scuza ca rezultatele le-au dat peste ochi din 2020 pana acum - dar totusi ei au ascultat de un tzspe ori campion mondial,Yamaha asculta de neica-nimeni. A cui e vina cand seful de proiect bajbaie sau asculta pilotii?(Avem aici lectia unui sef de proiect meserie Gigi-Lorenzo "this is the bike - you should adapt") A cui e vina cand o echipa angajeaza un pilot "supraevaluat","care nu stie sa mearga in curse","nu stie sa depaseasca""cu cea mai mare rata de regresie in curse" etc - vorbele tale si cauta sa il mai si prelungeasca?A lui Q?A lui Gigi dall'Igna?A lui Rossi?A lui Bartolini?Sau totul e vina Yamaha? Ai (as usual) o carenta de logica : pe de o parte lauzi Yamaha (am uitat pentru ce...pentru heritage ca pt altceva pt ce?) si inginerii sai,pe de alta parte spui ca majoritatea oamenilor de top angajati de Yamaha sunt de mare porc.Pai de aici tragem o singura concluzie : daca oamenii angajati de Yamaha (si nu ma refer la femeia de serviciu ci la oamenii de top - pilotii sefii de echipa,sefii de proiect etc) sunt precum zici tu ca sunt,inseamna ca insusi echipa e de mare porc,prin urmare strategia lor de abordare nu e deloc corecta,nu? Trage tu concluzia
  12. Să-i grăbești sfârșitul, să vedem de unde iei ambielaj.
  13. aproape de 4 ani n-a mai intrat pe Forum colegul....
  14. Deocamdata dorm in garaj, dar e bine de stiut ca am si alte optiuni
  15. @dedant68Salutare! Sint extrem de interesat de tehnica ta pentru otel. Te rog frumos, putem vorbi ? Mulțumesc pentru răspuns, fie aici fie in privat.
  16. sprike

    Honda SH 125i 2018

    Salut O recomandare la cauciucuri de iarna ? Si variante cu crampoane
  17. Adi,am o camera liberă,cred că vei fi evacuat cu tot cu Mobre
  18. Poti sa-i pui muzicuță,sa-i modifici evacuarea,alezezi admisia,baleiajele,pyi carvurator maî pwrformant,va ajunge la 6cp.
  19. Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata!
  20. Ieri
  21. Ruginel

    Honda SH 125i 2018

    Multumesc mult! Au fost mai multi factori care au cantarit la luarea deciziei. Am prins fonduri rabla iar pe langa V-Stromul de 1050 am zis ca vreau si un scuter mai vanos putin. Nu este la gabaritul lui ADV 350, are roti de 16 deci este si practic pentru viata zilnica din oras / denivelari. Inainte de acest scuter am avut Yamaha N-Max 155 si mai bagam ture de 200-400 km fara probleme dar ii simteam limitarile in acceleratii de la 70-80 km/h.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...